Šta je novo?

OBLIVION 20 min. Actual game play

Agilni je napisao(la):
Pa recimo :D

Morrowind je Elder Scrolls 3, a Oblivion je Elder Scrolls 4.
Uf, dobro je! Ja bas mislio da cu morati da radim neki upgrade, ako don klon Morrowinda. Dakle ja igru mogu da zaobidjem u "sirokom luku" jer mi je Morrowind teski smor. (fanovi Morrowinda sad mozete osuti paljbu :) )
 
Kao prvo igra po najnovijim informacijama izlazi 1.2.3006., gameplay od 20 minuta igran je na xbox a ne na pc-ju, na pc ce to biti mnogo bolje. Igra se desava u pokrajini Cyrodiil, i bice 16 kvadratnih milja. Za poredjenje Morrowind je bio 8 kvadratnih milja, GTA San Andreas 14 kvadratnih milja, sto znaci ogromno. Inace po svim informacijama igra za PC je gotova odlozeno je zbog xboz verzije, jer pc verzije ne moze izaci pre nje, jer ruku na srce ko bi onda kupio xbox. I jos jedna stvar, nisam driblan "u mozak" da kupujem xbox zbog jedne igre koja ce bolje izgledati na pc. Ne verujem da ce konzole ikad imati bolje igre od PC, ne govorim o grafici, mada i tu ne verujem da su konzole mnogo bolje. PC industija igara ce uvek postojati i uvek biti veoa jaka a jedan od razloga je sto iskljucivo igre (kao sto je recimo Oblivion) guraju napred razvoj pc hardvera. Da li bi neko uzeo novu graficku zbog rada u wordu? A uz to ne koristim pc samo za igre vec i za posao.
 
3006-e?! :zgran: Pa oni stvarno nisu normalni! :D Znaju li oni da polovina nas tada nece biti zivo! :D :d :D
 
Ma sta 16 kvadratnih milja, cekamo da Tamriel Rebuilt projekat malcice odmakne, pa da igramo na kvadraturi Sibira :d
 
A inace koliko vidim na forumima vec se razmislja da se tamriel rebuild prebaci u tesIV e ako to bude bice fenomenalno
 
G!!! je napisao(la):
na nekom forumu procitah da ce gameplay biti oko 20ak sati bez side questova?


Pa sta je to u odnosu na 100+ sati osnovnog gameplay-a za "Baldur's Gate 2 : Shadows of Amn" i to bez expansiona ?

;) ,) :smoke:
 
Ma nije vazno koliki je gameplay ,samo nek vise izadje !! :)
 
Bez obzira na duzinu, mi cemo ga voleti...
:D :banana: :whip:
 
killbane je napisao(la):
A inace koliko vidim na forumima vec se razmislja da se tamriel rebuild prebaci u tesIV e ako to bude bice fenomenalno
Da...posle zavrsetka Morrowind provincije, TR prelazi na OB engine)(TesIV)
.Provincija na redu-Skyrim. :guitar: :guitar: :guitar:
 
Ako do sada niste procitali clanak iz Screenfun-a (casopis o igrama) evo par detalja koji ce vas zagrejati za Oblivion jos vise.

Pored do sada nevidjene grafike na raspolaganju vam je 25 kvadratnih kilometara za israzivanje, postoji 200 dungeona , 1000 NPC likova (Non-player-character) koji su ozivljeni kroz revolucionarni Bethesda radiant AI. NPC-ovi se ponasaju mnogo prirodnije pri cemu cete steci utisak da zaista razmisljaju, bave se svakodnevnim aktivnostima i komuniciraju sa drugim NPC-ovima cime ce se izbeci gloopi dijalozi i odgovori NPC-ova kao sto je slucaj u mnogim, odnosno u svim ranijim igrama. Za glavne kvestove trebace 20-30 sati igranja ali uz sporedne dobija se sjajnih 100 sati zivota u ovoj nadam se so sada nevidjenoj igri! Da pomenem jos i da je sistem borbe popravljen jer je to bilo nesto najgore sto sam ikada video u jednoj igri!
 
ah sav taj hype... kako bi li smo ziveli bez njega :)
 
Evo malo vise stvari sa foruma od elderscrolls

Yes List
(Things that WILL be in the game)

1st and 3rd Person Views | 1500+ NPC’s* | 121 Plant Types | 150+ Quests | 16 Square Miles (Not including dungeons or the realms of Oblivion) | 200+ Dungeons* | 200+ Hours of Gameplay (Main Quest is 20-25 hours long) | 21 Skills* | 40+ Creature Types (Many broken down into sub-types) | 400+ Books | 5 Counts Fighting for Power* | 5 Different Breeds of Ride-able Horses for Purchase (Will be kept in stable while in towns or not using) | 6 Factions/Guilds (The Arena*, Blades*, Dark Brotherhood*, Fighters’ Guild, Mages’ Guild, Thieves’ Guild*) | 7 ‘Big’ Battles (Entailing more than the average 6-8 NPC’s fighting on screen at once) | 9 Major Cities* | 9000+ Objects (All of which are movable, and react accordingly with the environment) | Ability to Purchase Homes (One in every major city) | Birthsigns (Same 13 from Morrowind but apparently with more detailed and specific effects) | Borders* | Caius Cosades (Returing from MW, but he'll most likely be the only one) | Cast-on-Strike Enchantments | Compass (Will only show places close by and that are relevant to current selected quest, can also mark a place on the map and have it point to that as well) | Daedric Quests (Shrines scattered across the world where you can pick up quests) | Decoration (For your homes but unknown what kinds) | Dogs for Pets (Their disposition towards you based on your Personality) | Dynamic Soft Shadows (For all objects and NPC's/creatures) | Dynamic Weather and Time | Elven Power Crystals (Wield great power that you can use, but unknown what powers they are) | Essential NPC Indicator (Subtle icon appears when looking at an essential NPC) | Expanded Character Creation Process* | Events/Festivals (Official mod downloadable for PC and X-Box 360) | Evidence chest (When you're arrested all of your belongings end up here) | Fast Travel Map | Full Character Voice Acting (50+ Hours, Announced: Sean Bean, Linda Carter, Terence Stamp, Patrick Stewart) | Greater Powers for Each Race (Imperials: Star of the West, Voice of the Emperor) | Hoods/Hooded Robes | Horse Armor (Official mod downloadable for PC and X-Box 360) | Improved Combat* | Increased Graphics Options (More optimization for lower end systems) | Infamy Rating (Crime level that goes up but not down, helps calculate NPC disposition) | Interactive Jail (Serve your time or find a means to escape)* | Light, Shadow and Sound Based Sneaking | Lockpicking Mini-game* | Magical Staves (Fire spells from staff (oversized wand?)) | Magical Transportation (Instantanious, we're unsure what form or name it will take, but will be similair to Mark & Recall) | Magicka Regeneration (Based on Willpower) | Necromancy (Ability to reanimate defeated enemies or NPC's and have them as followers but unknown for how long) | New and Improved Dialogue System (Listen in on conversations for new topics) | New Persuasion Interface* | Oblivion Realms Locked after Main Quest | Physics-based Sound (A sword sounds different when hitting stone then it does when hitting wood) | Potion Application to Weapons* | Quiver (Container for arrows you wear on your back and arrows visibly disappear) | Races from MW (Altmer (High Elf), Argonian, Bosmer (Wood Elf), Breton, Dunmer (Dark Elf), Imperial, Khajiit, Nord, Orc, and Redguard) | Radiant AI* | Realistic Physics (Havok Engine 3.01 implemented, meaning objects have mass, weight, and react to one another accordingly) | Red Hand (A hand will turn red if an item you're looking at belongs to someone) | Respawning of some NPC’s (Guards and Bandits) | Sitting/Lying Down | SpeedTreeRT Technology (Realistic trees and vegetation that will animate in real time to the weather) | Stats Menu (Tracks kills, stolen items, necks bitten as a vampire, etc.) | TES Construction Set (PC Only)* | Traps (Physics based booby-traps) | Traveling NPC’s | Vampires* | Visibly Sheathed Weapons (Swords at belt, bows and long-swords on back) | Yielding*


No List
(Things that will NOT be in the game)

Aging (In-game aging of the player character or NPC’s) | Banks | Beheading/Dismemberment (Hacking apart limbs of NPC’s) | Capes/Cloaks | Cast-On-Use Enchantments (Except for staves) | Children | Cliff Racers (Quite pleasing) | Climbing | Combat Staves | Crafting (Forging Weapons/Armor) | Crossbows | Dual Wielding | Experience Point Leveling System (This is a good thing) | Forced Reloads* | Imperial Legion or Nine Divines (Ability to join) | Jobs (Non-quest employment through an NPC) | Locational Damage | Locking of Doors (With a key) | Making Traps (Without the CS) | Mark & Recall | Modeled Beards/Facial Hair | Mounted Combat | Multiplayer | New Playable Races (Just the same 10 from Morrowind) | Nudity | Sleeping Anywhere (Sleeping will be restricted to taverns/inns or camp sites/bedrolls) | Spears | Thieving of Your Possessions (NPC’s stealing from you) | Throwing Weapons (shurikens, darts, throwing knives) | Terrain Destruction or Deformation | Were-creatures (Bears, wolves, etc.)


Maybe List
(Things that are unknown)

Breaking Down Doors (Using your sword to open a door) | Chains, Flails and Whips | Clocks (In-game item clocks that indicate what time it is in the game world) |Dragons (LOL, I don’t ‘think’ so, but it has been hinted at) | Levitation | Mercenaries (NPC’s you can hire for assistance in combat) | Naming of Pets | Realistic clothing movement* | Sinking in Water (Of objects and/or yourself when overweight)
 
nema :(

Crafting
Dual Wielding
Nudity :(

ali zato ima
Red Hand (A hand will turn red if an item you're looking at belongs to someone)
nisam znao da se to posmatra kao feature


kao sto rekoh .. u hype mi verujemo :)
 
Sve je to super, ali meni je malo tih 100 sati! Ozbiljno. Hocu da ga igram mesecima, da ga sanjam, kao Morrowind, pa da posle jos intenzivnije zalim za vremenom utrosenim za igranje samo jos jedne glupe IGRE! Ali, i navkomani se tesko skidaju, a i nije da ne prija :D

Nego, zna li se sada bar orjentaciono kad izlazi? I dalje je ona prica februar 2006?
 
Meni je najvise krivo sto nema Capes/Cloaks ali zato moze da se postane Vampir :D
 
Nema "Cliff Racers"
Po meni ovo stvarno jeste prijatna izmena. Volim akciju ali ovi su više smarali nego što su predstavljali protivnika.
 
Poslednja izmena:
Mogu reci da je suma bolje uradjena nego u 3dMark i da mi se srce smrzlo, a moja seka koja je usla je samo viknula kad sam joj rekao sta gledam: "Ovo je igrica?!?!?"...

Ja sam odusevljen, i tamnice su super, zamke, itd... ali animacija je skrta...

Verovatno ce je doraditi... Nema XP-a... why?!? Priznajem da volim kad vidim brojice :)

http://www.bethsoft.com/downloads/video/OblivionTrailerDIVXHD.avi
 
Poslednja izmena:
Spirit je napisao(la):
Nego, zna li se sada bar orjentaciono kad izlazi? I dalje je ona prica februar 2006?

Bethesda kaze da izlazi blizu 2006 :banana: , dok Take 2 prica da nece izaci pre februara :mad:
 
Spirit je napisao(la):
Sve je to super, ali meni je malo tih 100 sati! Ozbiljno. Hocu da ga igram mesecima, da ga sanjam, kao Morrowind, pa da posle jos intenzivnije zalim za vremenom utrosenim za igranje samo jos jedne glupe IGRE! Ali, i navkomani se tesko skidaju, a i nije da ne prija :D

Nego, zna li se sada bar orjentaciono kad izlazi? I dalje je ona prica februar 2006?

Pa ja mislim da je to 100 sati ali ako zavrsavas kvestove bez tumaranja i potrage za odredjenim likovima ili mestima do kojih treba da dodjes. Naravno da ce biti uputstava kao "ides severoistocno pa kod malih siljatih stena skrenes ka jugu i ides dok ne naidjes do....", sta mislis da li je to lako naci? Koliko sam se samo smarao u Morrowindu trazeci raznorazne dungeone da bi zavrsio kvestove. :wall:
Mozda i zavrsis za 100 sati ali ako bude dostupna opcija iz konzole "fill map"! :)
 
pa igra verovatno nije ni zamisljena da odradis sve u jednom cugu :)

pretpostavljam da ce jedni quetovi izkljucivati druge pa ne verujem da ce neko moci da sedne i igra sa jednim likom 100 sati i odradi sve :p
 
cepesh je napisao(la):
Pa ja mislim da je to 100 sati ali ako zavrsavas kvestove bez tumaranja i potrage za odredjenim likovima ili mestima do kojih treba da dodjes. Naravno da ce biti uputstava kao "ides severoistocno pa kod malih siljatih stena skrenes ka jugu i ides dok ne naidjes do....", sta mislis da li je to lako naci? Koliko sam se samo smarao u Morrowindu trazeci raznorazne dungeone da bi zavrsio kvestove. :wall:
Mozda i zavrsis za 100 sati ali ako bude dostupna opcija iz konzole "fill map"! :)
Ali, u Oblivion je dodat specijalni kompas koji pokazuje u pravcu lokacije questa, ili u pravcu najblizeg dungeona I slicno, tako da vise nema tumaranja naokolo. :smoke: (na primer, secam se kako sam proveo nedelju dana trazeci "Azurinu pecunu sa prstenom", bio sam na ivici nervnog sloma :wall: )
 
Lord Elias je napisao(la):
Ali, u Oblivion je dodat specijalni kompas koji pokazuje u pravcu lokacije questa, ili u pravcu najblizeg dungeona I slicno, tako da vise nema tumaranja naokolo. :smoke:
Da, samo što je posebno pitanje na kojoj će on distanci počinjati da deluje. Hoću da kažem, pomoći će sigurno ali moraš ipak imati neku predstavu o tome gde se to pojedini objekat, otprilike, nalazi na mapi.
 
Poslednja izmena:
Ha ha ha, i mene je unistila potraga za Azura Starom. Na kraju sam popizdeo i skinuo sa neta mapu, ali to je bio prvi i poslenji cheat u ovoj igri. Mada, namucila me malo i ona vrata sto se otvaraju samo u odredjeno doba, mislim znao sam za foru nego nikako da ubodem timing.

Nego, ste culi novi trac o Oblivionu, da je on odavno gotov, ali se cekalo sa verzijom za X360 konzolu, mada priznajem da je vrlo logicno objasnjenje.

A sto se tice kompasa, mislim da ce on uvek da pokazuje na najblizi HotPoint, mada me ne bi cudilo i da postoji jos jedna strelica koja ce da prati samo lokacije glavnog questa. Al videcemo, samo da se vishe pojavi!
 
Spirit je napisao(la):
Nego, ste culi novi trac o Oblivionu, da je on odavno gotov, ali se cekalo sa verzijom za X360 konzolu, mada priznajem da je vrlo logicno objasnjenje.

A sto se tice kompasa, mislim da ce on uvek da pokazuje na najblizi HotPoint, mada me ne bi cudilo i da postoji jos jedna strelica koja ce da prati samo lokacije glavnog questa. Al videcemo, samo da se vishe pojavi!
Da, ima jedno mesec-mesec i po kako sam čuo za tu vest da je verzija za PC gotova ali neće izaći pre one za X360. Tja, šta da se radi. Tako je kako je. Treba ih razumeti.
Lično nebi mi bilo drago da postoji i strelica za "main quest". Bilo bi bezveze. Bez obzira što sam se i ja oko Azure namučio. Nebrojeno puta sam čitao test sa uputstvom od onih ashlander-a i koristio onaj čarobnjački štap da letuckam naokolo ali mi je ipak trebalo dosta krstarenja i špartanja dok nisam našao tu prokletu pećinu. Hehe, baš su je zavukli. :smash:
 
Poslednja izmena:
Ja sam takodje cuo da je odavno gotov, al mogu da kazem da sam skoro sasvim siguran da su to samo glasine, nista vise. Mislim, kad se logicno razmisli, normalno je da, ako bi vec imali gotovu igru, pustili bi je za vreme praznika, iz ociglendog razloga. Ne, Beth samo popravlja bugove, dodaje "final touchove". Igra najverovatnije izlazi pocetkom februara, a mozda i ranije.
 
Citat sa www.exxtreme3d.co.yu

"Mnogi su se razocarali kada je Bethesda odlozila izdavanje igre The Elder Scrolls: Oblivion do marta 2006. Kašnjenje je obrazloženo potrebom za dodatnim "peglanjem" igre, ali sada su se pojavile neke interesantne glasine.

Players4players> tvrdi da im je pouzdan izvor dojavio da je Oblivion vec bio spreman za izdavanje pre nekoliko meseci, ali da su developeri odlucili da sve odlože kada su videli punu snagu i potencijal Xbox 360 konzole, te da ce do marta prilagoditi Oblivion sistemu koji je daleko jaci nego što su se nadali.

Licno, meni ovo zvuci kao pokušaj da se u isto vreme jednim udarcem ubiju dve muve. Bethesda se ovako pravda za kašnjenje ovog naslova, koji je dugo reklamiran kao deo launch-lineup za Xbox 360, a u isto vreme Microsoftova konzola dobija još veci hype."

Meni ovo zvuci kao skroz realno objasnjenje... LM, bilo kako bilo, zivim za mart 2006 (nadam se da nece opet pomeriti rok, mnogo ce me izbedaciti). BTW negde sam procitao da se malo nakon tog roka ocekuje HoMM V. WOOOW, can it get any better ?!?
 
Nazad
Vrh Dno