Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Brate mojne se ljutis ali skrati ga malo.Tupus ga svaki drugi dan a post 2 kilometra.Svaki put pises isto samo su ti redovi duzi i duzi.Kad vec trosis toliko kinte predji u mrezu koja ti kvalitetom odgovara i spasi se ovog pakla ;)
 
Brate mojne se ljutis ali skrati ga malo.Tupus ga svaki drugi dan a post 2 kilometra.Svaki put pises isto samo su ti redovi duzi i duzi.Kad vec trosis toliko kinte predji u mrezu koja ti kvalitetom odgovara i spasi se ovog pakla ;)
Buraz citaj pazljivo i ne beri brigu. Mora malo da se ljudi vrate bazicnim stvarima, zato ce eseja biti i nadalje, a evo sad cu da te ispostujem.

Jos manje beri brigu za mene jer ja pozdravljam Globaltel do kraja maja, a dotle ce biti jos eseja pogotovo za vas koji ste slabo pazili na casovima u skoli 😎.

P.S. Vidi se da nisi citao pazljivo jer za pare koje ja hocu da platim nema te mreze koja ce kvalitetom da ispuni najosnovnije uslove, a ja placam posteno i uvek na vreme.

Ima ljudi koji su eseje skapirali odavno, a zbog vas ostalih moram da nalazim jos razlicitih nacina da objasnim jednu istu stvar + da boldiram definicije 🤓
 
Poslednja izmena:
To su do sada iz eseja i vrapci na grani ukapirali, da nema te mreze, za te pare koje ti hoces da platis.
 
Kako je Globatel zamislio prenos broja u svoju mrežu? Izabere se paket od 1000 din, to platite karticom ili pouzećem kada dođe kurir. I? To što vam broj ne prenesu nikom ništa, vi ste platili, niti posle zovu, niti znaju. I posle natezanje oko vraćanja novca.
 
Preneo tako zenin broj, platio pouzecem. Sve bili gotovo za desetak dana. Nikakvih problema nikada nije imala, ne gubi mrezu, svi servisi rade, parking normalno placa, poruke od banke stizu redovno. Broj prenet iz A1.
 
Kurir ti donese karticu i Zahtev za prenos broja.
Ti podpipeš to, predaš kurirru.
Pisle 3-7 dana oni podnesu tako potpisan Zahtev i broj se promeni.

Ako ne potpišeš Uahtev, ostaje ti prvi broj koji možeš da koristiš
 
Preneo tako zenin broj, platio pouzecem. Sve bili gotovo za desetak dana. Nikakvih problema nikada nije imala, ne gubi mrezu, svi servisi rade, parking normalno placa, poruke od banke stizu redovno. Broj prenet iz A1.
Ako nije tajna koja banka je , zena vec koristi Globaltel odavno a glavni broj mts i hoce da prebaci u Globaltel , ima Eurobanku valjda nece da bude problem
 
A1 se za razliku od Globaltela ne zeza. Trenutne promocije kako za prepaid tako i za postpaid tamo su na zavidnom nivou. Ko jos nije pogledao to, naka baci pogled na recimo "A1 moćni plan". Cini mi se da je vec neko od forumasa pominjao ovaj prepaid upravo ovde i generalno je ovo jaka konkurencija Globaltelu posto se mahom gleda cena, a ovde za prosecnog korisnika ima svega i vise nego dovoljno za 600 kinti narednih nekoliko meseci, a kasnije za 900. Tako da A1 udara kontru Globaltelu, jer ipak je mreza u koju prelazi najveci broj korisnika kako sami kazu, a moguce da racunaju i nas u paketu jer smo podstanari, samo kiriju placamo Globaltelu 🤓. Ko ovo vec koristi (trenutno) u kombinaciji sa Globaltelom neka javi svoje utiske, moze i na private. Mene ce ovo svakako izlaziti preko crvene mesecno, ali uvek placam vise da mreza bude stabilna, ovo je bila usputna stanica i hvala Globaltelu na druzenju...

U svakom slucaju, ko ima probleme sa prekidom mreze i ko recimo ne koristi Globaltel za kucni internet, moze da proba sa ovom tarifom, prenese broj u A1, nema ugovora jer je prepaid, a sigurno ce biti bolja tehnicka podrska nego ovde. Ja sam vec koristio A1 prepaid i nikada nisam izgubio mrezu do sada, tako da cekam samo da mi istekne tekuca pretplata i palim nazad u triling.

Cak je i aktuelna postpaid tarifa sa 1TB podataka (na 2 godine preko 40GB mesecno, pa vi vidite otkuda ta brojka od bas 40GB Globaltelu pada napamet 🤫) dobar izbor ko zeli vise podataka jer to sve izlazi oko 1100 kinti mesecno. Ali, ko ce nakon Globaltela ponovo da se vraca u klub postpaid? Ako nista drugo, ovde su ljudi bar prodisali sto se toga tice i tesko je vezivati se ponovo, jer svako vezivanje znaci da to postaje ozbiljno... 😉
 
Poslednja izmena:
Taj tvoj A1 nema sto meni treba , mada ni jedan operater nema sto Globaltel ima i meni odgovara
nema potrebe da reklamiras svako zna stamu odgovara
 
Taj tvoj A1 nema sto meni treba , mada ni jedan operater nema sto Globaltel ima i meni odgovara
nema potrebe da reklamiras svako zna stamu odgovara
Pa ko je tebi sta rekao pa se javljas? Bilo je upuceno ljudima koji imaju problem sa prekidom mreze kao sto imam i ja povremeno. Jasno sam ukazao tim ljudima, kao sto ti recimo pricas ljudima da nikada ne kupuju Muse inverter jer imas problema, a ja bas imam odlicna iskustva. Eto bas ta situacija ti je odgovor na to sto se ja zalim zbog ove mreze, ona ne ispunjava osnovne uslove i meni ne odgovara, zato uskoro palim. Dao sam im dovoljno vremena da rese bar neke stvari, ali oni idu na kvantitet, a ne na kvalitet i jednostavno su ovo bas neke osnovne stvari.

Tim ljudima ce znaciti kvalitetnija alternativa svakako. Ja nikog ne teram bilo gde da predje, ali kada imas prekide mreze mesecima unazad samo sa Globaltelovom karticom i ni sa jednom drugom, onda je verovatno do telefona, jel tako 😉 ? Hteli vi to ili ne, Globaltel ima evidentan problem o kome su pisali ljudi ovde nasiroko i bezali odavde, taj problem nije resen, a ja sam samo predlozio alternativu, ali ne samo da bih predlozio vec cu ja to uraditi svakako. Svom kumu sam recimo za njegove potrebe preporucio Globaltel, ali da najpre kupi karticu na trafici i proba nedelju-dve pa tek onda prenos broja ako sve bude ok... Znaci nemaju svi iste probleme, ali dobar deo ljudi ima i naravo da ko ima trazi dalje posto se nista ne resava po tim pitanjima. Jer i ovi sto ga hvale na sva usta bi prvi pobegli glavom bez obzira da imaju 24h takve zezancije, ali su oni narocito glasni kada je sve ok. A, kad se pojavi problematika, obicno su takvi prvi koji hvataju krivine.

Sve u svemu, ljude koje zanima ce baciti pogled, a svako bira prema svojim potrebama. Da se nisam zanosio za Globaltelovom podrskom vec par meseci, slao mail-ove, zvao, slali mi novu karticu i nista od toga i ja bih se zadrzao ovde... Tako da ti i ostali koji ste zadovoljni ovom mrezom mozete slobodno da je koristite dozivotno, nemojte uopste da se ustrucavate...☺️
 
Poslednja izmena:
Sto je @Globaltel Support dobro smislio ovo sa reciklomatom da mu nema ravnog. Sija zeleni krug i reciklomat uredno povuce flase,ali od opcija za Bus plus,dopune kredita i ona treca opcija,nema ih nigde.Ovo mi se desava vec drugi put za kratko vreme. Nije stvar toliko u novcu vec u principu.Ne mozes tako da varas korisnike jer se onda to naziva drugim imenom. I ko zna koliko jorisnika na ovaj nacim bude osteceno,a neko to sebi lepo posle naplati.
 
Preneo tako zenin broj, platio pouzecem. Sve bili gotovo za desetak dana. Nikakvih problema nikada nije imala, ne gubi mrezu, svi servisi rade, parking normalno placa, poruke od banke stizu redovno. Broj prenet iz A1.

Kurir ti donese karticu i Zahtev za prenos broja.
Ti podpipeš to, predaš kurirru.
Pisle 3-7 dana oni podnesu tako potpisan Zahtev i broj se promeni.

Ako ne potpišeš Uahtev, ostaje ti prvi broj koji možeš da koristiš
To je tako kada sve funkcioniše i to nije pitanje, ali ne funkciniše. Probano već dva puta, kada se odbije prenos broja vi ste platili ništa, njima ostaje novac oko koga treba da se jurite. Nije fer da se plaća unapred nešto za šta nije garantovan prenos i igranje između operatera, kada se prebaci broj neka ide uplata.
 
1.Nije ti Globaltel odbio prenos, niti ti je garantovao prenos.
2. Izdata ti je njihova važeća kartica sa validnim važenjem koja nije promenila broj zbog tvoje ili nečije greške.

Što bi Globaltel finansirao nečiju tuđu aljkavost?!?

PSIsprobano, uspešno u 4 navrata, bez ikakvih problema.
 
Ne bih ni ja finansirao "nije do mene".
Uzimanje novca unapred za nešto što ne mogu da garantuju "nije do nas ako vas odbiju" biti realizovano nije pošten i fer odnos, kada se realizuje je u redu, tako i oslu drugu operateri.
 
A do koga je?
Jedan jedini argument nisi naveo u svom pisaniju do sada. Samo suze što mi ne krenuše, ali nema razloga, izgleda.
U principu me je baš briga za ovakvu kuknjavu, pozivanje na fer igru bez argunenata....
Da si jediini na ovoj temi sa plačljivim komentarima pa i da te čitamo, ovako, ....Ćao!
 
To je tako kada sve funkcioniše i to nije pitanje, ali ne funkciniše. Probano već dva puta, kada se odbije prenos broja vi ste platili ništa, njima ostaje novac oko koga treba da se jurite. Nije fer da se plaća unapred nešto za šta nije garantovan prenos i igranje između operatera, kada se prebaci broj neka ide uplata.
Prilikom iniciranja zahteva za prenos broja u Globaltel mrežu, neophodno je da proveriš da li ispunjavaš uslove koji su navedeni na našem web sajtu: https://www.globaltel.rs/prenesi-svoj-broj
Kada su svi uslovi ispunjeni i svi podaci na samom zahtevu tačno uneti, nema razloga da zahtev bude odbijen. :)
 
Datum isteka kredita iz app:
yOjKeDl.png


Datum isteka kredita sa Globaltel portala (sa sajta) -- razlikuje se dva dana:
H35aITI.png
 
A do koga je?
Jedan jedini argument nisi naveo u svom pisaniju do sada. Samo suze što mi ne krenuše, ali nema razloga, izgleda.
U principu me je baš briga za ovakvu kuknjavu, pozivanje na fer igru bez argunenata....
Da si jediini na ovoj temi sa plačljivim komentarima pa i da te čitamo, ovako, ....Ćao!
Tvoj arument pljavanja drugog člana je još bolji.

Nije u redu unapred naplaćivati nešto što ne mogu da garantuju i ne zavisi od njih ! Lopovluk. Mogu da rade i kao ostali operateri.
 
@alter i ja sam imao isto iskustvo

platio sam karticu a broj mi nije prenet jer mi je mts odbio prenos broja.

realno nije globaltel kriv sto mts nije odobrio prenos, ali je lose to sto se placa u napred, a nikako nije moguce predvideti po kom osnovu sve mts moze da odbije prenos.
 
Moze biti zamajavanja i kod bezanja iz Globaltela nazad u triling monolopista. Mi koji smo registrovani Globaltel korisnici bez problema zavrsavamo u buducim mrezama sve, recimo u A1 mora licno da se podnese zahtev za prenosom broja u tu mrezu. Neregistrovani Globaltel korisnici moraju dodatno da znaju serijski broj Globaltel kartice, tj. ICCID i PUK 1, a oba ova broja se ocitavaju u okviru omota SIM kartice koji su dobili pri prenosu broja ovde ili kupovinom na trafici, u poslovnici...

Ja jos da istrosim ovo sto sam vec platio u narednih 10-ak dana i lagana paljba dalje, a dok god ima kvalitetnih prepaid varijanti, ljudi mogu bez problema da menjaju kad god imaju probleme, jer jedno je kada se ne slazu podaci na sajtu i mobilnoj app, preko toga ce svako preci bez problema, ali kada gubis mrezu vise puta u toku dana bez ikakvog razloga onda nema tu mnogo razmisljanja.
 
@alter i ja sam imao isto iskustvo

platio sam karticu a broj mi nije prenet jer mi je mts odbio prenos broja.

realno nije globaltel kriv sto mts nije odobrio prenos, ali je lose to sto se placa u napred, a nikako nije moguce predvideti po kom osnovu sve mts moze da odbije prenos.
Prilikom podnošenja zahteva lično u poslovnici ili pozivom korisničke podrške, celokupna procedura je besplatna, da budemo precizniji, tada ne plaćate paket koji će biti na SIM kartici na koju će biti izvršen prenos korisničkog broja, već nakon prenosa možete izvršiti dopunu kredita i aktivirati željeni paket. :)
Sve opcije su dostupne za korisnike i svako može odabrati onu koja je za njega najbolja! :)
 
@Globaltel Support - u periodu kad sam bio u inostranstvu mi je isticao kredit i nisam imao mogućnost da ga produžim, tako da pre nego što sam se vratio u Srbiju kredit mi se resetovao na nulu. Ima li mi pomoći po tom pitanju ili ode nekoliko hiljada u nepovrat?
 
Najbolje da kada prelazite idete na opciju "Uzbudljivi Prepaid" pa tek kada se broj prenese aktivirate freepaid,tako nemate da placate nista unapred i da se posle @Globaltel Support pravi kao da se nista nije desilo,a pare su dobili.
 
Prilikom podnošenja zahteva lično u poslovnici ili pozivom korisničke podrške, celokupna procedura je besplatna, da budemo precizniji, tada ne plaćate paket koji će biti na SIM kartici na koju će biti izvršen prenos korisničkog broja, već nakon prenosa možete izvršiti dopunu kredita i aktivirati željeni paket. :)
Sve opcije su dostupne za korisnike i svako može odabrati onu koja je za njega najbolja! :)


Kako se na ovaj način naknadnim kupovinom Freepaid paketa dodeljuje 200 GB uz prenosa broja?
 
Poslednja izmena:
Sto je @Globaltel Support dobro smislio ovo sa reciklomatom da mu nema ravnog. Sija zeleni krug i reciklomat uredno povuce flase,ali od opcija za Bus plus,dopune kredita i ona treca opcija,nema ih nigde.Ovo mi se desava vec drugi put za kratko vreme. Nije stvar toliko u novcu vec u principu.Ne mozes tako da varas korisnike jer se onda to naziva drugim imenom. I ko zna koliko jorisnika na ovaj nacim bude osteceno,a neko to sebi lepo posle naplati.
Ovo se i meni dogodilo pre 10ak dana. Povuče ambalažu uredno a displej zamrzne a odbrojava. Sad ne radi uopšte, neće ni da povuče ambalažu, a displej ne reaguje na dodir. U pitanju je reciklomat kod Maxija na Cvetnom trgu.
Taman sam hteo da isprobam da vidim kako funkcioniše toliko reklamirani Reciklomat kad ono moša
 
@Davidson
Moša je reciklomat Cvetni Trg, nemoj nikada da ga koristiš, najbliži ti je ispred MTS poslovnice u bulevaru (preko puta crkve Svetog Marka). On ok radi.

isto mi se desilo na cvetnom trgu pa sam napisao reklamaciju mejlom koju su odbili, što mi je dodatno iznerviralo jer nije moja greška, pa sam otišao u njihove prostorije i za tili čas rešio problem i dobio kredit + nadoknadu + izvinjenje.

Iako cela poenta nije bila u 200 RSD (ili manje), već upravo na odbijanju reklamacije putem maila.

Drugim rečima, samo ko je uporan i ode direktno kod njih može da reši problem sa reciklomatom. Od tada se ne drndam sa time. Pa ipak, vidim da jako puno ljudi reciklira.
 
@Davidson
Moša je reciklomat Cvetni Trg, nemoj nikada da ga koristiš, najbliži ti je ispred MTS poslovnice u bulevaru (preko puta crkve Svetog Marka). On ok radi.

isto mi se desilo na cvetnom trgu pa sam napisao reklamaciju mejlom koju su odbili, što mi je dodatno iznerviralo jer nije moja greška, pa sam otišao u njihove prostorije i za tili čas rešio problem i dobio kredit + nadoknadu + izvinjenje.

Iako cela poenta nije bila u 200 RSD (ili manje), već upravo na odbijanju reklamacije putem maila.

Drugim rečima, samo ko je uporan i ode direktno kod njih može da reši problem sa reciklomatom. Od tada se ne drndam sa time. Pa ipak, vidim da jako puno ljudi reciklira.
Hvala puno na preporuci! Odmah sam pomislio da isprobam taj kod crkve Svetog Marka, al reko ne radi ni taj sigurno pa unapred batalio. Odlična je ideja Reciklomata, teoretski bi pokrio pola mojih potreba kad bih reciklirao sve ambalaže što bi bila značajnija ušteda
 
Nazad
Vrh Dno