Ta poruka koju si dobio je generička poruka i može da se pojavi na raznim mestima. Najčešće znači da je njihov sistem prepoznao neku nedozvoljenu situaciju pa se "brani" od nje. Takođe najčešće znači da sistem procenjuje da radiš nešto što nije OK po njihovim merilima (jedino što nikada niko nije sa sigurnošću potvrdio koja su to merila. Obično se dešava u slučajevima povezanih accounta, plaćanja istom karticom na više naloga, čestog menjanja accounta na istom uređaju, logovanja više naloga sa iste IP adrese i sl. U ređim slučajevima može da bude i nešto do njih, ali onda se desi jednom pa posle više ne, bar na neko vreme).
U ovom konkretnom slučaju skupljanja coina na desktopu i meni se ponekad dešavalo da dobijem istu poruku, ali na svu sreću nije se ponavljalo više dana u nizu. Džabe je da pitaš podršku, oni nemaju pojma i u najboljem slučaju dobićeš neki generički odgovor. I kad god su mi govorili da će eskalirati problem nikada nisam dobio bilo kakvu povratnu informaciju.
Jedino što je dobro u ovom slučaju je što ova poruka nije trajna i što jedino što gubiš je par desetina coina, što i nije nešto strašno. Meni je par puta pomogao običan refresh stranice, a ako ni to ne pomogne, probaj da se izloguješ pa uloguješ. Ako ni to ne radi onda jedino da čekaš da samo prođe.
Hvala na odgovoru.
Ok, ako je poruka genericka, sacekacu jos 1 dan, da vidim hoce li se nesto promeniti, posto su rekli da cekam 2-3 radna dana.
Sto se tice pretpostavke da je njihov sistem prepoznao neku nedozvoljenu sitauciju pa se od nje 'brani' jer procenjuje da radim nesto sto nije 'OK' po njihovim merilima, kako kazes, ne znam sta bi to moglo da bude. Od svega sto si naveo, nisam radio nista slicno.
- Nemam povezane account-e (samo jedan)
- Ne placam istom karticom na vise naloga (jer ...imam samo jedan nalog)
- Ne menjam naloge na istom uredjaju (jer... imam samo jedan nalog)
- Ne postoji logovanje vise naloga sa jedne IP adrese (jer... imam samo jedan nalog)
Jedino sto bi mi palo na pamet, ali to bas nema aposlutno nikakve logike... Ja kada 'provedem sat-dva na AliEx-u i kazem sebi 'ok, dosta gledanja, gasi', jednostavno se izlogujem sa AliExpress-a.
Medjutim, citam bench, citam jos neke druge sajtove, google-am, pa mi padne na pamet da proverim npr. koliko nesto kosta na AliEx-u. Samo se ponovo logujem (uvek u Privacy prozoru) na AliExpress.
Bilo bi bas glupo da mi zameraju sto se nekoliko puta u toku dana logujem na AliExpress. Prosto nema logike. Sva logovanja su sa iste masine, istog OS-a, iste IP adrese, na jedan jedini AE nalog.
Pritom, nakon pocetnih sitnih kupovina, zadnjih mesec dva sam kupovao stvarcice od 20-30-40 do 70 dolara. Nakon sto mi svakao od nih stigla, kacio sam review i u 90% situacija kacio 5 fotografija.
Znaci, s'moje strane, rekao bih da sam bio vise nego korektan prema njima a i prema prodavcima. Nisam trazio nikakve refunde ili sl. Jedino sto sam trazio je da mi produze 'protection' sto je njih 99% i uradilo. Nakon sto je predmet stigao, svima sam zelepio po 5 zvezdica. Stvarno ne razumem ovako nesto sa njihove strane. A stvar koja me prilicno ljuti i iritira, jeste sto se sa njima (sa supportom na AE) ne mozes nikako objasniti. Konstantno glume 1di0te, gde im ti pricas jednu stvar i oni uporno 'razumeju' kao da pricas o necemu drugome. Razumem ja da oni ne znaju engleski bas tako dobro, ali ako ne znas, daj bar jednom 'ubodi' tacno ono sto pricam, a ne uvek kao da im kazem "skreni levo" a oni kazu "mi razumeti", i onda skrenu desno.
Anyway, tebi se kazes desavalo ponekada da dobijes istu poruku, ali se poruka nije pojavljivala nekoliko dana u nizu. Kazes da je dobro sto u ovom slucaju poruka nije trajna. U tvom slucaju nije trajna, jer i sam kazes da se nije desavala nekoliko dana u nizu. A evo meni se vec desava treci dan za redom. Meni to nesto lici na 'trajnu' poruku.