Šta je novo?

Mobi Banka (2024)

Proradila mi danas mail i SMS obaveštenja za uplate. Izazov rešen.
 
Koga mrzi da čita izmene okvirnog ugovora, po ovom zvaničnom dokumentu su otprilike ovo najveće promene:
Stiže biometrijska autentifikacija;
Push obaveštenja će konačno proraditi;
Master kartica će podrazumevano biti samo digitalna, a za izradu fizičke će trebati do 30 dana...
I sve ovo od 29. jula. Hoće li novi softver proraditi ranije, to nigde ne piše. Ali tada mora, jerbo su tako sami doneli odluku.
 
A da, stiže i video provera. Verovatno se više neće potpisivati ugovori, nego će imati nešto kao RF.
 
Уводе и prenesi колико видим. Ако све то спроведу, уз Raiffeisen постају банка са најкомплетнијом и најбољом апликацијом. Евентуално још да додају ips skeniraj из галерије и то је то.
 
Da, tu je i prenesi. Malo im je trebalo sedamsto godina da to uvedu, ali dobro. Ali se ukida MCash.
 
Za godinu dana iz 2 u 1 sto se tice raznoraznih stvari.
 
Pošto mi Dina ističe maja, obratio sam im se da mi produže karticu i izdaju beskontaktnu, ali odgovor je da će mi ipak izdati sa čipom, što znači da ću morati da gasim račun i otvaram drugi od juna. Dobra stvar je da ako budu uveli video identifikaciju, odlučiću se za taj proces, bez obzira na to što mi je Yettel prekoputa.
 
Pošto mi Dina ističe maja, obratio sam im se da mi produže karticu i izdaju beskontaktnu, ali odgovor je da će mi ipak izdati sa čipom, što znači da ću morati da gasim račun i otvaram drugi od juna. Dobra stvar je da ako budu uveli video identifikaciju, odlučiću se za taj proces, bez obzira na to što mi je Yettel prekoputa.
Mozda je jednostavnije da je blokiras u aplikaciji,navodno izgubio i trazis drugu. Mislim da je sada cena 500 din.
 
Уводе и prenesi колико видим. Ако све то спроведу, уз Raiffeisen постају банка са најкомплетнијом и најбољом апликацијом. Евентуално још да додају ips skeniraj из галерије и то је то.
OTP Banka ima extra aplikaciju, jedino sto nedostaje su virt. kartice. Mobi ako sredi aplikaciju lagano mogu biti jedna od boljih opcija.
 
Mozda je jednostavnije da je blokiras u aplikaciji,navodno izgubio i trazis drugu. Mislim da je sada cena 500 din.
Neka hvala. Ionako mi račun sadrži broj telefona pa bolje da ode u nepovrat.
 
Interesantna im ova formulacija:
"Banka može da zaduži platni račun Klijenta bez platnog naloga, radi naplate dospelih naknada za usluge koje Banka pruža u skladu sa odredbama Okvirnog ugovora, dospelih potraživanja po osnovu proizvoda koje je Banka odobrila Klijentu, kao i drugih dospelih potraživanja, kao i u postupku izvršenja, odnosno prinudne naplate, koji se vode nad klijentom u skladu sa zakonom."
Strogo gledano po navedenom stavu, banka može da mi odobri kreditnu karticu koju nisam tražio i da mi to naplati. Ili da mi odobri kredit koji mi ne treba i da mi to naplati...
Ne očekujem da to zaista rade, a i nekako se nadam da postoji neki zakon koji eksplicitno kaže da ne može neko da te zaduži na taj način, ali mi se vrlo ne sviđa formulacija :(

Zatim:
"Klijent je saglasan da mu Banka putem e-maila, SMS-a ili „Push“ kanala komunikacije dostavlja obaveštenja u vezi sa upotrebom proizvoda i usluga, marketinškim ponudama, izvršenim transakcijama,..."
Mislim, shvatam ja da će banka tu prvenstveno da nudi svoje usluge, reklamira super povoljne kredite i slično, ali formulacija ih ne sprečava da postanu drugi instagram i da svaka druga poruka bude reklama. Možda možemo da očekujemo premium pakete bez reklama i "besplatan račun uz reklame", nešto kao YT. Hoćeš nešto da platiš, nema problema, ali prvo ćemo da ti pustimo reklamu. :D
 
Ne može da ti odobri ni jedan proizvod bez tvoje eksplicitne saglasnosti.
Ovo se odnosi, na primer, na minimalnih 5% po revolving modelu - banka će ti to naplatiti iz čega god može. Zna se i kojim redom.

Ovo za marketing: tu smo ga na*ebali, po mojoj proceni. Ne u Mobi, nego kod svih, posebno na ovim jeftinim/besplatnim paketima.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ja imam veliki problem i sa ovom stavkom:

"Dopunjuju se odredbe “ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI, BANKARSKA TAJNA I POVLAČENJE IZVEŠTAJA IZ KREDITNOG BIROA“,
tako da se podaci mogu učiniti dostupnim i osiguravačima sa ciljem uključivanja Korisnika u benefite za koje je Korisnik stekao uslov, a koje
omogućava Banka uz svoje proizvode."

Banka može da prosleđuuje moje podatke drugom i uslovljen sam da to prihvatim ako želim da nastavim da koristim uslugu. Mora valjda da postoji pravo da ograničim obradu svojih podataka (član 31, zakon o zaštiti podataka o ličnosti)
 
Cenim da se to odnosi na Uniqa osiguranje koje ide uz kreditnu tako da mogu da spamuju s tim malo vise.
 
Ne može da ti odobri ni jedan proizvod bez tvoje eksplicitne saglasnosti.
Ovo se odnosi, na primer, na minimalnih 5% po revolving modelu - banka će ti to naplatiti iz čega god može. Zna se i kojim redom.

Ovo za marketing: tu smo ga na*ebali, po mojoj proceni. Ne u Mobi, nego kod svih, posebno na ovim jeftinim/besplatnim paketima.
Ne mora da znaci, nova aplikacija NLB Banke B.Luka koju je raduo Assecco ima mogucnost da se nacin dostave ponuda ukljuce ili iskljuce
 
Jel moze neko da potvrdi, da se za korisnike 5+ paketa ne plaća održavanja kreditne kartice i nakon prvog meseca?
 
Ako si trenutno progresiv i legne ti jedna plata od min 35000 posle dva tri dana dobices obavestenje da si 5+. Ako si neki manji paket,lite,starter ili osnovni prvo u aplikaciji prebaci paket na progresiv i posle prve plate si 5+.
 
Onda bi trebalo da sam 5+ već odavno. Ali ne znam kako da proverim. Svakako mi naplaćuju održavanje.
Ima li negde u aplikaciji (mobilni ili web) da se lepo vidi koji si paket? Ubih se tražeći.
 
Idi u katalog proizvoda i ako ti pise da je progresiv u upotrebi pisi im na chat i vidi sta se desava. Koliko placas odrzavanje?
Onda bi trebalo da sam 5+ već odavno. Ali ne znam kako da proverim. Svakako mi naplaćuju održavanje.
Ima li negde u aplikaciji (mobilni ili web) da se lepo vidi koji si paket? Ubih se tražeći.
 
Pta je "katalog proizvoda"? Imam "katalog punuda". U "moja banka" ne ma nigde da se vidi iza aplikacije.
Morao sam da čeprkam po izveštajima i dokumentima i našao sam izveštaju o naplaćenim naknadama za prošlu godinu da je progresiv paket. Gledam i listing transakcija. Naplaćuju mi mesečno:
400RSDNaplata naknade za Master Progresiv paket
50RSDNaknada za odrzavanje EUR računa
 
Onda moraš da tražiš da te prebace na 5+. Ako ništa drugo, u slučaju da si Yettel broj prijavio banci, kroz promociju Pravi par barem povrati deo što si im platio:
 
Preko chata rešeno. Prebaciće me na 5+
Ako ništa drugo bar 5000 din godišnje uštede na održavanju računa :)
Više me interesuje kakav će kurs evra biti, pošto je trenutni verovatno najgori od svih banaka. Nije da bi mi napravio veliku razliku, ali važna je pažnja :D
 
Znači isto kao i običan Progresiv.
"po povoljnijem kursu" im se onda odnosi na osnovni račun.
 
Onda moraš da tražiš da te prebace na 5+. Ako ništa drugo, u slučaju da si Yettel broj prijavio banci, kroz promociju Pravi par barem povrati deo što si im platio:
Jel mogu ovo sada da tražim, nisam zakasnio? Imam 5+ paket već nekih 5 meseci, i već dugo koristim Yettel.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Jel mogu ovo sada da tražim, nisam zakasnio? Imam 5+ paket već nekih 5 meseci, i već dugo koristim Yettel.
Verovatno. Ko što i vidiš, uslov je da dođeš kod radnika Mobi banke u Yettel-u da ti to namesti.
 
Vrh Dno