Meni je promenjena brzina i rekli su mi da ce biti naplacena vise da ce da mi jave dal moze da se zadrzi stara cena posto sam dugo koristnik sto vrv nece biti slucaj posto ne povladjuju dok god ti traje UO e sad kod krene da raskida ugovor mozda bude u drugoj situaciji.ja imam dogovorenu fiksnu cenu paketa do kraja UO koja ne odgovara onoj na sajtu niti bilo kom % popustu, i vidim sad da mi je promenjen sa 500/160 na 600/300 posto ste vi pominjali (nisam primetio jer mi se nije restartovao ruter niti se bilo shta diskonektovalo, samo povecana brzina, a kada sam to ranije TRAZIO od njih, nisu uradili rekli morao bi da se potpise nov ugovor i izgube svi benefiti), bash me zanima da li ce mi naplatiti vishe
I meni upravo.Meni stigao odgovor na SMS, za prigovor na povecanje cene kod prebacivanja na novi paket.
"Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka obaveznog perioda važenja ugovora."
Piše i kod mene, ali su ipak nameravali da povećaju cenu dok nisam pisala prigovor. Nisam tražila raskid, nego samo da poštuju ugovor. Odgovorili su već sledećeg dana, isti tekst kao kod @maremas i @d0minat0rMeni bukvalno piše u dinarima koliko plaćam tokom UO i do kada, na ugovoru koji sam potpisao, ako to promene to nije legalno
Gde im je obaveštenje na sajtu da automatski menjaju pakete i korisnicima i dalje pod UO, jer to nisu ranije radili?
Da, kada bih ja o tome odlucivao, bilo bi 10 alternativaDok sam bila SBB korisnik, oni su redovno kršili prava korisnika, sve dok nam nije uvedena optika. Sada je sasvim druga priča i zato je bitno da svako ima barem jednu alternativu na lokaciji.
@maremas @d0minat0rPiše i kod mene, ali su ipak nameravali da povećaju cenu dok nisam pisala prigovor. Nisam tražila raskid, nego samo da poštuju ugovor. Odgovorili su već sledećeg dana, isti tekst kao kod @maremas i @d0minat0r
Ja😀Imao sam 18m po dinar, nakon toga rekli ostaje ista cena, a iskoristio sam nekih 12m po dinar. Stigla mi poruka nakon par dana da je zahtev rešen, i da vratim opremu u poslovnicu. Koleginica takođe uspela tako sa SN, nakon 12m po dinar podnela zahtev za raskid, odbila da ostane ista cena, i stigao joj normalan račun samo za tih par dana Februara.Da li je ko dobio raskid nakon sto su dali opciju da ostane ista cena paketa i isti uslovi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari