Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Sad im napisah mail da mi nisu potrebni benefiti novog paketa, te bih da ostanem pokriven UO za stari paket.
 
ja imam dogovorenu fiksnu cenu paketa do kraja UO koja ne odgovara onoj na sajtu niti bilo kom % popustu, i vidim sad da mi je promenjen sa 500/160 na 600/300 posto ste vi pominjali (nisam primetio jer mi se nije restartovao ruter niti se bilo shta diskonektovalo, samo povecana brzina, a kada sam to ranije TRAZIO od njih, nisu uradili rekli morao bi da se potpise nov ugovor i izgube svi benefiti), bash me zanima da li ce mi naplatiti vishe
 
ja imam dogovorenu fiksnu cenu paketa do kraja UO koja ne odgovara onoj na sajtu niti bilo kom % popustu, i vidim sad da mi je promenjen sa 500/160 na 600/300 posto ste vi pominjali (nisam primetio jer mi se nije restartovao ruter niti se bilo shta diskonektovalo, samo povecana brzina, a kada sam to ranije TRAZIO od njih, nisu uradili rekli morao bi da se potpise nov ugovor i izgube svi benefiti), bash me zanima da li ce mi naplatiti vishe
Meni je promenjena brzina i rekli su mi da ce biti naplacena vise da ce da mi jave dal moze da se zadrzi stara cena posto sam dugo koristnik sto vrv nece biti slucaj posto ne povladjuju dok god ti traje UO e sad kod krene da raskida ugovor mozda bude u drugoj situaciji.
 
Meni stigao odgovor na SMS, za prigovor na povecanje cene kod prebacivanja na novi paket.

"Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka obaveznog perioda važenja ugovora."
 
Mene jutros pozvali u vezi ovih promena. Prijatna ženica objasnila sve, ali na kraju joj rekoh da bih ipak ostao na starom paketu, nisu mi potrebni benefiti novih promena, a još uvek mi traje UO, pa bih da se držimo nje. Pitala me da li sam bio prethodno upoznat sa promenama koje su nastale, rekoh da nisam, juče slučajno videh da je došlo do promene brzine neta. Reče OK, poslaće prigovor, a kaže da je videla da imam još 3 postpejd broja (kontrola troškova), pa će i za njih kontaktirati kolege koje se time bave, jer je i kod njih došlo do promene. Zahvalih se, šta drugo. Nakon razgovora svakako poslah mail za ta tri broja, čisto da se ima neki trag. UO za njih je do sredine septembra. Videćemo šta će biti na kraju :).
 
Meni stigao odgovor na SMS, za prigovor na povecanje cene kod prebacivanja na novi paket.

"Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka obaveznog perioda važenja ugovora."
I meni upravo.
 
^Samo mi je nejasno, to definisanim uslovima koje sam ja potpisao ugovorom, ili novim koje su nametnuli? :)
 
Meni bukvalno piše u dinarima koliko plaćam tokom UO i do kada, na ugovoru koji sam potpisao, ako to promene to nije legalno
Gde im je obaveštenje na sajtu da automatski menjaju pakete i korisnicima i dalje pod UO, jer to nisu ranije radili?
 
Poslednja izmena:
Sad zvali za kontrolu troškova... Takođe napomenuh da sam pod UO i tamo piše koja je cena i mislim da nije u redu da se ista menja, a nisam ni bio upoznat, itd. Poslaće prigovor i biću obavešten...
 
Poslednja izmena:
Meni bukvalno piše u dinarima koliko plaćam tokom UO i do kada, na ugovoru koji sam potpisao, ako to promene to nije legalno
Gde im je obaveštenje na sajtu da automatski menjaju pakete i korisnicima i dalje pod UO, jer to nisu ranije radili?
Piše i kod mene, ali su ipak nameravali da povećaju cenu dok nisam pisala prigovor. Nisam tražila raskid, nego samo da poštuju ugovor. Odgovorili su već sledećeg dana, isti tekst kao kod @maremas i @d0minat0r
 
Ovo je izgleda APP situacija. Verujem da će ispoštovati svaki prigovor.
 
A cek, poskupljuju i redovne tarife i mobilni postpaid net? Bogme, onda ce se toga meni momacki nakalemiti... kakvi banditi. A sve mi je jos 3-4 meseca do isteka ugovora, fakticki za mesec mogu da potpisem novi, tako da mi besmisleno da se cimam oko trazenja nekih povlastica. A nemam ideju na koji nacin bih mogao izvuci neku povoljnost povodom novih ugovora, kad niti imaju konkurenciju, niti imam mogucnost optike
 
Dok sam bila SBB korisnik, oni su redovno kršili prava korisnika, sve dok nam nije uvedena optika. Sada je sasvim druga priča i zato je bitno da svako ima barem jednu alternativu na lokaciji.
 
Imam box 4 crveni paket, pod ugovornom obavezom još pet meseci. Juče vidim promenjen paket na "novi"(veća cena)....
Odmah poslao mail sa prigovorom, upravo me zvala "prijatna zenica" i obavestila o promeni detaljno, i pitala da li se slažem, na šta sam joj rekao da se ne slažem i da želim da mi ostane stari paket sa starom cenom do kraja trajanja ugovora, i kako to mogu da menjaju cenu u toku trajanja ugovorene obaveze na sta je odgovorila da je sve urađeno po "zakonu" ? Jesam li ja lud 🤔
 
Ceo Februar smo pisali o tome kako da se žalimo na povećanje cena, oni su uradili po zakonu i okačili obavestenje na sajtu. Svako je mogao da raskine ugovor bez penala do 29.02 ili da dobije istu cenu paketa do kraja UO, gde si ti bio kolega kada smo pisali o tome? 🙃
 
1710517760158.png

U njihovom "obaveštenju" se apsolutno nigde ne pominje nikakvo poskupljenje, a obaveštenje je sročeno tako da većini korisnika neće biti jasno šta je tu uopšte napisano. Plus, obaveštenje je maksimalno zavučeno, umesto da bude prva stvar na naslovnoj strani sajta. Obaveštenje o poskupljenju se šalje kao što je to uradio A1 sa ovim poskupljenjem, jasno i konkretno i to ne na sajtu samo, nego i SMS-om.

Ja da ne pratim Benč forum, ne bih imao pojma za mts poskupljenje i ne bih ocu uspeo da izdejstvujem da mu ostane ista cena do kraja UO za Box.
 
I ja sam ovde saznao, tako da "hvala kolegama za obaveštenja i savete". 👍
 
2 dana
 
Da li je ko dobio raskid nakon sto su dali opciju da ostane ista cena paketa i isti uslovi?
Ja😀Imao sam 18m po dinar, nakon toga rekli ostaje ista cena, a iskoristio sam nekih 12m po dinar. Stigla mi poruka nakon par dana da je zahtev rešen, i da vratim opremu u poslovnicu. Koleginica takođe uspela tako sa SN, nakon 12m po dinar podnela zahtev za raskid, odbila da ostane ista cena, i stigao joj normalan račun samo za tih par dana Februara.
 
U prvobitnoj, originalnoj objavi na MTS sajtu uopšte se ne pominje član 131. Imam screenshot ekrana napravljen početkom februara. Tada su bile navedene samo prve 2 rečenice! Kasnije su dodali ostatak teksta. Mene nisu obavestili o povećanju cena u toku trajanja ugovorne obaveze ni putem sms-a, ni na mail, niti uz račun. Na računu za februar umesto obaveštenja o povećanju cene, reklama za besplatni Apollon, na koji nemam pravo.
 
