Šta je novo?

Assetto Corsa , by Kunos Simulazioni

Ne znam sta pokusavas da dokazes

Ne pokušavam ja ništa nego iznosim svoje razmišljanje. Problem je što ti ništa ne prihvataš što se kaže za AC i Kunosa u lošem smislu i odmah ih braniš, bez ikakvog razloga skačeš svaki put ko da su ti najrođeniji, takođe omalovažavaš druge simulacije bilo je primera milion. AC je poluproizvod i u nekim stvarima je svetlosnim godinama daleko od iRacing-a i drugih. Gde je noćna vožnja gde je kiša, online, bolji zvuk, UI itd. Ti ne bi priznao nikad neke stvari. Dzabe Kunosu i hiljadu vozila kad trake izbacuju na kašičicu plus ništa ne unapređuju.Krivo mi je što sam im opet dao pare za ovaj DLC poslednji iskreno.
 
Ne znam sto se pecam, al ajd nabroj mi tih 'pola stvari' koje fale, i usput mi reci koja simulacija ima sve to na najvisem nivou..
 
Nabavio sam nekog narodnjaka, kako da znam sta imam od dlc-ova? Nadam se da necu biti lincovan sto sam narodnjak.
 
Ovde imas DLC-ove. http://www.assettocorsa.net/additional-content/

Koja je verzija igre?

Btw danas se bas pominjalo u Stefanovom streamu, bio je gost Marco Massaruto, oko licenci, cena i svega ostalog. Lamborghini, Ferrari, Porsche, izmedju ostalih, su njih kontaktirali, ne obratno, bas zbog uzajamnog partnerstva, jer sve tri firme furaju AC simulatore, tako da ne verujem da EA moze ikako da spreci Porsche ako oni odluce da daju nekom drugom licencu..

Bas zanimljiv stream bio, ovaj je sipao sa odgovorima na milion pitanja, Le Mans nece biti u AC1 jer nema poente bez noc/dan ciklusa, sledeca Laser scanned staza je jedna visoko sa liste zelja, Porsche ce doci u 3 DLC-a, minimum 24 automobila. 3 Porsche-a ce biti besplatni. Sledeci DLC je sa Ferrari FXXK, Praga S1 i 488 GTB, nece biti dzabe ali dosta jeftin. LMP1 najavljeni automobili, Toyotin iz 2013-e valjda, Audi iz 2014/15, i Porsche LMP1 iz 2015-e i 16-e.
 
Poslednja izmena:
Pa znaci ni 270x nije dovoljna ipak?
Jeste dovoljno zato što ćeš retko kad voziti išta osim hotlap-a, jelte nema šta drugo :D
Inače preporučuju u zvaničnoj zahtevnosti 290/970...




Btw danas se bas pominjalo u Stefanovom streamu, bio je gost Marco Massaruto, oko licenci, cena i svega ostalog

Baš danas :D mora da čitaju Bench temu pa rešio Macaruto da pojasni :d

(sorry morao sam) :)
 
Danas bas, culi su te sve do italije (oko 1.32 prica o tome)

 
Poslednja izmena:
^Poslušao sam šta kaže čovek i ok. Rekao je da su partneri i to da ne može sve detalje iz ugovora da priča i da nije samo plaćanje licence u pitanju. Neverovatno da to može pored treće strane koja je platila, dobro je da bar neki odgovor imamo eto.
Ali biće 3 DLC-a verovatno svaki po 10 eur. Eto baš tu možda ipak ima caka i dogovor oko podele novca, što je opet dobro za njih jer ne moraju da plaćaju odmah ali će ipak verujem morati bar nešto kasnije.
Teorisanje... nije ni bitno.

Poenta celog ovog piskaranja je da ako mogu sve ovo da izvedu oko automobila mogu isto to i sa serverima, grafikom, zvukom itd. Znači samo ako hoće? Nadam se da hoće jer u suprotnom mi ne bi trebala nijedna simulacija apsolutno pored AC.

