Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
To oko zamene robe je bilo tako. Ne znam jeli neštp promenjeno u poslednjih dve godine. Kad se recimo stornira neki fiskalni račun moralo se upisati ime, prezime i jmbg stranke. U suprotnom, moglo je da bude problema sa inspekcijom. Zakoni su nam često takvi; jmbg trgovac ne sme da traži, a ako ga ne upiše, može da plati kaznu :S:
 
^ Sve to znam i pratim u medijima: onda je Šabić uradio nadzor i dao preporuku, pa je inspekcija rekla da trgovci ne moraju da traže JMBG ali nisu to napismeno dali. I trgovci traže. Znam da sami radnici, koji su često roblje tamo, nisu krivi, od njih se traži, mogu da imaju problem i "na prvoj su liniji vatre". S druge strane, Šabić je javno savetovao građane da kažu "ne" i ne daju JMBG za taj formular za vraćanje novca/zamenu robe (za storniranje fiskalnog). Just saying.
 
Зна ли неко до колико сати је "пословни дан" банке јер сам уплатио новац на мобилни,прије 17 сати,унутар банке,човјек добио а мени још стоји резервисана средства?Иначе знате ли гдје је брже и лакше затворити рачун,у класичној банци у експозитуру или у првој онлајн банци?:D
 
"Poslovni dan" banke ne postoji za transakcije unutar banke. Mozes da saljes novac i nedeljom u 2 ujutro.
 
Не знам што ми онда не прокњиже већ стоји још резервисано.Не могу затворити рачун док не буде стање 0 тј. док не пребацим средства на било који рачун.

Image 002.png
 
Poslednja izmena:
Knjizenje je interna procedura i nema veze sa platnim prometom. Verovatno do ponedeljka.
 
Хвала,мислио сам да се то брже ради кад је већ реализована уплата.Чини ми се да је у Интези то ишло брже,можда се варам.У пословницу фино одеш,исплате ти вишак новца и затвориш одмах рачун.
 
Nemas pojma koliko nisi u pravu :) Kada budes ziveo duze tamo, i izlazio malo, shvatices :(
Mada mozda i kradja kreditnih se ne oseti toliko - dok se kradja identiteta smatra svakodnevnom.

Живео сам и знам за то друго, има случајева, али не „свакодневно", него чујеш да су негде неког „фалсификовали", углавном ко не води рачуна...
Имају чак и фирме које се баве скупљањем података о грађанима, па их после продају заинтересованим (наравно не да би вршили злоупотребе, али се дешава), а то ми јесте изгледало болесно!
 
Poslednja izmena:
Evo i ja da napišem svoje prvo i, nažalost, negativno iskustvo o TB.

Naime, juče posle podne (oko 17h) sam pustio sestri (takođe klijent TB) određenu svotu novca. Taj nalog nije prošao, znači nisam dobio ni poruku od TB da mi je račun zadužen, niti je u aplikaciji bila ta svota rezervisana. Nakon sat vremena isčekivanja da nalog prođe (iako bi trebalo da bude momentalno jer je u okviru jedne banke), odlučio sam da ponovoim transakciju. Ovog puta sam i SMS dobio odmah i stanje u aplikaciji mi je bilo ispravno. Pomislio sam da je prvi nalog jednostavno ispao iz sistema i nije izvršen (odbijen) iz meni nepoznatog razloga i rešio da zaboravim na njega, međutim malopre me zove sestra i pita zašto sam joj pustio isti iznos 2 puta. Odmah sam shvatio o čemu se radi - pogledam u telefon i vidim SMS da mi je račun zaduzen za isti iznos, koji je juče već izvršen...Posle više od 20h kašnjenja!!! Sreća moja pa se radi o bliskoj osobi, jer u suprotnom pare ne bih nikad video.

Dobro pazite šta radite sa ovom šatro-bankom.

Pozdrav,
 
Da li si slao preko platnog prometa ili preko broja telefona ili oba?

Ako si slao preko platnog prometa i posle 17h ili preko vikenda i drzavnih praznika - hoce da prolongira prenos sve do jutarnjih sati, a transakcija stoji kao pending i moze da se otkaze (cancel).
Uglavnom za interni platni promet van radnog vremena preporucuju slanje preko broja telefona.


Ulozi reklamaciju ako si slao preko PP i gde prvi nije prosao, a drugi prosao momentalno.
 
Poslednja izmena:
Preko platnog prometa. Problem je što nigde nije pisalo da je transakcija na čekanju. A preko broja može samo do 5.000,00 din
 
Poslednja izmena:
Kazem ja da im sistem nije planiran za ovoliko korisnika.. nisu oni ni planirali da nesto ozbiljno rade kao banka, vec da imaju jeftino pokrice za "kredite" za aparate Telenora.
 
Tako sam imao slucaj kad sam uradio 8 transakcija u internom platnom prometu sve misleci da baguje sistem, niti skida sa racuna niti salje sms obavestenje. Pozovem 9005 i teta iz kol centra kaze da tokom trajanja praznika ne moze da se salje preko broja racuna vec preko broja telefona...I stvarno je bilo tako. Posle toga odem u transakcije i vidim svih 8 transakcija pending - cekaju ponedeljak za izvrsenje :-devil-:

Definitivno bi mogli to da podese da sistem prepoznaje broj racuna, ne samo tel. broj. Mada nesto i kapiram, ovako popularisu upravo slanje preko br.tela :).
 
Poslednja izmena:
Jedina stvar za koju smatram da je zaista glupava kod njih, je to što blokiraju račun kad istekne LK. Što se tiče ostalog, i nema ničeg lošijeg nego kod bilo koje druge banke...
 
