Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Da li neko od vas ima trotinet duze vremena? Treba li mu neki servis ili pregled posle odredjenog vremena ili kilometraze? Zbog kocnica eventualno razmisljam ili nesto da se malo podmaze?
I gde ga odraditi?
 
Da li neko od vas ima trotinet duze vremena? Treba li mu neki servis ili pregled posle odredjenog vremena ili kilometraze? Zbog kocnica eventualno razmisljam ili nesto da se malo podmaze?
I gde ga odraditi?
Ono što je najveći smor su gume koje treba redovno dopumpavati. Više od pola vozača koje vidim po gradu voze sa ispumpanim ili bušnim gumama a realno treba proveravati pritisak svakih nedelju-dve.
Kočnice, verovatno na većim kilometražama i zavisi koji tip. Ima tu još par ležajeva. U svakom slučaju za mene do sada na prvih 2500km samo pumpanje guma, ležaji se ne čuju a mogao bih da proverim doboše.
 
Šta mislite o ovom e skuteru? Uzeo bih neki za koji ne treba dozvola.
Treba proveriti kakvi su amortizeri.Imao sam nesto slicno ,to je bio najgori deo na celom skuteru.Udarali su u granicnike.I proveriti kilometrazu,dali pamti.Oce svako ukljucenje od nule da krenu.To iritira.
 
Ono što je najveći smor su gume koje treba redovno dopumpavati. Više od pola vozača koje vidim po gradu voze sa ispumpanim ili bušnim gumama a realno treba proveravati pritisak svakih nedelju-dve.
Kočnice, verovatno na većim kilometražama i zavisi koji tip. Ima tu još par ležajeva. U svakom slučaju za mene do sada na prvih 2500km samo pumpanje guma, ležaji se ne čuju a mogao bih da proverim doboše.
Meni je pre par dana stigao mi air kompresor na baterije, uzeo sam bas za trotinet jer sam i ja citao da gume moraju biti pod adekvatnim pritiskom inace ce se busiti...
 
Ako je slabo naduvana guma pojede se unutrasnja,i bez da je probusis na ekser ili staklo.
 
Segway je tu bolji jer nema unutrašnju i ima self-sealing gumu sa gelom pa je guma trajnija i otpornija na bušenje.
 
BTW, 10" gume na Xiaomi četvorci nemaju unutrašnju.
 
Da li neko od vas ima trotinet duze vremena? Treba li mu neki servis ili pregled posle odredjenog vremena ili kilometraze? Zbog kocnica eventualno razmisljam ili nesto da se malo podmaze?
I gde ga odraditi?
Klinac ima Segway Max G30 skoro 4 godine. Prvi dan mu je iskrivio volan kad je pao, vozio ga leti po ceo dan dok mu ne dosadi, ukratko - izgustirao ga, ja prešao makar 500km sa njim gde već treba i leti na +40 i zimi po minusu (jakna i kaciga za motor čine čuda) i do dan danas ništa nisam podmazao, pumpao, jedini ustupak mu je bio što sam ga držao u toploj garaži i povremeno dopunjavao bateriju. Planiram da zamenim obe gume i paknove za kočnice ove godine, to bi otprilike bilo prvo ulaganje. Izgleda da pomaže kad trotinet uglavnom vozi šofer od 45-50 kg.
 
Da li neko od vas ima trotinet duze vremena? Treba li mu neki servis ili pregled posle odredjenog vremena ili kilometraze? Zbog kocnica eventualno razmisljam ili nesto da se malo podmaze?
I gde ga odraditi?
G30 Max već 2 godinu kod mene, 3500KM prešao, jedino gumu jer je pukla skroz zamjenio.
Mogao bih ga ovo ljeto i oprat :D

Peri - deri mašina, samo puni i vozi.

I ovu gumu sam sam sjebao, punio je na 4, a 3,5max, i ostrugao je od betonsku ćošu sa strane, pa iscurio gel.
U meni 95kg, skoro svaki dan ga vozam, ljeti i zimi kada vrijeme to dopusti, i po kiši, lokvama bez problema.
 
Valjda će neko odraditi da nas ostale riješi nedoumice...
 
Jedini prijavljeni na konkursu je bio AMSS, eto odgovora gde ce se podnositi zahtevi i izdavati nalepnice.
 
Što su cakani, nije cena 2000, nego je nalepnica 1500 i papirić 500 dinara 🤮🤮🤮
Usput, ako ćemo da isterujemo mak na konac u skladu sa njihovim birokratskim debilnogovorom, nema gde da se zalepi nalepnica u skladu sa pravilnikom, pošto u njemu piše da se ona lepi "u gornjem delu nepomičnog stuba upravljača vozila", a stub upravljača nije nepomičan, pomiče se levo/desno. Kako bi se skretalo inače? 🤣🤣
 
Ne pise jel na godisnjem nivou ili je stalna???
99% da je na godisnjem, samo da provale prvo da nisu preterali sa cenom u smislu da je previse mala. Pa kad vide da im po 2k po trotinetu kaplje u kasu svake godine za bukvalno nula truda i potrebe, vrlo brzo i lako ce 2 da prerastu u 5.
 
99% da je na godisnjem, samo da provale prvo da nisu preterali sa cenom u smislu da je previse mala. Pa kad vide da im po 2k po trotinetu kaplje u kasu svake godine za bukvalno nula truda i potrebe, vrlo brzo i lako ce 2 da prerastu u 5.
Nije. Evo sada su objavili da je nalepnica trajna. 👇

 
Sta bi ovo znacilo konkretno za Xiaomi 1s trotinet od kojeg vise nemam nijedan papir?
Uz zahtev se, dodaje se, mora dostaviti i tehnička dokumentacija za lako električno vozilo, iz koje se može utvrditi marka vozila, trajna nominalna snaga elektromotora, najveća konstruktivna brzina i masa praznog vozila.
 
Ja recimo ne vozim bicikl. Nisam nikad imao kao klinac u Podgorici, sad u NS sam probao da naučim kao odrasla osoba i - ne šalim se - pao i slomio ruku. Trotinet mi je i ovako limitiran puna kapa što se tiče brzine i snage.
Ovo uopste nije nista cudno, moja majka nije nikad naucila da vozi bicikl, nisu imali uslova jer su se cesto selili (deda bio monter elektrana kada se prave pa obisli celu Jugoslaviju).
Trebao si da nadjes takozvanu "balanserku" koja nema pedale i gura se nogama, tako se najlakse nauci.
 
Znači zahtev ne može da se podnese u Beogradu u AMSS u Ruzveltovoj? Još jedna genijalnost u nizu, što bi moglo da se to uradi na lokaciji koje je najcentralnija od njihovih prostorija u BG...
 
U NS može, lokacija na Futoškom putu je 2.5km od mene i ima biciklistička staza do tamo.
1712692683786.png
 
Ko kaže da ne može da se ode trotinetom? Trotinet možeš da odguraš bile gde :)
Nego, postoje li negde instrukcije za plaćanje?
Tehničku dokumentaciju, odnosno uputstvo za trotinet, ne mogu da nađem. Zna li neko da li se priznaje odštampan pdf sa sajta proizvođača?
 
Vrh Dno