Sta je kreditnim, jel one mogu?tačno je da Visa Prepaid može na daljinu, ali debitne ne mogu (Visa PayWave, MasterCard Standard, itd
Hvala za info, ja sam u cetvrtak "nagrabusio" sa 120k RSD, ali ne mogu da verujem da se toliko ceka kada to mogu da provere i rešeImao ja prilikom uplate 500 evra, pisao im, odlazio u filijalu itd., tek posle nekoliko meseci dobio odgovor da su uvažili moju reklamaciju i vratili mi novac.
Doduše, juče su mi odgovorili na mail (samo ne kapiram da ni za praznik nemaju neku dežurnu ekipu jer im ni call centar nije radio) i u mailu su mi poslali da popunim Obrazac za reklamaciju što sam i uradio a nije me mrzelo da još jedan popunjen primerak fizički odnesem i lično u filijalu čiji mi je bankomat i progutao pare. Zvao call centar isto opet, nisam ni stigao da do kraja izgovorim ime i prezime ona je već znala o kome se radi još me i pitala polu začuđeno i zabrinuto u fazonu kao zar još mi nisu legle pare i proveravaj stanje, bla bla tako da gajim neku sitnu nadu da se neće razvlačiti sa rešavanjem baš previšePa kad se bave glupostima, vec sam na prosloj strani pisao o slucaju gde su na moj mail "ZAHTEV za izdavanje debitne kartice" odgovorili posle 2-3 nedelje sa "ODGOVOR NA PRIGOVOR" citirajuci 5 clanova iz 3 razlicita zakona. Umesto da su jednostavno odgovorili da nije moguce podneti zahtev online, oni pretvaraju to u reklamaciju i prave slucaj - i tako tvoja PRAVA I OZBILJNA reklamacija ceka na red dok oni "resavaju" reklamaciju koju su sami smislili.
Ja sam recimo kod njih otvorio dinarski i devizni račun za bukvalno 7 minuta sa sve aktivacijom mobilne aplikacije a Master Debit kartica je bila gotova već sledeće sedmice (to sam radio u filijali u Delta City-ju) dok je recimo ovo sve isto u Intesi trajalo dobrih 45 minuta uz potpisivanje hrpe nekih papira i silnih kopija, plus su mi naplatili i kreditni biro . Problem je što su posle integracije mnogi okej kadrovi otišli, neke su sami krajcovali i sad je situacija da npr. u Delti posle renoviranja filijale iako radi i vikendom i do 20h ili 22h uveče radnim danom ne postoje više šalteri blagajne već samo kreditni savetnici a sve uplate/isplate idu preko tri multifunkcijska bankomata. Lično izbegavam odlazak u filijalu kad god mogu jer je stvarno jedno vrlo smorno iskustvo...Digitalni servisi su im posebno besmisleni. Pre dvadesetak dana sam podneo zahtev za obnovu dozvoljenog prekoračenja. Posle 12 dana su me prvi put kontaktirali da treba da dopunim dokumentaciju nekim sumanutim obrascem koga nigde i nema u dokumentaciji na portalu. Poslao sam im odmah toga dana i opet sam čekao 3 dana i ceo praznik da bi mi danas rekli da moram da dopunim taj obrazac. I sad opet čekam. Tako da ode ovo opušteno na mesec dana. Najtragičnije što u ekspozituri obaviš sve za jedan dan. O
Moje iskustvo je takvo, mesecima nisam bio siguran da će mi uopšte vratiti novac jer ga je bankomat samo progutao bez ikakve potvrde i dokaza da sam ga uopšte stavio u pregradu za novčanice. Očekivao sam da će biti rešeno za dan dva kada pune bankomat pa pronađu višak ali nije bilo tako.Hvala za info, ja sam u cetvrtak "nagrabusio" sa 120k RSD, ali ne mogu da verujem da se toliko ceka kada to mogu da provere i reše
u roku od par dana max.
ma to je baš neprofesionalno, evo meni danas vratili na račun još me zvala šefica filijale u kojoj je taj drljavi bankomat da se lično izvini. kao bilo bi ranije da nije praznik i vikend...Moje iskustvo je takvo, mesecima nisam bio siguran da će mi uopšte vratiti novac jer ga je bankomat samo progutao bez ikakve potvrde i dokaza da sam ga uopšte stavio u pregradu za novčanice. Očekivao sam da će biti rešeno za dan dva kada pune bankomat pa pronađu višak ali nije bilo tako.
То није вишак за банкомат, евидентира он да новац није преузет. Него они тамо врше додатне провере за случај да банкомат којим случајем није погрешно евидентирао. Имали су лоше банкомате, веза са сервером се често прекидала, није се знало кад треба и ко треба да га напуни парама. Па су по филијалама задужили по једног несрећника и њега клепају кад је банкомат у питању.Moje iskustvo je takvo, mesecima nisam bio siguran da će mi uopšte vratiti novac jer ga je bankomat samo progutao bez ikakve potvrde i dokaza da sam ga uopšte stavio u pregradu za novčanice. Očekivao sam da će biti rešeno za dan dva kada pune bankomat pa pronađu višak ali nije bilo tako.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari