Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Ipak je 4 pro 2nd gen napravljen od strage Brightway-a.
Inace upravo je stigao, prvi utisak je njegova velicina, ogroman je...
1000019952.jpg
 
Могли би нам приликом издавање налепнице дати ваучер у износу од 2061 динара + накнаде уплате, као субвенционисање јер користимо еколошка возила на обновим изворима елегије енергије.

Ово није ништа друго него узимање пореза на коришћење лаких електричних возила!
 
Ja se ipak nadam da će malo da regulišu i kamikaze. Ne treba zanemariti činjenicu da ludaka na našim ulicama ne manjka nezavisno od vrste prevoznog sredstva. Ja ću rado da platim za nalepnicu ukoliko će skloniti trotinete sa ulice bez nalepnice koji idu 50km/h.
 
Danas sam svratio do niškog AMSS-a da se raspitam. Ništa ne znaju. Rekoše mi da dođem od ponedeljka.
 
Stvarno mislite ako se plate nalepnice da ce da pociste ludake koji voze brze od 25km/h?
Pa nadam se da nisu sve uradili samo radi forme. To bi trebao da je primarni cilj izmene zakona. Naravno, sprovođenje zakona je uvek upitno ovde ali ja bih bio zadovoljan kada bi uklonili bar raznorazna čudovišta od 1kW kojih je prodano dosta pre donošenja zakona.
 
Vozio sam se par km, utisci su odlicni, 20km/h je i vise nego dovoljno. Nisam ga vozio preko toga jer nisam imao uslove za tako nesto. Trenutno je na punjacu, sutra cu prvi put sa njim na posao pa cu videti ponasanje na ruti gde cu ga najcesce i voziti. I da, na kutiji stoji da je max peak 800w, a ne 1000w, kako se reklamira na sajtu :)

Interesantno je to da dok sam se vozio, na ulici sretnem lika sa ninebot g2 max koji ima prednje i zadnje amortizere. Probao sam ga mozda 100ak metara, sto se tice ubrzanja, slicno je, ali amortizeri su poseban dozivljaj, voznja sa njima i bez njih je stvarno nebo i zemlja... I meni je ovde preporuceno da uzmem neki sa amortizerima, ali mi je to bilo puno novca za tako nesto, pogotovo jer se prvi put susrecem sa el. trotinetima... Tako da ko moze da priusti, topla preporuka za neki trotinet sa amortizerima :)
 
Postoje ljudi koji su pazljivi u saobracaju,postuju osnovne zakone prvenstva i raskrsnice.Ljudi koji se ne glupiraju vec uzivaju u voznji.I ako njihov trotinet ide 30km/h nije kraj sveta.Problematicni su drugi koji nista ne postuju,seku raskrsnicu,prolecu kroz nju.Vi se zapravo bojite takvih ljudi.
 
Nakon sezone sa punom zadnjoj gumom, vratio sam originalnu postavku sa spoljnom i unutrašnjom. Udobnost i tih zvuk u vožnji su tu. Mali kompresor v2 koji neko pomenu je presudio da to uradim.
 
Postoje ljudi koji su pazljivi u saobracaju,postuju osnovne zakone prvenstva i raskrsnice.Ljudi koji se ne glupiraju vec uzivaju u voznji.I ako njihov trotinet ide 30km/h nije kraj sveta.Problematicni su drugi koji nista ne postuju,seku raskrsnicu,prolecu kroz nju.Vi se zapravo bojite takvih ljudi.
Ja sam pre svega mislio na dualtrone čija nominalna snaga počinje od 900w gde ne postoji trotinet koji ima deklarisanu maksimalnu brzinu ispod 35 km/h. Većina modela dostiže preko 50km/h sa ekstremnim modelom koji ide preko 100km/h. Sve što se kupuje po IT radnjama je uglavnom ok. Dakle segway, xiaomi i slično su uglavnom u skladu sa zakonom i pravilnikom. Nisam ni ja neki koji će da muti vodu kada neko blago prekorači brzinu, pošto ni ja nisam cvećka ali primećujem da kada nema pravila i sankcija ljudi rade šta im se radi i idu u ekstreme.
 
Danas sam svratio do niškog AMSS-a da se raspitam. Ništa ne znaju. Rekoše mi da dođem od ponedeljka.
Tako svaki put rade kad se donese neki novi propis. Donesu propis a ne objasne do tančina proceduru, zato daju vakuum period od 2 meseca (do juna) da se krene s kažnjavanjem, dok se svi "uigraju".
 
^"Ipak, treba znati da ovde nije reč o uobičajenoj registraciji kao kod drugih motornih vozila, a koja nužno podrazumeva tehnički pregled, plaćanje taksi i poreza svake godine. Ovde je reč o jednokratnom postupku identifikacije električnih trotineta i njihovom uvođenju u evidenciju nadležnih organa, jer ipak je e-trotinet sredstvo koje se može koristi u saobraćaju."

Polako samo, ima vremena da se propisi izmene. Kakvi su, mogu lako da se dosete zimskih/letnjih pneumatika.
 
Aha, napokon, vidi se sa slika da bukvalno udare štambilj na tehničko uputstvo koje dođe s trotinetom.
 
A brojevi racuna za uplate?
Da li bi ovakav dokument imao prolaz, tj jel dovoljno sa sajta ovako nesto odstampati?
 

Prilozi

  • Xiaomi UK.pdf
    216.4 KB · Pregleda: 19
Tamo se popunjavaju uplatnice koliko sam shvatio. Bolje odštampaj baš user manual.
 
Rekli su mi iz AMSS da pratim ovaj link:

@Roy Fokker
Da, na licu mesta se placaju nalepnica i pregled i dobija se fiskalni racun.
A unapred se uplati opstom uplatnicom republicka administrativna taksa od 380 din.
Rekli su kada sve pripremim da se javim da oni zakazu termin. Malo cudno al ok.
Nasao sam ceo user manual online na 22 strane. To cu im poneti ako ne nadjem original fizicki do sutra.
 
Znači ipak nije cena 1560+500 dinara, nego 1560+500+380. Što da se ne otme još malo, kad može. Možda će morati da se plati neki dinar za amortizaciju tastature koja se troši kad unose podatke, pa za rezanje olovke, obavezno i majstor da se časti... 🤮 🤮 🤮
 
Данас ми је стигао нови тротинет. Узео сам Segway Ninebot KickScooter f2. Нажалост стари Xiaomi essential је мало пролупао, више о томе је у теми о приблемима са рекламацијама, па сам одлучио да жени купим бољи и јачи.

Ово је стварно велика разлика у брзини, стабилности, удобности! Одушевљен сам како иде. Мојих 100 кила понесе као од шале. Још точкови 10' су баш добри. Одмах сам свратио на бензинску пумпу да надувам гуме, али су обе већ биле на 3.1 бар.

Узео сам га за 53 хиљаде + достава и купио кацигу за 3700 динара. Заиста сам задовољан уложеним новцем.

Има једна мана, а то је да Ninebot забранио темпомат за f2 i f2 plus. Само про верзија има темпомат. Мало ми је то глупаво. Мада на овим нашим бици стазама и не треба темпомат на 25км/ч. Можеш згазити некога.

Следеће недеље да га региструјем, да отплатим дуг држави што ће жена да вози тротинет.

Него остала ми књижица и спецификација од Xiaomi-ja, па ако неком из Новог Сада треба, нека ми се јави, мени неће требати.
 
Rekli su mi iz AMSS da pratim ovaj link:

@Roy Fokker
Da, na licu mesta se placaju nalepnica i pregled i dobija se fiskalni racun.
A unapred se uplati opstom uplatnicom republicka administrativna taksa od 380 din.
Rekli su kada sve pripremim da se javim da oni zakazu termin. Malo cudno al ok.
Nasao sam ceo user manual online na 22 strane. To cu im poneti ako ne nadjem original fizicki do sutra.
Iz ovog teksta nije bas jasno da li se nose papiri ili treba ceo trotinet da se nosi da ga oni pregledaju?
I kako oni kontrolisu tacnu snagu trotineta?

kako ce da sprece da odneses papire od drugog trotineta?

nije mi poznato da li trotineti imaju neki broj sasije i slicno?

kakvi su metodi protiv zloupotrebe?

Sta se desava u slucaju prodaje trotineta?

Sta rade oni koji imaju jace trotinete?
 
На тротинету имаш серијски број.

Колико сам схватио, они ставе налепницу и сликају и тротинет и спецификацију где ваљда налепе копију налепнице.

Спецификација има модел тротинета, али не и серијски број.

Код мене има плочица са серијским бројем, број модела, година производње и максималне брзина.
 
@bakara Potpisujes izjavu da pod punom odgovornoscu garantujes da su predati podaci tehnicki tacni. I da neces drugome davati papire sa pecatom. Nosis i trotinet. Za sva pitanja postoji email adresa i oni za par sati odgovore detaljno. [email protected]
 
Da li je to samo da bi pisao nešta?
Piše da moraš da se pojaviš sa lakim električnim vozilom sa pratećom tehničkom dokumentacijom koju si dobio kupovinom trotineta, utvrdjuju da li se odnosi na taj trotinet i lepe nalepnicu. Za zloupotrebu su važeći zakoni a nalepnica nije na ime a prodajom mogu da te jure jer nisi prijavio poreskoj upravi prihod.
 
Prihod imaš samo ako si ga prodao skuplje nego si ga platio. Kako ide sa prodajom ako hoću da platim porez na prenos (pretpostavljam da si to mislio)?
 
Jeste porez na prenos, da neidemo u dlaku sa obzirom koliko pitanja je postavio a odgovori su napisani ukratko na okačenom linku.
 
kad smo kod pumpanja, ne znam da li ja uvek moram da budem neki baksuz da me nesto zeza.
danas posle 10 dana ili koliko ga već imam, gume na osećaj dobre ali rek'o ajd da proverim.

odem na pumpu, ovaj moj nastavak ne funkcioniše.
neće da propusti vazduh koliko god ga stegao, otpuštao, drndao tamo vamo . samo je na trenutak ispustio malo vazduha i to je to.
iznerviram se, krećem ka kući, počnem da tripujem da je guma otišla skroz, dođem pred zgradu, čujem neki zvuk, vidim gumu, učinilo mi se da je skroz ispustila, rekoh gotovo.

dođem gore u stan, iskuliram, vidim relativno na oko sve ok.
tako da i dalje ne znam, sutra ću odmorne glave na svetlu čačkati ventil pa ako ne radi, da tražim neki zamenski produžni.
 
Nazad
Vrh Dno