Šta je novo?

[MTS] Kontrola troskova

Ne, trajao je UO za KT sa popustom. Presao na Postpaid, i dalje traje UO.
Odavno se nije desila ta greska.
Ја кад сам својевремено прешао с КТ која је била под уговором и попустом(није ни пола УО прошло)на О1,почела ми је нова УО на постпејду уз тај нови попуст.Ракли су ми 2 пута да не може да остане дужина старе УО и тај попуст на постпејду.
 
Да ли су мењали правила па КТ креће од следећег месеца. По старом је почињао одмах и одмах давао пун кредит, свеједно да ли је потписан последњег дана у месецу. По томе, ако си потписао нови уговор септембра, онда би требало да добијеш кредит и остало и из старог и из новог пакета а рачун би требало да буде 1.200.
 
Ја кад сам својевремено прешао с КТ која је била под уговором и попустом(није ни пола УО прошло)на О1,почела ми је нова УО на постпејду уз тај нови попуст.Ракли су ми 2 пута да не може да остане дужина старе УО и тај попуст на постпејду.

To (sto su ti rekli) nije tacno :) Presao sa vec sa KT -> Omorika i sa KT -> Mobilni Net S, ove godine, ne zadrzava se stari popust, ali ostaje ista UO i dobija se popust koji bi inace isao uz novu tarifu. Omorika 1 je bila 1100 (+100NetLimit) dakle.
Ovo je sada Morava, ali jedan mesec, mrze me i online da popunim prigovor, za KT imam utisak da ce vise zeznuti nego resiti :)

@calexx, to ne znam da je tako radilo. Mada licno nisam nikada sam KT direktno produzio, svih ovih godina, ali ne secam se da je neko tako dobio.
 
Poslednja izmena:
^ Ako je potpisao novu UO na 30% u vreme dok je *efektivno* trajala stara UO (12./24. mesec), neće biti ni jednog računa po punoj ceni. Naredni račun biće sa 30% popusta.

Bitan momenat: jeste potpisao par dana pre isteka UO, ali sept. je već 13./25. mesec!!

Recimo da je UO zakljucena 23.sept.2016. Prvi racun sa 50% popusta bio je sept 2016, a poslednji avg. 2018. (uk. 24 meseca 50%). Septembar je 25. mesec!

Ranije je UO za KT kretala retroaktvno, od 1. za mesec u kojem je potpisana. Da li je i sada tako? Ko li to može da zna?

Da li za postojece KT sa UO nova UO vazi tek od 1.narednog meseca? Ni to ne znam kako je sada. Ako da, onda je trebalo *bilo kada u avg 2018 potpisati novu UO* i imao bi punih 24 meseca 50% i ni jedan mesec pun račun i nastavio sa 30% UO. Jesam li u pravu? ;)

Ko ce u svemu ovome da se snađe, a u MTS-u ni sami nisu imali pojma ni ranije, dok su KT tarife bile tražene.
 
Нисам сигуран како је сада али ћу касније да погледам старе рачуне јер сам често продужавао КТ. Последњи пут прошлог августа, зато и питам како је сада.
 
To (sto su ti rekli) nije tacno Presao sa vec sa KT -> Omorika i sa KT -> Mobilni Net S, ove godine, ne zadrzava se stari popust, ali ostaje ista UO i dobija se popust koji bi inace isao uz novu tarifu. Omorika 1 je bila 1100 (+100NetLimit) dakle.
Тако сам и ја мислио и надао се:)али каже у пословници дјевојка,јок.Прво ме пребацила на О1 без попуста,па док је систем обрадио поново на О1 са попустом.У принципу ми не значи да је остала стара УО и нова тарифа,али тако је било.
 
Ona to i ne moze da ti uradi :) Video sam kako ide sistem, osim ako ne uzimas sada telefon (a nisi uzeo).
Ona samo trazi promenu u FRENDI, i izabere novu tarifu. Nema ni mogucnost nesto drugo da uradi u sistemu (ako nije nasla neki bug ;))

KT vazi 24 "trajuca" meseca (26. sept-26.sept), kao UO, s' tim da nema popusta ovog krajnjeg septembra po staroj UO. Nije se tu nista menjalo. Pocinje od 1. samo ako si na KT, a menjas u drugu KT tarifu.
 
Тек сад ништа не разумем. Ово моје последње продужавање не може да уђе у причу јер сам се сетио да сам то одрадио три месеца пре краја да бих узео телефон али сам имао још једну КТ1000 која је трајала до летос. Погледао сам рачуне, у јунском је био рачун са 50% а у јулском нема нигде тог броја. Као да је и последњи био са 50% а знам да сам дошао пред сам крај и пребацио на припејд. Картица је прешла у припејд, на порталу пише да је активна од 30.07. што значи да сам је пребацио на припејд крајем јула али за јул ништа од рачуна за КТ1000.

На порталу видим рачуне само од јуна прошле године па не могу да видим када је почео али ионако данас планирам да сређујем рачуне па ћу да потражим у папирним.
 
Mora da imas negde julski racun za taj broj. Mozda nije na istom zbiru, niti ces ga videti na portalu kao da ima neki racun za njega, jer je prepaid sada. Kada je broj prepaid, vise se ne prikazuje kao broj na racunima na kojima je bio ranije.

Moras rucno da pogledas julske racune za postpaid.
 
Sto rece owim, ko se u svemu ovome snadje svaka mu cast...Je*e lud zbunjenog...Meni je lik rekao da mi krece od prvog oktobra, ali istog dana mi je resetovan kredit na 1000 din...

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
^ Iako aktivno koristim KT i produžavam UO, ne znam šta da ti kažem sem onga da je u avg. trebalo da produžis UO, a ne u septembru.
Usaglasili smo se, kada si već na KT nova UO ipak stupa na snagu 1. sl. meseca. U međuvremenu sam se setio da je i meni tako bilo.
Kako si dobio 1000 din, ne znam. Jos vise me zbunjuje sto ti je resetovan kredit.
Zašto im ne napises email da ti korak po korak objasne sta se desilo, pa na osnovu toga eventualno da pišeš reklamaciju?
 
Poslednja izmena:
Ma videcu kakav ce biti sledeci racun, necu se nervirati zbog sice ako je to samo za ovaj mesec tako...Inace, moram napomenuti da je, iako mi je istog dana kredit resetovan na 1000/2000 din, prvog oktobra dodato jos toliko...Da ne mislite da trosim pare od 23-eg...Meni je samo do toga da uracunaju popust...

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Pogledaj racun, ako stoji 1000 sa PDVom, a ne dve linije po tom broju , pisi slobodno reklamaciju preko portala.
5min.
 
Pozdrav društvo

Imam problem , dopunjeni internet (uplaćena promocija za 80 din-100MB) - se nije potrošio ostalo 4MB , a uspeo je da potroši sav osnovni internet i oba kredita (oko 1800 din-to je iz listinga).
Podneta reklamacija , i kao što je bilo očekivano odbijena -bajni mts . Sa obrazloženjem da je sve u redu sa tarifiranjem .

Šta dalje raditi?
Jeli se nekom nešto slično dešavalo?
 
Kako si video da je ostalo 4mb?
Pogledaj kada je aktiviran paket, a kada je napravljen saobracaj. Mozda je zbog toga.
 
Pa u aplikaciji , validna je bila promocija ostali su mi SS .

Objašnjenje KC : je da sam povukao nešto veće od 4 MB pa je onda aplikacija ili šta god naplatilo tamo gde može . Bruka i sramota od m t s - a
 
Pogledaj u Data Usage koliko si potrosio.

Nemoj da pljujes tek tako.. mada ako su ti na prvu odmah odbili, verovatno jesi u pravu :)
 
Ma nije problem u potrošnji , nego u obračunu .
Prvo se troši dopunjeni internet , pa onda osnovni .
Fora je u tome što je dopunjenog ostalo , a potrošio se osnovni i oba kredita .
 
Одавно користим КТ али никад нисам трошио ;) па не знам, да ли негде пише да се прво троши допуњени?
 
