Šta je novo?

Bus Plus tehnologija

tesko da ce neko da nekoga ubedi da Bgd ima manje ili vise stanovnika, sve se svodi na subjektivni osecaj svakoga od nas, a statistika je kao i uvek, kao bikini ...

ono sto bolje ilustruje podatak o vecim guzvama jeste podatak o broju vozila koji cirkulisu gradom .. to je mozda takodje tesko odrediti, ali sigurno postoji broj registrovanih vozila negde i to je sigurno u debelom porastu .. a i ne treba nam broj, setimo se samo ispred nasih zgrada koliko je bilo automobila nekada i sada .. mogu da okacim snimak svog parkinga sa googleearth-a od pre npr 8 godina, bilo je mozda 10 auta, pre toga i manje, secam se dobro, a sada je taj isti parking stalno zauzet do kraja sa tri-cetiri puta vise vozila .. a parking ispod na kome se nekada igrao fudbal, a kola nisu ni zalazila tamo, e i taj je sada popunjen sa bar 20 vozila ..

zakljucak je - ima vise vozila nego pre, i to bas dosta vise, makar stanovnika bilo priblizno isto (sto verujem da vazi za gradski deo, ali nikako ne za prigradski koji se sigurno dooobro uvecao) ..

a na pocetnoj ujutru uskacemo na sva vrata kada majstor otvori putnicima da izadju, pa dok ne stigne da zatvori sva sem prednjih ...
 
pa dobro,ja ne znam da li postoji ljudsko bice koje zivi u Beogradu,a ima subjektivni osecaj da Bg ima sve manje i manje stanovnika....(?)

nego,izvinjavam se na offtopicu tj demografskim podacima itd,itd......(mada i sve to ima veze sa temom,jer navodno i taj bus plus sistem je uveden kako bi napravio reda u haoticnim i previse opterecenim linijama GSP-a)
 
Metro resava problem guzve ali od toga nema nista.
 
A Metro Plus? :d
 
hahaha :D
 
A zamisli svi koji se voze busom krenu da placaju/validiraju karte, za 5 godina akumilirace se dovoljno novca da se izgradi metro... salu na stranu... u Kijevu metro povezuje ceo grad kroz vise linija sa kraja na kraj, postoje cvorista na vise mesta gde se ukrstaju linije, presedanje je besplatno, odnosno placate samo ulazak u kompleks metroa, te 2008 (kad sam bio) ulaz je bio oko 0.15 euro centi, da li je danas vise nema pojma. Metro se po subjektivnom osecaju krece bar 100 na sat, strahovito ubrzava (nema sanse da ne padnete ako stojite i ne drzite se dok krece).

Citanje naredne stance su imali jos 2008-e uz LCD sa intereaktivnom mapom na vise mesta u vagonu.
 
Poslednja izmena:
A zamisli svi koji se voze busom krenu da placaju/validiraju karte, za 5 godina akumilirace se dovoljno novca da se izgradi metro.

Sada sledi flajer u busu, "Ako ne očitavate vaše karte, nema vam ga metro." :)
 
Javio se juče čovek iz Skupštine grada i rekao da nema pravo BusPlus da ukida ili uvodi linije, oni samo mogu prikupljati podatke o frenkventnosti putnika u linijama, a odluku donosi Direkcija za javni prevoz. Mada vidim da su ti plakati izazvali priličan bes ovih dana...
 
A je li stvarno tacna ona reklama da ce ukinuti linije gdje je ispod 30% putnika otkucalo karte, ili je shopped?
Prava je, video je u troli.

edit: Reklama je prava, ali oni nemaju veze sa ukidanjem linija kao što je napisao Exodusbgd. Phony marketing.
 
Poslednja izmena:
A moze im se, trenutno misle da su neko i nesto u tim plavim polo majcicama. Sve je to normalno u banana republici.
 
Једва чекам да контролори крену да пристижу у Ургентни...Пустили су му.а па мисле да су уватили Бога за браду.
 
Једва чекам да контролори крену да пристижу у Ургентни...Пустили су му.а па мисле да су уватили Бога за браду.

Sad na svakom kontrolnom punktu stoje i dva komunalna pandura, pre si jos i mogao da ih posaljes u urgentni, al sad nije vredno toga da nocis u mupu :) ovde pojedinac nema sta da trazi, jaci su, jedino svi slozno protiv sistema :)
 
ma jok, nema potrebe za tim da se ide protiv sistema. sistem je smesan i neodrziv i bez ikakvog aktivnog otpora. fejk reklame, nezgrapnost i neki nebolozni potezi, govori u prilog tome da iza bus plusa jednostavno ne stoje inteligentni ljudi koji donose razume odluke, nego amateri. gledam momke u 95 stoje u skoro praznom autobusu i kao objasnjavaju gde se ulazi a gde izlazi. u ostalim autobusima gde nema stalne kontrole, uvek ce biti totalna anarhija. ako misle da ce tako edukovati ljude i "nauciti redu"... mogu samo da se grohotno nasmejem posle turaka, nemaca, kurte i murte koji su istorijski u tome failovali.
 
Poslednja izmena:
otpor u stilu " Klintone nemas sanse " :p
 
Vozio se danas 18om, nisam ni osetio ovaj "novi" sistem... ljudi ulaze kao i do sada, na bilo koja vrata. A i bolje tako!
Ne znam sta bi uradio da je uletela ona "racija" kada sam se vracao sa faksa, skroz neraspolozen i iznerviran! :d
 
Juce su moju kolegnicu izbacili iz autobusa iako je imala uredno otkucano kartu. Pri tome je komentar kontrolora bio: "Idi peske kad ne kupujes kartu". Na kraju je prisao drugi kontrolor i utvridili su da taj ***** ne zna da koristi uredjaj koji mu je dat, posto je karta stvarno ponistena! Ali oni su nju vec izbacili iz autobusa.

Zalili smo se, dobili smo odgovor da je slucaj prosledjena nadleznima za rad kontrolora.
 
Tačno bi ga izbacio kroz šiber da sam otkucao kartu, a da mi ovaj kaže da nije prošla validacija...
 
Ahahaha.... svaka čast na klipu.

Nadrealistima naklon do poda - sve su uspeli da predvide. Nagradna otimanja države, nindža kontrolore...
 
Zasto ljudi validiraju karte posle 22h ?
 
I zasto postoje kondukteri u nocnom autobusu ? Kad svaki autobus ima bus plus validator.
 
Zato sto svi moraju da kupe kartu od 240 din. Mesecna ne vazi za nocni. Ovi sa kreditima bi jos i mogli da plate, ali ovi sa mesecnim ne.
 
Nazad
Vrh Dno