Kome je migriran paket sa Box plavog gde je HBO na ovaj gde nije obratite pažnju sta vam je aktivirano.Aktivirano bez mog znanja.Sad opet moram da im pišem.😤😤😤
Edit: Prijatno su me iznenadili.Znači ko je imao Box plavi sa HBO,Filmbox,Apolonom imaće i dalje do kraja ugovorne obaveze.1000004971.jpg
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-03-15-18-16-31-260_rs.mts.jpg
    Screenshot_2024-03-15-18-16-31-260_rs.mts.jpg
    53.7 KB · Pregleda: 42
Poslednja izmena:
Ja sam pisao mail i zvala me "ista prijatna zenica" i pitala da li sam znao o promeni cena. Reako sam da sam saznao sa net-a (nisam pominjao forum). Rekla mi je da ce pisati progovor i da ce mi se neko javiti i obavestila me je da sam februara dobio SMS u kome je pisalo o povecanju. Proverio sam i pisalo mi je da mi je racun za box 4 toliko i do kada trba da se plati, broj racuna, poziv na broj...i na kraju tek da povecavcaju cene. Cekam sad da me zovu.
 
U svakom računu treba proveriti svaku stavku. Po milioniti put... Nemojte da dopuštate ništa.
Mogu oni da Vas obaveste šta god hoće ali Vi niste potpisali sa njima ugovore za te nove pakete na koje ste prebačeni.
To je totalno neprihvatljiva odluka sa njihove strane i traži se raskid ugovora ili pridržavanje ugovorene cene. Ako ste uzeli uređaj, nemojte to da Vas brine, možete da zahtevate raskid i otplatu po postojećoj ugovorenoj dinamici.
Pristaju odmah na ostatak minimalne ugovorne obaveze po dodgovorenoj ceni, ali mora da se podnese prigovor na osnovu te njihove jednostrane odluke i nepostojanja pravnog dokumenta koji opravdava i potvrđuje tu novu cenu i sa Vaše strane. Posebno bez direktnog kontakta sa korisnikom i direktnog obaveštavanja korisnika. Da ne kažem i skoro sigurnog odbijanja predloga od strane korisnika :)
Potvrdan odgovor stiže u toku sledećeg dana na sms u mom slučaju (bar sam ja zahtevao za majčin i sestrin broj, postpaid paket omorika 3 po 1300 mesečno prebačeni na omorike 12. Bile su fizički prisutne ali volim da se malo objašnjavam sa njima).
I odgovori da je to politika kompanije ne opravdavaju njihovu lenjost, komplikovanost i bezobraznost. Lepa zamisao za njih, sve odjednom, ali ne ide tako u realno svetu. Moraće malo da rade i prebacuju pakete ali samo tada kada isteknu minimalne ugovorne obaveze.

Inače još čekam korigovani račun, naplata trećeg STB uređaja je po novom ugovoru koji sam produžio opravdana, ali cena od 300 dinara nije opravdana :)
Moj lični primer su pokušaji naplata prevremnog raskida pre dve godine za prelaz na optiku oko 60000 dinara, nekoliko puta neke fantomske aplikacije tipa balkan mysic koja je inače bila besplatna u mom paketu a nikada ni skinuta na telefon, prošli mesec oko 3000 neki opet prevremeni raskid kod dogovornog produženja minimalne ugovorne obaveze, sada dodatni STB.
Naravno da sam ih obavestio u kraćem mailu :) da je u redu da sistem jednom pogreši, pa i još jednom ali da počinjem da njihovo ponašanje shvatam kao pokušaj prevare i da pri sledećoj neispravnosti kontaktiram advokata u vezi informacija za pokretanje tužbe za stalne pokušaje prevare. Nisam nerazuman, ne povlači mi se po sudovima, ali ne mogu baš sa svakom budalom da se zaj..... svaki mesec.
 
Danas primetih da mi je paket migrirao, kada - ne znam, ali brzina neta je izgleda 200/200 :(, realno oko 186/180 ... :(
 
Pise ti na moj.mts.rs u "Podrska->Moje Porudzbine" kada je automatski bio migriran.
 
Nazad
Vrh Dno