Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Hoće li biti aplikacija i za webos 3.5? Vidim da je beta bila od 4.0 tek
 
Zdravo,



Kao što smo najavili, počinjemo i sa testiranjem aplikacije za Android TV.



Ukoliko želite da testirate aplikaciju, prijavite se ovde: Prijava za testiranje



AndroidTV
- Proces preuzimanja, instalacije i prijavljivanja na Android TV aplikaciju pročitajte u ovom DOKUMENTU.



Zamolili bismo vas da u narednom periodu aktivno testirate aplikaciju, nakon čega ćemo objaviti anketu putem koje ćete moći da nam prenesete svoje utiske i iskustvo. Hvala vam što nam pomažete da zajedno unapredimo korisničko iskustvo.



Uživajte u korišćenju Hipernet TV-a!



Vaš Yettel
Zaklompikovali ste oko skidanja apk i prijave na google disk. Sve vreme prikazuje da je apk. rizična po uredjaj.
Posle instalacije i prijave, prvi utisak: brza, laka za upoztrebu meni i interfejs kao kod boxa...
Samo kako izaći iz aplikacije, osim na silu, na dugme "home"?
Probajte to da rešite!
Hvala!
 
Prijavljuje da je rizičan zbog veličine, pa ga google ne može skenirati, i ništa više
 
Код мене на почетној страни у апликацији постоје само категорије данас, емисије и канали, нема филмова, серија, спорта, као ни опције претраге. Јел тако и код вас осталих? Ја сам апликацију инсталирао на Шаоми бокс.
 
Izdržali su 15ak minuta bez seckanja slike , čak je i Zvezda uspela više da izdrži a da ne primi gol..

Dok ovo kucam zamrzla se 😀
 
Za divno cudo, Kragujevac isto sve bez problema. Da li je sreca ili su unapredili sistem ne znam, ali popravlja se situacija.
Kad stalno kudim, red je i da se pohvali @Yettel Srbija kad ima razloga :)
 
@Yettel Srbija Android tv aplikaciju testiram na box uređaju koji sam priložio (slika)
Primećujem da nema sledećih opcija, a to su:
Moji snimci
Film dana
Sport dana
Najgledanije na Hipernet TV
Izbor dana
Namerno gledam i pratim putem vdsl interneta i nema da štucne.
Ovo su za sada nedostaci koje sam primetio da nedostaju.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-09-20-09-41-26-152_cn.wps.moffice_eng-edit.jpg
    Screenshot_2023-09-20-09-41-26-152_cn.wps.moffice_eng-edit.jpg
    94.3 KB · Pregleda: 58
Код мене на почетној страни у апликацији постоје само категорије данас, емисије и канали, нема филмова, серија, спорта, као ни опције претраге. Јел тако и код вас осталих? Ја сам апликацију инсталирао на Шаоми бокс.
Kod svih je tako, takva je aplikacija trenutno, i za ostale sisteme je tako
 
Pozdrav svima. Prvenstveno da vam se zahvalimo na povratnim informacijama. Vaše utiske ćemo preneti na pravu adresu.Informacija za sve vas je da smo upravo postavili novu konfiguraciju koja vam omogućava sve kategorije.
Pišite nam utiske.
 
