Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Kupio tastaturu CM Storm Supressor u Emmi i koristio je nekih mesec dana. Došlo društvo na PES, zabadaju kontrole. Ja detaljno isproveravam i skontam da ne rade neki tasteri u kombinaciji više njih. Tipa gornja i leva strelica (trčiš gore i levo) i ne radi S, T, G itd.. Probao na 4 računara..
S' obzirom da je u pitanju "gejmerska" tastatura, reklamiram je i sve lepo objasnim, stiže sinoć poruka: "Vas zahtev za zamenu nije prihvaćen, uređaj nije pokazao kvar. Rešavanje reklamacije u roku od 30 dana. WINWIN SHOP". Šta sad treba da čekam 30 dana da mi se vrati neispravna tastatura? I šta dalje da radim?

Odes u radnju gde si kupio, kazes hocu da razgovaram sa sefom prodaje (nikako sa obicnim radnicima), da vide da znas sta hoces. Ako se pravi lud, ide pretnja inspekcijom i drustvom za zastitu potrosaca, ako ne prolazi zovi inspekciju pred njima tu u radnji. Mada ne znam sto si pristao na servis, ja bih insistirao na zameni ili povracaju novca odmah. Vise puta isprobano i uvek je upalilo.

Sent from mTalk Lumia 640XL
 
Nisam ja ni hteo servis, već im je to standardna procedura i oni salju da se to testira, i rekli su mi da ce me razduziti za taj iznos ako se ustanovi kvar.

Sent from my S7 using Tapatalk
 
i skontam da ne rade neki tasteri u kombinaciji više njih

Ne rade zato sto nije mehanicka iliti nema antighosting, to sto pise na tarabi nije razlog da ... Ako hoces da ti registruje bar 6 pritisaka moras neki raniji logitech sa antighosting ili mehanicku tastaturu sa NKRO funkcijom. Ako su tasteri neispravni imas razloga za reklamaciju za ovo sto si naveo nemas elemenata.
 
Ne pokusavam da stisnem 6 tastera, pokusavam da pritisnem 3 tastera odjednom. Imam kod kuce par starih tastatura i na svakoj moze da se drzi 2 tastera za navigaciju i pritisne treci taster i ona odreaguje. Ako to nije razlog za reklamaciju onda stvarno nemam reči.

Sent from my S7 using Tapatalk
 
Ako to nije razlog za reklamaciju onda stvarno nemam reči.

To je " gumicarka " i na CM sajtu nigde ne pise da ima nrko ili antighosting tako da su se oni ogradili, ona jeste " gaming " jer ima makroe ali generalno ovo ide u kvalifikaciju " losa kupovina ".
Mozda ti CM izadje u susret ako im se obratis u smislu kvaliteta ... Na zalost
 
Koliko stvarno traju te njihove konstatacije kvara od dana prijema? Kupio sam memoriju preko Emmi web šopa i jedan štap je neispravan treba li sad da čekam 30 dana da se oni smiluju da nešto urade.
 
Zavisi od toga ko je uvoznik, kolika je guzva, da li je prodavac odmah poslao paket u servis... U principu trebalo bi da te obaveste valjda do 8 dana od prijema na servis, i posle toga brzo resavaju...
 
Da li u "konfiguratoru" na site-u emmi moze da se doda u specifikaciji ssd ili ja ne vidim gde se to nalazi?
 
Zavisi od toga ko je uvoznik, kolika je guzva, da li je prodavac odmah poslao paket u servis... U principu trebalo bi da te obaveste valjda do 8 dana od prijema na servis, i posle toga brzo resavaju...

Ok hvala na informaciji. Kupio sam preko web šopa tako da bi valjda ja to trebao da pošaljem direktno na servis... ne znam nisam do sada imao ovakav problem?
 
Mozes da saljes direktno u servis, mozes da nosis u bilo koji emmi, verovatno mozes i u bilo koji winwin... Najbolje da se raspitas preko call centra...
 
Ne može više u WinWin da se nosi na reklamaciju.

Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
 
Šteta šno ne može više u WinWin jer ga imam u gradu. Nije mi samo jasna odredba gde stoji da kupac ima pravo da raskine ugovor u pogledu te robe? To bi otprilike bilo da tražm povrat novca ali koliko znam to opet ne odlaže da ide na servis da oni provere i tek tada da se vrati novac. Čini mi se da je ranije bilo da u prvih sedam dana od dana kupovine može odmah da se vrati roba i dobije novac.
 
Online 14 dana imas fore da vratis, ako kupis u prodavnici zavisi iskljucivo od dobre volje prodavca i samo od njega.
 
Imaš u temi o zaštiti potrošača detaljno o tome.
 
Čitao sam i tamo ali nisam nigde našao ništa tipa da mogu sad da odem u njihovu prodavnicu donesem robu i račun i kažem vratite mi pare jer je proizvod neispravan.
 
Kažeš da si kupio preko web shopa. Ako ti je poštar doneo proizvod kući, onda imaš 14 dana rok da ga vratiš, čak i kada je ispravan.
 
Kupio sam preko weba ali ako ima šaljem poštom nazat niko mi neće vratiti pare ali ako imam pravo da odem u njihovu prodavnicu i da tražim odmah da mi vrate onda ću tako i uraditi jer to mi je najbrže da rešim problem.
 
Kupio sam preko weba ali ako ima šaljem poštom nazat niko mi neće vratiti pare ali ako imam pravo da odem u njihovu prodavnicu i da tražim odmah da mi vrate onda ću tako i uraditi jer to mi je najbrže da rešim problem.
Možeš da da odeš i u radnju, smo treba popunjen onaj obrazac.
Ali to važi za ispravnu robu. Za neispravnu mora da ide a reklamaciju pa kad ustanove stanje onda ti biraš kako će se to rešiti (povraćaj novca, zamena za isti ili drugi proizvod ili popravka).
 
Da si nazvao korisnicki servis odmah bi ti bilo receno sta da radis.
Kazes ne radi i oni posalju kurira da preuzme i posle ti kurir donese zamenski proizvod.
Ja sam isto reklamirao memoriju i dobio novu tokom iste nedelje.
 
Čitao sam i tamo ali nisam nigde našao ništa tipa da mogu sad da odem u njihovu prodavnicu donesem robu i račun i kažem vratite mi pare jer je proizvod neispravan.

Ako si kupio preko web shopa, onda ne mogu u prodavnici da ti vrate pare, jer nisu oni stampali fiskalni racun, nego mora da se vrati u web shop. Prodavnica moze samo da prosledi u servis...
 
Da si nazvao korisnicki servis odmah bi ti bilo receno sta da radis.
Kazes ne radi i oni posalju kurira da preuzme i posle ti kurir donese zamenski proizvod.
Ja sam isto reklamirao memoriju i dobio novu tokom iste nedelje.

Pozvao sam korisnički servis i rekli mi zovi u ponedeljak reklamacije. Kako mi se čini tu bez čekanja neće biti ništa a sad dolaze praznici pa će se još više odužiti.
 
To sto je on dobio iste nedelje je izuzetak. Da li ćeš i ti biti iste sreće je veliki znak pitanja.
 
Meni je ovog leta crkao komp posle šest meseci, kupljeni su delovi u Emmi, on line.

Zvao sam korisnički centar i rekli su mi da mogu da ga odnesem u bilo koju winwin ili Emmi prodavnicu.

Odnesem ga u Emmi, čekao sam oko 15 dana i popravili su ga, bila je crkla matična ploča što sada nije bitno, uglavnom nije bilo problema. Čak su stavili nešto skuplju ploču bez ikakve naplate jer nisu imali istu kakva je bila.

Drugi primer, kupio sam on line neke zvučnike iz winwin-a i nisu mi se svidelo, isto sam ih zvao pa popunjavao neku molbu ili kako li se zove, poslao im i oni su mi vratili natrag sa obrazložienjem da su isti ispravni i da imaju tragova oštećenja bla bla... Jedva sam ih prodao preko oglasa ove godine, a kupio sam ih krajem 2014

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
 
Jedan off posto ne znam gde da pitam: Sta se desilo sa temom o zastiti potrosaca? Ja je vise ne vidim u ovom podforumu
 
Upravo sam sad video. Ode tema u telefoniju :D
 
Pozvao sam korisnički servis i rekli mi zovi u ponedeljak reklamacije. Kako mi se čini tu bez čekanja neće biti ništa a sad dolaze praznici pa će se još više odužiti.

Pa naravno kad je vikend i ne rade kurirske sluzbe.
Iskoristi vreme pa uradi memtest memorije i posalji im slike zajedno sa ceduljicom da si testirao i bacale greske.
U tom slucaju nece ih verovatno ni proveravati, vec odmah poslati zamenske.
Barem je tako meni bas ekspresno zavrseno.
 
ovde je problem što sa jednim modulom uopšte ne diže sistem a drugi je ispravan i sa njim sve radi kako treba.
 
Kupio danas tablet u emiju (narucio i cekao 5 dana umesto 4 kao sto su rekli). Otisao u radnju kupio i dosao kuci otvorio i gledam ima ogrebotinu veliku, pa zatim ima pocepanu nalepnicu pozadi i plus prednja folija kao da je neko krenuo da skida pa batalio.
 

Prilozi

  • thumbnail.jpg
    thumbnail.jpg
    80.3 KB · Pregleda: 236
  • thumbnail (1).jpg
    thumbnail (1).jpg
    65.7 KB · Pregleda: 223
  • thumbnail (2).jpg
    thumbnail (2).jpg
    64.8 KB · Pregleda: 225
Moguće da si dobio izložbeni model.

Proveri uptime u podešavanjima.
 
Nazad
Vrh Dno