Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Ako vozis pretezno na asfaltu neces dobiti mnogo, ja bih pre trazio bolje/sire gume sa kojima ce mozda biti malo udobnija voznja i to je to. Predpostavljam posto je stariji ram, da je uzi vrat vile, i automatski tu si organicen u izboru. Ono sto mozes da biras su uglavnom nizerazredne vile koje su kratkog veka i ne amortizuju nesto specijalno. Plus sto pre dobiju luft, krenu da skripe itd. U tom kontekstu, kruta vila je bolja, em manje energije trosis dok vozis, em nemas sta da odrzavas.

Ako nemas, kupi neke krstene rukavice sa gelom i kvalitetne gripove tj rukohvate na kormanu. Ja sam koristio neke Ritchey za odprilike 1000-1500din iz planeta, sundjerasti, crni, odlicno su se pokazali sto se udobnosti tice.


Ako vozis offroad onda nisam pametan sta da ti savetujem.


Hvala na odličnom savetu, mislim da je onda bolje ništa ne dirati nego da na silu nešto čačkam pa zeznem. Da uglavnom je to gradska vožnja na asfaltu.
 
hteo sam pre svega da dobijem na nekoj udobnosti

Cim ti trazis udobnost nisi ti za paciklo :D To je predvidjeno za asketizam a ne za foteljaske voznje nego ispedaliraj jedno 500 km pa onda dodji po savet :p
 
Cim ti trazis udobnost nisi ti za paciklo :D To je predvidjeno za asketizam a ne za foteljaske voznje nego ispedaliraj jedno 500 km pa onda dodji po savet :p



Ahaha okej zookarma u pravu si da prvo ispedalam deonicu pa onda da se raspitujem, ja to više od neke želje da paciklo dodatno sredim više me nervira to bangavo penjanje na bankine i kontam da bi i vizuelno dobio na šmeku :D povećao bi motivaciju ... Mislio sam da u fanatiku vidim te prednje vile ali ...
 
Poslednja izmena:
Bas si nasao gde da geldas vile. :D
 
Ja vozim bajs sa vilom a vozim samo asfalt i nikakvu razliku primetio nisam u odnosu na stari bajs bez nje.
 
Zavisi od stila voznje. Meni je voznja 99% na asfaltu ali zbog losih puteva prema manjim mjestima, selima i brdima, da nema prednje amortizacije odvalilo bi mi ruke. Isto i po gradu kada se penjem i silazim po trotoarima konstantno. Prije sam mislio da je full suspension pointless za asfalt ali mi se nekoliko puta desilo pri brzoj voznji da mi se stopalo pomjeri sa pedale jer mi je zadnji tocka udario u neravninu tako da opet.. sve zavisi kako ko vozi.
 
Ja vozim bajs sa vilom a vozim samo asfalt i nikakvu razliku primetio nisam u odnosu na stari bajs bez nje.

Ruke su ti zahvalne a i ne znas :)

ako imaš bolji predlog nije problem da mi kažeš gde da gledam potpuni sam noob čisto informativno da pogledam

Na cikloberzi ili 2bike .rs polovne, imas par pouzdanih prodavaca i mozes jako lepo da prodjes recimo da nadjes RS REBA-u za 75 eura :).
Doduse treba ti reci da malo bolji amorti ovog tipa zahtevaju neko godisnje odrzavanje naravno sve zavisi od kolicine i stila voznje, reba je zgodna vazdusna je :)
 
Poslednja izmena:
Ruke su ti zahvalne a i ne znas :)



Na cikloberzi ili 2bike .rs polovne, imas par pouzdanih prodavaca i mozes jako lepo da prodjes recimo da nadjes REBA-u za 75 eura :).
Doduse treba ti reci da malo bolji amorti ovog tipa zahtevaju neko godisnje odrzavanje naravno sve zavisi od kolicine i stila voznje, reba je zgodna vazdusna je :)

Ajd daj link od par njih?:)
 
Dajte bre ljudi kakva Reba na matorom kapricozu? Treba mu vila sa 1'' vratom, navojem i quill lulom... Ako nadje neki Logan za 26'' tockove treba da peva :) A kakav je to amortizer ne bih da komentarisem.
Sve u svemu Toso, batali se amortizera na toj bicikli :)
 
Dajte bre ljudi kakva Reba na matorom kapricozu?

Trazio je gde da prodje najpovoljnije pa sam dao primer, nemam ni sliku njegovog bajka niti znam sta moze ili ne, poveo se razgovor ako se odluci i na osnovu cega da odluci ..
 
Moj bajk je običan capriolo Y track nemam pojma koja je godina u pitanju hteo sam da nešto promenim i da nije skupo ispada da su skuplje vile od njega samog :D ali jeste u perfektnom stanju kao iz radnje da sam ga sada uzeo.
 
Poslednja izmena:
Samo treba malo da se naviknes na voznju, na duze relacije .. i da volis voznju .. Onda udobnost dolazi sama :) izvozaj jedno 1000 pa dodji opet da divanimo :D
 
Nekoliko događanja sa skorašnjih vožnji:

1. Odvažih se da prvi put krenem u vožnju savskim nasipom barem do Jakova. Subota predveče, dođem od kraja staze na keju, zastanem da se osvežim i vidim kako je rampa podignuta, a automobili non-stop prolaze. Ajde, mislim se, nije strašno, proćiće oni. Krenem tako prema Jakovu, kad ne lezi vraže. Ajde što je asfalt na putu sav ispucao pa se tumbam, al' što automobili prolaze neprekidno u smeru prema gradu... Užas živi. Samo dva puta u rasponu od 20-30 sekundi nije bilo automobila. Nije mi ni bilo na kraj pameti da se njakam s njima tokom celog puta. Onde treba postaviti tenk i specijalnu jedinicu. Ko će drugi da natera *****e redu, radu i disciplini :D

2. Bejah na Adi i malo pred sumrak krećem nazad na NBg. Sve je bilo u klasičnom fazonu do mosta na Adi. Idem stazom i kako staza nestane tako se pomerim još malo desno zbog ukrštanja puteva sa mosta i iz pravca grada. Ispred mene dve devojke koje idu na most i dva-tri momka koji su skretali levo prema gradu. Na nekih 10-15m od mosta pogledam desno da vidim koga ima za mene, i pri vraćanju pogleda napred spazim lika kako se velikom brzinom spušta i ide prema meni, cimnem volan ulevo, a nalazio sam se na metar od ivice ulice, i izbegnem lika. Lik viče, gestikulira, pokazuje da sam *****, ja njemu viknem da treba da gleda kuda ide, klinci iza mene se nešto smejulje... Posle mi je devojka rekla da je on sve vreme vikao "Paziii!!!". Sve se mislim koji se to ***** spušta toliko velikom brzinom dok je u podnožju mosta gužva i još se prebacuje na desnu stranu [gledano iz mog smera] kao da smo u Engleskoj.
 
Onde treba postaviti tenk i specijalnu jedinicu. Ko će drugi da natera *****e redu, radu i disciplini :D

Ne tenk nego treba nacrtati saobraćajcima da bi naplaćivanjem kazni mogli da inkasiraju dnevno daleko više nego na bilo kojoj drugoj lokaciji i tako jedno mesec dana dok se ne proširi info da su tamo, onda naprave pauzu 2 meseca da ljudi zaborave i onda opet mesec dana pisanja kasni svakodnevno, 5000 rsd svakom i da vidiš kako bi brzo naučili ljudi... Parkiraju se negde na kraju, ostave jednog kolegu kod rampe i kad se nakupe vozači samo jave "zatvaraj rampu" i onda puštaju jedan po jedan auto uz -5000rsd čestitku :D
 
Poslednja izmena:
@sirius9

objasnio. to je to.

Sta mislite,da li da menjam kocnice na mom Avalancu? Da mu umesto Shimano BR-M375 koje imam sada,stavim Avid BB5? Posto sam video da ima u totalbike. Uopste nemam zamerke na ove do sada,mene stvarno odlicno sluze,ali ono,znam i vi ovde kada ste pricali da su BB5 odlicne,a trebalo bi da mi ostane novac od putovanja pa sto da se ne iskoristi :D
 
If it's not broken don't fix it.

Objektivno, mislim da si sam odgovorio na svoje pitanje "uopste nemam zamerke na ove do sada, odlicno sluze". Kad prestanu da sluze, onda menjaj.

Subjektivno, ako vec menjas, ili bb7 ili neka hidraulika.
 
Malo se vozalo po šumama:

1c8qead3n4kwdcczg.jpg


2ec67o2vus4i9yxzg.jpg


hzichy77v1q8gwpzg.jpg


90xj0ih64wm7yxpzg.jpg


j1aksy9kju5kjp9zg.jpg
 
Sic manje vise ali fotke su skroz profi, nosio se dobar aparat na voznju [emoji14]
Gde je ovo?
 
Na fotografijama nisam ja. Ja sam iza kamere i moj je taj GT na na slikama a ne kapriolo. Ovo su šume kod nas pored Zenice. Nekih 12km od grada.

Sto se sica tice, ne znam da li mislite na prvu fotografiju ili bas na GT, ali je kod mene sic pdignut tako da mi noga na donjem dijelu bude skroz prava. Tako mi najbolje odgovara mada trazim drugi MTB. Nesto sa duzim ramom, mozda neki XL.
 
Poslednja izmena:
Od kad teras specijalca?
 
Dve nedelje otprilike. Za velicinu manji nego Cube (L, kube bio XL) i dosta je bolje. Mada spec ramovi imaju malo duzi tt od kuba ovaj broj manji je prava mera. Ai SRAM prvi put vozim na svom bajsu i ne bih se vracao na shimano :) Doduse nisam probao najnovije serije (8000 i 9000) kazu da su slicnije sramu ali od ovih prethodnih je meni daleko bolji osecaj. Pogotovo jednofaz... Bojao sam se da mi ne bude dovoljno brzo po ravnom sa 32 zuba napred ali posto ima 10tku pozadi sasvim je dovoljno.
 
Kad već planiraš, planiraj nešto sumanuto...
Danas, odnosno sad već juče, odvozah nešto što mi je bila davna želja. Tačnije, želja mi je bila da polovinu puta pređem kolima, pa onda na bajk, ali je to bilo nemoguće organizovati, pa sam i prvi deo morao da pedalam. A prvi deo je planina. :) Ukratko, vozio sam od Rijeke do Trsta i nazad. Ukupno 165 km, s tim da sam u odlasku vozio kilometrima po kamenjaru (uzbrdo), da je na putu bilo dosta saobraćaja i da me vetar razvalio. A na početku i kraju se smrzoh. RunTheMap je izmerio preko 4000 metara ukupnog uspona, ali Strava je to ispravila na 2405. Najviša tačka mislim da je nešto ispod 700 metara. I teško je reći u kom smeru je bilo gore. :) Vožnja i predeli svakako fantastični, ali teško će mi tako nešto ponovo pasti na pamet, bar u skorije vreme. Čak ne toliko zbog napora, nego kad staješ za slikanje, dan prosto nema dovoljno sati. Još se u Trstu nisam nešto ni zadržavao, jer sa biciklom ionako ne mogu da se obilaze radnje, a radnje ionako nisu ni radile (subotom mahom samo do 12:30, a ja tamo stigoh mnogo kasnije).

Evo linka za trek na Stravi, ako nekome nešto znači. Teško da ima nekih impresivnih detalja (osim tog uspona i to na tolikoj kilometraži), jer je to bila vožnja zadovoljstva, kao i ostale, a ne trening. Najvažniji cilj bio je vožnja i snimanje dela kroz Sloveniju, sa drvoredima platana pored puta, jer izgleda predivno, kao i offroad spust od Kozine do Trsta koji je fenomenalan (offroad, ne Trst, mada je meni i Trst fenomenalan grad :)). Inače, vikend je najgori period za odlazak u Trst (ništa ne radi, a ogromne gužve), ali je to trebalo da bude jedini dan sa malo vetra i lepim vremenom (za kameru). Nažalost, ništa od toga. Vetar me razbio celim putem, a sve negde do podneva bilo je oblačno. Šta da se radi.

Na kraju mi je krivo što u povratku nisam išao putem, kroz Basovicu, nego opet na offroad, ali morao sam još da slikam mostove i tunele, a saobraćaj je ionako bio naš nezgodan. U svakom slučaju, ukupan utisak odličan, kao i slatkiši iz tzv. fri šopa. :)

Nema detaljnog linka, jer još nisam napisao detaljni izveštaj.
RunTheMap definitivno ima neki problem kod celodnevnih aktivnosti i počne da brljavi, ali niti puca, niti pravi neki ozbiljan problem, niti kuka da nema memorije.

P.S. Koga mrzi da analizira Stravu - prvih 25-28 kilometara je uspon (sa nula na ~650 metara), a ja sam još izabrao da bar 5 km bude po kamenjaru. U povratku, tih 16 km offroad staze je stalno uspon (sa nula na ~500 metara). Između je goredoliranje
 
@sajlonac Haha, znam ja te fore - kuća ti je 20 metara levo na prvoj slici, pa si tako lepo montirao bajk i slikao dolinu da ispadne da si se popeo... ;) A i to blato si polio po biciklu na kraju. Nigde ga nema na slikama, a onda odjednom bajk blatnjav. :) Vidiš kako je Glenn to napravio - stavio je i sliku sa blatom. Ali, dobra je fora, ja isto držim kod kuće bure sa blatom (osim kad stavimo kupus, ali to je obično zimi, kad ionako ne vozim). :)

@Glenn I meni nekad otpadne glava na vožnji po kamenjaru. :) Ne znam da li aparat pojačava boje, ali slike izgledaju odlično. I ne samo boje, nego i kadriranje. Nisam siguran da li bih zarad toga zakucao bicikl u blato, da tako lepo stoji ;), ali ajde...

Izvinjavam se, ustadoh juče u 6 i lipsah ceo dan na vožnji, pa mi onda dođe tako...

P.S. Zaboravih da pomenem da Toblerone više nisu od 400 grama, nego 360! Bezobrazluk. Ovo je poslednji put da sam kupio.
 
Poslednja izmena:
canejr Hvala. A vjeruj da nije najmjerno zakucano u blato. Kolega pokusa proci kroz tu baru, prvi tocak prosao, drugi propao. Sidje i ostane tako zalijepljeno nekih par minuta dok nije palo na stranu.
 
Nazad
Vrh Dno