Ako pricamo o Aliexpresu, ti imas pravo na "dispute", tacnije povrat novca uz razlog gde ces navesti "da nisi obavesten" od strane prodavca da je moguce platiti i carinu za tu posiljku koju si porucio.
Samo da ne ostajem bez novca i predmeta.Ako pricamo o Aliexpresu, ti imas pravo na "dispute", tacnije povrat novca uz razlog gde ces navesti "da nisi obavesten" od strane prodavca da je moguce platiti i carinu za tu posiljku koju si porucio.
Sada ce mozda neko da pita "Pa kako prodavac moze da zna da li u drzavi u kojoj je stigla njegova posiljka naplacuje carinu" Itekako moze da zna ako je prodavac koji ima mnogo dobrih ocena i komentara jer u nekom trenutku ako ta posiljka mora biti ocarinjena sigurno bi se neki kupac zalio vec...
Ispravite me ako gresim.
A i ne razumem ove ljude koji kupuju telefone, kompjutere.. preko Aliexpresa.
Ako ti carina bude vise nego sto mozes da platis ili ne zelis da platis, jednostavno vrati posiljku i na dispute na aliexpress daj taj razlog zbog kog ne zelis vise posiljku.Samo da ne ostajem bez novca i predmeta.
O aliexpresu pricamo.
Pa pricali smo o carini u poruci ali mislim da je paket bio poslat vec,ne secam se.
Hoce na live chat.@whis Pitacu sko odgovore uopste.
Mada prodavac je u poruci napisao da ne zna koja drzava ce kako da carini i da li ce da carini.
Pa mi i pricamo o carini izmedju ostalog. Citaj malo bolje.
ako je to sto kupujes preko 50eur, onda znas da ces platiti carinu, i spreman si na to prilikom kupovine online iz druge drzave. ako ne zelis da placas carinu vec samo pdv onda kupujes stvari jeftinije od 50eur. nema tu sta da pitas prodavca iz druge drzaveAko pricamo o Aliexpresu, ti imas pravo na "dispute", tacnije povrat novca uz razlog gde ces navesti "da nisi obavesten" od strane prodavca da je moguce platiti i carinu za tu posiljku koju si porucio.
Sada ce mozda neko da pita "Pa kako prodavac moze da zna da li u drzavi u kojoj je stigla njegova posiljka naplacuje carinu" Itekako moze da zna ako je prodavac koji ima mnogo dobrih ocena i komentara jer u nekom trenutku ako ta posiljka mora biti ocarinjena sigurno bi se neki kupac zalio vec...
Ispravite me ako gresim.
A i ne razumem ove ljude koji kupuju telefone, kompjutere.. preko Aliexpresa.
Ako pricamo o Aliexpresu, ti imas pravo na "dispute", tacnije povrat novca uz razlog gde ces navesti "da nisi obavesten" od strane prodavca da je moguce platiti i carinu za tu posiljku koju si porucio.
Sada ce mozda neko da pita "Pa kako prodavac moze da zna da li u drzavi u kojoj je stigla njegova posiljka naplacuje carinu" Itekako moze da zna ako je prodavac koji ima mnogo dobrih ocena i komentara jer u nekom trenutku ako ta posiljka mora biti ocarinjena sigurno bi se neki kupac zalio vec...
Ispravite me ako gresim.
Ljudi kupuju šta hoće i gde hoće, šta tu ima da se razume ili ne, ako postoji mogućnost i želja zašto ne bi kupovali.A i ne razumem ove ljude koji kupuju telefone, kompjutere.. preko Aliexpresa.
Ti si bukvalno idealan za izbegavanje za online kupoprodaju...Pa ako nije stavio fakturu ima i njegove greske.
Ja znam da je svima stalo da posiljke prodju bez poreza i carine,ali ove vece posiljke je i normalno da se carine,a prodavac treba da stavi fakturu.
Oni su krivi sto to ne ucine.
Sad treba da se mi zalimo i da placamo jer to nije kao njihova obaveza.
ako te zovu ti kada im pokazes koliko si platio oni ti na to lupe carinu i sve i nemas porblem samo sto ces jedno 20 dana da cekas da te pozovu ako ne i vise. Cekanje je veci problem od nameta.Kako će me rebnu na carini, juuu. 😁
Naručio sinoć nešto što košta sa poštarinom oko 69$.
Pitao sam onako usputno na koju cenu stavlja fakturu pošto je sve bilo na popustu.
Odgovor Kineza, deklarisana cena paketa/fakture je na 8$.
Nema šanse da carina proguta da to košta 8 dolara.
Ja ću lepo da im dostavim sve što se tiče naplate kada budu tražili i da napišem da je to greška Kineza. Imam izvod iz banke i screenshot koliko me koštao proizvod sa poštarinom.
Znači komedija sa Kinezima 😁
Jedino što je onda problem da dobiješ povraćaj punog iznosa, jer neće kinez tek tako da se odrekne onoga što je morao da plati kad mu je roba vraćena.@RingeRaja Pa i treba da vrati ako ne ispunjava uslove,tako da ako nije prodavac stavio fakturu (a skuplja je stvar ili je nema kod nas.) apsolutno treba da vracaju sve posiljke,pa nek misle oni tamo.
@MilanBre
Pitanje je hoce li carinik to i da pogleda, pre ce da bude klik na prvi link u pretrazi na guglu
Ma da li je to moguce !Saznao sam da ima Kineza koji znaju naše carinske takse pa umanjuju fakturu.
Najveci problem tu je spedicija jer se oni uglave 3000-4000.Kako će me rebnu na carini, juuu. 😁
Naručio sinoć nešto što košta sa poštarinom oko 69$.
Pitao sam onako usputno na koju cenu stavlja fakturu pošto je sve bilo na popustu.
Odgovor Kineza, deklarisana cena paketa/fakture je na 8$.
Nema šanse da carina proguta da to košta 8 dolara.
Ja ću lepo da im dostavim sve što se tiče naplate kada budu tražili i da napišem da je to greška Kineza. Imam izvod iz banke i screenshot koliko me koštao proizvod sa poštarinom.
Znači komedija sa Kinezima 😁
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari