Šta je novo?

Banka Intesa

valjda za kartice, pa će da ti se javi agent i odradićete verifikaciju.
 
OK. Pokušaću onda preko agenta. Ne nudi mi nista osim opcija. Vrv treba da sačekam.
 
Sedim večeras i gledam seriju na TVu, kad stiže poruka skinuto 100e sa kartice, neki Zalando Berlin. 😂 Znao sam odmah šta je, zvao i blokirao karticu. Negde je procurela očigledno.
Ruku na srce, ko zna gde sve sam ostavljao tu karticu. Gde god da sam kupovao nešto online, po aplikacijama za subscriptione itd.
Nisam hteo da koristim virtuelnu da se cimam da pravim, brišem, pratim na svakih 6m, pa negde radi negde ne itd.

A nisam ni setovao limite za internet potrošnju, tek sam sad video da ta opcija postoji, i to je stvarno super. Je l' to radi u praksi? 😂 Kontam da stavim tipa 30e za internet potrošnju i ćao. Onda i da procuri kartica bilo gde - šta me briga, nije neka šteta. Deluje i bolja opcija od pravljenja virtuelne?

Eto. Sve u svemu, ja sam se zajebao, da ne morate i vi 😂

P.S. - reče mi teta iz call centra da treba da uložim reklamaciju na ovu transakciju - je l' to znači da postoji verovatnoća da mi vrate te pare? Kontam da ne, al' bilo bi lepo.. 😀
 
A nisam ni setovao limite za internet potrošnju, tek sam sad video da ta opcija postoji, i to je stvarno super. Je l' to radi u praksi? 😂 Kontam da stavim tipa 30e za internet potrošnju i ćao. Onda i da procuri kartica bilo gde - šta me briga, nije neka šteta. Deluje i bolja opcija od pravljenja virtuelne?
Da li kad procuri kartica se to gleda kao internet potrošnja ili kao pos transakcija, pitanje je.
 
P.S. - reče mi teta iz call centra da treba da uložim reklamaciju na ovu transakciju - je l' to znači da postoji verovatnoća da mi vrate te pare? Kontam da ne, al' bilo bi lepo.. 😀

Podnesi reklamaciju, gotovo sigurno će ti vratiti novac.
Zloupotreba moje kartice je pokušana 3x za nekoliko sekundi, sve manji iznos, dok nisu naboli koliko mogu da skinu i to na sevisu bez dvofaktorske verifikacije.
Potpuno jasno da je karticu zloupotrebila mašina, a ne čovek. Za tako kratko vreme je problem ukacati pdoatke jednom, a ne 3 puta.

Vratili mi novac za 1 ili 2 dana.
 
jel ima neko isti problem, aplikacija (na iOs) radila danas, sad kad sam ušao trazi onaj qr kod kao kad sam je "taze" instalirao? Nešto rade u sistemu, ili je kod mene nešto?
 
Meni se to dešavalo dva puta, oba puta kliknuo na neku notifikacijh. Mora aktiviraš opet.
 
Evo sta izbacuje
 

Prilozi

  • 17116341054974330355540674118885.jpg
    17116341054974330355540674118885.jpg
    118.8 KB · Pregleda: 69
call centar i da ti ponovo aktiviraju. Ja sam taj problem imao dva puta na jabuci. Ukljucen je bio FaceID i nesto bio u mracnoj sobi i pukne. Morao ponovo aktivirati, drugi put isto tako....
 
Sedim večeras i gledam seriju na TVu, kad stiže poruka skinuto 100e sa kartice, neki Zalando Berlin. 😂 Znao sam odmah šta je, zvao i blokirao karticu. Negde je procurela očigledno.
Ruku na srce, ko zna gde sve sam ostavljao tu karticu. Gde god da sam kupovao nešto online, po aplikacijama za subscriptione itd.
Nisam hteo da koristim virtuelnu da se cimam da pravim, brišem, pratim na svakih 6m, pa negde radi negde ne itd.

A nisam ni setovao limite za internet potrošnju, tek sam sad video da ta opcija postoji, i to je stvarno super. Je l' to radi u praksi? 😂 Kontam da stavim tipa 30e za internet potrošnju i ćao. Onda i da procuri kartica bilo gde - šta me briga, nije neka šteta. Deluje i bolja opcija od pravljenja virtuelne?

Eto. Sve u svemu, ja sam se zajebao, da ne morate i vi 😂

P.S. - reče mi teta iz call centra da treba da uložim reklamaciju na ovu transakciju - je l' to znači da postoji verovatnoća da mi vrate te pare? Kontam da ne, al' bilo bi lepo.. 😀
Apdejt, vraćene mi pare danas ;)
 
Prosli ponedeljak sam podneo zahtev za prebacivanje na veci paket, sa hit na hit plus, i sinoc mi je za odrzavanje racuna za mart umesto 300din koliko je za hit paket skinuto 475din, odnosno cena za hit plus. Nema mi logike da mi naplate odrzavanje necega sto cu tek imati od aprila, jer sam ja i dalje na starom paketu i od sutra tek treba da budem na hit plus. Podnecu prigovor na naplaceni iznos, samo me zanima da li je jos neko imao slicnu situaciju?
 
Meni je juče 30 marta skinuto održavanje magnifice, sledeći mesec će vrv skinuti 25-og kako su krenuli
 
Zato sto je 31 nedelja... I rate za kredit skidaju ranije ako dan kada treba pada kao nedelja.. kompjuter ne radi nedeljom 😂
 
Ističe mi MC kreditna ovog meseca. Može li se negde u aplikaciji videti kada je nova izrađena, ili samo čekam SMS moje filijale?
 
U sekciji Kartice, Moje kartice, ispod odgovarajuće kartice mi je stajalo da je nova kartica u izradi i da će poslati SMS kada bude spremna za preuzimanje. Provjeri.
 
Meni je kartica isticala u martu, pogledao sam (trebala mi je izmjena limita potrošnje) oko 15og i stajala je takva poruka.
 
Trenutno je problem sa platnim karticama. Mislio sam da mora autorizacija ali u kontakt centru kazu da je ipak do njih.
Navodno proradice do sutra ujutro.
 
Long story short, ako je prošao rok koji su rekli 10 ili 14 dana ili koliko već, idite i tražite svoju karticu. Sasvim je moguće da je u poslovnici.


Kada stigne kartica, potrebno je da u toj polovnici neko čekira da je kartica stigla, pa nakon tog čekiranja stigne taj SMS. Nedavno je moja kartica stajala u kutiji, recimo, 2 sedmice, jer neko to nije čekirao, pa su se tamo malo raspravljale čiji je to posao bio i konje trebalo da uradi, pa je ta neka koja je bila ljuta sela za tudj računar, i meni stiže SMS. I preuzmem karticu. A prethodna 2x me otkacili, jer "ako vam nije stigao SMS kartica nije kod nas", drugi put je kao provereno na računaru "nema, ali svakako mora da Vam stigne SMS".... e treći put (3 srede za redom, dakle 14 dana razmaka) mi je dpzdilo, pa je ispalo da moja kartica sve vreme stoji u nekoj kutiji.
 
Ja imam velikih problema, sa ovom nazovi bankom. Kad mi najviše treba nešto online da kupim, dobijem SMS OTP, sve prođe i onda slepci iz banke otkažu. Koja je poenta postojanje SMS OTP, ako banka može da stopira transakciju kad hoće. Pa čije su pare, moje ili njihove?
Otkazali su mi jednu kupovinu iz meni nepoznatog razloga. To mi se dešava već par puta i to uvek kad sam u inostranstvu.
Onda ja njima pošaljem mejl i posle 2 dana dobijem generički odgovor, kako ne mogu da komentarišu razloge preko mejla i da ih nazovem. Niđe veze. Ugasiću sve račune čim se vratim.
/Rant over
 
Nazad
Vrh Dno