- Učlanjen(a)
- 23.08.2002
- Poruke
- 2,010
- Poena
- 725
Ajde malo o odbijanju nekih operatera da se broj prenese u Globaltel, pošto se o tome ovde govorilo. Malo ći da odužim priču, ali nadam se da će fiti od koristi userima ovog Foruma. Danas sam se raspitivao, oko prenošenja još jednog broja iz MTS u Globaltel, moj zajtev je odbije. Celi dan razgovaram i pregovaram sa raznim operaterima, a priča ide sledećim redom:
1. Prvo se jutros raspitam preko FB kod Globaltel operatera. dokle se stiglo, pošto sam potpisao Zahtev još pre Uskrsa, a ugovor sa MTS ističe 03.05.2022, bilo obećano da će podnošenje biti odmah po isteku ugovora. Odgovor je: "Poštovani, zahtev je prosleđen trenutnom vašem opereateru 03.05, kao što ste naglasili kolegama, ali su oni Vaš zahtev odbili. Naveli su kao razlog da je pogrešan broj za koji se zahteva prenos. Vi ste kod njih prepaid ili postpaid korisnik?"
Objasnim da su to gluposti i laži, a odgovor Globaltela je : " Ukoliko zelite, mozemo ponoviti zahtev danas ponovo na odobrenje"
Pitam šta i kako da uradim da zo sada bude kako treba o odgovor : " Verovatno je bio problem oko samog datuma isteka ugovorne obaveze, ukoliko je sam zahtev prosledjen njima ranije, verovatno je to bio razlog. Ponovljen je zahtev upravo, cim dobijemo odgovor, kontaktiramo Vas da Vas obavestimo o odgovoru."
Ako nešto mrzim u žovotu je da stvari radim dva puta kako treba, a da me neko podjebava, te ne budem lenj i okrenem 0800/100100 kod MTS-a, i počenem sa njima da se driblam.
2. Prvi razgovor, korektno i uljudno konsatuju ko je i šta podneo, razlog odbijanja: " pogrešan broj !?!" Na pitanje ko je to i na osnovi čega odlučio nema odgovora, dajte mi svog šefa takođe odgovor : "možete ponoviti podnošenje Zahteva". Prekinem razgovor, popujem kafu, pa ponovim poziv MTS-u na gornji broj.
Sada sam čekao slobodnog operatera 6 minuta, pročne ljubaznije a završi na sličan način. "Dana 03.05. (neradnog dana inače) poslat im je Zahtev na dan isteka Ug.obaveze, odbijen kao pogrešan broj, ali ne zna se ko je i zašto izvršio rakvu procenu, niti mogu tu odluku nekako da kolumentuju.",
3. Tu se rešim da sigurno prenesem broj, makar morao da pojedem kup onoga što se ne jede. Ali, tačka.
4. Zovnem Globaltel, i zamolim da me obaveste o ishodu ovog današnjeg Zahteva za prenos odmah po dobijanju odgovora na neki način. Čvrsto sam rešio da ih spopadnem RATEL-om na neki krajnje neprijatan način. Jwbiga, radim to što radim, uvek imam 3 do 4 GSM broja kod sebe, firma mi plaća mobilni, brinem o korišćenju nešto ispod 500 GSM kartica i nešto manje mobilnih aparata kod kolega, IP telefone i jednu od većih kom. mreža u državi održavam, sa mojim ljudima, u 5 okolnih gradova (PC računare ne brojimo više), lagano se pakujem za skorašnju penziju .... itd. ...... itd. ...... itd. ...... itd. ...... itd... A oni, neče da mi odgovore na par lakih pitanja!?! Nego ću ja da pomavljam nekakve Zahteve dok nekome ne dosadi prvome.
5. Malopre me zvali iz MTS-a sa 064/733, razgovor trajao desetak minuta. Sada je zvala gospođa koja je malo više iznad operatera sa kojima sam prepodne pričao. Sve i svašta je bilo, uglavnom korektno i ljubazno. Čudno mi je bilo što zna ko sam i šta sam, znaju još par mojih brojeva kod MTS-a, od skora i one višedecenijske, te ću morati pod hitno da se otarasim nekih, i da nabavim par komada no-name na nekoj trafici.
Vas sigurno najviše interesuje šta mi je nuđeno, a odbio sam:
a) Prepaid na tom broju sledećih 24 meseci sa neograničenim razgovorima i zemlji + 13GB Neta za popularnih 900 dinara mesečno.
b) Postpaid na nekom novom broju sa besplatnim romingom u periodima 2x15 dana, sledećih nekoliko gosina.
c) Kombinaciju prethodna dva slučaja sa dva GSM različita moja broja, sa nekoliko sličnih povoljnih aritmetika.
d) Da se saglasim da ne dozvole prenos danas, a do ponedeljka popodne oni smisle i predlože mi još par povoljnosti.
PS
Ne zamerite, malo je predugačko ali nadam se koristiće i drugima.
1. Prvo se jutros raspitam preko FB kod Globaltel operatera. dokle se stiglo, pošto sam potpisao Zahtev još pre Uskrsa, a ugovor sa MTS ističe 03.05.2022, bilo obećano da će podnošenje biti odmah po isteku ugovora. Odgovor je: "Poštovani, zahtev je prosleđen trenutnom vašem opereateru 03.05, kao što ste naglasili kolegama, ali su oni Vaš zahtev odbili. Naveli su kao razlog da je pogrešan broj za koji se zahteva prenos. Vi ste kod njih prepaid ili postpaid korisnik?"
Objasnim da su to gluposti i laži, a odgovor Globaltela je : " Ukoliko zelite, mozemo ponoviti zahtev danas ponovo na odobrenje"
Pitam šta i kako da uradim da zo sada bude kako treba o odgovor : " Verovatno je bio problem oko samog datuma isteka ugovorne obaveze, ukoliko je sam zahtev prosledjen njima ranije, verovatno je to bio razlog. Ponovljen je zahtev upravo, cim dobijemo odgovor, kontaktiramo Vas da Vas obavestimo o odgovoru."
Ako nešto mrzim u žovotu je da stvari radim dva puta kako treba, a da me neko podjebava, te ne budem lenj i okrenem 0800/100100 kod MTS-a, i počenem sa njima da se driblam.
2. Prvi razgovor, korektno i uljudno konsatuju ko je i šta podneo, razlog odbijanja: " pogrešan broj !?!" Na pitanje ko je to i na osnovi čega odlučio nema odgovora, dajte mi svog šefa takođe odgovor : "možete ponoviti podnošenje Zahteva". Prekinem razgovor, popujem kafu, pa ponovim poziv MTS-u na gornji broj.
Sada sam čekao slobodnog operatera 6 minuta, pročne ljubaznije a završi na sličan način. "Dana 03.05. (neradnog dana inače) poslat im je Zahtev na dan isteka Ug.obaveze, odbijen kao pogrešan broj, ali ne zna se ko je i zašto izvršio rakvu procenu, niti mogu tu odluku nekako da kolumentuju.",
3. Tu se rešim da sigurno prenesem broj, makar morao da pojedem kup onoga što se ne jede. Ali, tačka.
4. Zovnem Globaltel, i zamolim da me obaveste o ishodu ovog današnjeg Zahteva za prenos odmah po dobijanju odgovora na neki način. Čvrsto sam rešio da ih spopadnem RATEL-om na neki krajnje neprijatan način. Jwbiga, radim to što radim, uvek imam 3 do 4 GSM broja kod sebe, firma mi plaća mobilni, brinem o korišćenju nešto ispod 500 GSM kartica i nešto manje mobilnih aparata kod kolega, IP telefone i jednu od većih kom. mreža u državi održavam, sa mojim ljudima, u 5 okolnih gradova (PC računare ne brojimo više), lagano se pakujem za skorašnju penziju .... itd. ...... itd. ...... itd. ...... itd. ...... itd... A oni, neče da mi odgovore na par lakih pitanja!?! Nego ću ja da pomavljam nekakve Zahteve dok nekome ne dosadi prvome.
5. Malopre me zvali iz MTS-a sa 064/733, razgovor trajao desetak minuta. Sada je zvala gospođa koja je malo više iznad operatera sa kojima sam prepodne pričao. Sve i svašta je bilo, uglavnom korektno i ljubazno. Čudno mi je bilo što zna ko sam i šta sam, znaju još par mojih brojeva kod MTS-a, od skora i one višedecenijske, te ću morati pod hitno da se otarasim nekih, i da nabavim par komada no-name na nekoj trafici.
Vas sigurno najviše interesuje šta mi je nuđeno, a odbio sam:
a) Prepaid na tom broju sledećih 24 meseci sa neograničenim razgovorima i zemlji + 13GB Neta za popularnih 900 dinara mesečno.
b) Postpaid na nekom novom broju sa besplatnim romingom u periodima 2x15 dana, sledećih nekoliko gosina.
c) Kombinaciju prethodna dva slučaja sa dva GSM različita moja broja, sa nekoliko sličnih povoljnih aritmetika.
d) Da se saglasim da ne dozvole prenos danas, a do ponedeljka popodne oni smisle i predlože mi još par povoljnosti.
PS
Ne zamerite, malo je predugačko ali nadam se koristiće i drugima.