Šta je novo?

Kurirske službe

Jel zna neko koliko mora da prodje da mozes da trazis da se ponisti isporuka koja nije dosla?

Posto meni nesto sto trebalo da bude isporuceno 12. isporucen samo 1 od 2 paketa (knjizara tako slala porudzbinu u 2 paketa)
Iz knjizare mi rekli 19. da ce se javiti kad rasciste sta je sa isporukom (nisu) AKS kaze pitajte knjizaru da li su im predali paket(?)
Generalno, meni se vise **** samo bi da imam to konkretno da je zavrseno, da mi ne bane neki debil na adresu dok nikog nema kuci.
Debili i jedni i drugi.
 
Ti možeš već sada da obavestiš pošiljaoca da si odustao od paketa, jer ti je predugo da čekaš isporuku i više ti nije potreban.


Naravno, uvek je preporuka da ih tom prilikom ne nazivaš debilima, jer em nije kulturno, em imaju tvoju adresu i broj telefona, pa ko zna šta može da im padne napamet, jer su sada u decembru sigurno baš baš dokoni, pa ceo dan smišljaju razne prankove i traže žrtve.
 
Nama AKS uplaćuje novac jednom dnevno, ali nam svakog dana stigne automatski mail sa XLS i PDF tabelom, spisak brojeva pošiljki, imena, iznosi...

Ranije smo jednom mesečno dobijali račun za proviziju za transakcije, sa prilogom, spisak svih transakcija, sa provizijom po svakoj transakciji. Od kada stižu e-računi, ne dobijamo specifikaciju tih provizija, ali rekli su ds možemo da tražimo.

Trenutno imamo totalni hit sa jednim kurirom AKS iz Bora. Kada ukucaš adresu u AKS aplikaciju, odmah vidiš broj kurira koji isporučuje paket. Čovek uredno isporučuje pakete, ali evo već 20 dana ne predaje otkupnine, od pre nekoliko dana je prestao da čekira da je zadužio pakete za isporuku, a uredno ih isporuči i uzme novac. U komunikaciji sa kupcima, znamo da su sve pakete uredno preuzeli i platili.

Sada se dopisujemo sa AKS i centrala ne dobija nikakve odgovore iz Bora, a uredno im i dalje šalju puna vozila paketa. Poslednje smo tražili da nam vrate pakete, s obzirom da po praćenju nisu isporučeni danima. 🙄
Prica od vremena pandemije i kompletnog zatvaranja.

Supruga je pravila maske za lice, i slala ih ljudima, na njima je bilo samo da placaju postarine, sve dok kasnije nije mogla i svoje proizvode koje prodaje da salje.
Posto smo bili osudjeni da saljemo AKSom u tom trenutku, na popunjene pozivnice, dolazi kurir i kaze dodajte za svaki paket po 100 din, da kada treba da uzima otkup ne uzima dodatno sta ide za postarinu, tj na vrednosne pakete.
Mi dobri naivni jos dodajemo, i sad recimo paket je 1000 din za otkup, on promeni na onom njegovom uredjaju na 1100 din. Posalje paket, paket stigne tamo kod primaoca i naplate im jos dodatno 100 din vise, znaci 1200 din... Sutradan kada on dodje po nove pakete, on otvara sam koverte i vadi novac koji treba nama da se da (vrednost koju smo mi inicijalno bili napisali). I tako je to islo neko vreme.

Posle blago receno 70-80 paketa, nekoliko dana kasnije jedna od musterija nam pise i pita zasto joj je naplaceno 200 din vise a receno joj je da je vrednost paketa 1000 din, a kada je stigao paket stoji vrednost 1200. Mi nemamo pojma, kazemo kako su nam kuriri rekli da dodamo 100 din na cenu jer to njima olaksava sve kada se kod dostave raskusuravaju sa primaocem, gde nam oni saopstavaju da im je na sve to dodatno bila naplacena postarina od 350 din ili tako nesto (sto je i dalje bilo mnogo vise nego sto je bilo).

Sutradan dolazi kurir, opet on nastavlja da se ljuti sto nismo menjali cene za po 100 din vise, gde se mi njemu suprostavljamo i pitamo ga ali zasto on dodaje 100 din, i posle njegov prijatelj jos 100 din kada isporucuju pakete a on odgovara "da li vi zelite i dalje da vam se salju paketi". Mi tajac, a na poziv korisnickoj sluzbi, samo su uzeli podatke ood kurira i evo ga i dan danas radi nas rejon. Ostali smo sa njima dokle smo mogli, posle toga smo prestali da saljemo pakete jer nismo zeleli da ispada da mi varamo ljude.

Mi smo u tom periodu poslali izmedju 700-800 (mozda i vise) paketa, bilo je i besplatnih paketa gde se placala samo postarina, ali neka je pola od toga sa otkupninom, taj i njegovi drugari su ugrabili jos jednu dve prosecne plate.

Od tog momenta, rekao sam da nikad vise u zivotu necu slati AKSom nista, pa makar ostali poslednja kurirska sluzba na svetu. A taj, i dan danas kada nama stigne neki paket preko AKS-a, moramo da zovemo korisnicku sluzbu da njega nateraju da nam donese paket. Naravno uredno sve naplati kao da je stiglo za 1 dan (a tipa proslo 5 dana).

Tako da ta prica da priprema sebi otpremninu ima dosta istine u sebi, nazalost.
 
Nista me ne cudi za AKS, meni je jednom ostavio otkupninu od paketa u obliznjem vulkanizeru, nazvao me i rekao da nema goriva u kombiju da se vozika pa je ostavio u vulkanizer da dodjem i uzmem otkupninu.
Srecom vlasnici vulkanizera su roditelji od mog skolskog drugara pa me znaju i nije bilo problema.

Slucaj od danas, popunjavam podatke preko Web Express aplikacije i sve bude super dok nisam klikno na dugme za stampanje. Ostampam sve sta treba, krenem da lepim adresnicu na paket, kad primetim da je ostampana cena za dostavu 48,00 dinara :rolleyes:, odem tako sa tim u Postu, radnik na salteru nema pojma o cemu se radi, stornira sve, prekuca podatke i zalepi redovnu adresnicu kakvu stampaju u Posti.
Eto, nije vise sigurno popunjavati podatke preko aplikacaja jer znaju da brljave.
Meni se ovo prvi put desilo, a poslao sam paketa preko Web Express aplikacije jako puno.
Da li je neko imao slican slucaj?
Nama se desavalo par puta kada smo popunjavali preko aplikacije na Androidu (na iOS je u tom momentu radilo normalno). I za cene i za tezinu paketa, u kodu im je bilo zamenjena tacka i zarez.
Sutradan je bio izasao update za aplikaciju i posle toga je sve radilo kako treba.
 
Znači, prokleto ne verujem!

U Bor šaljemo nekoliko puta godišnje i evo sad nas zaredjalo, juče koleginica u gužvi i ja kao da pomognem, popunim JEDNU adresnicu, za ceo dan. Ne provalim da joj na monitoru stoji taj broj kurira iz Bora i pošaljem još jedan paket u Bor, preko istog kurira.

Za mesec dana smo poslali više paketa u Bor, nego za celu godinu i sve preko istog kurira. Ali ajde, bar ljudi dobijaju pakete, a pare će nam stići. Kad-tad.
 
Došlo je do značajnog pogoršanja sada i kod njih. Štrajk nije uspeo i kvalitetni radnici će pojedinačno tražiti sebi bolji život van Pošte a partijski neradnici će dolaziti na njihova mesta.
 
I dalje koristim njihove usluge i za sada ne vidim nikakvu razliku u Posti pre i posle strajka, osim novog logoa 😂
 
Od svih, samo mi Bex cestitao praznike i NG! Pa vi kazite sta hocete :)

1703810484871.png

1703810498014.png
 
Da je ovaj narod slozniji, AKS bi odavno stavio kljuc u bravu.
Juce ujutru narucim volan za bajs iz jednog bici shopa van Bg-a, ljud ga spakuju i predaju kuriru AKS-a za manje od sat vremena.
Danas zovem AKS oko 15h da pitam sta je sa paketom jer pracenje pokazuje da je paket preuzet juce od strane kurira i nissta vise.
Razgovor je tekao ovako, prenosim od reci do reci :
- Dobar dan, da li bi bili ljubazni da proverite gde se nalazi paket i da li ga mogu ocekivati danas. Imam...
Tu me glas prekida i izgovara sledecu recenicu :
- Ne znamo gde vam je paket, kad ga dobijete dobili ste ga.
Veza se zatim prekinula.
Bez obzira na sto se ljudi masovno zale na AKS sto traje vec duzi vremenski period, mislim da se nista nece promeniti. Firme gledaju svoj interes, najmanje iz zanima kupac te ce nastaviti da koriste njihove usluge a kupce ko j##e.
Od sad izbegavam firme koje koriste AKS usluge.
 
Koji si broj zvao kada su ti se tako javili?
To može da se desi u nekom paket shopu, da je telefon uzeo neki random vozač ili fizikalac.

U call centru mi je nezamislivo da dobiješ takav odgovor. Tamo rade ljudi koje pozivaoci smaraju, ali su oni na to oguglali i generalno su veoma ljubazni. Znaju da budu beskorisni, ali su i tada ljubazni.

Firme gledaju svoj interes, najmanje iz zanima kupac te ce nastaviti da koriste njihove usluge a kupce ko j##e.
Od sad izbegavam firme koje koriste AKS usluge.

Pročitaj tvoju poruku još nekoliko puta, pa ćeš videti koliko to nema smisla. Kako prodavca može da bude baš briga za kupca?! Kada paket kasni, uvek prvo cimneš prodavca. Kurirsku službu/kurira zoveš, samo ako imaš neku specifičnost van obaveza prodavca ili imaš kontakt tvog kurira, pa da se unapred dogovorite za isporuku.



Epilog naših paketa u Boru, svi su u 15ak minuta označeni kao zaduženi za isporuku i isporučeni. I novac prebačen. Najstarija uplata je kasnila preko 20 dana.
 
Posta Srbije objavila da je od nove godine rok za preuzimanje i Post Express i CC posiljki 5 dana, nije vise za CC 20 dana kao sto je bilo.
 
Ne računaju se:

neradni dani i dani kada se ne obavlja dostava poštanskih pošiljaka.

Čekaj, da li ovo znači, ako neko manje mesto ima dostavu jednom sedmično, rok za isporuku paketa je duži od mesec dana?

Ko im, bre, piše ove pravilnike/cenovnike/šta god...
 
Nisam siguran ali ako me secanje dobro sluzi negde sam procitao da ce se naplacivati i cuvanje paketa/lezarina 100 dinara po danu.
 
Zdravo svima, potrebna mi je mala pomoc,
slao bih (kao firma) pakete do 2kg (da kazemo),
pa me zanima koja je kursirska sluzba najbolja u te svrhe i najprakticnija,

ako sam dobro iscitao komentare/recenzije po internetu - zvuci kao da je POST EXPRESS,
za City/Bex/D-Express/Aks sam nailazio na losije komentare

Kod PE sam nasao usluge po zahtevu poput: 'rukovanje posljkom", 'pakovanje posiljke', 'sms potvrda',... da li se to dodaje na cenu postarine (koju bi placao primalac) ili bi to ja trebalo da platim?

Da li mi predlazete neki drugi nacin slanja (mozda kao obicni paketi kroz postu, ako je tako jeftinije) ili cak drugu kurirsku sluzbu?

Imajte na umu samo da mi prakticnost veoma bitna (brzo slanje odnosno popunjavanje obrasca kroz aplikaciju i dolazak kurira na adresu, pracenje posiljki,.. ne znam sta je jos bitno jer se nisam pre bavio logistikom, dodajte ako znate na sta bi trebalo da obratim paznju),
I poslednje pitanje, ako se odlucim za PE, ima li smisla potpisivati ugovor sa njima?

Hvala unapred dobri ljudi! :)
 
Trazi ponude od svih, pa izaberi par njih napravi sa njima ugovore (to te nista ne obavezuje) isprobaj malo ove, malo one, pa vidi ko ti najvise pase, dosta toga zavisi od kurira u tvom rejonu,pa ces se sa vremenom fokusirati na jedne. nekada ti se mozda desi da kupac trazi iskljucivo preko neke odredjene sluzbe,pa neka imas u "rezervi".

Svi su generalno manje vise isti,veoma slicni uslovi.
 
Da je ovaj narod slozniji, AKS bi odavno stavio kljuc u bravu.
Juce ujutru narucim volan za bajs iz jednog bici shopa van Bg-a, ljud ga spakuju i predaju kuriru AKS-a za manje od sat vremena.
Danas zovem AKS oko 15h da pitam sta je sa paketom jer pracenje pokazuje da je paket preuzet juce od strane kurira i nissta vise.
Razgovor je tekao ovako, prenosim od reci do reci :
- Dobar dan, da li bi bili ljubazni da proverite gde se nalazi paket i da li ga mogu ocekivati danas. Imam...
Tu me glas prekida i izgovara sledecu recenicu :
- Ne znamo gde vam je paket, kad ga dobijete dobili ste ga.
Veza se zatim prekinula.
Bez obzira na sto se ljudi masovno zale na AKS sto traje vec duzi vremenski period, mislim da se nista nece promeniti. Firme gledaju svoj interes, najmanje iz zanima kupac te ce nastaviti da koriste njihove usluge a kupce ko j##e.
Od sad izbegavam firme koje koriste AKS usluge.
Ha, slučajnost u bajsu :)
Naručio nable za bajs, AKS kurir naplatio nešto više para, oko 150 din. Nisam ja preuzeo, inače ne bi prošlo. Pošiljalac ima ugovor sa AKS-om, a za sve preko 3K dinara je free slanje/povraćaj novca. Zovem AKS reklamacije, kažu naplaćen je povrat para ili šta već i otkače me u sekundi. Zovem radnju, kažu nema šansa da smo to naplatili i pošalju mi sve što treba da se uverim da su OK. Zovem ponovo AKS, ne javljaju se. Pišem im mail, čekam par dana, nema nikog. Ponovo im se obratim mailom, nema odgovora. U sledećem mailu napišem da ću kontaktirati neku višu instancu. Sutradan zove kurir da vrati novac, kao bila gužva, slabe linije bile, neka greška, ne bi on...
 
Uvek mi je interesantan koncept "više instance", posebno kada se koristi u tom mistično, nedorečenom, obliku.

Veliki broj pošiljki, veliki broj kurira, očekivano i veliki broj reklamacija, pa se čeka na odgovor. Kada god dođe do propusta, uvek je dobro prijaviti centrali kurirske službe tj mailom. Nije da I'm to upisuju u neki dosije, ali kada se neki kurir često pojavljuje na reklamacijama, kurirska služba to reši. Mada ljude uglavnom mrzi da se cimaju za "jednu kafu" ili "nije ni pakla cigara" i slično.
 
Poslednja izmena:
Recimo da sam od prodavca dobio odgovor da nema potrebe da se natežemo sa njima za ~150 din, jer to kao kuriri nekad zaokruže itd... Ja ga slušam i ne verujem, pa sam mu tražio da ponovi to što je rekao :).
Ponovo tvrdim - sve je do ljudi. U drugom gradu nikad niti jedan problem sa kuririma, bilo koja služba.
 
Kako ja sada da objasnim ljudima da to što oni svakako preuzimaju paket na šalteru pošte, ne može da im umanji cenu transporta, jer nema šanse da mi nosimo pakete u Poštu da pošaljemo?

Jel to opet kreće akcija Pošte "Smanjimo broj pravnih lica sa kojima sarađujemo"?

PostExpressCenovnik.JPG
 
Kako ja sada da objasnim ljudima da to što oni svakako preuzimaju paket na šalteru pošte, ne može da im umanji cenu transporta, jer nema šanse da mi nosimo pakete u Poštu da pošaljemo?

Jel to opet kreće akcija Pošte "Smanjimo broj pravnih lica sa kojima sarađujemo"?

Pogledajte prilog 422528
Ja sam dobio objašnjenje da je cena tih usluga (isporuka u pošti, isporuka na paketomatu) umanjena po novom cenovniku prevashodno zbog ušteda na gorivu jer kurir neće dolaziti na adresu ni da preuzme pošiljku, ni zbog isporuke. Ukoliko imamo situaciju da kupac traži da mu se isporuči u pošti, a ne želimo da šaljemo sa šaltera, možemo u EPK aplikaciji da odaberemo "danas za sutra isporuka" i da štikliramo opciju "post restant" i tada će kurir preuzeti paket na našoj adresi a kupac će moći da preuzme u pošti, ali u tom slučaju nemamo "povlašćenu" cenu koja nam je data komercijalnim ugovorom nego plaćamo redovnu cenu kao i da je dostavljeno na adresu.
 
Slažem se, ima smisla, ne ide kurir, jeftiniji je prenos.

Post restant koristimo odavno, jedino što nemamo tu opciju u webexpress aplikaciji, već upišemo kao napomenu ili stavimo adresu pošte.
 
Kupac mi trazi da mu jaknu posaljem kao cc paket.
Nikad nisam slala cc paket.
Da li isto upakujem, predam u posti, postarinu placa kupac, a otkup meni legne na racun, kao kod Postexpressa ili kako?
 
Nazad
Vrh Dno