Vidim neki update moj MTS aplikacije i:
Pogledajte prilog 403893
Videćemo kako će sada da bude lako 🙂
Imam identičam problem.Nisam je koristio neko vreme,upalim danas i isto mi se dešava kao i tebi.Taman da pustim utakmicu, traži mi login za TV aplikaciju (na EON box-u) . Simbol po simbol, pakao. I naravno nije ispravan user/pass...naravno da jeste, nego mora večito neka komplikacija sa njima. Ulogovan sam btw. i dalje na telefonu i tabletu.
Koji krš od servisa, jedva čekam da mi istekne ugovor i da pređem bilo gde, Yettel ili A1 ekvivalent po pitanju minuta i neta, plus Orion za Arene, ispašće i jeftinije čak nego Soko Lite.
Ma ovi i 24 meseca za dinar da daju, skupo je brate.
Imam identičam problem.Nisam je koristio neko vreme,upalim danas i isto mi se dešava kao i tebi.
Na tabletu i telefonu mi radi,na Nvidia Shieldu isto kao i tebi.Aplikacija nije bila ažurirana,tako da nije do ažuriranja.Ažurirao sam i android na Shieldu i Iris,opet je tražio user i pass,koji je ovoga puta prošao.Rekoh reših,kad ono posle nekog vremena opet mi traži user i pass.
Čekaj ti si do sada koristio Iris na SBB mreži bez vpn?
@Djomla84
Nisi napisao da li si restartom boxa sto napisa @HDMI probao , evo meni sinoc kad sam isprobavao na kojoj apk mi eurosport najbolje radi zbog slabijeg interneta i izasao sam " nasilno " iz Iris smart apk i kad sam hteo ponovo desilo se isto sto ste opisivali ( restartovao sam Eon box ( V3 ) i sve je ponovo proradilo tj. ulogovala se Iris apk sa mojim nalogom , prvo sam to uradio a onda bi probao sa isto vec pisanim postupkom da na moj mts nalogu deaktiviram pa ponovo aktiviram Iris go uslugu
I dalje si malo nejasan ( opet procitah tvoje postove ) imas telefon i tablet i ( koji rade ) treci slot je bio Eon box i onda stigla nova verzija Iris smart apk ( koja nema prozor da zamenis uredjaj gde smo pisali da se resava sa deaktivacijom Iris go na moj mts nalogu ) ali ti kazes da nece ni na browseru na web stranici da ti prodje user/pass tako da tu nesto nije kao sto pises a ako su ti (mts podrska ) resetovali nalog onda bi trebao da se ponovo konektujes ( ulogujes ) i na telefon i tablet ( trebalo bi da su i oni izlogovani ) i na jos jedan treci uredjaj
Sve zbog onog sto pises da ti radi na telefonu i tabletu necu da pitam jel imas uslugu Iris go do kraja ugovora ili mozda na probna 3 meseca pa ti isteklo
Morate da deaktivirate uslugu preko mts portala pa da ponovo aktivirate
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari