Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sve pohvale za "Svet Video Igara" . Kupio sam Wii od lika koji ga je uzeo u ovoj firmi,
i imao sam problema sa wiimote-om ( kontroler za Wii :d ) . Senzor je pravio problem .
U petak sam odneo kontroler, u utorak mi je covek doneo popravljeni kontroler na posao .
Jos jednom svaka cast na brzini i odnosu prema kupcima .
 
Kada smo kod prećenja inspekcijom, kažite mi na koji telefonski broj ih treba pozvati u Novome Sadu(može i u BGu, za svaki slučaj)?
Zlu ne trebalo, da ih imam utefterene...
 
Poslednja izmena:
Nemoj da pretis, nego pozovi inspekciju. Onda te lepo sacekaju sa osmehom i kazu: "kad zavrsite sta zelite, izvolite, ako ste raspolozeni, pozadi na oralno zadovoljsvo od strane naseg staff-a"
Nisam imao problema sa hardverom, ali kad sam kupovao namestaj, zvao sam inspekciju. I to ne zbog nekog problema sa reklamacijom, vec zato sto lik nije hteo da mi proda police iz, kao, kompleta, odvojeno, iako je svaki komad imao svoju cenu. Znaci, nista ozbiljno nije bilo, i mozda sam mogao da progutam drskost, sagnem glavu i odem, sto sam prvo i uradio, ali sam bio nesto nadahnut da isteram pravdu i pozvao sam. Posle manje od pola sata su oni (inspekcija) mene zvali i rekli da je sve sredjeno, a kada sam se vratio bio sam tretiran kao VIP.
 
Poslednja izmena:
Pa zato i pitam za telefonske brojeve da ne bih morao "samo da pretim" nego da ih i mogu pozvati. Od prazne puške ni zec se ne boji...
 
Trzisna inspekcija
Odeljenje Beograd, Omladinskih brigada 1, tel. 602-555, faks 3117-417
- Odsek za rešavanje prijava građana (dežurna služba), 27. marta 43-45, 3227-376, 3227-788 (07.30-22.00)
- Automatska telefonska sekretarica za prijavu slučajeva neizdavanja fiskalnih računa: 3620-932
 
Eurolink Online Shop ispala

Naručih izvesnu robu kod Eurolinka preko online shopa na njihovom sajtu. Stigao email potvrda, sve lepo. Posle 5 dana ne stiže paket, zovem ih i pitam šta se dešava, kaže čovek poslato vam je (i kaže i kog dana) i da sačekam još malo, kao do kurira je. Posle još 5 dana zove me neka žena iz Eurolinka i kaže rečima "Ono što ste vi naručili kod nas, i čekali toliko dugo, mi to ustvari nemamo", i spusti mi slušalicu.

?!?!?

Znači zavlačili su me 10 dana, a da pri tome uopšte nikada nisu ni poslali paket, a lagali da jesu. Prodaju fiktivnu robu koju nemaju na stanju preko online shopa (!?), ili im se ne sviđa ovaj kurs eura, šta li. Valjda se iz online shopa prodaje roba koju imaš na lageru, a ne da me stave na nekakvu listu želja, pa ja kao čekam dok oni vide jel imaju ili nemaju. Uglavnom kod njih više ništa ne kupujem. "Ozbiljna firma", blah.
 
Evo, pre neki dan mi je stigao HP 6715b, narucen preko online prodaje Pakoma. Racunar je stigao u obecanom roku (1 dan), u neotvaranoj kutiji i uredno zapakovan.

Moram da istaknem izuzetno visok nivo usluge, pocev od mojih par poziva korisnickom servisu pre same kupovine (raspitivao sam se da li se moze dograditi ram), preko online podrske i samog HP product managera koji je spreman da ostavi svoj broj mobilnog i u fazonu je zovi kad god ti treba pomoc oko racunara. Pomoc je i trebala, jer je racunar greskom stigao bez ugradjene memorije. U servisu su to odradili za 3 min, a pritom je HP manager, licno zvao servis i uverio se da ce ugradnja biti odmah izvrsena.

Volim da kupujem u radnji u kojoj cene musteriju, gde se neguje odnos poverenja. U takvoj atmosferi, uz izuzetno fer cene ne vidim razlog zbog cega ne bih i dalje kupovao robu u Pakomu. To je moje misljenje, ja sam izuzetno zadovoljni kupac, i bilo mi je zadovoljstvo da kupim racunar kod njih. Posle radnje Bravido u YUBC (ko je bio tamo, zna o cemu govorim), ovo je najprijatnije iskustvo u kupovini opreme!
 
Naručih izvesnu robu kod Eurolinka preko online shopa na njihovom sajtu. Stigao email potvrda, sve lepo. Posle 5 dana ne stiže paket, zovem ih i pitam šta se dešava, kaže čovek poslato vam je (i kaže i kog dana) i da sačekam još malo, kao do kurira je. Posle još 5 dana zove me neka žena iz Eurolinka i kaže rečima "Ono što ste vi naručili kod nas, i čekali toliko dugo, mi to ustvari nemamo", i spusti mi slušalicu.

?!?!?

Znači zavlačili su me 10 dana, a da pri tome uopšte nikada nisu ni poslali paket, a lagali da jesu. Prodaju fiktivnu robu koju nemaju na stanju preko online shopa (!?), ili im se ne sviđa ovaj kurs eura, šta li. Valjda se iz online shopa prodaje roba koju imaš na lageru, a ne da me stave na nekakvu listu želja, pa ja kao čekam dok oni vide jel imaju ili nemaju. Uglavnom kod njih više ništa ne kupujem. "Ozbiljna firma", blah.

Proveri PM
 
@petkods ima samo jedan problem njihova maloprodaje se uglavljuje >30% sto po meni ne opravdava slatke reci ;)
 
Kupi preko neta onda ;)
 
Narucio sam jednu konfiguraciju u petak i rekli su mi da ce isporuka biti u sredu tj. sutra a posto evro skace primetno od tada da li imaju pravo da mi promene cenu koja stoji na papiru sa izgovorom pa evro je skocio od tada?
 
Licno sam u poslednje vreme imao iskustva sa kupovinom kod Eurolinka i Deska. U pitanju su bile on-line narudzbine, i moram reci da je bilo sasvim korektno. Dakle kod Deska sam narucio par stvarcica, i stizalo je za dan ili dva, dakle nikakvih problema nije bilo. U Eurolinku sam narucio napajanje, takodje sve je proslo bez zamerke.
Sad, postoji jedno uzasno lose iskustvo, koje datira od pre par dana, u piranju je Gigatron. Naime narucio online, dobio mail u kome jasno stoji sifra porudzbine i naznaka da ce me operater kontaktirati u roku od tri dana. Od tog 'obecanja' proslo je dosta, naravno niko me nije kontaktirao, niti je roba stigla, tako da nema teorije vise i da razmislim o doticnoj 'firmi' i bilo kakvoj kupovini kod njih.
 
Poslednja izmena:
Jos jedan negativan glas za gigatron. Kad god sam imao posla sa njima, a mozda ukupno 3-4x, iskustvo je bilo lose. Sve sam mislio, mozda je onom radniku ili nekom u komercijali los dan. Vrhunac je on-line, kao da dele dzabe, opusteno i bez zurbe, a na kraju bez rezultata. Ne razumem kako ne shvataju da dokazuju profesionalizam odnosom prema kupcu a ne postavljanjem shizofrenih uslova na konkursu za posao (recimo, prodavaca), jer na taj nacin nece doci do kvalitetnih i odgovornih kadrova, sto u praksi i potvrdjuju.
Jedini razlog sto sam i ovoliko puta imao posla sa njima je taj sto su navodno imali nesto sto firme sa kojima nikada nisam imao losa iskustva nisu imale. Potvrdili su u praksi i to da papir (citaj - cenovnik) trpi sve.

I na kraju, kada bi se bar malo ugledali na rad, recimo, Eurolinka, Imtela, i njihov odnos prema kupcu, mozda im ne bi trebale blede kopije akcija istog tog Eurolinka kojima pokusavaju da bez puno truda dodju do kupca vise i jeftine reklame...
 
Poslednja izmena:
Ja imam odlicno iskustvo sa Gigatronom. Dolazio sam par puta i raspitivao se oko graficke table. Bili su vrljo ljubazni, prodavac mi je ostavio kontakt da pozovem kad budem hteo da narucim tablu, i napomenuo da pozovem pre deset ako hocu da je dobijem istog dana. Ja sam se naravno uspavao, narucio je posle podne i kad sam uvece svratio, naravno, nije bila stigla. E tad sam video nesto sto retko vidjam, ljudima je stvarno bilo krivo sto nije stiglo i sto cu ja praznih saka kuci, iako sam sam kriv sto spavam do tri. Sledeceg jutra su me probudili kad je tabla stigla. Plus sto je cena kod njih bila 50 eura niza od jedine druge firme koja je ima u ponudi.
 
