Šta je novo?

Netflix je u Srbiji (Pročitati prvi post)

Za one koji plaćaju iz Srbije ,jedno pitanje,batalio sam sve druge kombinacije ,i kupio paket ovde ,9,99,mesečno. Platio sam prvi mesec oko Nove godine ,kako ide procedura za drugi mesec ,još mi je aktivan ,a nisam platio, drugi mesec.
 
Nemoj da palite VPN kada kontaktirate podrsku.
Idite na chat, i odmah u poruci napisite "da li mozete da dodate moju karticu za placanje", traze mail i ime, kad im se otkuca, ide pitanje da li se slazete da vam posalju formu, otkucate, Yes, dobijete formu, popunite, posaljete, oni odmah ubace karticu. Potvrdite da je sve OK.
Nekada ce vam biti agent koji zapitkuje gluposti, ugasite chat pa posle probajte kod drugog. Meni je prvi put pre par meseci bio neki dosadni koji je pitao razne gluposti pa sam prekinuo chat i posle kod drugog ubacio.
Da li formu šalju mailom ili link preko chat-a? Meni su poslali mailom nešto što je isto kao kada odem na Add payment, i tu mi traži broj telefona posle unosa kartice. Kada unesem broj telefona, kaže mi da nemože da pošalje SMS i da pokušam kasnije.
 
Da li formu šalju mailom ili link preko chat-a? Meni su poslali mailom nešto što je isto kao kada odem na Add payment, i tu mi traži broj telefona posle unosa kartice. Kada unesem broj telefona, kaže mi da nemože da pošalje SMS i da pokušam kasnije.
Preko chata, probaj sa drugim agentom.
 
Nemoj da palite VPN kada kontaktirate podrsku.
Idite na chat, i odmah u poruci napisite "da li mozete da dodate moju karticu za placanje", traze mail i ime, kad im se otkuca, ide pitanje da li se slazete da vam posalju formu, otkucate, Yes, dobijete formu, popunite, posaljete, oni odmah ubace karticu. Potvrdite da je sve OK.
Nekada ce vam biti agent koji zapitkuje gluposti, ugasite chat pa posle probajte kod drugog. Meni je prvi put pre par meseci bio neki dosadni koji je pitao razne gluposti pa sam prekinuo chat i posle kod drugog ubacio.
Gde se nalazi chat? Ja upravo pokušavam ali ne vidim nigde. Možda zato što je nedelja…
 
Napiši problem, kada pošalješ, dobiješ opciju da ih zoveš ili "Chat with us"

Edit: upravo dodao karticu preko chat-a. Naplatili 200 lira, verovatno će poskupljenje sledećeg meseca.
 
Poslednja izmena:
Nemoj da palite VPN kada kontaktirate podrsku.
Idite na chat, i odmah u poruci napisite "da li mozete da dodate moju karticu za placanje", traze mail i ime, kad im se otkuca, ide pitanje da li se slazete da vam posalju formu, otkucate, Yes, dobijete formu, popunite, posaljete, oni odmah ubace karticu. Potvrdite da je sve OK.
Nekada ce vam biti agent koji zapitkuje gluposti, ugasite chat pa posle probajte kod drugog. Meni je prvi put pre par meseci bio neki dosadni koji je pitao razne gluposti pa sam prekinuo chat i posle kod drugog ubacio.

Potvrdjeno, znaci samo trazite da oni dodaju karticu, trazite formu da posalju i tako se preskace deo gde traze turski broj za potvrdu :cool:
 
Kako ste zapoceli razgovor, nesto mi glupo i providno kao ne mogu dodati karticu, mozete li Vi...

Odjednom sad niko ne moze, do juce svi mogli 🫢

Na 'describe problem' sam samo unio ' i cant add a payment card' i isao na strelicu, otvorio se chat sa ovom porukom. Kako da nastavim dalje, ne znam da se pravim naivan vise nego sto jesam 😁
 
Kako ste zapoceli razgovor, nesto mi glupo i providno kao ne mogu dodati karticu, mozete li Vi...

Odjednom sad niko ne moze, do juce svi mogli 🫢

Na 'describe problem' sam samo unio ' i cant add a payment card' i isao na strelicu, otvorio se chat sa ovom porukom. Kako da nastavim dalje, ne znam da se pravim naivan vise nego sto jesam 😁
Ova metoda preko chata se spominje ovde na forumu već godinu dana sigurno. Tako da nije nešto od juce.
 
Ranije sam dodao prvo gift karticu, pa kao backup payment dodao karticu i nije trazilo turski broj nikad. Mozda bi i sad tako proslo.

Ali ako mogu ovako preko chata da zavrsim, nego ne znam sta da napisem, ne mogu reci da ne uspjevam da dodam karticu, da me pita sto (sta se pojavi), ne znam sta da odgovorim...

Ako moze savjet...
 
Ranije sam dodao prvo gift karticu, pa kao backup payment dodao karticu i nije trazilo turski broj nikad. Mozda bi i sad tako proslo.

Ali ako mogu ovako preko chata da zavrsim, nego ne znam sta da napisem, ne mogu reci da ne uspjevam da dodam karticu, da me pita sto (sta se pojavi), ne znam sta da odgovorim...

Ako moze savjet...
ako te pita šta se pojavi, kažeš šta ti se pojavi, odnosno da traži da upišeš broj (ne spominji turski broj), a broj ti je već potvrđen na računu. “I have some problems with adding my credit card. I am constantly being asked to add a phone number, but I already have one linked to my account.”
 
Ranije sam dodao prvo gift karticu, pa kao backup payment dodao karticu i nije trazilo turski broj nikad. Mozda bi i sad tako proslo.

Ali ako mogu ovako preko chata da zavrsim, nego ne znam sta da napisem, ne mogu reci da ne uspjevam da dodam karticu, da me pita sto (sta se pojavi), ne znam sta da odgovorim...

Ako moze savjet...
Ako pitaju, prekini odma' konverzaciju i idi opet u novi chat. Naći će se neko normalan i proslediće ti odma billing formu, tu popuniš podatke za karticu, i za par minuta on je odobri i to je to.
 
Poceli smarati sa podpitanjima, prekinuo, kupio gift i to je to. Pokusacu dodati posle gifta, ako bude moglo dobro i jest. Nije mi tesko kupovati kartice. Ne mogu se smarati sa botovima.
 
Platio na Turgame gift karticu i dobio od banke potvrdu da je skinuto ali na sajtu nema nikave informada da je transakcija odradjena.
Tamo gde inace stoji da sam kupio i koliko itd, niti stize na mail potvrda ili kod.
Jel se nekome to desilo?
 
Ja danas probao 2x. Javila se HR podrška i smaraju sa dodatnim pitanjima.
 
Ja sam poslednja 2 puta čekao po skoro sat vremena ali stiglo je, ne mogu ni oni da isprate potražnju za gift karticama :D
Podigao sam tiket i odgopvorila mi podrska kao nije do njih.
Kao ta firma koja radi proces placanja treba da obori pa tek onda oni salju gift card meni.
Na kraju na sajtu nigde nema da sam platio i da se ceka verifikacija tako da mislim da je negde nesto zakazalo, sreca pa sitne pare.
Proslo 4h ali kako god.
 
Podigao sam tiket i odgopvorila mi podrska kao nije do njih.
Kao ta firma koja radi proces placanja treba da obori pa tek onda oni salju gift card meni.
Na kraju na sajtu nigde nema da sam platio i da se ceka verifikacija tako da mislim da je negde nesto zakazalo, sreca pa sitne pare.
Proslo 4h ali kako god.
Preko kog platnog servisa si plaćao? PAYTR je najsigurniji i trebao bi te obaveštavati i kad je uspešna, ali i kad je nesupešna transakcija.
 
Meni su napravili u novembru problem na turgame a placeno preko paytr. Stigao email uspesna transakcija od njih, a posle par sati processinga na turgame pojavilo se cancelled. Ulozena zalba (uz poslate dokaze) i rekli da je odbijeno placanje (iako nije) i da ako su mi naplatili dobicu povrat, posle 15 dana bez ikakvog povrata ulozena opet zalba i tad su mi dali kod za giftcard. Jako lose iskustvo sa podrskom. To mi je bila 6-7 porudzbina po redu i prva sa problemom.
Od tada uzimam na g2a.
 
Podigao sam tiket i odgopvorila mi podrska kao nije do njih.
Kao ta firma koja radi proces placanja treba da obori pa tek onda oni salju gift card meni.
Na kraju na sajtu nigde nema da sam platio i da se ceka verifikacija tako da mislim da je negde nesto zakazalo, sreca pa sitne pare.
Proslo 4h ali kako god.
Preko koje banke ti izdata platna kartica? Erste banka je blokirala Turgame iz navodno bezbednosnih razloga. Moze jedino na licnu odgovornost, mora pismeno da se trazi od banke da odobri.
 
Malo ste me zabrinuli vezano za Turgame i banke ! Ja preko komercijalne odbabere paytr vec sta znam 7-8 put sve je islo da sada glatko! Vrv cu se prebaciti na chat i traziti da ubacim karticu
 
Preko koje banke ti izdata platna kartica? Erste banka je blokirala Turgame iz navodno bezbednosnih razloga. Moze jedino na licnu odgovornost, mora pismeno da se trazi od banke da odobri.
Raif radi i svakako trazi otp kod pri svakoj uplati znam jel uzimam apple gift cards tu.
 
Ja sam takođe bio registrovan preko Turskog VPN-a, sa srpskim brojem mobilnog i koristio sam do skoro normalno Intesa Visa karticu.
Pa da napišem da sam i ja rešio problem preko live chat-a, kako bih zaobišao problem nedostatka turskog broja mobilnog za SMS verifikaciju.

Opet sam koristio VPN za Tursku kao zemlju i odabrao live chat na engleskom.
Napisao sam samo sledeće i ljubazna Sophia mi je odmah poslala online formu nakon koje mi je odmah dodata ponovo ista Visa kartica:

Hi.
There appears to be a problem with the payment method I use, when I try to update my Visa card.
Can you send me billing form?

Zadužen mi je 4K nalog za 200 TL (714 dinara), a od sledećeg meseca biće 230 TL (821 dinar). Bile su nekad lepe cene...
 

Prilozi

  • netflix.jpg
    netflix.jpg
    56.1 KB · Pregleda: 45
  • netflix 2.jpg
    netflix 2.jpg
    214.1 KB · Pregleda: 45
Poslednja izmena:
Sta ima prioritet kad dodje naplata, credit od gift cardova ili kred kartica?
 
Nazad
Vrh Dno