Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Ajde malo o odbijanju nekih operatera da se broj prenese u Globaltel, pošto se o tome ovde govorilo. Malo ći da odužim priču, ali nadam se da će fiti od koristi userima ovog Foruma. Danas sam se raspitivao, oko prenošenja još jednog broja iz MTS u Globaltel, moj zajtev je odbije. Celi dan razgovaram i pregovaram sa raznim operaterima, a priča ide sledećim redom:

1. Prvo se jutros raspitam preko FB kod Globaltel operatera. dokle se stiglo, pošto sam potpisao Zahtev još pre Uskrsa, a ugovor sa MTS ističe 03.05.2022, bilo obećano da će podnošenje biti odmah po isteku ugovora. Odgovor je: "Poštovani, zahtev je prosleđen trenutnom vašem opereateru 03.05, kao što ste naglasili kolegama, ali su oni Vaš zahtev odbili. Naveli su kao razlog da je pogrešan broj za koji se zahteva prenos. Vi ste kod njih prepaid ili postpaid korisnik?"

Objasnim da su to gluposti i laži, a odgovor Globaltela je : " Ukoliko zelite, mozemo ponoviti zahtev danas ponovo na odobrenje"

Pitam šta i kako da uradim da zo sada bude kako treba o odgovor : " Verovatno je bio problem oko samog datuma isteka ugovorne obaveze, ukoliko je sam zahtev prosledjen njima ranije, verovatno je to bio razlog. Ponovljen je zahtev upravo, cim dobijemo odgovor, kontaktiramo Vas da Vas obavestimo o odgovoru."

Ako nešto mrzim u žovotu je da stvari radim dva puta kako treba, a da me neko podjebava, te ne budem lenj i okrenem 0800/100100 kod MTS-a, i počenem sa njima da se driblam.

2. Prvi razgovor, korektno i uljudno konsatuju ko je i šta podneo, razlog odbijanja: " pogrešan broj !?!" Na pitanje ko je to i na osnovi čega odlučio nema odgovora, dajte mi svog šefa takođe odgovor : "možete ponoviti podnošenje Zahteva". Prekinem razgovor, popujem kafu, pa ponovim poziv MTS-u na gornji broj.
Sada sam čekao slobodnog operatera 6 minuta, pročne ljubaznije a završi na sličan način. "Dana 03.05. (neradnog dana inače) poslat im je Zahtev na dan isteka Ug.obaveze, odbijen kao pogrešan broj, ali ne zna se ko je i zašto izvršio rakvu procenu, niti mogu tu odluku nekako da kolumentuju.",

3. Tu se rešim da sigurno prenesem broj, makar morao da pojedem kup onoga što se ne jede. Ali, tačka.

4. Zovnem Globaltel, i zamolim da me obaveste o ishodu ovog današnjeg Zahteva za prenos odmah po dobijanju odgovora na neki način. Čvrsto sam rešio da ih spopadnem RATEL-om na neki krajnje neprijatan način. Jwbiga, radim to što radim, uvek imam 3 do 4 GSM broja kod sebe, firma mi plaća mobilni, brinem o korišćenju nešto ispod 500 GSM kartica i nešto manje mobilnih aparata kod kolega, IP telefone i jednu od većih kom. mreža u državi održavam, sa mojim ljudima, u 5 okolnih gradova (PC računare ne brojimo više), lagano se pakujem za skorašnju penziju .... itd. ...... itd. ...... itd. ...... itd. ...... itd... A oni, neče da mi odgovore na par lakih pitanja!?! Nego ću ja da pomavljam nekakve Zahteve dok nekome ne dosadi prvome.

5. Malopre me zvali iz MTS-a sa 064/733, razgovor trajao desetak minuta. Sada je zvala gospođa koja je malo više iznad operatera sa kojima sam prepodne pričao. Sve i svašta je bilo, uglavnom korektno i ljubazno. Čudno mi je bilo što zna ko sam i šta sam, znaju još par mojih brojeva kod MTS-a, od skora i one višedecenijske, te ću morati pod hitno da se otarasim nekih, i da nabavim par komada no-name na nekoj trafici.

Vas sigurno najviše interesuje šta mi je nuđeno, a odbio sam:

a) Prepaid na tom broju sledećih 24 meseci sa neograničenim razgovorima i zemlji + 13GB Neta za popularnih 900 dinara mesečno.
b) Postpaid na nekom novom broju sa besplatnim romingom u periodima 2x15 dana, sledećih nekoliko gosina.
c) Kombinaciju prethodna dva slučaja sa dva GSM različita moja broja, sa nekoliko sličnih povoljnih aritmetika.
d) Da se saglasim da ne dozvole prenos danas, a do ponedeljka popodne oni smisle i predlože mi još par povoljnosti.

PS
Ne zamerite, malo je predugačko ali nadam se koristiće i drugima.
 
@zmanic Tako treba sa svima, ne samo sa mts-om, jer sve te bajagi kompanije koje nama pruzaju usluge i servise zavise od nas, a ne mi od njih, mi bogatimo njih, ne oni nas...

Ja sam u mts-u imao NEO paket odmah kada je VIP krenuo sa tim jer sam trazio iste uslove kao u VIP-u inace ih pozdravljam. Tada je neogranicene minute i poruke imao samo VIP, a Telenor i mts dosta kasnije... I meni su nudili silne GB kako samo za podatke, a dodatno za sve moguce socijalne mreze ponaosob sto neograniceno sto desetine GB i to sve za crvenu mesecno, najpre na 2 godine, pa posle na godinu dana i sve sam to glatko odbio i dosao ovde. A, sada lagano trosim preostali Globaltel kredit i pozdravljam ih uskoro pa u A1 jer bi trebalo da su daleko ozbiljniji i oni ne smeju da dozvole ove Globaltelove "decije bolesti" sa prekidima mreze recimo.

U svakom slucaju, preporuka za sve korisnike koje god mreze da cinculiraju i dobro se cenkaju sa operaterima, jer operater je svakako u dobitku i kada ti dobijes nesto sto smatras da njima ne koristi, ali poenta konkurencije je u tome, da treba da se bore za svakog korisnika. Kod nas je obratno, ti bezis da te sto manje odrapljuju...

Kod nas se sete svojih starih korisnika kada dobiju zahtev tog istog korisnika koji hoce da ih pozdravi i onda sve moze i paze ga i maze. I najjace od svega je sto u Srbistanu kao stari korisnik umesto da imas neke privilegije ti si prakticno beton liga iako nesto placas godinama, a novi korisnici dobijaju sve beneficije i zato menjamo mreze kao čarape ovih dana (poslednjih godina) i osecamo se kao pravi politicari koji tako menjaju svoja misljenja, stavove, partije... 😉
 
Ovo se i meni dogodilo pre 10ak dana. Povuče ambalažu uredno a displej zamrzne a odbrojava. Sad ne radi uopšte, neće ni da povuče ambalažu, a displej ne reaguje na dodir. U pitanju je reciklomat kod Maxija na Cvetnom trgu.
Taman sam hteo da isprobam da vidim kako funkcioniše toliko reklamirani Reciklomat kad ono moša
To sto oni rade to se zove kraduckanje,sto bi rekao Velja Ilic.
 
Ajde malo o odbijanju nekih operatera da se broj prenese u Globaltel, pošto se o tome ovde govorilo. Malo ći da odužim priču, ali nadam se da će fiti od koristi userima ovog Foruma. Danas sam se raspitivao, oko prenošenja još jednog broja iz MTS u Globaltel, moj zajtev je odbije. Celi dan razgovaram i pregovaram sa raznim operaterima, a priča ide sledećim redom:

1. Prvo se jutros raspitam preko FB kod Globaltel operatera. dokle se stiglo, pošto sam potpisao Zahtev još pre Uskrsa, a ugovor sa MTS ističe 03.05.2022, bilo obećano da će podnošenje biti odmah po isteku ugovora. Odgovor je: "Poštovani, zahtev je prosleđen trenutnom vašem opereateru 03.05, kao što ste naglasili kolegama, ali su oni Vaš zahtev odbili. Naveli su kao razlog da je pogrešan broj za koji se zahteva prenos. Vi ste kod njih prepaid ili postpaid korisnik?"

