Šta je novo?

Praćenje pošiljki (2024) - FAQ u prvoj poruci

Zavisi koliko je bezobrazan. Prati na sajtu poste kad vidis Отпремa, 10200 ГПЦ БЕОГРАД
Posiljka je u tvojoj posti i trebao bi je dobiti taj isti dan.
Зaдуженa зa достaву, sa tvojim imenom je sledeci status
Evo, sad je promenio status u "10200 GPC BEOGRAD - Otprema".
 
Ajd neko od iskusnijih. Sta ovde moze da se ocekuje? Sta je 10200GPC Beograd? Pretpostavljam da nije moja lokalna posta i da cu jos da se nacekam ili gresim? Hvala.
Pogledajte prilog 435409
10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otpremljen - ovo znaci da je jos uvek u posti(carini) nije dosao na red vas paket i moze ovaj status da se ponavlja sve dok ne prodje pregled. Znaci cekas i dalje...
 
Poslednja izmena od urednika:
Niška carina ladno ode na 35+ dana.

Razmisljam se da odustanem od naručivanja, po deseti put ovo kažem za isto toliko godina ali sad nekako delujem ubedljivo sebi.

Da stigne još ovih 14 paketa i to je to…ozbiljan sam.

To je to unapređenje sistema što su odradili, ljudi mislili da sam sarkastičan kada sam rekao ta će sad još duže procesuirati pakete.
NS carina je isto prešla mesec dana, pitam se da li rade uopšte nešto.
Nemoj odustajati od naručivanja, baš suprotno, ja sam sad iz inata naručio više pošiljaka i na svaki koji ne stigne u roku idem dispute, pa kad nas na hiljade pokrene dispute, možda će se neko zapitati šta se dešava.....
 
@sasa022
O kakvom prozivanju pišeš?
Prvo lepo pročitaš poruku pa komentarišeš a pošto voliš da bolduješ i da ne vrtiš strane evo ponovo dela posta sa boldovanim bitnim stvarima pa gledaj gde si ti.
Ne da nisi detaljno prostudirala temu nego nisi ni jednu stranu pročitala a pogotovo FAQ jer ne spominješ čuveni generator.
 
Imam neke pošiljke UC..HU, I izgleda da ne mogu da se prate na Postal ninja.
 
To je to unapređenje sistema što su odradili, ljudi mislili da sam sarkastičan kada sam rekao ta će sad još duže procesuirati pakete.
NS carina je isto prešla mesec dana, pitam se da li rade uopšte nešto.
Nemoj odustajati od naručivanja, baš suprotno, ja sam sad iz inata naručio više pošiljaka i na svaki koji ne stigne u roku idem dispute, pa kad nas na hiljade pokrene dispute, možda će se neko zapitati šta se dešava.....
Upravo ovo napisano radim i ja iz inata, nikad vise paketa nisam porucio kao sad od decembra do danas, nije mi stigao nijedan iz decembra u roku i na sve sam dobio refund posle dosta prepiranja sa njima (iako znam da 99% nije do njih nego do nasih) ali imam iste razloge kao SNORKI11
 
To je čisto gubljenje vremena, naši se ne trzaju puno na naše mejlove. Mora negde da se napravi frka da bi mi reagovali. Tako sve kod nas funkcioniše, pa i naša carina. Kada bi kinezi skinuli Srbiju sa liste, to bi eto bio recimo neki problem na koji bi neko iznad naše carine morao da reaguje. Mi funkcionišemo na principu, frka=>rešavaj problem, ne postoji samoinicijativa za unapređenjem ili prevencija problema. Ovo mučenje se sprovodi godinama i lično me čudi kako nas kinezi još trpe.
 
Danas bukvalno mesec dana kako stoji paket na carini, stvarno sramota
 

Prilozi

  • Screenshot 2024-03-27 114450.png
    Screenshot 2024-03-27 114450.png
    18.3 KB · Pregleda: 48
Ako je GPC Nis, tu su negde oko tog datuma pa moze bukvalno u toku dana da bude pusten
 
To je to unapređenje sistema što su odradili, ljudi mislili da sam sarkastičan kada sam rekao ta će sad još duže procesuirati pakete.
NS carina je isto prešla mesec dana, pitam se da li rade uopšte nešto.
Nemoj odustajati od naručivanja, baš suprotno, ja sam sad iz inata naručio više pošiljaka i na svaki koji ne stigne u roku idem dispute, pa kad nas na hiljade pokrene dispute, možda će se neko zapitati šta se dešava.....
Slazem se i mislim da cu poceti nesto slicno da radim, samo sa registrovanim posiljkama. Traziti sto jeftinije s pracenjem i zatrpavati carinu, jer mi u poslednje vreme sve, i one od 2e i 50g tezine u kesici zadrzavaju po 2-3 nedelje, samo neznatno krace nego teze ili skuplje. Ne smeta mi sto naplate PDV i 150-160din pregled vec sto toliko stoji tamo i ostete pakovanje, pa kad mi prave problem sa 2-3 posiljke mesecno, da vidimo kako ce se snaci sa 10-15 puta vise, jos ako na kraju neke primim a vecinu odbijem.
 
Mislim da su ova kasnjenja i na nivou carine i na nivou poste jednostavno neke sistemske odluke i da nikakve zalbe nece pomoci.
Dovoljno dugo ovo traje da je i najtromiji sistem imao vremena da se prilagodi a par hiljada eura mesecno koje bi odnele plate za nekoliko dodatno zaposlenih na najkriticnijim pozicijama sigurno nije znacajna stavka za jednu drzavu ili drzavno preduzece.
Medjutim,kada bi stvari stizale iz Kine u roku od par dana (koliko im zapravo i treba ukoliko nema nikakvog zastoje - desavalo se i <5 dana ) kako bi lokalni prodavci prodavali bilo sta i koliko bi novca izlazilo iz drzave i zasto bi iko kupovao ovde ako sve moze dobiti napolju jeftinije i skoro jednako brzo ?
 
Mozda angazuju i neku kurirsku sluzbu.

Posle ogromnog zastoja sa HU posiljkama u Makedoniji ,
dostavu je pocela da obavlja VIA Post.

ExpressOne vec duzi period radi deo isporuke u zemljama u regionu.
 
Ako je sistemska, mislim da je potpuno pogresna odluka, preci cemo na sverc i DHL za vece i skuplje posiljke. Lokalni prodavci ce gubiti sve dok ne postanu konkurentni sa cenama i lagerom.
 
Zdravo svima. Ja sam Rus i kada sam stigao u Srbiju, iz navike sam naručio robu sa AliExpress-a. Generalno, sve je stiglo prilično brzo pre štrajka, ali posle njega sve je bilo sporije. Dva moja paketa leže negde od novembra, ali jedan novembarski paket je ipak stigao početkom marta, tako da ne gubim nadu.

Pišem preko prevodioca, nadam se da će bar opšte značenje poruke biti jasno.

Želim da vam kažem o ruskom iskustvu isporuke sa AliEkpress-om. Iako je Rusija blizu Kine, ja sam iz Rostova na Donu, koji je daleko od granice sa Kinom.
Razumem da nije sasvim korektno porediti ogromnu Rusiju i Srbiju, ukupna površina Srbiji nešto manja od površine Rostovske oblasti, ali verujem da uvek treba težiti nečem boljem, zar ne? Kao primer, uvek možete uzeti uspešno iskustvo druge osobe ili cele zemlje, bez obzira na njenu veličinu.

Plate poštanskih radnika u Rusiji, verujte, ne razlikuju se mnogo od plata Pošte Srbije (u valutnoj protivvrednosti, a ne u brojkama). Ne znam tačno kolike su im plate u Moskvi, ali Moskva nije cela Rusija i po ovom gradu ne treba suditi o celoj zemlji :)

Počnimo sa činjenicom da za Rusiju trenutno postoji cela zasebna veb lokacija i aplikacija AliExpress, koji nisu baš dobri, ali su iz nekog razloga napravljeni (jasno je da zbog novca). U ovom trenutku, nažalost, ruske kartice tamo ne rade, tako da je naručivanje bilo čega prilično problematično, pa mogu samo da vam kažem kako je bilo kada je bilo moguće naručiti.

Vredi početi sa činjenicom da paketi, naravno, stižu direktno u Rusiju, a ne preko drugih zemalja.
Pored toga, vredi napomenuti da se proizvod može pratiti bez obzira na troškove isporuke. Koliko se sećam, praćenje paketa nije bilo najdetaljnije, ali ipak bolje od statusa „Arrived at local delivery center“, nakon čega možete zaboraviti na paket dok se papir ne pojavi u sandučetu ili SMS-u.

Sledeće dolazi brzina isporuke. Generalno, prilično brzo, iako sam ponekad morao da čekam mesec i po, jer paketi prolaze kroz Moskvu (od Moskve do Rostova na Donu je potrebno oko 14 sati vožnje bez zaustavljanja).

Paketi ne ostaju dugo u samim poštama. Po mom iskustvu, najviše nedelju dana, ali prolaze kroz mnoge poštame. Često se dešavalo da moja pošiljka završi u pošti u susednom kraju i da moram da je podignem odatle. Takođe želim da kažem da u Rusiji postoji pojednostavljen sistem za prijem paketa - preko mobilne aplikacije ili putem SMS-a, bez pasoša (u Rusiji nema ličnih karata, u Rusiji postoje interni pasoši).

Ima stvar koja se ovde radi bolje: poštari ponekad lično uruče paket zvonom na vratima. U Rusiji poštari uglavnom ne dostavljaju ništa lično. Retko se nešto baca u poštanske sandučiće, samo veoma mali paketi. Ali možete platiti isporuku do vaših vrata za oko 100 rubalja.

Što se tiče carine, pre nego što smo krenuli sa paralelnim uvozom, roba u vrednosti do 200 evra nije bila oporezovana. Nakon početka sankcija, cenovni prag je podignut na 1.000 evra. Sada ljudi pričaju da će se opet spustiti na 200 evra.

Opet, razumem da su zemlje različite veličine, ali nemojte me pogrešno shvatiti, imam sa čime da to uporedim. Ne kažem da je ovde sve super loše, ovde mi se sve sviđa. Osim, naravno, dostave sa AliExpress-a... I ne naručujem odatle nešto što se može kupiti u kineskom tržnom centru, ja naručujem nešto što se ovde ne može naći.
 
Uzgred, želim da prijavim prijem paketa. Danas je stigla pošiljka iz Engleske LE..GB preko Royal Mail, poslata je 21. marta.
 

Prilozi

  • Untitled.png
    Untitled.png
    8.3 KB · Pregleda: 163
Poslednja izmena:
To je čisto gubljenje vremena, naši se ne trzaju puno na naše mejlove. Mora negde da se napravi frka da bi mi reagovali. Tako sve kod nas funkcioniše, pa i naša carina. Kada bi kinezi skinuli Srbiju sa liste, to bi eto bio recimo neki problem na koji bi neko iznad naše carine morao da reaguje. Mi funkcionišemo na principu, frka=>rešavaj problem, ne postoji samoinicijativa za unapređenjem ili prevencija problema. Ovo mučenje se sprovodi godinama i lično me čudi kako nas kinezi još trpe.
Nema ljutnje ali gresite i ti i Poppay, kao sto ti kolega X4K3R dao prijateljski savet isto cu uraditi i ja samo sa malo dodataka. Vec ima dosta dobrih prodavaca na Aliju koji su prestali da salju pakete za Srbiju bas iz tog razloga kao sto vi imate i radite, i jel se nesto promenilo kod nas? Nije, sve je ostalo isto sem sto vecina nas ne moze da poruci nesto iz te prodavnice. A jel znate kome to ide u prilog? Ne nama kupcima sigurno. U prevodu kao sto je u staroj temi vise puta ponavljano, pokretanjem refund/dispute necemo dobiti poboljsanje kod nas, samo ce da nas unazadi jer Kinezi nisu krivi za nas sistem niti mogu nesto da promene tojest mogu samo da prestanu isporuku za Srbiju i eto resen problem, a to niko ne zeli ovde.

 
Nisi u pravu. Kad vecina Kineza prestane da salje u Srbiju onda ce se dici frka pa ce problem konacno biti adekvatno resen. Do tad mogu ovako kao sad, 6 meseci za neregistrovane i po mesec i vise na carini za registrovane.
 
Nasa drzava (a vrlo verovatno i posta) imaju samo gubitak od ovih paketa koji stizu iz inostranstva.Devize se odlivaju a domaca trgovina (a samim tim i unutrasnji postanski saobracaj) u odredjenoj meri opadaju.Mozda to nije puno ali verujem da bi radije sve zabranili nego unapredili dostavu da mogu.Naravno,to zbog raznih medunarodnih ugovora i odnosa ne mogu a ponekad moraju i nesto da modernizuju ali to ne znaci da ce se polomiti da to urade sto pre.
 
Šta li može biti
Naručio iz kine HDMI kabal
Piše da je pošiljka stigla kod druga i da mu je uručena
On ništa ne zna , kaže niko ga nije zvao.
 
@tambur88

Nismo vidovnjaci

Na profilu pise da si iz Banja Luke.
Da li si narucivao u BiH ili u Srbiju ?
Da li je registrovana ili neregistrovana posiljka ?
 
Sutra u poštu neka ide, neka ponese ličnu i prikaže status na sajtu pošte
 
@tambur88

Ako postar ne donese ujutru , neka drugar ide u postu i vidi sta se desava.
Ako krenu da vrdaju neka samo kaze da ce podneti prijavu za falsifikovanje potpisa.
 
Ma kod nas u Bosni šalju samo gluposti
Ugreen HDMI dostava 50 eura
Zato sam naručio kod druga
Nije je valjda marnuo :)
 
LA..HU posiljke imaju pracenje i moraju da se uruce uz potpis....
 
Nazad
Vrh Dno