Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Evo pokusao sam i 200,300 i 600 vlan id i nece da mi proradi iptv preko tenda ac23 utaknut je u 3 port za iptv na stb mi ne prolazi zadnji 5 test centralne lokacije.
Spojeno je ovako znaci iz zte rutera iz lan 1 ide do wan porta ac23 internet i onda iz ac23 ide u stb utp kabel i tv ne radi a internet imam.
Da li je ovo neko uspeo napraviti ili da razvucem novi kabel?
 
Apdejt:

Juče me zvao agent MTS sa kojim sam zaključio zahtev za prelazak sa SBB na MTS (ima o tome moj detaljan post ranije). Obavestio me je da se akcija 18m za dinar počev od 1. juna primenjuje samo na prelazak na optiku. U zgradu mi jeste stigla instalacija optike, ali signal još nije krenuo. Ovo dalje znači, da bi mi prelazak kod MTS-a značio prvo prelazak na VDSL (preko postojeće telefonske linije ili kako oni kažu "preko bakra") dok se ne aktivira signal preko optike. Tada se mora podneti novi zahtev MTS-u za prebacivanje na optiku. To dalje znači prvo razvlačenje žica/kablova u stanu za VDSL, Ovo bi kod mene bilo dosta komplikovano, obzirom da mi je "glavni" TV u jednom kraju stana, modem i ruter na drugom kraju stana, a telefonski priključak negde između. Pri tome, sve bi to bilo privremeno, dok ne stigne optika, pa onda opet "Jovo nanovo".
Uz to, postoji rizik, da ne dobijem ugovor sa popustom od 18m za dinar već samo 12m - što nije malo, obzirom na nove cene kod MTS-a (paket za koji sam se opredelio sada košta 4.500 RSD).. Zahtev jeste podnet pre 1. juna , ali bi ugovor važio od momenta puštanja signala, znači posle 1. juna, pa je pitanje kako bi to MTS tretirao.
Najjednostavnije rešenje je bilo da sam odustao od zahteva za raskid pretplatničkog odnosa sa SBB i čekanje da krene signal MTS-a preko optike.
A i Premier liga je upravo završena, a Formula 1 je naveliko u toku :).
 
Drugari, treba mi savet.

Imam Box 4 koji plaćam 4800 a koji će ako sam dobro razumeo treba da pređe u drugi paket po ceni od 5800 kad istekne ugovor. Meni je i ovih 4800 mnogo. Toliko ne plaćam ni struju, ni vodu ni gas u grejnoj sezoni.

U Smederevu nemam neke opcije. Zgrada mi je nova ali nema optiku i stanari još uvek nisu napravili koncenzus za ugradnju.

Yettel otpada iako ima prihvatljivu ponudu. Supernova ima Super PLAN 3 za 11 meseci po 2350 a posle 4800. PostaNet više ne postoji?

Treba nam televizija, internet sve preko 20MB je okej i mobilni, poruka, poziv neki net preko 6gb je okej.

Ako imate neke predloge da uklopim sve to po nekoj okej ceni pišite.
 
Drugari, treba mi savet.

Imam Box 4 koji plaćam 4800 a koji će ako sam dobro razumeo treba da pređe u drugi paket po ceni od 5800 kad istekne ugovor. Meni je i ovih 4800 mnogo. Toliko ne plaćam ni struju, ni vodu ni gas u grejnoj sezoni.

U Smederevu nemam neke opcije. Zgrada mi je nova ali nema optiku i stanari još uvek nisu napravili koncenzus za ugradnju.

Yettel otpada iako ima prihvatljivu ponudu. Supernova ima Super PLAN 3 za 11 meseci po 2350 a posle 4800. PostaNet više ne postoji?

Treba nam televizija, internet sve preko 20MB je okej i mobilni, poruka, poziv neki net preko 6gb je okej.

Ako imate neke predloge da uklopim sve to po nekoj okej ceni pišite.

Trenutno si na Box4 paketu sa VDSL-om ako te dobro razumem?

Idealno bi bilo da pokušaš da skreneš pažnju MTS-ovom odeljenju za zadržavanje klijenata 😉,pa da ti ponude nešto u rangu 24 meseca 50%.
Na uobičajen način neće ići jer nemaš optiku.

Možda će se na forumu naći neko sa dobrim savetom...

Kao alternativu, možeš da baciš pogled na Beotel/Verat - oni nude Internet, TV, i fiksni telefon preko bakarne infrastrukture, i trebalo bi da su solidno povoljniji od BOX-a bez benefita.

Npr: oko 3000 Din za 50Mbit/s + TV sa određenim brojem meseci na 50% popusta. Mobilni telefon možeš da prebaciš na Yettel prepaid, i tu ostvariš solidan popust na postpaid ugovor (npr Total 10 za oko 1200 Din).
 
Ruter HG8245W5-6T , port 2 je rezervisan za TV ?
Ne može da se koristi za ništa drugo ?
 
Drugari, ako se odlučim za Iris TV hoću li moći i preko moba takođe da gledam programe?
 
@sammy Ako se loguješ sa admin nalogom možeš da promeniš "port binding" za sva 4 LAN porta da bude kako hoćeš. Po default podešavanjima LAN2 i LAN3 su za IPTV uslugu.
 
Sa admin nalogom se logujem, ali nema to na ovom ruteru, ili ne mogu da nadjem.
Ako može mala pomoć gde se tačno to nalazi.

Ima ovo, ne znam šta je ali ne može da se menja svakako.
 

Prilozi

  • 2.png
    2.png
    69.4 KB · Pregleda: 51
@sammy Zato što bi trebalo da bude pod WAN a ne pod LAN.

Na Q2 ONT to izglada ovako, a na tom tvoj je drugačiji interfejs /skin ali suština je ista i većina opcija je dostupno na oba modela.

 
@sammy Zato što bi trebalo da bude pod WAN a ne pod LAN.

Na Q2 ONT to izglada ovako, a na tom tvoj je drugačiji interfejs /skin ali suština je ista i većina opcija je dostupno na oba modela.

Da, na WAN je bio, promaklo mi to iz nekog razloga, štiklirao samo LAN2 i LAN3, proradilo u cugu, hvala (y)
 

Prilozi

  • 1.png
    1.png
    12.6 KB · Pregleda: 34
Evo malo kog zanima koliko nas drzavni Telekom "pere" pare od malih kablovskih operatera za njihove ekskluzivne i veoma gledane i kvalitetne kanale :)

tdbVO62.jpeg
 
Dobar dan, Jula 2021 godine su me zvali iz MTS i na moju brzinu interneta od 20 MBPS ponudili su mi paket od 100 MBPS, kao poboljšali su nešto i sad mogu da imam tu brzinu što sam ja i prihvatio. Ali tu brzinu nikad nisam imao, ni 50% te brzine, pa sam u Januaru 2022 tražio raskid ugovora i javili su mi se iz tehničke službe gde su mi objasnili da ja u najboljem slučaju mogu da imam 50 MBPS i onda su mi tako izmenili i poslali novi ugovor da važi od Januara 2022. Jula 2022 su se javili i ponudili mi besplatnu tv kao dugogodišnjem korisniku naredne 2 godine.
E sad, internet i ruter su im izuzetno loši, samo na metar od rutera mogu da imam oko 20-30 MBPS izvan te distance jedva radi pa sam rešio da uvedem Sat trakt internet.
U mojoj zgradi nude 100 MBPS preko koaksijalnog kabla i čini mi se dosta bolji ruter. Pa me zanima, na koji način mogu da raskinem ugovor sa MTS-om a da me to ne boli :)
 
E sad, internet i ruter su im izuzetno loši, samo na metar od rutera mogu da imam oko 20-30 MBPS izvan te distance jedva radi pa sam rešio da uvedem Sat trakt internet.
U mojoj zgradi nude 100 MBPS preko koaksijalnog kabla i čini mi se dosta bolji ruter. Pa me zanima, na koji način mogu da raskinem ugovor sa MTS-om a da me to ne boli :)

A da kupiš duži kabl? Sigurno će dobaciti mnogo dalje od rutera! ;)

Za početak je bitno da ustanoviš kolika je realna brzina koju dobijaš sa računarom koji je kablom vezan za ruter.
Wifi je potpuno druga dimenzija problema - ako je stariji ruter koji ne koristi kanale na 5GHz, a imaš veliki broj WiFi mreža u okolini (ili samo nekoliko ali su jako blizu), onda nastaju problemi kakve si naveo.

Drugim rečima, promenom provajdera možeš, ali i ne moraš da rešiš problem koji ti se dešava...
 
Pa boleće te raskid kao i svaki, normalno 🙂
Imaš teme vezane za raskid ugovora na forumu i šta se može i kada se može preduzeti.
Imaš i temu za Telekom vdsl pa tamo pogledaj kako se provere parametri i šta još bude od problema.
Meni je lepo radio i vdsl i lepo radi i optički ruter. Uopšte nije loš wifi. Zavisi ti to od mnogo toga.
Nađi linkove za teme sam, komplikacija mi je preko telefona.
 
Nebitno kada ne ide vdsl preko 100.
Meni modem za optiku na 5ghz wifi ima sigurno 20-30% slabiju pokrivenost u stanu nego što je vdsl modem imao. Moram da koristim extender da pokrijem stan signalom. Pričam o solidnoj razdaljini i bar po dva zida.
Ali, daleko je to od "izgubio" signal na metar od modema.
 
Ni jedan VDSL ruter koji daju iz mts nema wifi na 5GHz koliko ja znam.

Moguće...
Ako čovek ustanovi da je konekcija dobra, možda vredi i uzeti neki dual-band N router/AP.
Izašlo bi manje od raskida ugovora.

Ako je problem sa konekcijom, možda i može nešto da se uradi, ali treba dokazati.
Nebitno kada ne ide vdsl preko 100.
Meni modem za optiku na 5ghz wifi ima sigurno 20-30% slabiju pokrivenost u stanu nego što je vdsl modem imao. Moram da koristim extender da pokrijem stan signalom. Pričam o solidnoj razdaljini i bar po dva zida.
Ali, daleko je to od "izgubio" signal na metar od modema.

Wifi na 5 GHz ima manji domet, ali zato može da prenese više podataka.
Problem nastaje i sa 2.4 i sa 5 ako su frekvencije zagušene i ima previše Wifi uređaja na malom prostoru, kojima se kanali preklapaju.
 
Znam. Zato i kažem. Ima nas gomila u kući ali nije nešto kod njega kako treba a izgleda ne ume da proveri....
Oko 6 metara sam od modema i jedan zid između. Problem kod mene u staroj gradnji je više zidova između.
Poenta je da su modemi daleko od izuzetno loših. Nisu baš ni najbolji doduše ali ima sve svoju cenu.
Sada mi wifi i nije opterećen. Svi su uglavnom napolju ali otprilike je bez problema.
IMG_0541.png
Edit: imam onaj 200/80 paket.
 
Proveri ga dobro. Meni opet hoće da naplate balkanmysic.
Razmisliću šta ću sa njima kada odgovore...
 
Pre 18 meseci oko nove godine mi aktivirali sve pakete, žalio se i prihvatili, od tada svaki račun uredan.
 
@ZOGLI Zatezna kamata predstavlja potraživanje poverioca zbog toga što dužnik nije blagovremeno ispunio svoju novčanu obavezu. Odnosno u prevodu, kazna što nisi nešto platio na vreme.
 
Pre 18 meseci oko nove godine mi aktivirali sve pakete, žalio se i prihvatili, od tada svaki račun uredan.
Meni za april prihvatili primedbu i izdali novi račun.
Sada opet za maj isto pokušaj... 🙂
Razumem da sam nešto petljao ali opet po mom ugovoru je to besplatno zato što nije bilo obaveštenje o promeni uslova. Kao za NBA npr.
Znači nemaju nikakvo pravo na naplatu čak i da je aktivirano. Definitivno ću da nešto pokrenem za raskid ako misle ovako.
 
Znam par likova kojima su isto kao meni u tom periodu aktivirali odredjene pakete, većini su uvažili reklamaciju, ali nekima nisu. Kraduckaju po malo.
 
Znam par likova kojima su isto kao meni u tom periodu aktivirali odredjene pakete, većini su uvažili reklamaciju, ali nekima nisu. Kraduckaju po malo.

Mislim da pre ima veze sa njihovim kompleksni sistemom za billing, u kombinaciji sa čestim promenama cena (i uslova).

Dovoljno je da promena cena nije idealno propraćena u sistemu i upravo takve stvari se dešavaju.

Svaki put kada sam odlazio od Mts-a, odlazio sam kada su menjali ili imali problema sa sistemom za billing 😂.
 
Potpuno si u pravu, mislim da može da se kaže nije namerno. Nije jednom namerno, nije drugi put namerno, nije treći put... :)
Nije meni ovo prva promena sistema, uslova ili čega još...
Već puno godina sam Box korisnik, ovo je prvi put da pokušavaju da me potkradaju u dva računa zaredom. Znači ako imam račun otprilike zadnjih 18 meseci (možda i više) 9124 dinara, naravno da ću da primetim kada mi zvekne 9523 dinara.
Tako da to postaje onda i moj problem zbog stalnog pokušaja prevare.

Neću da vilenim i psujem, do skoro nisam imao alternativu. Sada mi tu i oni radioaktvno žuti. I sbb je čak uleteo sa optikom u ulaz... :)
Uglavnom, radio sam u državnoj firmi mnogo godina. Imali smo mesto da se pomolimo/prekrstimo kada moramo do kadrovsko-računovodstvene :)
Menjaju se vremena, ovce uvek traže zeleniju travu i tako to... :)
Šalu na stranu ali u pitanju je poštovanje i princip. Samo treba da vidim šta će ovaj put da kažu i koliko mi se isplati da se cimam pravno za raskid. Sumnjam da ratel radi nešto pametno. U najgorem slučaju cimanje sa prigovorima do februara i doviđenja.
 
Stigao račun za maj, sada je rok za uplatu do 15-og.
Videh sada račun, tako su sitno napisali da pola njih neće ni primetiti to, i onda će svima lupati kamatu. Taman razlog više da se razilazimo, meni je plata od 15og do 20og, pored ovog poskupljenja nema razloga više za saradnju.
 
Potpuno si u pravu, mislim da može da se kaže nije namerno. Nije jednom namerno, nije drugi put namerno, nije treći put... :)
Nije meni ovo prva promena sistema, uslova ili čega još...
Već puno godina sam Box korisnik, ovo je prvi put da pokušavaju da me potkradaju u dva računa zaredom. Znači ako imam račun otprilike zadnjih 18 meseci (možda i više) 9124 dinara, naravno da ću da primetim kada mi zvekne 9523 dinara.
Tako da to postaje onda i moj problem zbog stalnog pokušaja prevare.

Neću da vilenim i psujem, do skoro nisam imao alternativu. Sada mi tu i oni radioaktvno žuti. I sbb je čak uleteo sa optikom u ulaz... :)
Uglavnom, radio sam u državnoj firmi mnogo godina. Imali smo mesto da se pomolimo/prekrstimo kada moramo do kadrovsko-računovodstvene :)
Menjaju se vremena, ovce uvek traže zeleniju travu i tako to... :)
Šalu na stranu ali u pitanju je poštovanje i princip. Samo treba da vidim šta će ovaj put da kažu i koliko mi se isplati da se cimam pravno za raskid. Sumnjam da ratel radi nešto pametno. U najgorem slučaju cimanje sa prigovorima do februara i doviđenja.

Šta god planirao dalje, ulaži reklamacije na račune redovno i na vreme - isplati se iz više razloga.

Kada sam imao prvo takvo iskustvo, nije još uvek bilo mogućnosti da prenesem broj telefona kod drugog operatera. Mts je rešio da mi naplaćuje fantomske iznose od 30-200 dinara po računu. Reklamacije su se podnosile isključivo u ekspoziturama, i za svaki račun tokom tih 8-9 meseci sam morao da odem, sačekam red i podnesem prigovor.

Kada su rešili, sve su rešili od jednom. Billing sistem je obračunavao primljene pozive koji su otišli na voice mail.

U tom trenutku, već sam par meseci koristio novi broj kod drugog operatera.
 
Nazad
Vrh Dno