Što neki kažu, ne bih da bacam hejt, ali MTS banka je, pa, pišijada.
Razumem ja i uhodavanje, rashodavanje, prohodavanje, ali, koliko će to da traje?
Račun su mi otvorili za jedan dan, svaka čast. Kartica stigla za 6 dana, predivno.
Ali, evo i mojih ličnih prvih razočarenja. Obaveštenja mi ne stižu na mail, iako sam ih odmah podesio. Niti na mail niti u aplikaciju.
Jutros pošaljem novce iz TB u 8:03 je nalog prošao, a stiglo oko 9 što nije loše. Stiglo SMS obaveštenje. Odem da platim MTS račune, karticom, preko portala. Hop, račun plaćen, nema 3DSecure, samo tako, prošlo.
Nema SMS obaveštenja da je kartica zadužena. Pa to je tako, Banca Intesa style.
Onda odem da povežem karticu sa PayPal-om, verifikacija prođe, opet nema obaveštenja. To je opet tako, Bankca Intesa stile.
Baš zbog toga sam i napustio Intesu.
Za ove skoro tri godine u TB, ja sam navikao na jedan visok nivo obaveštavanja i tačnosti, i skoro uvek na 3DSecure.
Pa nije ovo 2004. godina.
TB je čak bila u stanju i da me poziva zbog nekih, njima sumnjivih transakcija. Evo sad poslao novce nazad u TB, stiglo obaveštenje. Ali ogroman minus jer nema obaveštenja o zaduženju kartice. Zbog toga i svega navedenog, ovo će biti sekundarni račun. Za eventualno podizanje novca u gradovima gde nemam TB bankomata, ili kad me mrzi da lutam po vrućinama.
Toliko...
Dok ovo pišem, transfer iz MB u TB je prošao za 7 minuta, ali valjda zato što TB sad ima kliring.
A da, meni se ne naplaćuje SMS o odlivu bilo kakvom, iako je to uključeno i stiže redovno.