Poslednja izmena:
Ja sam naručivao iz Gigatrona neku Microsoft tastaturu, jer i pored nekoliko reklama drugih firmi jedino su je oni imali (Curve 2000, žična, jer ne volim one "na daljinski i baterije") i koštala je 1.500 dinara na sajtu. Neka ljubazna žena me je pozvala da potvrdi porudžbinu i zaista je stigla sutradan, a platio sam je poštaru 1430 dinara. Pogledao sam na nalepnici da je cena tastature 1.200 a da je poštarina 230. I ne samo da je u paketu bila tastatura koju sam želeo, nego je pride bio i Microsoft miš, iako se to nigde nije pominjalo. Što se toga tiče, bar prema meni su bili i više nego profesionalni...
 
Pitao sam u Gigatronu za neki laptop, posto u cenovniku ima 1000 modela. A prodavac je bio u fazonu, nema taj model. Pitam ja, kako to kad pise u cenovniku. A on mi drskim tonom odgovara da sa dva radnika nije moguce azurirati cenovnik i da ni kod Bila Gejtsa nije sve azurno. I posle pocne da me ubedjuje kako 4200rpm nije malo za laptop.. Koji saban, ladno sam hteo da uzmem komp kod njih.

To mi je najgore, kad su prodavci (i konobari) u fazonu Boga. Ako makar osetim imalo da je prodavac neljubazan, odmah napustam radnju. Jer, lako je kupiti jeftino, ali ko ce posle da plati kvar i zivce ako se garancija ne ispostuje?
 
Poslednja izmena:
Što se toga tiče, bar prema meni su bili i više nego profesionalni...

Jeste, ali sta da je pisalo da ima mish a da nije stigao u paketu? To nije profesionalnost. To je mozda nesto drugo, navlakusha mozda za nas koji citamo tvoja iskustva, ali profesionalnost nikako nije rec koja ide uz ovo ;)

poz
 
Sa stanovistaa prodavca (prodavao sam hardware) i kupca :) , moram reci da je Imtel jedna firma kod koje ima profesionalizma, odnosa prema kupcu, prema dileru, a opet ima i neke ljudskosti u njima :)
Zaista najbolja firma sa kojom sam radio bilo kao diler, bilo kao kupac.
Nikad, ali NIKAD nije bilo problema oko ostvarivanja garancije, menjali su kartice tipa 6600 za 7600 bez ikakvih problema, fleksibilni...
A pored svega u MP imaju sjajne cene.
 
Ja sam naručivao iz Gigatrona neku Microsoft tastaturu, jer i pored nekoliko reklama drugih firmi jedino su je oni imali (Curve 2000, žična, jer ne volim one "na daljinski i baterije") i koštala je 1.500 dinara na sajtu. Neka ljubazna žena me je pozvala da potvrdi porudžbinu i zaista je stigla sutradan, a platio sam je poštaru 1430 dinara. Pogledao sam na nalepnici da je cena tastature 1.200 a da je poštarina 230. I ne samo da je u paketu bila tastatura koju sam želeo, nego je pride bio i Microsoft miš, iako se to nigde nije pominjalo. Što se toga tiče, bar prema meni su bili i više nego profesionalni...
To samo znaci da im sajt nije azuran :)
 
Poslednja izmena:
...što je klasika kod nas. Jedino Imtel ima trenutno stanje lagera = web

p.s. izvinjavam se što sam upotrebio nesprsku reč "web". Stare navike mene grešnika:p
 
Poslednja izmena:
Jeste, ali sta da je pisalo da ima mish a da nije stigao u paketu? To nije profesionalnost. To je mozda nesto drugo, navlakusha mozda za nas koji citamo tvoja iskustva, ali profesionalnost nikako nije rec koja ide uz ovo ;)

poz

Pa, sa čim sam sve imao iskustva, kakvim ljudima i prodavcima, meni je to profesionalno.

To samo znaci da im sajt nije azuran :)

Pa, što jeste jeste...ali ne uzima se to za zlo na tako malim ciframa. Cene grafičkih karti su svima uvek fino ažurirane (bar 20-30€ veće nego bilo gde u okruženju) ;) Mada, vidim na stranim sajtovima da Palitove kartice imaju ISTE cene kao u Eurolinku, što je za svaku pohvalu Eurolinka. Još samo da ih ima... :d
 
...što je klasika kod nas. Jedino Imtel ima trenutno stanje lagera = web

p.s. izvinjavam se što sam upotrebio nesprsku reč "web". Stare navike mene grešnika:p

Imtel je referentna radnja, u mom slucaju. Sjajno radno vreme, prodavci su korektni, cene takodje. Ukoliko nesto i reklamiram, to je uvek bilo bez pogovora i mnogo nekih birokratskih zavrzlama.
 
Mada, vidim na stranim sajtovima da Palitove kartice imaju ISTE cene kao u Eurolinku, što je za svaku pohvalu Eurolinka. Još samo da ih ima... :d

"Verovatno" mislis na Palit 8800GT, kao sto smo obecali, tako ce i biti (dakle ~15 dec.). Sve ostalo, udarno, od palita uvek ima (2600PRO Sonic, 8600GT Sonic+ etc.) u dovoljnim kolicinama.

Poz
 
Dakle...

Iskustvo od prosle nedelje.
Veliki plus sa Imtel, i Tehnomarket B62.
 
Veliki plus za Imtel i od mene takodje.

Pre par nedelja kada sam uzeo CPU, HD, napajanje, memoriju i kuciste od njih se desilo sledece:

Plocu sam kupio na drugom mestu (MSI P6N Platinum) jer oni nemaju MSI-ja i Gainward-a 8800GT (to vec svi znamo kako je mogao da se nabavi pre 3 nedelje :mad:). I znaci ostalo mi sve ovo gore da kupim i vidim da sve to imaju (jer im je sajt najazurniji od svih koje sam video do sada - sto se tice cenovnika :happy:). Ujutru kad sam proverio cenovnik video sam da imaju na stanju i rekoh sta da ih zovem da rezervisem, imace. Ali neki crv u meni rece, ajd barem da im posaljem mail sa rezervacijom. Ja posaljem i zaboravim na taj mail jer nikakav odgovor nisam dobio od njih u sledecih pa sati. Odem oko 2 popodne u radnju, dobar dan-dobar dan, dam ostampan spisak sta mi treba, 6550 - nemamo :wall:(prvo pa musko). Auh konjino jedna (pomislih za sebe) pa sto ne pozva lepo nego sad ima da juris po celom gradu ko ima (a izasao sam sa posla-znaci nemam vremena). A 8800GT ceka kuci, nemam gde da ga ubodem :mad:. Memorija ima, HD ima, kad dodje do napajanja, posto je specificno bilo (ovo iz potpisa) covek me pogleda i rece - da niste mozda vi rezervisali komponente. Ja rekoh - pa da, poslao sam mail jutros - potpuno zaboravivsi na to. Lik kaze, pa to vam je rezervisano i ode iza negde i donese sve sto sam trazio :banana:.

Znaci ljudi su lepo procitali mail, shvatili ozbiljno (jer ipak moze bilo ko da posalje sa gmaila ili slicnih mail i zajebava ih) i ostavili sa strane. Popodne posle sledeceg updatea njihovog cenovnika, videh da vise nemaju taj CPU, memoriju i napajanje. Znaci uzeo sam poslednje. Mozda je neko u medjuvremenu i trazio neku od tih komponenti, mozda i nije, ali mene su ti delovi ipak sacekali kod njih.

Neverovatno sam se prijatno iznenadio njihovom profesionalnoscu, da sam bio zbunjen i iznenadjen da tako neko radi kod nas :)

Ja sam prezadovoljan izasao iz njihove radnje - a oni dobili jos jednog stalnog kupca.
 
Josh da bude lager lista....2x sam se opekao i sada chovek ne zna kako da se pouzda u vas...nekad nekome hitno neshto treba a ne bude ga naredne 2 nedelje :( bilo bi super kad bi "cenovnik" bio azhuriran, tj da se vidi stanje IMA/ NEMA /BICJE za X dana. Inache sve pohvale za cene i asortiman!!
 
Upravo se vratih iz Pakom shopa u NS-u.
Ortak kupio u istoimenoj radnju neki Asus 8600GTS i nije dobio 6-pinski PCIx naponski konv. kabl.
Pošto mu nisu hteli dati taj kabl, odem ja danas, da vidimo ko kosi a ko vodu nosi:-devil-:
Nakon pola sata objašnjavanja nekom bilu, šta mi treba i nakon mog pitanja jel može da dovede nekoga ko se bar malo konta u računare...deformisala mu se faca od gneva:D
Uskače neki drugi lik, pošto je video da sam uporan, kaže da sačekam i iz magacina dofura kablić:-devil-:
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno