Šta je novo?

Iris GO (ex mts TV GO) [nije tema o Iris TV box-u]

Zato su kod mene juče došli, uredno mi izrecitovali moje ime, adresu i telefon, kažu "došli smo jer ste juče prijavili da vam ne radi Iris i internet". Naravno da ih nisam zvao ni zbog čega bar mesec dana🤣
 
Pre jedno dva meseca uveo sam na drugoj lokaciji mts optiku uz box3 paket. u ugovoru pise da ide uz irisTV start.
Sad pokusavam da dobijem nesto preko racunara sa yettel neta i trazi mi da sam na mts mrezi.
Treba mi samo potvrda da ne mogu nikako pristupam kanalima iz ovog paketa bez mts neta?
 
Коначно се појавио апдејт за ЛГ ТВ апликацију.
Додуше, ретко је палим јер је њесра па могуће да су је још пре неког времена изашла.
1.99.241...мислим
Рекао бих да боље ради...или можда само то жарко желим 😄
И даље јер спорија од ЕОН бтв
И морао сам да се опет улогујем што ме ужасно нервира.

П.С. Ево сад погледах уназад, изашла још пре 10-ак дана
 
Vidim neki update moj MTS aplikacije i:
IMG_0620.png
Videćemo kako će sada da bude lako 🙂
 
Vidim neki update moj MTS aplikacije i:
Pogledajte prilog 403893
Videćemo kako će sada da bude lako 🙂

Baš sam juče hteo ovo da postavim. Ja ne vidim ništa novo u odnosu na ranije, kad se odabere Iris GO i dalje stoji ono "iris Go - Aktivan" i dole "Količina mts TV GO (?) licenci - Aktivan" i to je to. Sve kao i pre što je bilo, nikakvo novo upravljanje ne vidim. Ovo je neki troll update.
 
Tačno tako, mada je kod mene u sklopu box-a 4.
Moguće da je za korisnike samo IRIS go ako takvih uopšte ima :)
Verujem da su nešto uradili i promenili, ali kao što ume da bude kod njih, obično se ili ne vidi ili koristi ili... :)
 
Ne znam za koju temu je ova informacija jer ima veze i sa MTS i sa Apolonom ..ali hajde ovde da je stavim a moderatori neka prebace ako treba.

Elem, pre 3 meseca me zvala šotka iz MTS i obaveštava me da pošto imam IRIS Tv dobijam 3 meseca besplatno Apolon.
I ja joj lepo kažem da me ne zanima ali ako neće automatski da naplate produženje..baš me briga..retko palim IRIS.
Jel' sigurno neće da naplaćujete dalje..nećemo..
Naravno, pre 5 dana mi stigne račun i tamo 171 RSD+PDV za Apolon.
Nije mi za 200-tinak dinara ali baš bandi da dajem pare ne moram pa sam ih zvao, iznakršio im i poslali su novi račun.

Tako da znate, koga su zvali zadnjih meseci za Aplon ima da stigne i račun ma šta da ste rekli finoj gospođi koja je zvala.
 
Stigao i meni racun za nekoliko dana promo perioda dok nisam zvao da ga ugase. Pisi prigovor.
Pisao sam im ja i normalno da su ga usvojili, zaboga em je u promo periodu em ga nisam ni trazio em jos i da naplate. E nece da moze.
 
Taman da pustim utakmicu, traži mi login za TV aplikaciju (na EON box-u) . Simbol po simbol, pakao. I naravno nije ispravan user/pass...naravno da jeste, nego mora večito neka komplikacija sa njima. Ulogovan sam btw. i dalje na telefonu i tabletu.
Koji krš od servisa, jedva čekam da mi istekne ugovor i da pređem bilo gde, Yettel ili A1 ekvivalent po pitanju minuta i neta, plus Orion za Arene, ispašće i jeftinije čak nego Soko Lite.
Ma ovi i 24 meseca za dinar da daju, skupo je brate.
Imam identičam problem.Nisam je koristio neko vreme,upalim danas i isto mi se dešava kao i tebi.
Na tabletu i telefonu mi radi,na Nvidia Shieldu isto kao i tebi.Aplikacija nije bila ažurirana,tako da nije do ažuriranja.Ažurirao sam posle i android na Shieldu i Iris,opet je tražio user i pass,koji je ovoga puta prošao.Rekoh reših,kad ono posle nekog vremena opet mi traži user i pass.Opet ubacih i radi.
Svaki put kada na Sieldu odem sa Irisa na neku druu app,povratak na iris nije moguć,jer traži user i pass koji ne prolaze i ako su ispravni.Kada restartujem Shielda,opet traži user i pass koji tada prođu.
EON je milion puta stabilnija i bolja app,od toliko telekomovih uhleba,koji nisu u stanju da je valjano naprave.
 
Poslednja izmena:
Imam identičam problem.Nisam je koristio neko vreme,upalim danas i isto mi se dešava kao i tebi.
Na tabletu i telefonu mi radi,na Nvidia Shieldu isto kao i tebi.Aplikacija nije bila ažurirana,tako da nije do ažuriranja.Ažurirao sam i android na Shieldu i Iris,opet je tražio user i pass,koji je ovoga puta prošao.Rekoh reših,kad ono posle nekog vremena opet mi traži user i pass.

Ja baš malo pre probao opet, ma kakvi. Pogrešan user/pass, tako evo već dve nedelje. Probao sam u međuvremenu sve što je do mene, reaktivacija putem Moj mts portala, reinstalacija same aplikacije...ništa. A oni i dalje ćute naravno.
E sad, pada mi jedino na pamet to da su možda blokirali aplikaciju na EON box-u.
Probao sam da se ulogujem i putem browsera, čisto da iskoristim slot jer od TV-a nema vajde koliko vidim...ali tek to ni da mrdne. Mogu do sutra da klikćem "Potvrdi", ne reaguje. Možda je do Firefox-a, možda i do Edge-a, ko će ga znati. Chrome nemam nameru da instaliram samo zbog Irisa, ako i tamo uopšte radi.
 
Gledas na androidu?
Meni javlja poruku internet connection problem,kada user i pass ne prodju?
Iris očigledno ima neki problem, da detektuje internet konekciju ,na android smart uredjajima.
 
Poslednja izmena:
Da, android (EON) box + tablet i telefon. Prijavljuje mi pogrešan user/pass na box-u. Na druga dva uređaja Iris radi normalno, na SBB netu, ako na to ciljaš.
 
Komšija isto ne može da se uloguje na Iris na TV-u i telefonu preko SBB interneta i preko Yettela. Na fonu preko MTS mreže radi kao i na laptopu gdje smo probali preko Supernova interneta.
 
Greska kada se pojavljuje user i pass,je zbog neta,jednostavno Iris ne vidi internet konekciju iz nekog razloga.
Malo sam se igrao,kod mene kada se na silu izadje iz Irisa,on izugbi konekciju sa internetom.
Kada izadjem iz Irisa na izlaz dugme,onda posle ne gubi konekciju,to mi sa nikada ranije nije dešavalo.
 
Gospoda kažu sledeće:
"Poštovani, obaveštavamo Vas da su na sistemu resetovani uređaji, tako da su Vam omogućene nove licence. Pokušajte da se ulogujete na željenom uređaju. Prilikom logovanja neophodno je da koristite isključivo našu mrežu (Telekom Srbija). Vaš prigovor x-xxxxxxxxxxxx je rešen neosnovano."

Podebljao sam onaj najbitniji deo. Dakle to bi bio definitivni kraj Irisa na EON box-ovima, jedino ako postoji neka fora da se EON bežično konektuje na mobilnu mrežu pa se odradi login...nisam probao ali iskreno sumnjam.
Povezao sam laptop na mts mobilni hotspot, hteo sam da se ulogujem iz browsera, ali ne vredi i dalje. Nije do mreže već do samog Irisa pretpostavljam, klikćem "Potvrdi" beskonačno. Probaću opet kad nađem vremena ali ne gajim neke prevelike nade.
Anyway, bye bye Iris, hello Orion!
 
Čekaj ti si do sada koristio Iris na SBB mreži bez vpn?

Tako je, bez VPN-a. Koristim i dalje na telefonu i tabletu, a eto do pre dve nedelje je šljakalo i na EON box-u, najmanje 4 godine unazad...dok je još bio mts TV Go i nije postojala smart TV aplikacija pa se uz pomoć trikova prebacivala ova za tablete/telefone. Uglavnom, da.
 
Poslednja izmena:
Mislim da je to zbog toga što Iris imam preko mobilnog paketa. Nisam uzeo šifru od kuma, ortaka, komšije itd. Nisam ni najmanje stručan ali koliko sam čitao ovde i kao nešto skapirao, sve se to valjda dešava (geoblock, i jednih i drugih) zbog ip adresa. Zato sam se u nekim temama i čudio kako i zašto drugima ne radi, pa su me napadali.
Pazi, Iris meni i dalje radi na kućnom wifi-u, na tabletu i na telefonu...smart TV aplikacija se sama izlogovala, kad bih uspeo da dolijam nekako samo da se ulogujem kapiram da bi verovatno radila opet.
 
Što nas dovodi do zaključka da onaj konima iris aplikaciju u okviru mobilnog paketa može da je gleda na bilo kojem internetu, a onaj ko ima u okviru tv usluge (box paketa) samo na mts mreži.
Da li grešim?
Al su ga iskomplikovali posebno kad se uzme u obzir da imaju i arena cloud, pa ko će to da pohvata
 
@Djomla84
Nisi napisao da li si restartom boxa sto napisa @HDMI probao , evo meni sinoc kad sam isprobavao na kojoj apk mi eurosport najbolje radi zbog slabijeg interneta i izasao sam " nasilno " iz Iris smart apk i kad sam hteo ponovo desilo se isto sto ste opisivali ( restartovao sam Eon box ( V3 ) i sve je ponovo proradilo tj. ulogovala se Iris apk sa mojim nalogom , prvo sam to uradio a onda bi probao sa isto vec pisanim postupkom da na moj mts nalogu deaktiviram pa ponovo aktiviram Iris go uslugu
I dalje si malo nejasan ( opet procitah tvoje postove ) imas telefon i tablet i ( koji rade ) treci slot je bio Eon box i onda stigla nova verzija Iris smart apk ( koja nema prozor da zamenis uredjaj gde smo pisali da se resava sa deaktivacijom Iris go na moj mts nalogu ) ali ti kazes da nece ni na browseru na web stranici da ti prodje user/pass tako da tu nesto nije kao sto pises a ako su ti (mts podrska ) resetovali nalog onda bi trebao da se ponovo konektujes ( ulogujes ) i na telefon i tablet ( trebalo bi da su i oni izlogovani ) i na jos jedan treci uredjaj
Sve zbog onog sto pises da ti radi na telefonu i tabletu necu da pitam jel imas uslugu Iris go do kraja ugovora ili mozda na probna 3 meseca pa ti isteklo
 
Poslednja izmena:
@Djomla84
Nisi napisao da li si restartom boxa sto napisa @HDMI probao , evo meni sinoc kad sam isprobavao na kojoj apk mi eurosport najbolje radi zbog slabijeg interneta i izasao sam " nasilno " iz Iris smart apk i kad sam hteo ponovo desilo se isto sto ste opisivali ( restartovao sam Eon box ( V3 ) i sve je ponovo proradilo tj. ulogovala se Iris apk sa mojim nalogom , prvo sam to uradio a onda bi probao sa isto vec pisanim postupkom da na moj mts nalogu deaktiviram pa ponovo aktiviram Iris go uslugu
I dalje si malo nejasan ( opet procitah tvoje postove ) imas telefon i tablet i ( koji rade ) treci slot je bio Eon box i onda stigla nova verzija Iris smart apk ( koja nema prozor da zamenis uredjaj gde smo pisali da se resava sa deaktivacijom Iris go na moj mts nalogu ) ali ti kazes da nece ni na browseru na web stranici da ti prodje user/pass tako da tu nesto nije kao sto pises a ako su ti (mts podrska ) resetovali nalog onda bi trebao da se ponovo konektujes ( ulogujes ) i na telefon i tablet ( trebalo bi da su i oni izlogovani ) i na jos jedan treci uredjaj
Sve zbog onog sto pises da ti radi na telefonu i tabletu necu da pitam jel imas uslugu Iris go do kraja ugovora ili mozda na probna 3 meseca pa ti isteklo

  • Ajde prvo na ovo poslednje da odgovorim...paket koji imam je Soko Lite, tokom celog ugovora imam Iris, nije bilo nikakvih probnih meseci.
  • Deaktivirao sam aplikaciju putem mojmts portala, to sam i napisao u nekom od prethodnih postova. Da, i dalje sam ulogovan na tabletu i telefonu, nisam bio izlogovan automatski.
  • Što se browsera tiče nisam rekao da ne prolazi user/pass, nego da "Potvrdi" button ne reaguje na iris.mts portalu, kao da klikćem na prazno. User/pass prihvata na moj.mts portalu i tamo mogu da se ulogujem naravno, jer kako bih drugačije deaktivirao/resetovao aplikaciju.
  • User i pass ne prolaze jedino na smart TV aplikaciji.
  • User/pass nikada nisam menjao.

I sve sam ovo već pisao, bez ikakve uvrede ali negde nešto nisi pažljivo pročitao.
 
Ok , evo ja cu probati jos jednom mozda sam i previse pisao
  • jesi li probao restart boxa
  • Iris go uslugu si znaci deaktivirao i aktivirao na moj mts ( pises aplikaciju )
  • da li si probao na nekom cetvrtom uredjaju da se ulogujes ( a da nije android tv )( i da vidis da li su ti sva tri slota zauzeta i sa kojim uredjajema jer kako pises bila su zauzeta sva tri)
  • jedino za ovo browser ne razumem izvini stao mi mozak sta treba da se potvrdi ( prolazi user/pass , da nije potvrda da zamenis neki postojeci uredjaj ) al ajde ovako na browseru si na
https://iris.mts.rs probao sa user/ pass i nece
Ako su svi odgovori sa da onda sem podrske vrv tek sa nekum novim update iris smart apk ces resiti problem
 
Poslednja izmena:
  • Restart EON box-a nema veze sa Irisom, ali probao sam. Ne zbog Irisa nego mi je zabagovalo nešto drugo pa sam odradio restart. Ništa.
  • Da, deaktivirao i aktivirao na moj.mts portalu.
  • Da, probao na laptopu. Neće. (sledeći korak se nadovezuje na ovo)
  • Kad odem na iris.mts dođem ovde i mogu do sutra da klikćem "Potvrdi", ne reaguje. Mrtvo dugme:

mts_iris.jpg
 
Isto na Mibox-u, Iris Smart trazi login i nista, trazi i trazi ali dzabe
Pojma nemam sta mu je, radi na drugom boxu, oba povezana kablom
Valjda je pocelo od onog updejta na novu verziju
 
Dobro vece, ako mogu i ja da se ubacim u ovaj razgovor u vezi Iris Smart i da vam ukratko objasnim moju situaciju. Koristim Iris Smart na Amazon Stick (verzija 1.0.1), pre neki dan azurirao sam aplikaciju (verzija 1.54.3), nije hteo vise da se uloguje i samo neku gresku pokazuje. Vratio na prethodnu verziju, ponovo login i sve radi kako treba. Ne razumem u cemu je problem, cekamo da izbace novu verziju? Samo da ne potraje kao za ovu 2 godine ako se ne varam.
 
Morate da deaktivirate uslugu preko mts portala pa da ponovo aktivirate, opširno pisano na dosta prethodnih strana. To se desilo od kako je aktivna ova nova verzija.

Ajmo jedan krug sad nanovo opet.
 
Nazad
Vrh Dno