Šta je novo?

Komercijalna banka

Jel se desilo nekome da mu iz aplikacije nestanu "kartice"...
Noćas bilo, danas nestao taj odeljak iz menija.
 
Не добијам СМС обавештења последња дана, шта се дешава?
 
Da li jos uvek moze da se dobije Visa debit prepaid kartica Komercijalne banke za placanje na internetu podnosenjem elektronskog zahteva? Pre tri godine sam tako uradi. Sad mi istice kartica ali ne vidim gde moze da se obnovi elektronski. Da li neko zna?
 
Koliko se sećam, u uputstvu Kombanke je pisalo da se ide na koverat/pismo u gornjem desnom uglu pa odabere skroz udesno Platne kartice i kao prilog ide zahtev za Visa Prepaid. Trebalo bi da se to kod NLB nije promenilo. Što se obnove tiče, iskomuniciraj prvo na istom kanalu sa upitom za reizdavanje kartice, pošto si dužan mesec dana unapred to da najaviš.
 
Moram da pohvalim digi centar banke, završiše mi keš kredit za 2 dana.

Sve online, bez papira, slanje istih u firmu na overu itd itd.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Jel to sad naplacuju odrzavanje u Activ paketu i kad nema aktivnosti na racunu?
 
@amdpower naplaćuju i ako je bilo prometa karticom samo po deviznom u jednom od ta 3 meseca (čak i chargeback računaju kao promet), bez obzira da li je prethodno došlo do promene sa jednog na drugi tip računa.
 
Ne pitam,jer od narednog meseca nema prometa a na sajtu koliko vidim pise da se odzravanje naplacuje?
 
  • Like
Reagovanja: uji
@Sunshine4747 i dalje je isti, međutim ponekad daje timeout kada treba direktno da mu se pristupi:
Pa u tom slučaju koristi ovaj link:
Odn. u guglu upiši NLB 24x7
 
Pisao sam ranije i pohvalio digi centar banke da su mi zavrsili kredit sve online, bez cuvenih papira za firmu itd...

Da dodam da su mi zavrsili i dozvoljeni minus, takodje sve online i bez overe 96 papira...bravo slovenci.

P.s. jedna kritika, stigne mi sms, da azuriram nlb pay, nakon istog ne moze da se udje u app.
 
Stigao je update, meni se jutros ažurirao. Aplikacija se ponaša kao da je reinstalirana, tj. ponovo traži ebanking kredijencijale, sms verifikaciju, definisanje pina, upit za otključavanje otiskom i dodavanje kartice. Digitalnoj kartici se dodeljuje novi broj.
 
Meni na Xiaomi telefonu i dalje ne radi nlb pay. Jednostavno kada probam da se ulogujem i dalje izbacuje poruku pogrešni kredencijali.
 
Ja sam jutros dolazio u iskušenje da je instaliram, ali kad sam video recenzije (s jednog naloga vidim prosek 2.3 s drugog 1.4) ohladio sam se. Poslao sam MAILOM upit kako da dobijem karticu, jer su sav čet pogasili, ranije je sve moglo lagano online da se sazna i podnese zahtev, NLB je pola stvari već upropastio.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Stigao je update, meni se jutros ažurirao. Aplikacija se ponaša kao da je reinstalirana, tj. ponovo traži ebanking kredijencijale, sms verifikaciju, definisanje pina, upit za otključavanje otiskom i dodavanje kartice. Digitalnoj kartici se dodeljuje novi broj.
Meni sve isto, sem zadnjeg koraka...

Kartice su vec tu. Konacno proradi.
 
Таман сам се наканио да инсталирам апликацију, сад нисам сигуран.
 
Да ли Дина картицу за основни рачун коју нисам добио могу наручити онлајн или позивом без одласка у пословницу? Нисам сигуран кад је у питању Дина да ли се потписују неки документи?
 
Основна картица не би требало да се наручује, пише нешто о томе и у уговору. Треба неко време да се изради картица, обично до месец дана, највише. Стићи ће СМС да дођеш у банку по картицу и ПИН.
 
Основна картица не би требало да се наручује, пише нешто о томе и у уговору. Треба неко време да се изради картица, обично до месец дана, највише. Стићи ће СМС да дођеш у банку по картицу и ПИН.
А постоји ли варијанта да се пошаље на кућну адресу без одлакса у банку, чекања и гурања са пензионерима...?
 
Da li moze da se uplati gotovina na svakom bankomatu? Ili samo na odredjenim bankomatima
 
@kiboni ne postoji, lično preuzimanje je obavezno. @cikakuree samo na određenim, iako su ih menjali za nove koji tehnički mogu da se koriste za svrhu uplate (Halk i OTP imaju upravo takve uplatne bankomate), ali nažalost, funkcija nije omogućena.
 
Obavezno je licno preuzimanje i licno PODNOSENJE ZAHTEVA. Ja im pocetkom meseca posaljem mail, naduvam ih jer su ukinuli chat operatere koji su mogli i primati i prosledjivati zahteve, i davati brze informacije - i u subject maila stavim "Zahtev za izdavanje kartice", da bi posle 2 nedelje poslali "Odgovor na prigovor" gde oni moj "prigovor" smatraju NEOSNOVANIM.

Umesto da su lepo napisali "nije moguce podneti zahtev online", neko je 2 sata kucao bezvezni dopis, citirao delove zakona o bankarskim naknadama i zakon o zastiti korisnika fin.usluga. Sve u svemu, bolje da su umesto plata ovih ogranicenih pravnika nastavili da placaju vredne operatere. Mrzelo me da se dalje dopisujem sa njima, ali da postoji neka dokazano dobra banka, posle 20 godina bih promenio bez previse oklevanja, jer svakim danom nazaduju.
 
Ne znam kako je sad od kad ih je preuzeo NLB, znam da sam otvorio devizni racun online pre korone, poslali mi popunjene ugovore na mejl, ja ih digitalno potpisao i vratio i racun bio aktivan posle toga. Isto za Visu prepaid podneo zahtev tako, potpisao digitalno kvalifikovanim sertifikatom sa lk. Podizanje kartice moralo na salteru.
 
@shexpir tačno je da Visa Prepaid može na daljinu, ali debitne ne mogu (Visa PayWave, MasterCard Standard, itd), što je zaostavština Komecentra. Generalno, oni su „seli" na sistematizaciju Kombanke plus uveli svoju nepravičnu politiku poslovanja, ocenjujući osnovane prigovore neosnovanim, pritom im adresa za prigovore nije u funkciji, već isključivo formular na sajtu, što je kod mene rezultovalo da ih se otkačim, takođe ne želeći da se upuštam u dalju raspravu preko NBS.
 
А да ли је НЛБ нешто променио по питању отварања ебанкинга (еклик) онлајн без обзира да врсту текућег рачуна? Раније мсм да корисник основног рачуна није могао да отвори еКлик онлајн без одласка на шалтер …
 
Nazad
Vrh Dno