Zgodniji su, i ja ih prilicno koristim zbog bankomata i mogucnosti uplate/isplate EUR, ali da nisu ozbiljna banka, nisu, to moras priznati.
 
@djolle, limit za plaćanje na br. mobilnog je 5000 po transakciji. Ako ti treba 50000 - 10x je moguće po 5000.
Znam da nije praktično samo kažem.

Bilo da vršim plaćanja na broj računa unutar banke ili na br. mobilnog izršava se trenutno. Nikada mi se nije desolo da je transakcija na čekanju. Plaćam iz mobilne aplikacije.

@Septimus, pre nedavnih praznika sam imao transakcije što u dinarima što u €, i nekoliko njih je stajalo u pending i preko 10 dana. Prodavci su mi te transakcije odbili jer nisu imali traženo na stanju, istog dana (pre praznika).
 
Zgodniji su, i ja ih prilicno koristim zbog bankomata i mogucnosti uplate/isplate EUR, ali da nisu ozbiljna banka, nisu, to moras priznati.
Šta znam, zavisi šta ko konkretno podrazumeva. Tek 2 godine će biti kako koristim taj račun, pa je možda malo rano, ali koliko sam sve imao problema i svađi sa bankama u poslednjih 13-14 godina, TB mi ne deluje loše ili neozbiljno.
Možda i ništa posebno, ali tu su negde...
 
Poslednja izmena:
Pa ti u TB nemas ni 10% od mogucnih bankarskih proizvoda, pa nije ni logicno da mozes imati toliko svadja ;)
 
Alfa imas li racun u TB? Ako nemas toplo ti preporucujem ;-)
 
Jedina stvar za koju smatram da je zaista glupava kod njih, je to što blokiraju račun kad istekne LK. Što se tiče ostalog, i nema ničeg lošijeg nego kod bilo koje druge banke...
Ovo je bas dobro iz vise razloga.
Inace nebi nista ni mogao da uradis u "pravoj banci" ako bi salterusa postovala propise a istekla ti LK.
Inace sam bio svedok takvom dogadjaju pre 5 godina u BI, covek dosao da uplati na racun sinu pare(sve to saznah kad je pocela rasprava) a sa nevazecom(isteklom) LK koju je trazila na uvid pre placanja sto mene smara zato i jos vise "volim" TB i rekla matorom da mu je istekla LK i da ne moze da izvrsi placanje tj. uplatu na TR, nastade haos uglavnom nije mu dala jer je to NEVAZECI list papira(imao papirnu tada LK) i sto i jeste tacno jer je period vazenja iste istekao i nije validan papir u R. Srbiji, da ne smaram nije platio, a da ga je banka obavestila da mu istice uskoro(a salju sms mesec dana pre isteka tako je podesen sistem) matori bi otisao i sredio LK u tom roku ili bi bar dobio potvrdu iz MUP-a koja je validna sa pecatom kao i saobracajna dok cekas izradu iste i mogao bi matori i penziju da podigne na salteru i sve stvari kod drzavnih organa da zavrsi ovako mu je bio problem i kod banke a bio bi mu problem i bilo sta sa drzavom u tom trenutku da zavrsava.
Meni korisno bilo podsetili ne da mi istice, zakazao u mup-u preko neta odmah dosao na red u zakazanom terminu 17h(ostali cekali izasla teta i prozvala me bas u 17h) odradio za 3 min, posle 5 dana otisao u mup po istu i sad miran 10 godina a sve trajalo ukupno 10 minuta sa dolaskom u mup i uzimanjem LK koje me "kostalo" 7 minuta.
Neprocenjivo.......TB MC.

My Samsung S6 sent this
 
Neki se prave da ne znaju da je TB prevashodno transakciona banka :smoke:
 
Zavisi šta ko i kakve sve usluge od banke očekuje, ali opet, meni su sasvim OK. Nemam neke prevelike zahteve, niti koristim nešto mnogo usluga od banaka.
 
Osim sto ti smeta za LK a ja ti dao primer koliko je to korisno i miran si 10 god a ako imas 60+ za ceo zivot si miran zato sto je takoreci LK tad "trajna".


My Samsung S6 sent this
 
Tako sam imao slucaj kad sam uradio 8 transakcija u internom platnom prometu sve misleci da baguje sistem, niti skida sa racuna niti salje sms obavestenje. Pozovem 9005 i teta iz kol centra kaze da tokom trajanja praznika ne moze da se salje preko broja racuna vec preko broja telefona...I stvarno je bilo tako. Posle toga odem u transakcije i vidim svih 8 transakcija pending - cekaju ponedeljak za izvrsenje :-devil-:

Definitivno bi mogli to da podese da sistem prepoznaje broj racuna, ne samo tel. broj. Mada nesto i kapiram, ovako popularisu upravo slanje preko br.tela :).
Ja sam imao transakcije na drugi račun u TB za vreme praznika i sve je odmah realizovano. Radio sam preko weba.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Preko broja telefona ili preko broja racuna, postoji razlika?
 
Alfa imas li racun u TB? Ako nemas toplo ti preporucujem ;-)
Pa rekoh gore da koristim zbog bankomata primarno :) (meni se ne bi ni isplatila, prvo imam besplatno odrzavanje u RF (zbog firme izgleda, ali necu da pitam ;)), a i da nemam, ima 20 transakcija + trajni nalozi mesecno ovog meseca recimo, mada imam barem 10+trajni nalozi - to bi bilo skuplje nego u RF, a i ne bi bilo lako, jer TB ima manje trajnih naloga)

Neki se prave da ne znaju da je TB prevashodno transakciona banka :smoke:
I u tome bas ima problema po ovome od danas :D
 
Kako izgleda kad platis nekome na mobilni a on/ona nema racun u TB? Koja je procedura?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno