Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Pokretac tog pitanja ne moze to sam da uradi, jer je u pitanju premestaj ZOK ("zavrsna opticka kutija"), gde se opticko vlakno mora instalirati nanovo ili nekako produziti postojece vlakno, a to nije moguce u sopstvenoj varijanti, osim ko ima odgovarajuci profi alat (skupo) ili znanje da to obavi. To je izmestaj/premestaj postojece opticke instalacije/prikljucka. Prikljucak ide od spolja (npr. ulicni stub, ili hodnik zgrade za zajednicko stanovanje) pa do prostorija korisnika gde se postavlja ZOK.

Posto tehnicki to ne moze sam, bilo bi korektno da se to obavi bez dodatne naknade.
Resio sam ja svoj problem msm da nisam resio svakako bih njih zvao ali je nerealno da toliko kosto to, jedan clan mi je predlozio da samo kupim duzi LAN kabl i da odaljim ruter sto sam i uradio bez da mi instalateri dolaze i da mi naplate 2999 din hahahahahaha.
 
Pokretac tog pitanja ne moze to sam da uradi, jer je u pitanju premestaj ZOK ("zavrsna opticka kutija"), gde se opticko vlakno mora instalirati nanovo ili nekako produziti postojece vlakno, a to nije moguce u sopstvenoj varijanti, osim ko ima odgovarajuci profi alat (skupo) ili znanje da to obavi. To je izmestaj/premestaj postojece opticke instalacije/prikljucka. Prikljucak ide od spolja (npr. ulicni stub, ili hodnik zgrade za zajednicko stanovanje) pa do prostorija korisnika gde se postavlja ZOK.

Posto tehnicki to ne moze sam, bilo bi korektno da se to obavi bez dodatne naknade.

I ne samo to. Pa i ako korisnik sve to oko ZOK-a uspe da uradi sam - pitanje je ko će sutra da bude odgovoran za eventualne moguće probleme u budućnosti? A razne probleme imaš i sada sa ovim što su i kako su oni izveli tj, uveli optiku i opremu po kućama i stanovima. I mogu sutra u Yettelu da kažu - ovo nismo mi radili, ovo je neko dirao/menjao, budžio ili sam uvodio i mi ne odgovaramo i ne snosimo krivicu za to što vam nešto od naših usluge ne radi dobro i kako treba. Tako da... ja bez njihovog zvaničnog instalatera ne bih ništa dirao.
 
Moraću do poslovnice da probam da razjasnim neke stvari.
Niko nije pomenuo premeštanje ZOK-a. Dejan je prvobitno tražio žuti pigtail ili kako-se-već-zove kabl sa željom da mu ruter ne bude više na podu. Naravno da je najbolje bilo da potraži RJ45 kabl jer je dosta jeftiniji i lakši za manipulaciju, da ostavi ONT blizu ZOK-a i pomeri samo ruter na željeno mesto.
U PDF strani dokumenta koji sam stavio ranije piše cena za ZOK i optičke kablove. Meni oči bode "Naknadna instalacija uređaja", tj. ako bi nekom zatrebala promena pozicije rutera ili STB-a koliko bi to koštalo pogotovo ako bi prethodno trebalo razvući UTP kablove duže od 2-3 metra. Jer meni nisu bili u stanju ni konektor (jedan) da stave na već razvučen sa obrazloženjem da "Mi to ne radimo" i "Nađite nekog da vam to obavi".
U situaciji kada je (iz nekog razloga) potrebna drugačija pozicija uređaja, promena vlakna/kabla i slično, rešenje je izlazak instalatera na teren po zahtevu korisnika (što bi bila preporuka i ovde).
Potrebno je pozvati korisnički servis i zatražiti izlazak instalatera kao uslugu koja se naplaćuje po redovnom cenovniku 2.999 dinara.
Ovde meni nije jasno na koje se to uređaje misli. Ako je pomeranje ZOK-a što vi gore pominjete nemam šta da raspravljam. Kao ni za tanki optički kablić.
Ali ako su u pitanju ruter, STB i promena UTP kabla zar bi zaista čekali njihove instalatere da vas deru? I pitanje za njih je da li uopšte razvlače UTP kablove pošto su meni nudili samo gotove industrijske.
 
Da, kada se favorit lista kreira na jednom box-u - ista se pojavi (isti odabrani kanali) i na drugom boxu ili boxovima. To smo primetili još onomad, mada manje više svi gledamo iste kanale (+/- nekoliko kanala koje neko gotivi više a neko manje). Ne koristim TV aplikacije (LG, Samsung, Android TV) pa ne znam kakva je sa njima situacija (da li je isti slučaj da se i tu na svakom preslikaju isti odabrani kanali), na mobilnoj aplikaciji (za telefon) to nije slučaj (tamo na njoj još uvek nema opcije Omiljeni kanali pa valjda zato toga nema), a na računaru (web) sam sada tek probao (nisam to koristio prethodnih mesec ipo dana) vidim da su i tu isti odabrani kanali kao na STB-ovima.

Na neki način ima logike ako i box i web i tv aplikacije i mobilnu aplikaciju koristi ista osoba (pa da mu se ista favorit lista svuda preslika) jer normalno je da imaš iste afinitete i želje kada je gledanje kanala u pitanju na svakoj platformi, koju god da koristiš u određenom trenutku. Pa da kada pokreneš mobilnu ili web platformu ti se na njoj pojavi ista favorit lista kao ona kod kuće (a ne da svaki put na svakoj platformi iznova istu kreiram). Ali ako to sve koristi više različitih osoba (pre svih 2 ili 3 box-a svaki u drugoj sobi ili na 2-3 računara) normalno je da svako ima svoje želje i da preferira druge omiljene kanale. I da samim tim će svako imati različitu favorit listu kanala. Pa je u takvoj situaciji ovo nedostatak.

Zato je neophodno uvesti PROFILE (nešto što smo tražili da se omogući još pre više od godinu dana). I da se favorit lista veže za svaki profil. Pa da se za moj profil pojavi meni moja lista omiljenih kanala (bilo na TVu bilo na Web platformi) kada je pokrenem, a mojoj supruzi ili roditeljima za njihove profile njima omiljeni kanali. Jer možda isti televizor gleda više osoba, imamo više boxova, više kompjutera... pa da se prilikom pokretanja odabere određeni profil i po tome dobijemo i željenu favorit listu kanala. Pogotovo kada se uvedu još neka podešavanja u aplikaciji. Recimo oko izgleda Tema (ja recimo možda volim tamnu (crnu) temu kakva je sada, neko drugi više voli svetlu (belu) temu ili plavu...) pa da se ista aktivira odabirom profila. Ili oko zaključanih kanala - Profil koji ja odaberem će imati sve otključane kanale a profil koji pokrene dete će imati zaključane (ili vremenski ograničene) neke određene kanale,... Isto je i sa aplikacijama smeštenim pod Extra - ja sigurno neću skidati i koristiti iste aplikacije kao neki drugi (igrice na primer).

Tako da je opcija Profili više nego korisna i poželjna, da ne kažem neophodna u ovakvim situacijama. Rešavaju mnoge situacije.
Zato treba kao na eonu napraviti da moze vise lista favorita da se ima, a ne samo jedna. Nema smisla da na svim uredjajima bude uvek ista lista favorita jer na primer ja gledam sport i dokumentarne a keva domace kanale, znaci dva razlicita sveta. Inace da kada se napravi lista, svi uredjaji povezani na taj nalog imaju istu listu.
 
Zamena gume na jednom točku od 16' 10€ kod jednog vulkanizera, posao od 10min, pa ti vidi dal je skupo. I još im odvezeš i kola i gume u radnju.
Ne opravdavam y., samo konstatujem da su cene u k. otišle
 
@Der Schnitter & Dejan02 ne mora uvek da ide kablovima, sa bušenjem zidova. Mogu vam proširiti kućnu mrežu i staviti mrežne satelite (mesh), što će vas koštati još 350 din mesećno i posle toga oprema ostaje njihova. A možete iskoristiti i vaš stari ruter, ako ga imate - kao ekstender ili repeater, ako nećete da plaćate za njihov mesh.
 
Moraću do poslovnice da probam da razjasnim neke stvari.
Niko nije pomenuo premeštanje ZOK-a. Dejan je prvobitno tražio žuti pigtail ili kako-se-već-zove kabl sa željom da mu ruter ne bude više na podu. Naravno da je najbolje bilo da potraži RJ45 kabl jer je dosta jeftiniji i lakši za manipulaciju, da ostavi ONT blizu ZOK-a i pomeri samo ruter na željeno mesto.
U PDF strani dokumenta koji sam stavio ranije piše cena za ZOK i optičke kablove. Meni oči bode "Naknadna instalacija uređaja", tj. ako bi nekom zatrebala promena pozicije rutera ili STB-a koliko bi to koštalo pogotovo ako bi prethodno trebalo razvući UTP kablove duže od 2-3 metra. Jer meni nisu bili u stanju ni konektor (jedan) da stave na već razvučen sa obrazloženjem da "Mi to ne radimo" i "Nađite nekog da vam to obavi".

Ovde meni nije jasno na koje se to uređaje misli. Ako je pomeranje ZOK-a što vi gore pominjete nemam šta da raspravljam. Kao ni za tanki optički kablić.
Ali ako su u pitanju ruter, STB i promena UTP kabla zar bi zaista čekali njihove instalatere da vas deru? I pitanje za njih je da li uopšte razvlače UTP kablove pošto su meni nudili samo gotove industrijske.
Sve sto se tice UTP kablova je vec definisano cenovnikom koji se nalazi na jednom od listova korisnickog ugovora. Tako da se dodatni UTP dodatno naplacuje osim fabricki gotovih UTP kablova koje korisnik dobija uz opremu. Ono sto se ne placa dodatno je opticko vlakno i ZOK, i to moze da se instalira na mesto koje korisniku odgovara prilikom prve instalacije/prikljucka (koja god duzina optickog vlakna). Sporno je kasnije pomeranje ZOK, jer to nije precizirano cenovnikom ili jeste.

Sto se tice UTP-a, to meni nije nesto neobicno jer i SBB naplacuje sve sto nije osnovna Coax ili opticka instalacija. Pa cak i nece da razvlace uopste UTP jer nemaju alat za krimpovanje ili ih jednostavno ne zanima.
 
Poslednja izmena:
Ja mislim da nije skupo 3000 din da izađe ekipa na teren. Naravno, na zahtev korisnika zbog nekog premeštanja, a ne zbog otklanjanja smetnji. Ako su smetnje u pitanju naravno da to treba da bude besplatno. A ako sam ja odlučio da hoću da premestim zok ili bilo šta drugo, naravno da treba da se naplati izlazak.
Pa jel vi znate koje su cene? Pa koji to majstor hoće da vam dođe u kuću za manje od dve, tri hiljade?
 
Vidim da tamo preko (O 2) i dalje koriste stari sistem menija. Još uvek nisu prešli na novu verziju 2.34. Verovatno čekaju da je mi ovde u Srbiji istestiramo i ispeglamo pa da je onda njima tamo puste na ažuriranje. ;);)

Takođe vidim da imaju i Videoteku (Video klub) - nešto što je pitanje kada ćemo mi ovde to da dobijemo. Radio kanale ni tamo još uvek nemaju.

Vidim i da im se boja pozadine (tema) razlikuje od države do države. Nije crna kao kod nas. Negde je plava, negde teget, negde svetla (bela), Ne vidim šta je teško i problem da se omogući da imamo opciju da sami svi u aplikaciji biramo izbor teme (svetla, tamna, plava,...) kako se kome više dopada ili da se ista sama automatski menja (svetla danju, tamna noću) u zavisnosti od doba dana, kao što je u mnogim mobilnim aplikacijama koje koristimo godinama unazad?
 

Prilozi

  • O2-TV-2.0-Home_perex.jpg
    O2-TV-2.0-Home_perex.jpg
    280.6 KB · Pregleda: 86
  • O2-TV-2.0-EPG_1.jpg
    O2-TV-2.0-EPG_1.jpg
    123.5 KB · Pregleda: 66
  • O2-TV-1.jpg
    O2-TV-1.jpg
    166.3 KB · Pregleda: 52
  • epg2 (1).jpg
    epg2 (1).jpg
    525.9 KB · Pregleda: 71
Poslednja izmena:
Ono što bi bilo korisno i praktično da se uvede u aplikacije je podatak-informacija da nam dole uz vremensku crtu (za premotavanje sadržaja) treba uvek da stoji rečenica: "Preostalo do kraja". Da znamo broj preostalih minuta od tog trenutka kada smo se uključili u neku emisiju-film-utakmicu pa do kraja iste. Odnosno, ako smo premotavali napred-nazad - koliko od momenta gledanja imamo preostalo sati i minuta do kraja.
Taj podatak sada stoji na desnom kraju vremenske linije ali ne piše šta isti predstavlja, a primetio sam da mnogi koji koriste Hipernet (pre svega starije osobe) ne provaljuju da je to preostalo vreme do kraja te utakmice-filma-emisije koji gledamo (jer im promakne da odbrojava unazad) nego misle da je to podatak koliko to što gledamo ukupno traje (njegova ukupna dužina). Tako da bih ja tu iznad (ili ispod) tog tajmera na desnom kraju dodao rečenicu "Preostalo vreme" ili "Preostalo do kraja". Kao što to jasno piše na nekim drugim konkurentskim platformama. A možda bi eventualno negde iznad ili ispod vremenske crte trebalo prikazati i koliko ukupno to što gledamo traje (da se ne ide svaki put u Info zbog tog podatka). Sitnica koja nije neophodna ali stvar čini mnogo jasnijom i preglednijom i uklanja svaki vid nesporazuma (slušao sam često mnoge kako pričaju da im je Hipernet previše komplikovan za razumevanje i korišćenje).

Kao i da se doda pun naziv svakog kanala dole u crnom pravougaoniku kada listamo brzu listu kanala.
 

Prilozi

  • Screenshot_3a.png
    Screenshot_3a.png
    296.1 KB · Pregleda: 70
  • Screenshot_4a.jpg
    Screenshot_4a.jpg
    185.9 KB · Pregleda: 42
  • Screenshot_5a.png
    Screenshot_5a.png
    198.6 KB · Pregleda: 42
  • Screenshot_6a.png
    Screenshot_6a.png
    145.4 KB · Pregleda: 40
  • Screenshot_8a.png
    Screenshot_8a.png
    169.2 KB · Pregleda: 38
  • Screenshot_10a.png
    Screenshot_10a.png
    224.2 KB · Pregleda: 37
  • Screenshot_11a.png
    Screenshot_11a.png
    316.3 KB · Pregleda: 49
Evo na A1 ima da se podese i odaberu profili - Porodica i Pojedinac, Deca i Roditelji, Pojedinačno svaki član koji koristi TV uslugu. I da svoj profil (ili profil dece) prilagodi svom ukusu, željama i potrebama. Šta je problem da se i na Yettel-ovoj platformi omogući isto to ili nešto slično ovome?
Šteta što im je slaba ponuda kanal.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240403_001210_YouTube.jpg
    Screenshot_20240403_001210_YouTube.jpg
    86.8 KB · Pregleda: 39
  • Screenshot_20240403_002352_YouTube.jpg
    Screenshot_20240403_002352_YouTube.jpg
    40.6 KB · Pregleda: 35
  • Screenshot_20240403_001942_YouTube.jpg
    Screenshot_20240403_001942_YouTube.jpg
    42.9 KB · Pregleda: 33
  • 20240403_090939.jpg
    20240403_090939.jpg
    302.1 KB · Pregleda: 28
  • 20240403_090915.jpg
    20240403_090915.jpg
    351.1 KB · Pregleda: 25
  • 20240403_090852.jpg
    20240403_090852.jpg
    215.7 KB · Pregleda: 28
  • 20240403_090842.jpg
    20240403_090842.jpg
    224.9 KB · Pregleda: 29
  • Screenshot_20240403_001310_YouTube.jpg
    Screenshot_20240403_001310_YouTube.jpg
    55.2 KB · Pregleda: 28
  • Screenshot_20240403_001221_YouTube.jpg
    Screenshot_20240403_001221_YouTube.jpg
    50.2 KB · Pregleda: 42
Dragi Benchmarkovci,



Obaveštavamo da smo lansirali novu verziju aplikacije za Samsung Smart TV uređaje, koja če tokom dana biti dostupna na App store-u.

Uskoro ćemo objaviti i novu verziju aplikacije za LG uređaje, o čemu ćete takođe biti obavešteni.



Za dalje unapređenje, vaša podrška i feedback i dalje će nam biti važni. Nastavite da nam dajete komentare, sugestije i povratne informacije.



Još jednom, hvala vam na vašem strpljenju i podršci. Radujemo se vašim utiscima i sugestijama, jer nam je Benchmark zajednica neizmerno važna! 😊
Samsung TV, aplikacija ne moze da se instalira, kada kliknem Install ima cancel ali posle 10 sekundi opet install. Ima li resenja?
 
Na IRIS-u takođe postoji i opcija "Moje Poruke". Gde MTS svoje korisnike obaveštava o raznim stvarima: Promeni programske šeme, Da su pojedini kanali ukinuti, Da je promenjen redosled (pozicija) nekim kanalima (da su premešteni-pomereni na druge redne brojeve i koje), Da su dodati novi kanali (koji i pod kojim brojevima), Da će biti prekid u emitovanju na pojedinim lokacijama, Da će doči do poskupljenja usluga, Da vas podsete i opomenu pred isključenje zbog neplačenih računa,...


Mislim da bi takva opcija "Poruke" bila od značaja i koristi i @Yettel Srbija , a i njegovim korisnicima. Ne samo za isto ono što i MTS sve svoje korisnike obaveštava (to se podrazumeva da sutra radi i Yettel) več i za razne novine. Recimo prilikom novog ažuriranja da obaveste svoje korisnike da je nadograđeno na novu verziju, kao i koje su novine i promene donela pojedina ažuriranja (šta je ispravljeno, šta je promenjeno,...). Jer mnogi ni danas posle 2 meseca ne znaju da su dobili opciju "Omiljeni kanali" niti gde se ta opcija nalazi. Kao i da mnogi nisu imali pojma da su u februaru mogli da koriste besplatno HBO 1,2,3 i Cinemax 1,2. Iznenade se kada to čuju od mene sada u aprilu...

To bi recimo na Hipernetu moglo da bude pod Obaveštenja (ikonica zvonca u gornjem desnom uglu) - da nas tu obavesti o novoj pristigloj poruci-obaveštenju od Yettel-a, koju bismo potom otvorili i pročitali.
 

Prilozi

  • 20240404_210654.jpg
    20240404_210654.jpg
    152.6 KB · Pregleda: 22
  • 20240404_210719.jpg
    20240404_210719.jpg
    141.4 KB · Pregleda: 24
  • 20240404_233602.jpg
    20240404_233602.jpg
    198.5 KB · Pregleda: 31
Pozdrav svima,

zna li neko koji je tacno model LG televizora 65" OLED koji je u ponudi uz Hypernet?
 
Moraću do poslovnice da probam da razjasnim neke stvari.
Niko nije pomenuo premeštanje ZOK-a. Dejan je prvobitno tražio žuti pigtail ili kako-se-već-zove kabl sa željom da mu ruter ne bude više na podu. Naravno da je najbolje bilo da potraži RJ45 kabl jer je dosta jeftiniji i lakši za manipulaciju, da ostavi ONT blizu ZOK-a i pomeri samo ruter na željeno mesto.
U PDF strani dokumenta koji sam stavio ranije piše cena za ZOK i optičke kablove. Meni oči bode "Naknadna instalacija uređaja", tj. ako bi nekom zatrebala promena pozicije rutera ili STB-a koliko bi to koštalo pogotovo ako bi prethodno trebalo razvući UTP kablove duže od 2-3 metra. Jer meni nisu bili u stanju ni konektor (jedan) da stave na već razvučen sa obrazloženjem da "Mi to ne radimo" i "Nađite nekog da vam to obavi".

Ovde meni nije jasno na koje se to uređaje misli. Ako je pomeranje ZOK-a što vi gore pominjete nemam šta da raspravljam. Kao ni za tanki optički kablić.
Ali ako su u pitanju ruter, STB i promena UTP kabla zar bi zaista čekali njihove instalatere da vas deru? I pitanje za njih je da li uopšte razvlače UTP kablove pošto su meni nudili samo gotove industrijske.
Ukoliko nisi dobio odgovor na pitanje u vezi sa samom instalacijom, pozivamo te da nam kucneš putem privatne poruke, rado ćemo razjasniti mogućnosti :)
Zato treba kao na eonu napraviti da moze vise lista favorita da se ima, a ne samo jedna. Nema smisla da na svim uredjajima bude uvek ista lista favorita jer na primer ja gledam sport i dokumentarne a keva domace kanale, znaci dva razlicita sveta. Inace da kada se napravi lista, svi uredjaji povezani na taj nalog imaju istu listu.

Ono što bi bilo korisno i praktično da se uvede u aplikacije je podatak-informacija da nam dole uz vremensku crtu (za premotavanje sadržaja) treba uvek da stoji rečenica: "Preostalo do kraja". Da znamo broj preostalih minuta od tog trenutka kada smo se uključili u neku emisiju-film-utakmicu pa do kraja iste. Odnosno, ako smo premotavali napred-nazad - koliko od momenta gledanja imamo preostalo sati i minuta do kraja.
Taj podatak sada stoji na desnom kraju vremenske linije ali ne piše šta isti predstavlja, a primetio sam da mnogi koji koriste Hipernet (pre svega starije osobe) ne provaljuju da je to preostalo vreme do kraja te utakmice-filma-emisije koji gledamo (jer im promakne da odbrojava unazad) nego misle da je to podatak koliko to što gledamo ukupno traje (njegova ukupna dužina). Tako da bih ja tu iznad (ili ispod) tog tajmera na desnom kraju dodao rečenicu "Preostalo vreme" ili "Preostalo do kraja". Kao što to jasno piše na nekim drugim konkurentskim platformama. A možda bi eventualno negde iznad ili ispod vremenske crte trebalo prikazati i koliko ukupno to što gledamo traje (da se ne ide svaki put u Info zbog tog podatka). Sitnica koja nije neophodna ali stvar čini mnogo jasnijom i preglednijom i uklanja svaki vid nesporazuma (slušao sam često mnoge kako pričaju da im je Hipernet previše komplikovan za razumevanje i korišćenje).

Kao i da se doda pun naziv svakog kanala dole u crnom pravougaoniku kada listamo brzu listu kanala.
Hvala na ukazanim sugestijama, rado ćemo ih preneti na pravu adresu, svakako nam je mišljenje naših korisnika od velikog značaja, i pomaže nam da našu uslugu usavršimo po zahtevima naših korisnika.
Pozdrav svima,

zna li neko koji je tacno model LG televizora 65" OLED koji je u ponudi uz Hypernet?
Tehničke specifikacije LG televizora možeš videti na sledećem linku, negde pri dnu stranice možeš videti podnaslov "tehničke specifikacije". https://www.yettel.rs/sr/privatni/paketi-i-dodaci/hipernet 👈
 
Tehničke specifikacije sam video ali i dalje ne nalazim oznaku modela. LG oled taj i taj
 
Ukoliko nisi dobio odgovor na pitanje u vezi sa samom instalacijom, pozivamo te da nam kucneš putem privatne poruke, rado ćemo razjasniti mogućnosti :)
Postoji li neki razlog što nudite odgovore na, rekao bih a možda se varam, pitanje od javnog značaja?
Inače, glupo sam i brzopleto napisao da ću objašnjenja tražiti u poslovnici kad znam i sâm da je jedino moguće ako pitanje dospe do tehničara.
I ne, nisam dobio odgovor ali mi i nije potreban. Nekako se sâm nameće.
Piše u online dokumentaciji koliko košta premeštanje ZOK-a, zajedno sa razvlačenjem optičkog kabla (do 10, 20m). Ni slova o UTP kablovima. Ako tamo ne piše i ako mi tehničari rekoše da to ne rade, to je onda to.
Eto, meni je bila takva situacija da relokacija ZOK-a ne bi ništa promenila pošto je TV u jednoj sobi a ruter morao biti u drugoj. Kablovi dobijeni uz uređaje su prekratki. Pa sam bio sâm prinuđen da rešim stvar.
I ne zanimaju me nikakvi mesh sistemi, ekstenderi ili slična budženja kad sve može da se reši prostim kabliranjem.
A valjalo bi da se napomene da ne razvlačite UTP kablove (ako je to slučaj). Ima tamo negde još poneki tehnološko zaostali pojedinac poput mene pa računa da dolazite na adrese sa konektorima i koturovima kablova. Čisto da se neprijatno ne iznenadi.
 
To je to, hvala puno!
 
@Yettel Srbija
Predlažem da na pitanje korisnika prije generičkog odgovaranja “piše na sajtu” i sami posjetite taj sajt i pokušate da nađete infromaciju, jer je ovo IT forum, a ne ana.rs i korisnici su dovoljno pismeni i vispreni da su prije postavljanja pitanja u 75+% slučajeva već prečešljali sajt i nisu našli odgovarajuću informaciju, pa zato pitaju. Iznenadićete se kad vidite šta sve ne piše.
 
Ја и даље имам примедбу на квалитет резолуције на мобилној апликацији, оно је неких 240p максимум 360p, иако је искључена уштеда података.

Такође још једна ноторна глупост је да не можеш да гледаш на 3 иста уређаја истовремено, свеједно да ли су 3 иста анроид тв, мобилна или лап топ уређаја.

Већ мораш да комбинујеш рецимо 2 анроид тв + 1 мобилна, а не можеш 3 андроид тв или 3 мобилна уређаја истовремено.

Још једна глупост је да се у број уређаја рачунају 2 добијена yettel box-a + 1 уређај који није android tv.

Рецимо гледате на два Yettel boxа, не можете на још једном android box-у, док у СББ eon box и смарт box се не рачунају у број уређаја (5 + 1 за тв), или у мтс где поред 2 set top boxa може 3 уређаја за Ирис, без обзира да ли су 3 android tv или 3 мобилна уређаја.

Да сам ово знао узео бих ArenaCloud или Xplore TV.
 
Ја и даље имам примедбу на квалитет резолуције на мобилној апликацији, оно је неких 240p максимум 360p, иако је искључена уштеда података.

Такође још једна ноторна глупост је да не можеш да гледаш на 3 иста уређаја истовремено, свеједно да ли су 3 иста анроид тв, мобилна или лап топ уређаја.

Већ мораш да комбинујеш рецимо 2 анроид тв + 1 мобилна, а не можеш 3 андроид тв или 3 мобилна уређаја истовремено.

Још једна глупост је да се у број уређаја рачунају 2 добијена yettel box-a + 1 уређај који није android tv.

Рецимо гледате на два Yettel boxа, не можете на још једном android box-у, док у СББ eon box и смарт box се не рачунају у број уређаја (5 + 1 за тв), или у мтс где поред 2 set top boxa може 3 уређаја за Ирис, без обзира да ли су 3 android tv или 3 мобилна уређаја.

Да сам ово знао узео бих ArenaCloud или Xplore TV.

O tome pričamo godinu dana - da je sistem "broj istovremenih uređaja na kojima možeš da gledaš" prekomplikovan, jer ih ni oni sami u Yettelu ne razumaju i ne kapiraju (znam po tome kada odem do njihove ekspoziture da ih to pitam - nikad nisu sigurni i moraju da gledaju nekakve tabele). I da treba da uvedu da može da se gleda na bilo koja 3 uređaja a ne raznorazne kombinacije tipa: može n + 2m a ne može 2n + m ili n + m + h. Još se stvar maksimalno zakomplikovala od jesenas uvođenjem TV aplikacija.

To da se u broj uređaja računaju i dobijeni boxovi je posebna glupost još od samog početka Hiperneta (samo što do pre god dana nisi ni mogao nigde da gledaš TV sem na box-ovima pa na to niko nije ni obračao pažnju) i to ne bih komentarisao

I od novembra 2023 obečavaju da će nešto da urade (izmene) po tom pitanju (broj istovremenih uređaja za gledanje) pa evo za 5 meseci ništa od toga...

I ne znam kako je kod drugih, meni su oba boxa mrta većeras od 18:45 kada sam ih upalio, a nema ni interneta u stanu (totalni prekid). Na 9000 nema šanse nikog da dobijem, a razloge prekida ineterneta mogu samo da pretpostavljam...
 
Mobilna app radi u 1080p na iOS, i pretpostavljam na vecini Android telefona, ali na tvom ocigledno ne. A za ovo drugo jedino resenje je da ugasis boksove i onda ih obrises sa profila, i onda mozes da dodas i koristis smart televizore umesto boksova. Inace na sbb-u je to 5 registrovanih uredjaja ali ne moze na 5 uredjaja istog tipa da se gleda odjednom, nalog u mrezi, a van mreze je manji broj uredjaja dozvoljen, koliko se secam 3 komada, a samo jedan smart televizor u svim opcijama, pa mi je jedino tu hipernet u prednosti jer me boksovi ne zanimaju, vec samo smart tv (vise od jednog).

Edit. Navigacija kanala na mobilnoj hipernet app je tragedija, pa je takoreci beskorisna.
 
Poslednja izmena:
Ја и даље имам примедбу на квалитет резолуције на мобилној апликацији, оно је неких 240p максимум 360p, иако је искључена уштеда података.

Такође још једна ноторна глупост је да не можеш да гледаш на 3 иста уређаја истовремено, свеједно да ли су 3 иста анроид тв, мобилна или лап топ уређаја.

Већ мораш да комбинујеш рецимо 2 анроид тв + 1 мобилна, а не можеш 3 андроид тв или 3 мобилна уређаја истовремено.

Још једна глупост је да се у број уређаја рачунају 2 добијена yettel box-a + 1 уређај који није android tv.

Рецимо гледате на два Yettel boxа, не можете на још једном android box-у, док у СББ eon box и смарт box се не рачунају у број уређаја (5 + 1 за тв), или у мтс где поред 2 set top boxa може 3 уређаја за Ирис, без обзира да ли су 3 android tv или 3 мобилна уређаја.

Да сам ово знао узео бих ArenaCloud или Xplore TV.
sramota iskreno za to gledanje u isto vreme i koliko uredjaja moze!
 
Mobilna app radi u 1080p na iOS, i pretpostavljam na vecini Android telefona, ali na tvom ocigledno ne. A za ovo drugo jedino resenje je da ugasis boksove i onda ih obrises sa profila, i onda mozes da dodas i koristis smart televizore umesto boksova. Inace na sbb-u je to 5 registrovanih uredjaja ali ne moze na 5 uredjaja istog tipa da se gleda odjednom, nalog u mrezi, a van mreze je manji broj uredjaja dozvoljen, koliko se secam 3 komada, a samo jedan smart televizor u svim opcijama, pa mi je jedino tu hipernet u prednosti jer me boksovi ne zanimaju, vec samo smart tv (vise od jednog).

Edit. Navigacija kanala na mobilnoj hipernet app je tragedija, pa je takoreci beskorisna.
Iskreno mislim da nije do njega i kod mene je tako uzasan je kvalitet, a i da ne pricam o samoj aplikaciji koja je blagi uzas...
 
Ako vam je stalo da bude ok barem podelite model, android verziju, i brzinu wifi, ako nije onda ne treba. Ja na iphonu nisam imao problem sa samim kvalitetom slike, na wifi 5ghz i LTE (ako je barem 10mbps brzina).
 
Mislim mogu ja da napisem, isto korisitm 5Ghz kao wifi i LET 4G+, a fon je Galaxy A52s, android verzija 14. Mozda je samo za IOS bolje napravljena aplikacija i bolje optimizovana i to je to, ali sto se tice androida je katastrofa.
 
Mislim mogu ja da napisem, isto korisitm 5Ghz kao wifi i LET 4G+, a fon je Galaxy A52s, android verzija 14. Mozda je samo za IOS bolje napravljena aplikacija i bolje optimizovana i to je to, ali sto se tice androida je katastrofa.
Ja na tri android telefona povremeno koristim aplikaciju - nikad nisam imao problema sa njom (pogotovo ne sa rezolucijom), ni preko WiFi niti preko mobilne LTE mreže - ni pre godinu dana a ni sada u zadnje vreme
 
Nazad
Vrh Dno