Objasnim da su to gluposti i laži, a odgovor Globaltela je : " Ukoliko zelite, mozemo ponoviti zahtev danas ponovo na odobrenje"

Pitam šta i kako da uradim da zo sada bude kako treba o odgovor : " Verovatno je bio problem oko samog datuma isteka ugovorne obaveze, ukoliko je sam zahtev prosledjen njima ranije, verovatno je to bio razlog. Ponovljen je zahtev upravo, cim dobijemo odgovor, kontaktiramo Vas da Vas obavestimo o odgovoru."

Ako nešto mrzim u žovotu je da stvari radim dva puta kako treba, a da me neko podjebava, te ne budem lenj i okrenem 0800/100100 kod MTS-a, i počenem sa njima da se driblam.

2. Prvi razgovor, korektno i uljudno konsatuju ko je i šta podneo, razlog odbijanja: " pogrešan broj !?!" Na pitanje ko je to i na osnovi čega odlučio nema odgovora, dajte mi svog šefa takođe odgovor : "možete ponoviti podnošenje Zahteva". Prekinem razgovor, popujem kafu, pa ponovim poziv MTS-u na gornji broj.
Sada sam čekao slobodnog operatera 6 minuta, pročne ljubaznije a završi na sličan način. "Dana 03.05. (neradnog dana inače) poslat im je Zahtev na dan isteka Ug.obaveze, odbijen kao pogrešan broj, ali ne zna se ko je i zašto izvršio rakvu procenu, niti mogu tu odluku nekako da kolumentuju.",

3. Tu se rešim da sigurno prenesem broj, makar morao da pojedem kup onoga što se ne jede. Ali, tačka.

4. Zovnem Globaltel, i zamolim da me obaveste o ishodu ovog današnjeg Zahteva za prenos odmah po dobijanju odgovora na neki način. Čvrsto sam rešio da ih spopadnem RATEL-om na neki krajnje neprijatan način. Jwbiga, radim to što radim, uvek imam 3 do 4 GSM broja kod sebe, firma mi plaća mobilni, brinem o korišćenju nešto ispod 500 GSM kartica i nešto manje mobilnih aparata kod kolega, IP telefone i jednu od većih kom. mreža u državi održavam, sa mojim ljudima, u 5 okolnih gradova (PC računare ne brojimo više), lagano se pakujem za skorašnju penziju .... itd. ...... itd. ...... itd. ...... itd. ...... itd... A oni, neče da mi odgovore na par lakih pitanja!?! Nego ću ja da pomavljam nekakve Zahteve dok nekome ne dosadi prvome.

5. Malopre me zvali iz MTS-a sa 064/733, razgovor trajao desetak minuta. Sada je zvala gospođa koja je malo više iznad operatera sa kojima sam prepodne pričao. Sve i svašta je bilo, uglavnom korektno i ljubazno. Čudno mi je bilo što zna ko sam i šta sam, znaju još par mojih brojeva kod MTS-a, od skora i one višedecenijske, te ću morati pod hitno da se otarasim nekih, i da nabavim par komada no-name na nekoj trafici.

Vas sigurno najviše interesuje šta mi je nuđeno, a odbio sam:

a) Prepaid na tom broju sledećih 24 meseci sa neograničenim razgovorima i zemlji + 13GB Neta za popularnih 900 dinara mesečno.
b) Postpaid na nekom novom broju sa besplatnim romingom u periodima 2x15 dana, sledećih nekoliko gosina.
c) Kombinaciju prethodna dva slučaja sa dva GSM različita moja broja, sa nekoliko sličnih povoljnih aritmetika.
d) Da se saglasim da ne dozvole prenos danas, a do ponedeljka popodne oni smisle i predlože mi još par povoljnosti.

PS
Ne zamerite, malo je predugačko ali nadam se koristiće i drugima.
Neki primeri zasto je dobro imati no name brojeve?
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Da li neko može da mi pošalje svoj Globaltel broj kako bi dobili bonuse?
 
Potvrđujem da je problem rešen! (y) Više nema zbunjujućih dvostrukih datuma.
Lets Go Reaction GIF by Mason Ramsey
 
Posto je moj post preskocen, aj da ponovim jos jednom.
@Globaltel Support
Izvinjavamo se. Nažalost, mislimo da ne postoji mogućnost da vratimo kredit, ali je svakako najbolje da se za tu informaciju javiš kolegama na mail: podrš[email protected]
Kada se kupi Globaltel kartica, koliko imamo vremena na raspolaganju da unesemo brojeve (kolega, prijatelja, poznanika) i preuzmemo bonuse?
Ukoliko želiš da postaneš deo nečije ekipe, odnosno da uneses broj koji ti je preporučio Globaltel imaš rok od 14 dana od aktivacije SIM kartice. Što se tiče tvoje preporuke drugima, to možeš uraditi bilo kada. :)
 
Jel radi logovanje na moj nalog preko sajta?
Pokusavam za suprugu da obnovim ovaj pripaid al nema sanse. Lakse izgleda promeniti mrezu..
Iskljucena u subotu uvece, navodno automatska obnova nije odradila posao jer nije bilo sredstava na kartici ona tvrdi da je bilo, nije ni bitno.
Preko sajta sa telefona a ni preko desktopa ne mogu da se ulogujem na moj nalog, dobijem sms kod a nema gde da ga unesem, vrti samo vrti onaj krug i nikako da osvezi stranicu.
Preko aplikacija kad izaberem karticu da kupi kredit dobijem poruku "System error. We aplogize for the inconvenience"
Chat na sajtu ne radi!!!
 
Izvinjavamo se. Nažalost, mislimo da ne postoji mogućnost da vratimo kredit, ali je svakako najbolje da se za tu informaciju javiš kolegama na mail: podrš[email protected]

Ukoliko želiš da postaneš deo nečije ekipe, odnosno da uneses broj koji ti je preporučio Globaltel imaš rok od 14 dana od aktivacije SIM kartice. Što se tiče tvoje preporuke drugima, to možeš uraditi bilo kada. :)
Hvala Vam na odgovoru!😀
Što se tiče mog slučaja, nemam pravo na bonus.😆
Kartica, je aktivirana 13.04., a krajnji rok za unošenje nečijeg broja i dobijanje bonusa je 27.04. .
Ako nekome treba moj broj, da bi dobio bonus, neka mi piše u privatnoj poruci.😀
 
Jel radi logovanje na moj nalog preko sajta?
Pokusavam za suprugu da obnovim ovaj pripaid al nema sanse. Lakse izgleda promeniti mrezu..
Iskljucena u subotu uvece, navodno automatska obnova nije odradila posao jer nije bilo sredstava na kartici ona tvrdi da je bilo, nije ni bitno.
Preko sajta sa telefona a ni preko desktopa ne mogu da se ulogujem na moj nalog, dobijem sms kod a nema gde da ga unesem, vrti samo vrti onaj krug i nikako da osvezi stranicu.
Preko aplikacija kad izaberem karticu da kupi kredit dobijem poruku "System error. We aplogize for the inconvenience"
Chat na sajtu ne radi!!!
Veoma profesionalno od @Globaltel Support -a,nema sta.👏
 
Jel radi logovanje na moj nalog preko sajta?
Pokusavam za suprugu da obnovim ovaj pripaid al nema sanse. Lakse izgleda promeniti mrezu..
Iskljucena u subotu uvece, navodno automatska obnova nije odradila posao jer nije bilo sredstava na kartici ona tvrdi da je bilo, nije ni bitno.
Preko sajta sa telefona a ni preko desktopa ne mogu da se ulogujem na moj nalog, dobijem sms kod a nema gde da ga unesem, vrti samo vrti onaj krug i nikako da osvezi stranicu.
Preko aplikacija kad izaberem karticu da kupi kredit dobijem poruku "System error. We aplogize for the inconvenience"
Chat na sajtu ne radi!!!
to je nesto kod tebe problem, Probaj drugi pretrazivac ja kredit uvek pre dopunim ili vise
 

Prilozi

  • Screenshot_5.png
    Screenshot_5.png
    76.3 KB · Pregleda: 54
Naravno da nije bio problem do mene, jutros se ulogovao sasvim normalno i kupio novi freepaid bez problema.
Obnova starog i eventulane bonuse koje je supruga imala sam batalio jer [email protected] ne radi nedeljom.
 