Tebe Borise cenim jer si realan(samo ponekad to ispoljavaš na agresivan i pogrešan način ali si u pravu za mnogo štošta), to sam ti i privatno rekao evo i javno sada ali me opasno ljuti što nisi 100% iskren kada je AC u pitanju.

Kada čovek vozi treba da gleda i levo i desno a ne samo pravo ako me razumeš.

Pozdrav.
 
Poslednja izmena:
lol, kako nisam iskren. Pricas uporno o stvarima koje ne bi trebale biti toliko bitne u jednom ozbiljnom simulatoru, i naravno da cu da 'reagujem' na to, AI, izazovi, karijera bla bla, to bi sve trebalo biti nebitno, po meni, kad vec moram da naglasim da je to izgleda samo 'po meni'.
Nisi bas noob ali si relativno nov u svetu simulacija, a ja to pratim vec previse vremena, kad nesto volis onda pratis sve o tome.

Ljudi su mega iskreni, pogotovo to moze da se cuje u ovim streamovima sto Stefano praktikuje... moras odabrati neki put za svoju kompaniju, jer NE MOZE sve sto svaki milos i dragan i james zamisle na internetu, neizvodljivo je, koliko god veliki budzet i zelju imas opet ce se naci neki Alejandro da trazi nesto sto nisi ubacio, i sta onda, tako beskonacno?

Svaka simulacija je odabrala neki put za koji misle da je najbolji za njih, da mogu i da zarade i neki dinar od toga, to je izgleda zlocin da zaradjuju na necemu sto vole da rade..

Kao sto i sam kazes, ne postoji savrsena i od svake bi voleo po nesto, pa zasto ne postoji jedna koja sve to kombinuje, namerno nece? Ne verujem..

AC po meni savrseno odrzava balans toga sto je najbitnije za simulator i onoga manje bitnog, prvo se iscimali i najvise neguju najvazniji aspekt a to je fizika, a ostalo idu po redosledu kako misle da je najbitnije, odlican izbor kola za svakog bukvalno ima nesto, laser-scanned staze, sasvim pristojan MP, zvuk tu i tamo.. i dalje kako oni misle, jer pazi sad ovo, to je njihov proizvod, ako dozvolis da ti 'zajednica' pravi igru onda si prso..
 
Poslednja izmena:
LoL i za tebe.Udaraš nisko u pojedinim rečima al'dobro. Ti si jedan od najtvrdoglavijih ljudi koje sam video kako u RL tako i na Forumu.
Odjavljujem se a ti se dopisuj ovde sam sa sobom ubuduće,možeš ti to iskusan si kao što kažeš.

Pozdrav.
 
Koji si ti car :) Ne vidim apsolutno nigde da sam napisao nesto gde udaram nisko :d To sto sam napisao da si noob u pracenju i razumevanju kako funkcionisu simulacije voznje, jesam pogresio negde? Pratis koliko, manje od godinu dana? Kako si se tu uvredio.. upravo sam ti objasnio zasto i kako AC nije sve ono sto ti zelis da bude, ako ti je zvuk najbitnija stavka, vozis nesto drugo, ako ti je MP najbitniji, vozis (i placas) iRacing, i tako dalje.. Ako hoces sve to u jednom paketu, nema.. ako hoces najbolji kompromis sa najvise akcenta na najbitnijim stvarima za simulaciju voznje, onda AC.. nista drugo i ne pokusavam da kazem.
 
Pratis koliko, manje od godinu dana?
Više od 6 godina pratim a sa ozbiljnim volanom 3 godine,kad već moram da se pravdam. Pre godinu dana sam batalio sve od igara i vozim samo simulacije u slobodno vreme predviđeno za to. Ponekad eto i sportsku igru odigram. To što se nisam javljao ranije to je zato što sam pre G27 i T300 imao krš od volana pa nisam sebe smatrao kompetentnim da kažem išta o tome, jer sam smatrao da tako treba. Valjda ti je sad jasno.

Eto naterao si me da napišem još jedan post :D

Idi sad obrći krugove dosta je...
 
Poslednja izmena:
Gospode boze, dva filozofa, sta je vama ljudi, najbolja je f1 2016 koja izlazi uskoro, ima sve :D:D:D
 
Sve sve, ali ocekivati da Boris bude objektivan u vezi AC.. :) tesko. Ajd svi da odvozamo i uzivamo ;)
 
Vidi ove sto drame, jeste citavi bre, sta ste zapetljali rogove, svasta... :D

Elem, da kazem i ja koju u vezi AC-a generalno i mog vidjenja stvari. Da me Boris ne bi isterao sa casa, prilazem CV sa stazom voznje simulacija od nekih 12 godina (RBR, GTL, GTR, GTR2, LFS, AC...), takodje imam grubu predstavu sta je sa tehnicke strane objektivno tesko realizovati a sta su izgovori.

Prvo i mozda najvaznije, treba imati u vidu da je Kunos izuzetno mala kompanija (12 ljudi cini mi se) i sve posmatrati kroz prizmu toga. Takodje, cinjenica je da Kunos radi bez ikakvog pravog menadzmenta i da se u sustini igra razvija kako se Stefanu (ko ne zna, Stefano Casillo je osnivac i lead developer Kunos-a) u tom momentu cefne. Covek je nekoliko puta rekao da se AC razvija tako sto svako ima svoju nadleznost i van razvoja core sadrzaja (recimo Porsche pack trenutno), svako manje-vise radi na cemu mu se u tom trenutku radi. Naravno da mislim da je to lose za trzisni plasman i igru kao softver za zabavu, ali je dobro za trajanje AC-a i kao osiguranje da ce biti sve bolje. Ljudi kad rade ono sto najbolje umeju i sto najvise vole, obave najbolji posao. E sad, to sto se njihova trenutna interesovanja i strucnosti cesto ne podudaraju sa onim sto ja/ti/Pera/Mika/Zika ocekuju, sta da se radi.

U principu, najbolje ce proci onaj koji AC prihvati kao ever-evolving beta simulator, a ne kao igru u klasicnom smislu. Jer realno, AC ima jako malo elemenata koji ga cine igrom i jako mnogo elemenata koji ga cine izuzetno dobrim simulatorom. Po meni, da bi nesto bilo igra, mora da postoji nekakav vid progresije, nesto sto ce igraca terati da napreduje i da nagradjuje taj napredak na neki nacin. Tu je AC uzasan. Ali sa druge strane, kvalitet staza, automobila, fizike (a cesto i grafike) je najbolji koji trenutno postoji (sa izuzetkom iRacing-a, o tome nesto malo kasnije). Na zalost, celokupan user experience koji okruzuje AC je prilicno nekonzistentan i najcesce jednostavno los. Launcher je HTML (HTML!), aplikacije u samoj igri su boze sacuvaj. Podaci jos i nekako, tu su negde, ali nacin na koji se prezentuju zasluzuje otkaz osobi koja se trenutno time bavi. Mislim, da se ne lazemo, ako ja napravim aplikaciju koja bolje izgleda i radi od Kunosovih, onda ****ga.

Sto se tice iRacing-a, njega vidim kao jedinog ozbiljnog konkurenta AC-u iako u sustini furaju skroz drugi poslovni princip. Paywall je bolesno velik za nase uslove, ali cinjenjica je da je kvalitet na nivou. Na zalost, cela igra pa i ponuda automobila je prilagodjena USA ukusu. Takodje, ne previse bitno, ali grafika kasni jedno pola decenije. Da kosta jedno 4 puta manje i da ima izbor automobila koje AC nudi, verovanto bih ga vozio vise od AC-a, zato sto je kao igra mnogo bolji i kompletniji.
 
Ne znam odakle drama i sta sam rekao, milosma se nesto gadno istripovao :)

Bukvalno sam to i rekao, glupo je u jednom simulatoru kukati zasto nema dobra karijera, izazovi, razgovori sa novinarima posle dobijene trke i slicne 'gejmerske' fore.

Mislim dobijamo 24 Porsche-a sa istovarenim svim mogucim podacima za sto vernije simuliranje :D I onda dodje milosma koji bi voleo animaciju kako prska sampanjac na podijumu posle trke :D :)
 
Previše komplikujete. Corsa osim hotlapinga nema nista drugo da ponudi. I to je to. A najbitniji aspekt jedne racing igre nije fantasticni engin fizike vec, pazi sad, racing (ko bi rekao). MP izgleda kao da je u alfa fazi i uopste nemaju u planu da rade na tome. A tabele, medjusobni izazovi, organizovane utrke, dnevna, sedmicna i mjesečna takmičenja, vremenski uslovi, ghost challenge, klanovi su misaona imenica. To se u corsi nece nikada desiti. I nije bitno da li radi 12 ili 2 covjeka, bitno je sta su im prioriteti. A u ovom trenutku je štancanje $. Igra ima 37 ili koliko vec vanila automobila i ko misli da to nije dovoljno za kvalitetnu competitive racing igru terba da napusti internet.

I ne znam kako vam se da svršavati na sve te licence. Sta radite sa tim autima živo me zanima jer snimanje klipova i postanje na youtube i forume nema veze sa igrom. Kao i sto se pokazalo, konstantno mijenjaju fiiziku pa ta vremena nisu vise relevantna i onda kontam kakve koristi i taj hotlaping na kraju ima.

Igra je kao car-test simulator. Testiranje virtualnih automobila. Ovdje nema ni Ž od takmičenja. A kako se cini, nece nikada ni biti. Ovo je bio ocit problem u samom startu a oni odluce da porade na tome tako sto su izdali 3 DLC-a i port na konzole. Thats just fucking gr8.

Corsa je kao sportski automobil sa kojim ides do prodavnice po hljeb i mlijeko. Ima on odlicne performanse ali su beskorisne.

P.S. Zar se ono netKar Pro u narodu nije zvao hotlaping simulator ?
 
Poslednja izmena:
Kao sto kazes, da ne komplikujemo... Recimo, mene prvenstveno zanima dobra fizika, sve drugo mogu da oprostim. Ako oprostim fiziku, onda mogu da vozim i NFS, ****ga. E sad, reci ti meni sta da igram, da ima bolji racing aspekt a da nema mnogo goru fiziku? Neeema. iRacing eventualno kao sto rekoh, ali treba i jesti nesto, ili pCars, ali onda mogu i NFS...
 
I ne znam kako vam se da svršavati na sve te licence. Sta radite sa tim autima živo me zanima jer snimanje klipova i postanje na youtube i forume nema veze sa igrom. Kao i sto se pokazalo, konstantno mijenjaju fiiziku pa ta vremena nisu vise relevantna i onda kontam kakve koristi i taj hotlaping na kraju ima.

Igra je kao car-test simulator. Testiranje virtualnih automobila. Ovdje nema ni Ž od takmičenja. A kako se cini, nece nikada ni biti. Ovo je bio ocit problem u samom startu a oni odluce da porade na tome tako sto su izdali 3 DLC-a i port na konzole. Thats just fucking gr8.

Schmegma+rolled+a+random+image+posted+in+comment+34+at+_7016e7b9ecea90b0e84e10743254f143.jpg
 
Ali svidja mi se kako to predstavljate kao nesto negativno :d Kao "konstantno poboljsavaju fiziku, kako se usudjuju". Nerealne izjave :)
I te razlike u vremenima ako uzmemo prvi Early access i sada verovatno nisu varirale vise od sekunde razlike, nekad gore nekad dole, kako bre da iz prve ubodes savrseno realnu simulaciju?
Stalno se otkriva nesto novo, i oni uce konstantno i unapredjuju.. znaci po vama bi bilo najbolje da su stali sa tim pre godinu dana, da bi necije no life vreme bilo vecito na prvom mestu na RSR-u? O cemu pricamo ljudi..

Takodje zvuci kao da igra nema MP lol, a ono savrseno smooth iskustvo sam svaki put imao, protivnicka kola se krecu i ponasaju kao offline, sa topuzom sam imao gomilu kvalitetnih trka.. Izbacujete neke random frustracije, a ja opet ne znam sto kuckam..
 
Poslednja izmena:
Koliko vidim ovde ista ona ekipa koja je hajpovala da ce CARS biti bolji sim od Corse sada nalazi druge razloge da pljuje po igri iako ih niko ne tera da je igraju. Umesto da igraju najbolji sim CARS gde imas i kampanju i sve ostalo.

Jos kad izadje Gran Turismo pa ustaljena ekipa smaraca krene to da dize na pijedestal kao nekakvu simulaciju, jedva cekam :)
 
Ali svidja mi se kako to predstavljate kao nesto negativno :d Kao "konstantno poboljsavaju fiziku, kako se usudjuju". Nerealne izjave :)
I te razlike u vremenima ako uzmemo prvi Early access i sada verovatno nisu varirale vise od sekunde razlike, nekad gore nekad dole, kako bre da iz prve ubodes savrseno realnu simulaciju?
Stalno se otkriva nesto novo, i oni uce konstantno i unapredjuju.. znaci po vama bi bilo najbolje da su stali sa tim pre godinu dana, da bi necije no life vreme bilo vecito na prvom mestu na RSR-u? O cemu pricamo ljudi..

Takodje zvuci kao da igra nema MP lol, a ono savrseno smooth iskustvo sam svaki put imao, protivnicka kola se krecu i ponasaju kao offline, sa topuzom sam imao gomilu kvalitetnih trka.. Izbacujete neke random frustracije, a ja opet ne znam sto kuckam..


E krastavac Borise nikako da shvatis poentu. Poboljsavanje fizike nije nesto negativno, niti to neko tvrdi. Vec je negativno sto sama igra ne nudi nista sem hotlapinga. Ljudi bi nekada da odvezu neku trku/sampionat offline sa tom fizikom, a online odigrati sampionat zahteva mnogo vremena (nekoliko nedelja, meseci), a i treba skupiti toliko ljudi da bi se isti odigrao.

Tebi odgovara hotlaping i u stanju si da to radis do iznemoglosti. Nekada pogledaj i drugu stranu. To sto ti ne vozis offline sampionate i trke ne znaci da to ne treba da postoji u igri.
 
Ok samo mi nije jasno sto bi se svaka igra prilagodjavala vecini i gejmerima. Ne znam nijednog ozbiljnog 'simmera' koji bi sad vozio sampionate i jurio trofeje.

Zasto ne bi bio 'track day' simulator? Sta nije u redu s tim? Kao AC pro, odes na neku stazu i pre nego sto se oprobas sa pravim kolima, odradis pripremu na simulatoru, zasto 'samo' to nije dovoljno ljudima? Mora li uvek da se prelazi kraljica, jure trofeji..
 
Iako retko,moram se sloziti sa Borketom a i iz iskustva: bilo kakav offline sampionat ili trka a da nije hotlap je nerealna jer:
-brzo provalis AI i koristis kao prednost
-cim ga provalis igras na tezem nivou sto automatski znaci da AI pocinje da vara...
znaci veze sa vezom...

Ako hoces off champ najbolje cepaj F1 serial...

AC jednostavno nije tako zamisljena + ces xyz vise puta uzivati u online trci gde su svi krelosi nego da se vozikas off protiv AI...
 
Au kolko ste krugova mogli da odvozate dok se prepucavate, ovaj "diskutujete"

Nego jel ima neko crteze ili dimenzije za wheel stand pro? Jel znate dal je to pravio neko sa foruma? Nesto se razmisljam da pokusam
 
Previše komplikujete. Corsa osim hotlapinga nema nista drugo da ponudi. I to je to. A najbitniji aspekt jedne racing igre nije fantasticni engin fizike vec, pazi sad, racing (ko bi rekao). MP izgleda kao da je u alfa fazi i uopste nemaju u planu da rade na tome. A tabele, medjusobni izazovi, organizovane utrke, dnevna, sedmicna i mjesečna takmičenja, vremenski uslovi, ghost challenge, klanovi su misaona imenica. To se u corsi nece nikada desiti. I nije bitno da li radi 12 ili 2 covjeka, bitno je sta su im prioriteti. A u ovom trenutku je štancanje $. Igra ima 37 ili koliko vec vanila automobila i ko misli da to nije dovoljno za kvalitetnu competitive racing igru terba da napusti internet.

I ne znam kako vam se da svršavati na sve te licence. Sta radite sa tim autima živo me zanima jer snimanje klipova i postanje na youtube i forume nema veze sa igrom. Kao i sto se pokazalo, konstantno mijenjaju fiiziku pa ta vremena nisu vise relevantna i onda kontam kakve koristi i taj hotlaping na kraju ima.

Igra je kao car-test simulator. Testiranje virtualnih automobila. Ovdje nema ni Ž od takmičenja. A kako se cini, nece nikada ni biti. Ovo je bio ocit problem u samom startu a oni odluce da porade na tome tako sto su izdali 3 DLC-a i port na konzole. Thats just fucking gr8.

Corsa je kao sportski automobil sa kojim ides do prodavnice po hljeb i mlijeko. Ima on odlicne performanse ali su beskorisne.

P.S. Zar se ono netKar Pro u narodu nije zvao hotlaping simulator ?

Daleko najbolji opis AC-a do sada! Upravo i razlog zasto sve redje vozim AC, nema nikakvog osecaja da se to vreme provedeno u AC-u "isplatilo". Pokrenem AC, odvozam nekoliko krugova sa nekim novim automobilom, podsetim se kakva je fizika., overim jos par modela i izadjem. JEdnostavno me nista ne drzi da vozim do iznemoglosti. Cak mi ni fizika vise nije wow, vratio se taj cudni floating osecaj, kao da gume ne dodiruju asfalt, a FF radi i vise nego dobro. Mnogo vise mi lezi osecaj u Automobilisti, predobar je, sve je na mestu. Najbitnija razlika je sto u AC imam osecaj kao da su modeli teski 100-200kg, a u Automobilisti se bas oseca tezina automobila. Dzabe "bolja" fizika i weight transfer u AC kada su modeli pravljeni od kartona.
 
Poslednja izmena:
Najbitnija razlika je sto u AC imam osecaj kao da su modeli teski 100-200kg, a u Automobilisti se bas oseca tezina automobila. Dzabe "bolja" fizika i weight transfer u AC kada su modeli pravljeni od kartona.

lol sta? :D Ovo bukvalno prvi put cujem da neko izgovori za AC :)
 
lol sta? :D Ovo bukvalno prvi put cujem da neko izgovori za AC :)

Zavisi od modela do modela. Early Access verzija je imala ubedljivo najjaci osecaj sto se fizike tice, a o zvuku da ne pricam. Sto je novija verzija tyre modela, to mi je gori osecaj, kao da nazaduju. krastavac, imam istancan osecaj za takve stvari. Ne kazem da sam u pravu, samo da je u mom slucaju sam osecaj voznje u AC otisao nizbrdo, tj. od Early Access-a konstantno ide nizbrdo, i u poslednjim verzijama osecaj jako vuce na iRacing.
 
Od mene jedan veliki update za aplikaciju koja pokusava da ucini ovu uzasnu igru malo boljom :hump::

Promo.png
After spending a lot of time developing RaceEssentials, I wanted to try a different approach to see how it will work out. This time, I give you Sidekick, a discreet but powerful app. I've learned a lot about AC app development in the past several months and wanted to see how far I can take it. The goal was to make an app with essential data that won't be in your way, but it's still very useful, powerful and adaptable.

Download the app at RaceDepartment:
http://www.racedepartment.com/downloads/sidekick.11007/

A quick overview of how the app works and what it's capable of:

Animation.gif
Besides the always visible stuff (gear, speed and rpm light), the app is divided into five sections, contents of which can be switched either by mouse or by keyboard (Alt + A to switch between sections, Alt + S to toggle available data in the selected section).

First section is timings. Here, you can toggle current lap time, last lap time, best lap time and personal best lap time. Of course, keeping with tradition of RaceEssentials, lap validity is monitored and personal best laps are saved accross sessions.

Second section is deltas. You're provided with advanced delta calculation using normalized spline position and interpolation, and you can toggle between delta best and delta personal best. There's also a delta pacing indicator, showing you whether you're gaining or losing time at any particular moment.

Third section is lap number and current position. Pretty simple and self-explanatory.

Fourth section is handling fuel info. You're provided with current fuel amount, and after you complete a lap, you'll be able to check consumption per lap and how many laps you'll be able to complete. If you're in a race, you'll also have info how much fuel you need to finish the race, and if you're short, how much you need to top up.

Fifth section is all about tyres. You can toggle between tyre wear, tyre temperatures, tyre pressures and ideal values for the compound in use. The app knows ideal temperatures and pressures for all the cars currently available in Assetto Corsa and will color them accordingly.

Besides these five sections, there are also so-called "Dominant events", where all the sections will be hidden temporarily to get your maximum attention on the message. Currently, dominant events are: major FFB clipping (the app won't bother you unless it's really significant), setting a best time, setting a personal best time and "session is soon about to end" notification.

A quick FAQ (please read before posting in the support thread):

Q: How do I install this app?
A: Unpack the contents of the zip file in your AC install directory and enable it in Settings. Then, once on the track, turn it on from the vertical apps menu on the right.

Q: I've enabled the app in Settings and turned it on in the apps menu but it's not working.
A: Try one of the following:
- Disable all apps in Settings except Sidekick and see if it works (if that works, start re-enabling apps one by one to see which one was at fault)
- From Documents/Assetto Corsa/cfg folder delete python.ini file, and enable only Sidekick in settings (again, if that works, start re-enabling apps one by one to see which one was at fault)
- If none of the above worked: delete python.ini file (yes, again), delete the entire apps folder (backup it first just in case) from your AC install directory (often found in C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa) and run Steam integrity check. After that, reinstall Sidekick only and try if it works. If all is ok, only then start adding back one by one the apps you previously had.
- Ultimately if it's still broken, open console while in game by pressing Home key on your keyboard and paste any errors in the support thread.

Q: What can I customize?
A: If you open the Sidekick settings sub-app you'll find several customizable parameters including scaling, mph/kph toggle, opacity, tyre wear scale, rpm light thresholds...

settings.png

Q: How do the new optimal shift point rpm lights work?
A: The app pulls data from the file used to draw the power/torque graph in the launcher and uses it to automatically figure out the optimal shift point for each car. On many cars, you won't notice any difference since the engines' maximum power output is very high in the rpm range. But, some cars like SF15-T, Ferrari 458 GT2 and Ferrari 488 GT3 (and many more) reach maximum power on rpms way before the engine hits the limiter. On these cars, there's a learning algorithm that triggers the first time you drive them, where the app learns the gear ratios in order to deduce optimal shift points per gear. The app takes a sample of 5 gear changes (1st to 2nd, 2nd to 3rd... should be done in couple laps depending on the track) and saves the learned data so this only happens once. If you change the gear ratios in the setup or you feel something went wrong, you can always force the app to recalculate the gear ratios from the settings. Before all of this, the only way to know when to shift correctly on these cars was to look at their dash or steering wheel rpm lights, which can be very inconvenient due to camera choice, FOV, PP filter, steering wheel visibility settings and so on... Now, the app will detect optimal shift points and trigger the rpm lights automatically, per car, without the need to adjust anything. Also, the app detects if the optimal shift point is beyond the limiter and reverts to old behaviour in that case. If for some crazy reason you don't want any of this awesomeness, you can turn it off from the settings sub-app and also adjust the trigger tolerances (although I don't recommend this either).

Q: Mod cars don't have colored temperature and pressure values?
A: I have no way of knowing the ideal temperature and pressure values for non-Kunos cars. You can, however, add this info yourself as long as the mod car provides a tyre short name (S, M, H...) by making an *.ini file in compounds folder. An example (using RSR Formula 3) is provided. The *.ini file must have the same name as the car folder in content/cars and must follow the structure provided in the example.

Q: Delta is not shown?
A: You're either on an outlap, you've visited the pit in the current lap or you haven't done a valid lap yet to compare with.

Q: How do the ERS/KERS bars work?
A: Bottom bar shows the remaining battery charge, it's green when the energy is being consumed and blue when it isn't. Top bar only shows on cars that have limited energy consumption per lap and shows how much more energy you're allowed to use in that lap.

Q: Does this mean RaceEssentials is dead?
A: No.

Q: Can I transfer my PB folder to/from RaceEssentials?
A: Yes!

Version history:

v1.4.1
- A tiny fix for replay mode

v1.4
- All the settings are now available in game from the Sidekick settings sub-app; run it from the icon on the right or from the app sidebar
- Huge update to the way optimal shifts are calculated, the app now learns gear ratios on the fly and calculates shift points based on power in current and next gear (please read the updated info in the FAQ)
- Various small UI improvements (faster switchers, yellow shift light instead of orange, rounded plain background option, moved pin outside the app window)
- Pit lane now invalidates lap
- Several other bug fixes and tweaks

v1.3.1
- Added some more robustness to the code that loads max power data since Kunos for some reason used 3 different character encodings, seemingly randomly

v1.3
- Awesome new rpm lights! They now automatically show optimal shift points per car, check FAQ for more info
- Several other small bug fixes & tweaks
- Updated the shared memory Sim Info with the new AC 1.7.2 parameters

v.1.2
- Added early support for brake temperatures, disabled by default since so few cars have it; if enabled from config.ini, it can be monitored from the tyre section
- Added DRS indicator with DRS zone detection
- Overhauled the code behind ERS/KERS monitoring, now with a bar showing how much energy is allowed to be spent in a lap (currently only used for F138 and SF15-T)
- Updated the shared memory Sim Info with the new AC 1.7.1 parameters

v1.1
- Added all Red Pack car data to ideal temperatures and pressures list (+Maserati Levante)
- Added several more customizable parameters:
- You can now disable both rpm lights
- FFB clipping threshold (in seconds) can be set to whatever you like
- You can now use a plain background if you wish (and set its transparency)​
- Timings section now shows last lap time for several seconds after crossing the start/finish line
- Tyre section can now also show ideal temperatures and pressures
- Ideal pressures and temperatures for mod cars are now easier to add and won't be overwritten by updates (check FAQ for details)
- Fixed a bug where "Session has ended" notification appeared at the start of online races
- Fixed a bug where mod cars had temperatures and pressures colored incorrectly
- Fixed a bug where KERS bar remained visible during replays
- Several other small bug fixes & tweaks

v1.0.1
- Forgot to delete some console notifications from the development phase

v1.0
- Initial release
 
Nazad
Vrh Dno