Zvanično: Prvo se troši kupljeni internet tarifni dodatak (100 MB za 80 din, 7 dana važenje dodatka), zatim bonus kredit, pa mesečni i na kraju dopunjeni kredit.

Prošle godine mi je, na tri KT broja, nakon potrošenih MB iz mesečnog paketa i namernog trošenja bonus kredita za prenos podataka, mts skinuo mesečni i dopunjeni kredit a ostavio bonus kredit.

Nakon prigovora dobili smo u pisanoj formi vrlo nelogično i matematički neispravno objašnjenje da kada se potroše MB iz mesečnog paketa prenos podataka (svaka pojedinačna konekcija) prvo rezerviše određenu količinu (dinara) iz mesečnog i dopunjenog kredita i na kraju sesije to vrati i obračuna iz bonus kredita!!! Ukazali smo na matematičke greške i tražili metrološku metodu (atest), ali su to ignorisali i ponovili objašnjenje da je sve ispravno tarifirano.

Kako je bilo u pitanju manje od 100 dinara po broju odustalo se od daljeg gubljenja živaca i vremena.
 
Poslednja izmena:
Ma nije problem u potrošnji , nego u obračunu .
Prvo se troši dopunjeni internet , pa onda osnovni .
Fora je u tome što je dopunjenog ostalo , a potrošio se osnovni i oba kredita .
Znaci imas i dalje dodatak za net, a nemas osnovni net (iz paketa) niti kredite?
Aj proveri ovo sto rekoh i Data Usage, ako se slazu (sa tobom), reklamacija...
 
To je to što kolega Intuite napisa , nešto slično mi je objašnjeno sa CC ali ne tako dobro kao on.

Samo u mom slučaju nije potrošen TD -ostalo je 4 MB a ostalo je sve posrkao .

Prevaranti u mts-u .

Pokušaćemo sa žalbom Ratel-u .

@alfaunits
Proverio sam i nije problem u potrošnji nego u obračunu
 
Prigovor poslat .
Odgovorili su da je sa tarifiranjem sve u redu.:-devil-:
Podnet progovor Ratel-u.
Čekamo :smash:
 
Ma prvi odgovor uvek pise neki bot (cak sumnjam da je ljudsko bice u pitanju, nego pravi kompjuterski bot :D) :)
Ocekuj sada odgovor preko RATELa "u cilju dalje saradnje cemo ipak <trte mrte>" ;)
 
^ Meni je Ratel 2/2 puta pomogao sa MTS-om, tj. preinačio njihov odgovor da ne moze - u može! Oba puta problem bio rešen. :)
 
Bi li nesto od Ratela ili su se promenili?:)

FYI, ovog puta sam zadrzao 13. mesec KT. Naplacen je sa popustom! Skroz nova UO je pocela proslog novembra, zavrsila se ovog, 13 racuna je bio primenjen popust.
Sada moze prenos sa postpaid na KT, bez "ubacivanja kartice u telefon" i "prebacivanja na prepaid", tj. sada moze automatski, ne mora uopste 2x da se dolazi. Sama promena ne prolazi odmah, ali se kredit brzo dodeljuje, samo provera stanja malo kasni.
 
Još ništa od RATEL-a [emoji27]
A od mts-a poruka od 6.12
0abf3e0ca6547ac7da25e3876a7be4b1.jpg


Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka
 
MTS 99.999% zalbi "resi" takvim odgovorom, da li im je to neka "moramo odgovori u zakonskom roku od x dana" fora ili sta, ko bi ih znao.
Meni su cesto sami odgovorili pozitivno posle, za neke ocite greske.

Za KT - mislim da je cesto RATEL bio potreban, nazalost :(
 
Danas mi se prvi put desilo da sa standardno dopunjenog prepaid broja nisam uspeo da posaljem friendly dopunu na KT broj. Čak sam pre meeec dana slao friendly dopunu bez problem sa mog prepaid broja na isti prepaid broj. I dobijem poruku da mi usluga nije omogucena. Da li je do prepair broja ili KTa?
 
Nazad
Vrh Dno