Pogledaj ovo:
Yettel prepaid 1100 dinara neograničen internet. 100GB po "punoj brzini" + 2Mbps flat.
Ovo je TOP, da li Globatel ima tu opciju? Vidim da je svega 20GB dostupno po ceni od 1300din?
Neki ljudi spominju i 40GB ali ja ne nalazim u aplikaciji/pri kupovini...
 
Ovaj dodatak u yettelu je vrlo verovatno promotivnog karaktera, standardno je 10GB odnosno 12GB po ceni od 1100 dinara.

Globaltel nema više od 20GB u paketu, oni dodeljuju jednokratan bonus od 200GB za prenos broja kod njih.

Kod globaltela se sve nepotrošeno prenosi dok god uplaćuješ bilo koji paket koji sadrži određenu vrstu saobraćaja.

Što se tiče "solo" interneta, možeš da aktiviraš 5G
B za 300 dinara, važi 30 dana. Može više puta da se aktivira u toku meseca a saobraćaj se sabira.

Pošto Globaltel nema svoju infrastrukturu već korisnici tehnički uvek rominguju na A1 mreži (što korisnik ni ne primećuje), a u tom ugovoru između Globaltela i A1 stoji da postoji čvrst limit na 40GB mesečno po SIM kartici, odnosno iako imaš 200GB, u jednom mesecu možeš da potrošiš 40, ostatak prenosiš, trošiš sledećeg meseca.

Nakon 40GB potrošenih na SIM kartici u toku meseca, brzina se smanjuje na 128kbps. Brzina se resetuje 1. u sledećem mesecu.
 

Prilozi

  • 11-05-2022  001.jpg
    11-05-2022 001.jpg
    89.7 KB · Pregleda: 29
Samo da vas pozdravim ovom prilikom posto cekam na prenos broja u A1 😎. A1 sim karticu sam ubacio sa Globaltelovom koja je aktivna jos 24h okvirno. Ono sto pricam sve vreme - evo koristim vec nekoliko dana A1 sim u paraleli sa Globaltel sim-om, A1 nije omanula, a Globaltel mi je samo danas prekidao bar 4-5x u toku dana. Definitivno je do telefona nema sta drugo 😉.

Globaltel korisnicka podrska me je zvala danas da pitaju zasto prenosim broj u A1 jer su dobili zahtev, a ne mogu da odbiju to za razliku od trilinga monopolista. Rekao sam im ono o cemu sam ovde pisao u ko zna koliko postova, sve vreme imam prekide mreze, nova kartica koju su mi slali na moj zahtev nije nista promenila.

Mts mi je nudio sve i svasta da ostanem kod njih, jasno je da Globaltel nema sta da meni ili bilo kome ponudi, oni su vec povoljniji od ostalih, ali dzaba sve to kada ne srede mrezu za veliki broj korisnika. A1 dobro zna sta radi Globaltel i sada cepaju takve promocije sto se tice prepaid-a da ce jos masovnije korisnici prelaziti kod njih dok god ne ispucaju sve kapacitete koje imaju, pa i po cenu da se korisnici medjusobno vise i ne cuju koliko ce opasti kvalitet usluge, jer kada se najedes/obogatis onda postajes bahat kao i svi ostali 😉.

Procedura za prenos broja traje 3-4 dana ukupno, oni koji imaju dual sim telefone nemaju brige jer dok cekaju prenos broja, svakako su obe kartice aktivne. Sve u svemu kome Globaltel odgovara, samo napred, a ko ima probleme kao ja paljba dalje jer dzaba sve kad ne mozes da koristis telefon za svakodnevne potrebe...
 
Samo da vas pozdravim ovom prilikom posto cekam na prenos broja u A1 😎. A1 sim karticu sam ubacio sa Globaltelovom koja je aktivna jos 24h okvirno. Ono sto pricam sve vreme - evo koristim vec nekoliko dana A1 sim u paraleli sa Globaltel sim-om, A1 nije omanula, a Globaltel mi je samo danas prekidao bar 4-5x u toku dana. Definitivno je do telefona nema sta drugo 😉.

Globaltel korisnicka podrska me je zvala danas da pitaju zasto prenosim broj u A1 jer su dobili zahtev, a ne mogu da odbiju to za razliku od trilinga monopolista. Rekao sam im ono o cemu sam ovde pisao u ko zna koliko postova, sve vreme imam prekide mreze, nova kartica koju su mi slali na moj zahtev nije nista promenila.

Mts mi je nudio sve i svasta da ostanem kod njih, jasno je da Globaltel nema sta da meni ili bilo kome ponudi, oni su vec povoljniji od ostalih, ali dzaba sve to kada ne srede mrezu za veliki broj korisnika. A1 dobro zna sta radi Globaltel i sada cepaju takve promocije sto se tice prepaid-a da ce jos masovnije korisnici prelaziti kod njih dok god ne ispucaju sve kapacitete koje imaju, pa i po cenu da se korisnici medjusobno vise i ne cuju koliko ce opasti kvalitet usluge, jer kada se najedes/obogatis onda postajes bahat kao i svi ostali 😉.

Procedura za prenos broja traje 3-4 dana ukupno, oni koji imaju dual sim telefone nemaju brige jer dok cekaju prenos broja, svakako su obe kartice aktivne. Sve u svemu kome Globaltel odgovara, samo napred, a ko ima probleme kao ja paljba dalje jer dzaba sve kad ne mozes da koristis telefon za svakodnevne potrebe...
Reci ti meni, imas li ti mogucnost primanja poziva kroz aplikaciju na A1 mrezi?
I imas li mogucnost gledanje televizije?
Koliko dugo broj moze biti aktivan bez da doplacujes kredit, a i sam kredit, jel procedura kao u MTS-u da moras svaka 3meseca da uplacujes kako bi odrzao u zivotu preostali iznos kredita?
 
Reci ti meni, imas li ti mogucnost primanja poziva kroz aplikaciju na A1 mrezi?
I imas li mogucnost gledanje televizije?
Koliko dugo broj moze biti aktivan bez da doplacujes kredit, a i sam kredit, jel procedura kao u MTS-u da moras svaka 3meseca da uplacujes kako bi odrzao u zivotu preostali iznos kredita?
Buraz ja niti gledam tv na telefonu, niti koristim Globaltel app za pozive. Meni je potrebna stabilna mreza 24/7 i da sam stalno online. Globaltelu sam dao nekoliko meseci da to srede i nisu i zato palim dalje. A1 mi za 600 kinte zavrsava sve ovo sto je meni potrebno, kada prodju promocije za nekih 6 meseci mozda se i prebacim tamo na postpaid.

Svako prema svojim potrebama, tebi odgovara, meni ne kada evo dok sada pisem ovo ja i dalje imam prekide u Globatel mrezi, a pisem sa mobilnih podataka A1. Ali, nisam samo ja u pitanje vec i dosta korisnika koji su morali da odu odavde ne zato sto zele, vec zato sto mreza ne ispunjava osnovne uslove za svakodnevno koriscenje telefona....

Globaltel to dobro zna, ali nista ne radi po tom pitanju i zato je to neozbiljna mreza jer ima dosta nas kojima jedino Globaltel SIM pravi problem, a sve ostale SIM kartice rade bez greske.

P.S. Privatno mi se od juce javilo bar 5-oro koji imaju isti problem i koji su pitali koji paket u A1 ili bilo gde drugde preporucujem, a definitivno smo bas svi mi birali los chipset 😉
 
Buraz ja niti gledam tv na telefonu, niti koristim Globaltel app za pozive. Meni je potrebna stabilna mreza 24/7 i da sam stalno online. Globaltelu sam dao nekoliko meseci da to srede i nisu i zato palim dalje. A1 mi za 600 kinte zavrsava sve ovo sto je meni potrebno, kada prodju promocije za nekih 6 meseci mozda se i prebacim tamo na postpaid.

Svako prema svojim potrebama, tebi odgovara, meni ne kada evo dok sada pisem ovo ja i dalje imam prekide u Globatel mrezi, a pisem sa mobilnih podataka A1. Ali, nisam samo ja u pitanje vec i dosta korisnika koji su morali da odu odavde ne zato sto zele, vec zato sto mreza ne ispunjava osnovne uslove za svakodnevno koriscenje telefona....

Globaltel to dobro zna, ali nista ne radi po tom pitanju i zato je to neozbiljna mreza jer ima dosta nas kojima jedino Globaltel SIM pravi problem, a sve ostale SIM kartice rade bez greske.

P.S. Privatno mi se od juce javilo bar 5-oro koji imaju isti problem i koji su pitali koji paket u A1 ili bilo gde drugde preporucujem, a definitivno smo bas svi mi birali los chipset 😉
To onda postujem, ako signal zeza i ako ti to komplikuje zivot TREBA menjati svakako!
Ja koristim telefon u inostranstvu i kad dodjem u Srbiju, nikada problema sa pokrivenoscu nisam imao za podzucje Beograda, Novog Sada i St.Pazove.
Pici u A1 pa nam pricaj iskustva!
 
To onda postujem, ako signal zeza i ako ti to komplikuje zivot TREBA menjati svakako!
Ja koristim telefon u inostranstvu i kad dodjem u Srbiju, nikada problema sa pokrivenoscu nisam imao za podzucje Beograda, Novog Sada i St.Pazove.
Pici u A1 pa nam pricaj iskustva!
Razumemo se, nisi samo ispratio visemesecnu diskusiju po ovim pitanjima upravo na ovoj temi. Globaltel problematika ocigledno postoji, ne kod svih, ali kod ozbiljnog broja korisnika.

Njihova korisnicka podrska zna za to odavno
, ali jedino sto oni mogu da urade je da salju te primedbe A1 koji ih glatko odbije sa generickim odgovorima. Onda Globaltel moze da ti posalje drugu SIM karticu i tu se tehnicka podrska zavrsava...

Niko ne daje odgovor na prosto pitanje koje je postavljeno od kada Globaltel postoji i koje je sjaset forumasa ovde podvuklo - kako je moguce da bilo koji telefon savrseno radi sa mts, Yettel ili A1 SIM karticom, a sa Globaltelovom se ne sastavlja sto se tice signala i stabilnosti mreze?

Dzaba ti sve ostale beneficije kada je telefon neupotrebljiv, primoran si da ides dalje jer nemas drugi izbor. Oni koji imaju srece da sve radi ok ostaju ovde i to je sasvim normalno. Za nas ostale je bitno da postoje alternative i to veoma dobre koje mogu da zavrse posao mnogim korisnicima i da cak nema ugovorne obaveze, tako da recimo covek ne mora da se cima da li ce mu lopovski operater naplatiti Roaming poruke ili podatke koje nikada nije potrosio kada se vrati sa letovanja ove godine.

Jer Globaltel moze da priusti "decje bolesti" konstantnih prekida mreze, a recimo A1 tesko, inace ne bi imali verovatno najveci broj korisnika u Srbistanu. I da ne bude zabune, potpuno mi je nebitno kako se zove mreza, cije pare se peru kroz nju, koji tajkun/politicar/krimos sve to drzi - nemamo drugi izbor sem ovih koje znamo, samo je pitanje potreba korisnika i da li to sto placas zavrsava posao...
 
Poslednja izmena:
To onda postujem, ako signal zeza i ako ti to komplikuje zivot TREBA menjati svakako!
Ja koristim telefon u inostranstvu i kad dodjem u Srbiju, nikada problema sa pokrivenoscu nisam imao za podzucje Beograda, Novog Sada i St.Pazove.
Pici u A1 pa nam pricaj iskustva!
Uđeš u Srbiju imaš odmah minute i net , dopunis kredit malo vise par meeci i ne razmišljaš , ko nema pametne telefone isto mogu date dobiju itd,
Ovo sve nema ni jedan operater
 
Имаш ли мрежу, раде ли ти позиви?
 
Vrh Dno