Pozdrav svim forumašima i forumašicama, ovo je moj prvi post iako Benčmark recenzije pratim skoro od samog pojavljivanja. Nisam baš tip za forum, ali sam se registrovao prvenstveno zbog Jetela jer sam video da su ovde najaktivniji.
Da napišem ja i svoje utiske kao taze korisnik Jetelovog Hipernet TV-a od avgusta meseca. Internet, što bi narod rekao, cepa pa raznosi. Šljaka kao podmazano i za to stvarno svaka čast. U odnosu na Telekom koji sam morao mesčno bar pet puta da zovem zbog problema, ovo je stvarno prijatno iznenađenje.
E, sad, dolazimo do dela gde treba malo da se kudi, a to je televizija. Nemam primedbe na izbor i broj kanala, meni su okej i nešto što sam svakako gledao i na Irisu, ali u odnosu na Iris tek treba da radite na aplikaciji. To šteka, to secka, to se pikselizuje, to mora da se restartuje tv boks na svaka dva, tri dana nekorišćenja... pa čak i poprilično smireni tip poput mene prsne. Pošto imam u kući dva TV-a (WebOS i Android TV) radovao sam se testiranju aplikacija. Radost je splasnula kada sam skontao da treba da budem IT stručnjak da bih testirao WebOS aplikaciju, a Android TV aplikaciju tek iz trećeg puta da instaliram. Nadam se da ova Android TV aplikacija neće biti konačna verzija jer joj fale svakako zgodne kartice ''Serije'' i ''Filmovi'' u meniju, ali za razliku od tv boksa radi osetno bolje i brže. Nadam se da će WebOS aplikacija što pre ugledati svetlost dana na radost svih nas.
 
Ne znam da li je slucaj sa ostalim aplikacijama, ali na AndroidTV verziji se u meniju sa kanalima sve ispisuje latinicom, osim skracenih naziva dana, pa to izgleda bas konfuzno (npr. nem 22.9. je petak).
Pored toga, nadam se da ce biti osmisljen neki iole brzi nacin za kretanje kroz listu kanala jer je to sada mucno na boxovima koji nemaju numericke tastere na daljincu (npr. Nvidia Shield, Chromecast with Google TV).
 
Zaklompikovali ste oko skidanja apk i prijave na google disk. Sve vreme prikazuje da je apk. rizična po uredjaj.
Posle instalacije i prijave, prvi utisak: brza, laka za upoztrebu meni i interfejs kao kod boxa...
Samo kako izaći iz aplikacije, osim na silu, na dugme "home"?
Probajte to da rešite!
Hvala!
Kod mene se do izlaza iz aplikacije stiže dugim pritiskom na taster Back u glavnom meniju Hipernet aplikacije.
Pozdrav
 
Kod mene se do izlaza iz aplikacije stiže dugim pritiskom na taster Back u glavnom meniju Hipernet aplikacije.
Pozdrav
Sada je tako i kod mene. Početni meni je sada kompletan (danas, sport, film, extra....) Ali ako samo pipnem taster "back" ne dešava se ništa, ako držim malo duže pojavi se ali na delić sekunde mogućnost izbora za izlaz iz aplikacije koja se odmah izgubi, a ako baš držim muški, onda je jedno 5-6 puta pojavi taj meni u deliću sekunde, dok konačno se apk sama ne ugasi.
 
Kod mene se pojavi dijalog za izlaz iz aplikacije i moram da odaberem opciju da izadjem iz aplikacije. Druga opcija je da odustanem i ostanem u aplikaciji. Tako je bilo i juče, dok je meni bio onaj skraćeni; tako je i danas sa punim menijem.
Pozdrav
 
A jel može neko da mi reši ovu misteriju?
Imam dva boxa. ZTE
Imam apk na telefonu i sada instaliranu apk za android TV.
Što je ukupno 4 uredjaja.
Ovo je SS sa telefona.
Prikazuje mi da mi je zauzeto 6 slotova.
Kada god obrišem jedan od slotova (osim ZTE) on skine plus neku od druga dve!
Gde grešim?
 

Prilozi

  • Screenshot_20230920_204947.jpg
    Screenshot_20230920_204947.jpg
    54.6 KB · Pregleda: 45
Не знам да ли се још некоме дешава да мора да иде на Force Stop ове нове Хипернет апликације између два отварања? Мени се дешава да ако је отворим без претходног Force Stop-a, прикаже црн екран са командама, не чује се тон и не иде слика, стоји приказана последња емисија која је гледана пре изласка из апликације, али апликација не реагује ни на једну команду, мора да се изађе на Home дугме и да се онда оде на Force Stop и поново уђе да би радила нормално.
 
Govoriš za aplikaciju na Yettel boksu ili nekom smart TV-u? Ja aplikaciiju na box-u ne gasim, niti gasim sam box. Gasim samo TV, a aplikaciju ili box povremeno restartujem (uglavnom kad se EPG zaglavi, ili aplikacija uspori sa odzivom toliko da postane neupotrebljiva). Aplikacija se i sama restartuje kada izadjem iz neke druge aplikacije, bilo Play Store, HBO Max i slično.
Pozdrav
 
Говорим о овој тестној верзији апликације за Андроид ТВ, инсталирао сам је на Шаоми бокс и трудим се да је активно користим, али сам налетео на овај проблем који сам описао, па реко чисто да проверим јел се то дешава само код мене, или и код других.
Свакако сам планирао за неки дан да испишем сва своја запажања око апликације, можда буде од користи.
 
Ja nisam primeto neke probleme sa aplikacijom za Android TV - ovom što je pre neki dan puštena na testiranje. Da budem iskren, nisam je nešto puno ni koristio.
Pozdrav
 
Ne znam da li je ovo prava diskusija za ovo pitanje, ali da probam. Imam hipernet aplikaciju na mobilnom telefonu kako bih mogao da gledam TV van stana, međutim kvalitet slike je jaaako loš, rekao bih 720p ali ne bi me čudilo da je i niže. I nije problem u internetu, jer npr. SBB aplikacija radi savršeno na podacima (yettel mreža), kao i na Wifi mrežama i hiperneta i SBB-a. U podešavanjima u aplikaciji nema nikakvih opcija za kvalitet slike.

Jel se može to nekako popraviti?
 
Pozdrav svima, danas su mi postavili Yettel STB uredjaje na dva TV u kuci. Do sada sam koristio box paket 4 kod mts-a. Trenutno mi je slika dosta losija nego kod mts sto je bila, odmah sam primetio kao da mi slika secka, to se najbolje vidi na gledanju fudbalske utakmice kad pratis loptu ona prekida kretanja, takodje moze se lepo videti kod teksta kada su vesti koji prolazi u dnu ekrana. Da li je ovo normalno kod Yettel-a ili je nesto kod mene lose podeseno. Unapred hvala na odgovoru.
 
Postoji tu dosta mogucih problema kod prvog koriscenja boxa nakon instalacije, ukratko vidi da li se box azurirao na najnoviju verziju tv aplikacije, 2.17.2. Koja je rezolucija podesena u sistemu boxa, da li je 1080p 50Hz. Koja je WiFi brzina na boxu (ako je na taj nacin povezan), probaj recimo Youtube kako radi.
 
Što se niko ne hvali da smo dobil novi kanal na poziciji 89? 🥴🤫🤣
Čak ni Yettel!
 
Što se niko ne hvali da smo dobil novi kanal na poziciji 89? 🥴🤫🤣
Čak ni Yettel!
Video sam pre 2-3 dana. Nisam mogao da verujem da su pored milion drugih daleko boljih kanala to s**nje ubacili... :mad::mad::mad::mad:
Pozdrav svima, danas su mi postavili Yettel STB uredjaje na dva TV u kuci. Do sada sam koristio box paket 4 kod mts-a. Trenutno mi je slika dosta losija nego kod mts sto je bila, odmah sam primetio kao da mi slika secka, to se najbolje vidi na gledanju fudbalske utakmice kad pratis loptu ona prekida kretanja, takodje moze se lepo videti kod teksta kada su vesti koji prolazi u dnu ekrana. Da li je ovo normalno kod Yettel-a ili je nesto kod mene lose podeseno. Unapred hvala na odgovoru.
Ja takve probleme za nepune dve godine nikada nisam imao
 
Nazad
Vrh Dno