@MilanBre Bas imam malo skuplji telefon. Hteo sam da pravim video tokom voznje. Onda da ipak bataljujem tu kombinaciju. Nije mi pod moranjem da kupim nosac za mobilni.
Zeopoxa zakon , meni draza od strave, jedino sto auto pauza ne radi kako treba, barem meni, ne zaustavlja se odbrojavanje kada stanem, bez obzira koliko dugo stojim.
Inace kod strave mi je nelogicno brojanje kalorija, npr za sat vremena brzog hoda mi izbaci vise potrosenih kalorija nego za sat vremena voznje. Nije da je to nesto presudno ali mi nije logicno.
Jedno pitanje za iskusnije kolege, kako odrediti koja visina sjedista bi bila idealna? Kad podignem toliko da ne mogu dohvatiti cestu nogom lakse mi je okretati tj manje se umaram ali me ledja vec posle sat vremena uhvate, a kad spustim da mogu vrhovima prstiju dohvatiti cestu ledja ne bole ali se vise umaram okretanjem. Da li to znaci da geometrija ne valja?
Zeopoxa zakon , meni draza od strave, jedino sto auto pauza ne radi kako treba, barem meni, ne zaustavlja se odbrojavanje kada stanem, bez obzira koliko dugo stojim.
Inace kod strave mi je nelogicno brojanje kalorija, npr za sat vremena brzog hoda mi izbaci vise potrosenih kalorija nego za sat vremena voznje. Nije da je to nesto presudno ali mi nije logicno.
Jedno pitanje za iskusnije kolege, kako odrediti koja visina sjedista bi bila idealna? Kad podignem toliko da ne mogu dohvatiti cestu nogom lakse mi je okretati tj manje se umaram ali me ledja vec posle sat vremena uhvate, a kad spustim da mogu vrhovima prstiju dohvatiti cestu ledja ne bole ali se vise umaram okretanjem. Da li to znaci da geometrija ne valja?
Pitacu i ovde, pa neka moderator obrise pogresnu temu https://forum.benchmark.rs/threads/kupovina-bicikle.501688/
Pošto je stari bajs odslužio svoje, kupio bih novi, za rekreativnu vožnju uglavnom po gradu i po stazi.
Ne bih davao više od 250e, pa sam na netu našao sledeće modele:
Polar mirage urban
Polar helix
Polar forester
Capriolo Level 9.0
Takodje su mi u prodavnici u komsiluku ponudili neku cross biciklu, ne znam nista o njoj.
Ako neko ima iskustva i preporuku neka piše. Može i neki drugi model, da se uklapa u cenu.
Jedino što sam našao na netu je tema nekog lika koji je sa polar mirage prešao preko 50k kilometara po brdima, tako da deluje kao dobra kupovina uz redovno odrzavanje.
Ne lozim se na (verovatno nekvalitetne) disk kocnice, amortizere bih takodje izbegao (moze prednji). Samo da je lagano za voznju i da podnose tezinu vozaca blizu 100kg
Ne razumem se bas dovoljno da bih kupovao polovno. Ako mozes posalji preporuku za nekog prodavca (na pp) pa cu da pogledam sta ima, ili za konretan model koji da gledam.Moja topla preporuka da za taj novac kupiš polovan bicikl od proverenog prodavca. Imaš kp, cikloberzu pa šaltaj oglase za taj novac.
Obrati pažnju na veličinu rama. Takodje, obim točka.
Konkretno nisi naveo šta tražiš.
ako hoces jedan bicikl za sve, onda gravel
I geometrija je malo drugacija. Ram je robusniji, manje aerodinamican, polozaj nije toliko brutalan.Nisam shvatio šta je na mom Gravel razlika u odnosu na klasičnog drumaša, osim širine točkova. I što gume nisu slick.
I definitivno nije all around, jer rupe i dzombe baš ne voli.
Još uvek ne vozim koliko bih želeo, ali sam za sada baš zadovoljan biciklom.
Šta je trapezasto/ide na dole? Koji deo kormana?I geometrija je malo drugacija. Ram je robusniji, manje aerodinamican, polozaj nije toliko brutalan.
ako pogledas kormane, videces da su trapezasti, dok drumski idu ravno na dole.
pravi se razlika i izmedju ciklokros i gravela (mada je za mene to isto), a tek izmedju druma i ova dva.
drops na dropbar idu ka spolja, tako da korman izgleda siri dole nego gore, kod nekih zahtevnijih, tehnickih, spustova van asfalta, bolja je kontrola biciklaŠta je trapezasto/ide na dole? Koji deo kormana?
Koliko je Edge pouzdan u kreiranju ruta?
Sad sam odradio neke rute i jedna ide 99% kuda sam i mislio da prodjem, osim što bih ja išao kroz centar Stare Pazove, a on je pametno obišao te najfrekventnije raskrsnice.
S druge strane, Omoljicu mi je od Zemuna rutirao preko Smedereva. Možda iz ugla biciklistickih mapa i ima smisla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari