Šta je novo?

Mobi Banka (2024)

@nesa69

U Rajfajzenu Dnevni limit za korišćenje kartice na bankomatu je 100.000 dinara, 5 transakcija,to su meni odgovorili.
 
Možda o Raifu treba na drugoj temi. Oni imaju i mogućnost podizanja preko limita.

Što se tiče Mobi, jutros podigao 150k po transakciji, sve prošlo kako treba. Ali tek nakon što sam se setio da treba da prebacim pare sa štednog na tekući :)
 
Počeo sam prošlog meseca da koristim kreditnu karticu. Planiram da svoje obaveze po kreditnoj kartici ispunjavam do 15. u sledećeg mesecu kako mi se ne bi naplaćivala kamata. Pogledam danas u aplikaciji šta kaže oko duga, pošto je 1. u mesecu. Pod poljem "revolving potrošnja i prispele rate" kada se klikne na info dugme se otvara obaveštenje da kada uplatim tu sumu neće biti zaračunata kamata iz prethodnog meseca. Dakle, to bi trebalo da bude iznos potrošnje u prethodnom mesecu. Međutim taj iznos je za nijansu manji (par stotina dinara) od iznosa koji sam potrošio kreditnom karticom u prošlom mesecu. Nije mi jasno kako je to moguće, s obzirom da sam karticu koristio samo u martu i sve transakcije su proknjižene u martu. Svakako ću sačekati izvod da stigne pa prebaciti na račun kreditne kartice iznos sa izvoda, ali mi nije jasna ova razlika.
 
Transakcije koje su proknjižene posle 1. ili još nisu proknjižene, ulaze u potrošnju za tekući mesec, čak i ako je plaćanje izvršeno krajem prošlog. Verovatno je to u pitanju.
 
Transakcije koje su proknjižene posle 1. ili još nisu proknjižene, ulaze u potrošnju za tekući mesec, čak i ako je plaćanje izvršeno krajem prošlog. Verovatno je to u pitanju.

To mi je jasno, ali u mom slučaju nisu zaračunali u mart transakciju koja je proknjžena 29.03. Posle sam ustanovio sam da je razlika u toj jednoj transakciji, iako se ona prikazuje kao proknjižena 29.03.
 
Možda su vršili presek drugog datuma, iskreno nisam siguran.
 
Odradim u ponedeljak plaćanje kreditonom i podelim transakciju na rate. JUče me zovu iz prodavnice, nemaju artikal. Ne urade klasično storniranje, već nekakav povraćaj sredstava na karticu u iznosu transakcije. Kasnije me pozovu da ipak imaju taj artikal pa ja kupim ponovo, ali ovaj put ne podelim ništa.
Danas mi stiže poruka da je ona prva transakcija podeljena na rate, a ove dve njihov povraćaj i moja nova su još na čekanju. Da li sad treba da zovem banku i otkažem rate, ili će se kada se vrate novci sve samo nivelisati i potpuno je svejedno što će ona prva ići na rate?
 
Ja bih lično zvao, jer ovde je problem i na relaciji između trgovca i Mastera i banaka i Mastera, ali celu priču je zakomplikovao trgovac (platio sam online, rezervacija otkazana pa je došlo do reverzibilne naplate, a račun oteran u minus koji sam polkrio istog dana). Kontaktirao sam samo trgovca da poništi naplatu pouzećem i to je bilo sve sa moje strane.
 
Da li korisnici 5+ progresiv paketa placaju clanarinu za kreditnu karticu? U tarifniku pise da se ne placa samo prvi mesec. Cini mi se da sam ovde ranije procitao da se ne placa.
 
Ja sam u drugom mesecu, rekli su mi da se ne plaća na 5+. AKo ti je važno, mogu da pogledam ugovor
 
Meni su na chat podršci rekli da se ne plaća članarina za kreditnu karticu za 5+.

Posle mi stiglo da su mi odobrili neki nenormalan limit, tipa 500+ hiljada i da je dovoljno da prihvatim kroz aplikaciju.

Intesa bi za toliki limit, bez obzira na prihode, tražila 3 odlaska u banku i uzorak DNK.
 
Meni su na chat podršci rekli da se ne plaća članarina za kreditnu karticu za 5+.

Posle mi stiglo da su mi odobrili neki nenormalan limit, tipa 500+ hiljada i da je dovoljno da prihvatim kroz aplikaciju.

Intesa bi za toliki limit, bez obzira na prihode, tražila 3 odlaska u banku i uzorak DNK.
Pitao sam ih na fejsu. Kazu da se ne placa clanarina za 5+. Ja sam trazio skromnih 60000,toliko sam i dobio. Nije ni da me te pare nesto vade u zivotu ali nije losa stvar to putno osiguranje.
 
Da, zato sam i ja razmišljao da je uzmem, ali nešto mi je konfuzno to njihovo brojanje dana.

Da se prijavljuje odlazak u inostranstvo kroz neku aplikaciju, pa tako aktiviraš osiguranje, uzeo bih odmah. Ovako su iz osiguranja dali odgovor "pregledamo pečate u pasošu"?!?
 
Da, to im je sistem. Zapravo, Uniqa, ne oni.
Meni su dali limit na kartici 80k, a tamo uplaćujem 40k od plate.
Štednju po viđenju najviše koristim
 
Dodatnom korisniku zamenjena lična karta zbog oštećenja, mora li lično da ide u banku zbog toga ili može osnovni korisnik da uploaduje očitan pdf od nove lične karte, kroz aplikaciju?
 
Nisam siguran ni da može da se upload-uje dokumentacija kroz aplikaciju ili mi to jednostavno nije polazilo za rukom, ali sam slao mejlom od svoje i uredno su mi ažurirali podatke.
 
Ja sam isto slao mail-om svoju licnu kada je isticala i dobijem odgovor od njih da su azurirali podatke u sistemu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li će ikad proraditi obaveštenja o prilivu na račun? Ne stižu emailovi niti notifikacije u aplikaciji još od 22. marta. Obećali su još prvog aprila da će proraditi i sad i dalje nemaju pojma samo kopiraju generički odgovor svima da "imaju poteškoća" i da rade na tome. Zar je moguće da tako nešto ne mogu da reše?
 
Popraviće, kad promene softver. MOja pretpostavka da će to biti za prvomajske praznike, jer tada ima puno neradnih dana pa možda računaju da je tad najbezbolnije.
 
Koleginica morala da izvrši inostrano plaćanje i uplati troškove međunarodne konferencije. Organizatori ne prihvataju ništa drugo osim običnog plaćanja na račun. Mobi joj odbije transakciju i traži fakturu za te troškove koje plaća. Koja je to glupost ko god da je propisao. Uplatiš pare na Paypal nekom i niko te ništa ne pita. Ovako kao fizičko lice moraš da pravdaš i što dišeš.
Nisam siguran da bi joj i u pošti na šalteru tražili fakturu i potvrdu toga šta plaća.
 
Svako swift plaćanje mora da se pravda, bilo dolazno ili odlazno, naročito ako je predviđeno šifrom. Mogla je da uplati sa kartice na EU IBAN preko Paysend-a i registracijom uz referal link prvi put ne bi platila proviziju. Nadam se da će se propisi promeniti pristupanjem Sepa sistemu, jer zakonom o deviznom poslovanju je predviđeno da pravna lica ne mogu da podižu evre pa je to krajnje nebulozno za paušalce (donekle razumljivo za knjigaše, ali i to je rešivo, samo ako bi se htelo).
 
Takvi su propisi. Mogla je da priloži poziv ili prijavu za konferenciju na kojoj se vidi iznos kotizacije. Isto su tražili i za plaćanje smeštaja za letovanje, pre pojave booking sajtova. Plaćao sam preko više naših banaka, sve su prihvatile odštampane e-mail prepiske sa domaćinom.
Pozdrav
 
Ne, mobi nije prihvatila poziv koji je bio priložen i gde se sve videlo. Tražili su isključivo fakturu.
 
Nemamo detalje, ali moj je osećaj da ako Mobi, nije pustio, male su šanse da pusti bilo koja druga banka.
Nešto značajno fali jer se verovatno radi o ~500e.
 
‚Radi se o oko 300 evra. Ma snaći će se verovatno već nekako, samo mi je to toliki apsurd, jer sad preko npr Paypala mogu nekom da pošaljem i 2000 evra i ništa se neće dogoditi. A tako isto kad sam pre desetak godina primio 45 evra preko Intese, krv su mi pili na slamčicu. Odakle vam, zašto, kako. Verovatno za 45 evra mogu da napravim atomsku bombu, šta li. A kad primim na karticu preko PP i 300, niko ništa ne pita. Bitno da milionere niko ne propituje...
 
Obaveštenja o uplati na mejl i u app mi nije stiglo. Samo sam video u app i na mejl je dosao izvod.
 
Da li se kreditna kartica ceka kao i debitna po 20 i vise dana ili one stizu nesto brze?
 
Nazad
Vrh Dno