veljaNBG
Slavan
- Učlanjen(a)
- 18.04.2005
- Poruke
- 1,246
- Poena
- 350
I nakon dan u servisu su mi javili da nece da priznaju garanciju zbog "fizickog ostecenja", tj ovo spada pod fizicko ostecenje iako to nije ... a posto su oni jedini ovlasceni servis ... mogu da menjam u licnoj reziji (kod njih 30147 din) ili u nekom servisu ovako .... kako mi se cini uzecu neki novi telefon, i naravno zbogom nokia/microsoft, jer ako se ovo desava posle 7,8 meseci od kupovine .... sta dalje pricati ... meni se svidja i telefon i os, ali politika microsofta da trazi dlaku u jajetu i da nece da realizuje garanciju je jedan veliki -
Nemam razloga da branim korporacije, ali idi ti u servis reci im da trazis napismeno razlog, odbijanja i to detaljno, zato sto imas nameru da se zalis na njihovu odluku kod korporacije koja im je izdala licencu.
Naime ja sam tako komunicirao za jedan nokia asha telefon koji je imala moja zena i koji je kupila preko Telenora.Doduse ja sam mejlove slao "preko" Telenora kod koga sam i kupio telefon.
Posle upozorenja da cu se zaliti nazvali su me, krenulo ne preterano ubedjivanje ("kako to mislite detaljno obrazlozenje" ) , ali zena dobila nov telefon , ja malo iznerviran ali jbga...
Naravno ovo sto je bilo nije moglo nikako da se popravi, prosto je ekran tj. njegova trecina "umrla"...Ne znam sta je u pitanju kod tebe...
Prosto mislim da te nista ne kosta da probas posle ovakvog odgovora...