Ma izgleda svima prešlo to u naviku Onom kod 3 bika se to redovno dešava a evo i ovaj kod gsp garaže pre neki dan od 30tak nije uračunao 5-6.Taj kod GRAWE posebno često "guta" ambalažu.
Ma izgleda svima prešlo to u naviku Onom kod 3 bika se to redovno dešava a evo i ovaj kod gsp garaže pre neki dan od 30tak nije uračunao 5-6.Taj kod GRAWE posebno često "guta" ambalažu.
Dzabe saljes, ja slao vise puta na njihovu email adresu za podrsku, niko ne odgovara. Krajnji neprofesionalizam!!!Pre nedelju dana sam ubacio u reciklomat na cupruji 65 flasa ukucao svoj broj za kredit i nikad mi nije doslo nista na globaltel,koga kontaktirati?
Ovde je džabe pisati.
- Prijavi poteškoće u radu reciklomata pozivom na 0677-1234 ili pošalji email na [email protected]
pa moj savet je da na 15tak flasa prekines uneses kredit pa nastavis.. ja tako radim..istina ja nemam nikad 60+ komada..ali ako dodjem sa tipa 30tak flasa podelim to na dva dela...ne pisem nikom ako mi neku progura flasu i sl mrzi me da se bakcem sa timPre nedelju dana sam ubacio u reciklomat na cupruji 65 flasa ukucao svoj broj za kredit i nikad mi nije doslo nista na globaltel,koga kontaktirati?
Funkcioniše svuda gde su postavljeni, a o trenutnom statusu svakog reciklomata korisnici uvek mogu da se informišu putem linka http://reciklomat.rs/Funkcioniše li ovo još uvek, igde?
Pogledati snimak kako se dopunjava busplusZanimljivo da nigde ni ne piše tačno uputstvo za upotrebu ni na sajtu ni ovde nisam našao a pročitao sam celu temu. .
Ne znam kada su menjali. Prestao sam da koristim u jednom trenutku jer je postalo besmisleno, ali sada cu ponovo da pocnem.Ne znam na sta mislis kad kazes da je sad promenjen nacin tarifiranja... Koliko znam isto je kao i pre tipa 6 meseci (ili koliko vec) kad su promenili, sem ako skoro nesto nije menjano. Koliko znam, sad je 5din za personalizovane i 1din za nepersonalizovane.
Sto se tice personalizovanih, tebi se sustinski puni kredit na kartici koji ce u trenutku kupovine busplusa za naredni mesec posluziti da se umanji racun za taj iznos koji si sakupio na kartici.
Tu smo. Molimo te da se javiš na mail, službi za reklamacije: podrš[email protected]Jel ima nekog sa @Globaltel Support, ranije sam pisao da mi je reciklomat 'pojeo' ambalazu bez dopune, niko se nije oglasio. A debile koji lome displeje po reciklomatima bih polomljene poslao mami i tati da ih prevaspitaju
Molimo te da nam se javiš u privatnoj poruci. Želeli bi smo da pokušamo da pomognemo Svakako, kolege sa mail-a [email protected] su nam od velike pomoći.26.10. sam ubacila flase u vrednosti za oko 700rsd kredita koji mi nije pripisan, iako reciklomat nije izabcio nikakvu gresku, samo se promenio ekran i to je bilo to.
Radi se o reciklomatu kod Tempa na Adi izmedju 16:30 i 16:50. Od tada pokusavam da dobije pomoc mejlom od Reciklomata, ali kao da se ne razumemo bas najbolje.
Moze li neko iz @Globaltel Support da mi pomogne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari