Šta je novo?

FOX WebOS televizori

Isključi ga sa napajanja jedno par minuta,pa probaj ponovo sa uključivanjem,ako je ista situacija servis,pozadinsko svetlo ili napajanje istog.
 
Moze li nekako da se instalira Hulu? Pregledao sam temu, ali nisam nista nasao.
 
Mozes da promenis region pa da skidas aplikacije iz drugih zemalja, ali konkretno ne znam da li postoji hulu za webOS Hub
 
Ne može se ovde odabrati USA region nikako pa da se skine Hulu
 
Pa i ja mislim da ne moze, kad sam imao fox znam da sam menjao regione i ne secam se da je bilo USA
 
U teoriji kada bi našao Hulu.ipk mogao bi preko webOS Dev Manager-a da instaliraš,ali verujem da je stvarnost drugačija tj da nije moguće naći .ipk fajl...
 
Jel ima neko fox 55 ili 65 inča ovaj novi model 625D. Ako ima da kaže kakva su iskustva sa njim.
 
Ja imam 625D od 50 inca .. pisao sam vec da sam dosta zadovoljan, posebno obzirom na cenu. Ocekivao sam i gore, i drago mi je sto nisam dao vise para za neki tesla, tcl ili hisense.
 
Zdravo svima,

Da li neko zna kako se na FOX 43WOS6250D podešava pozadinsko osvetljenje? Da li postoji način da se uđe u servisni mod? TV ima smart daljiski i WEBOS sistem.
 
Ljudi pomagajte. Imam model 620 od 43 inca, sve radilo super, raskopcao kablove pre krecenja, sad da ih ukopcam i - opticki kabl odbija da udje do kraja! Nikako da "cakne" i da ga drzi. Unutra se vidi neki limcic, kao da je iskocio sa strane,al mozda je to tu i bilo pre, ne znam. U svakom slucaju ne mogu da mu ustekam optiku. A drugu varijantu za povezivanje sa risiverom (valjda) nemam. Da li mozete ovako naoko da procenite sta bi to bilo i moze li se resiti? I sta mi je alternativa za povezivanje sa risiverom (mozda onaj hdmi na vga konvertor)? Unapred hvala!
 
Pitanje, pre skoro godinu dana sam uzeo tv 55WOS620D, e sada, juce je slika sama od sebe nestala, zvuka ima, tv je "upaljen" ali je sve crno, nista ne pokazuje.
3 puta trepne crveno svetlo prilikom paljenja tv-a, neka ideja sta bi moglo da bude?
Jedan mini update. TV sam poslao u ovlasceni servis tu u mom gradu, oni su prosledili dalje za Beograd. Ustanovili su da je panel neispravan, ne mogu popraviti i nemaju taj model na stanju da mi posalju novi uredjaj, stime mi vratili novac (sve pohvale za eKupi).
Kako god, sada je u planu ponovo kupovina, ali od drugog proizvodjaca, za sad se istrazuje sta dalje jer nisam u zurbi, nista high end, mozda neki Hisense ili TCL :)
 
Poslednja izmena:
Jedan mini update. TV sam poslao u ovlasceni servis tu u mom gradu, oni su prosledili dalje za Beograd. Ustanovili su da je panel neispravan, ne mogu popraviti i nemaju taj model na stanju da mi posalju novi uredjaj, stime mi vratili novac (sve pohvale za eKupi).
Kako god, sada je u planu ponovo kupovina, ali od drugog proizvodjaca, za sad se istrazuje sta dalje jer nisam u zurbi, nista high end, mozda neki Hisense ili TCL :)
Interesantno. Par pitanja:
1. Kome si se prvo obratio, eKupi ili odmah ovlašćenom servisu?
2. Kako si poslao tv, da li si imao original kutiju? Kuriraskom službom?
3. Da li si poslao i kopiju fiskalnog računa?
 
Interesantno. Par pitanja:
1. Kome si se prvo obratio, eKupi ili odmah ovlašćenom servisu?
2. Kako si poslao tv, da li si imao original kutiju? Kuriraskom službom?
3. Da li si poslao i kopiju fiskalnog računa?
Ja sam vracao pre jace od godinu dana, uzeto na ekupi takodje, njima pisao oni poslali kurira i to je to, sad ne znam da li mora u original kutiji ja sam slao u njoj,a za racun se ne secam mislim da sam ubacio i to ali ne fiskalni nego onu porudzbenicu bukvalno, svakako dobijas to i mejlom kad narucis, ako je uzeto online naravno, ako ne ne znam da li je obavezno.
 
Ja sam vracao pre jace od godinu dana, uzeto na ekupi takodje, njima pisao oni poslali kurira i to je to, sad ne znam da li mora u original kutiji ja sam slao u njoj,a za racun se ne secam mislim da sam ubacio i to ali ne fiskalni nego onu porudzbenicu bukvalno, svakako dobijas to i mejlom kad narucis, ako je uzeto online naravno, ako ne ne znam da li je obavezno.
Bravo za eKupi
 
Interesantno. Par pitanja:
1. Kome si se prvo obratio, eKupi ili odmah ovlašćenom servisu?
2. Kako si poslao tv, da li si imao original kutiju? Kuriraskom službom?
3. Da li si poslao i kopiju fiskalnog računa?
Prvo sam odneo u ovlasceni FOX servis tu u mom gradu, oni poslali za Beograd - Vimport, nakon toga su iz BG poslali nazad za ovlasceni servis opet tu u moj grad, sa napomenom da se TV ne moze popraviti, i doneo ga kuci.
Nakon toga sam kontaktirao eKupi, poslali kurira istog dana, poslao TV u originialnoj kutiji jer sam je imao (iako u mejlu od eKupi su naveli ako nemam kutiju nije problem, samo da ga dobro zastitim, SLIKAM pre nego sto posaljem da ja budem siguran da sam poslao sve bez ostecenja, i da posaljem svu dokumentaciju (racun, garantni list itd), to sam sve imao i digitalno (online sam kupio, imam nalog i sve se moze pratiti) a i fizicki.
Nakon dan-dva potvrdili da je uredjaj neispravan i ne moze da se popravi niti zameni, i dali mi opciju da uzmem bilo sta drugo za cenu TV-a, ili da mi vrate novac, odlucio sam se za novac, ali sam prezadovoljan sa saradnjom eKupi
 
Zar smo dotle došli: da budemo prezadovoljani kada prodavac ispoštuje svoju zakonsku obavezu???

Da su ti dali neki poklon vaučer ili neko umanjenje cene na drugi TV itd. pa da budeš prezadovoljan, ovako, nije mi baš jasno čime si prezadovoljan?
Uz to si se i lično maltretirao sa servisom (nosi, donosi, pakuj, raspakuj, proveravaj itd.).
 
Nazad
Vrh Dno