Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Od kad do kad ti je obračunski? Verovatno si dobio za pun prethodni, a konačni račun je od početka do 13. odnosno poslednjeg dana kada si bio na postpejdu (naplatiće po ceni u UO srazmerno broju dana plus preostale rate).
Meni je došao račun zaključno sa 17. martom, podneo zahtev 4. a odobrili mi raskid ugovora 10. marta.
Kad sam raskidao ugovor u poslovnici su mi rekli da će zadnji račun i konačni biti sa 17. međutim oni su postpejd ugasili 21. a ovaj zadnji račun došao 22. marta.
Znači rata za telefon dolazi sa ovih 5 dana produžetka koje su oni produžili jer im se tako htelo
 
Već sam pisao da je moja situacija još u novembru bila identična, iako sam ga podneo pre kraja obračunskog, ali su me u novom ostavili još dve i kusur nedelje, uprkos prigovorima.
 
Već sam pisao da je moja situacija još u novembru bila identična, iako sam ga podneo pre kraja obračunskog, ali su me u novom ostavili još dve i kusur nedelje, uprkos prigovorima.
Malo smećarski jer meni je kao i tebi isticao ugovor, tako da ih nisam ništa "oštetio" a uz sve to nisu nijednom pozvali da ponude novi ugovor a vidim da nekima daju uz lep popust.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Inace je moguc prenos iako ste samo trazili da predjete sa post na prip, bez ono da napomenete da vam oslobode broj za dr mrezu kao ja :D

Idemo do mts :D iz yett u a1 pa mts...imam neki osecaj da je ovo "treca sreca" :D :D

1000009161.jpg
 
Da li iko ima savet gde da se obratim dalje da bude najefikasnije:

Otišao sam u poslovnicu da raskinem ugovor 17. 3. gde sam u priči sa zaposlenim rekao "Ugovor svakako ističe u aprilu ali je super došlo ovo poskupljenje da mogu da raskinem i ranije bez penala".

Potpisao sam papir i otišao. Stiže pre par dana račun gde su naplatiili još 2800 din na ime nadoknade štete zbog neispunjenja ugovorne obaveze. Na papiru kojeg sam potpisao ne piše apsolutno ništa o ovome.

Malopre sam bio u poslovnici gde je radnik zbunjeno pričao kako je podnet običan zahtev za raskid a ne zbog poskupljenja, da on ne može ništa nego da dodjem sutra u smenu tog kolege pa da vidim šta je on uradio.

Prvo, ne mogu zbog svog posla da se uskladim sa tim radnikom i da hoću, drugo, pitao sam ovog radnika danas zašto je to procedura kad bi i on trebalo da može da uradi isto što i taj drugi, da bi on rekao da ne zna šta smo mi tačno pričali...
Nije mi uopšte do 2800 din nego do bezobrazluka, pritom, i da je podneo običan zahtev, morao bi da me obavesti o dodatnim troškovima a ne da me reši za minut ćuteći.

Imate li savet kome da se obratim a da ne idem u krug, vredi li zvati call centar, slati mejl, ili odmah ratel/ nešto slično?
 
Prigovor na račun pa Ratel ili odmah Ratel.
 
Meni je došao račun zaključno sa 17. martom, podneo zahtev 4. a odobrili mi raskid ugovora 10. marta.
Kad sam raskidao ugovor u poslovnici su mi rekli da će zadnji račun i konačni biti sa 17. međutim oni su postpejd ugasili 21. a ovaj zadnji račun došao 22. marta.
Znači rata za telefon dolazi sa ovih 5 dana produžetka koje su oni produžili jer im se tako htelo
Tako ce i biti, mada su meni rekli da nece naplatiti tih par dana bez UO, jer je to njihova greska, vec samo rate za telefon.
 
Ево и ја да поделим искуство у вези са раскидом уговора ако се неко још двоуми пошто је рок до 31. марта. Написао сам изјаву о раскиду, са позивањем на законску одредбу, навођењем дана од којег раскидам уговор и захтевом за прелазак на припејд. Предао сам у пословници 09.03. и тражио да ставе печат пријема, али су навели да то не раде и поред инсистирања да ми потврде пријем. 11.03. сам имао позив из њиховог кол центра, али се нисам јавио. И тек 20.03. примио СМС да ми је заказан раскид уговора за крај обрачунског периода, што је и датум који сам навео. 25.03. пребачен на припејд и одмах активирао план 400 који је бесплатан први месец. Уговор сам раскинуо из принципа иако сам њихов дугогодишњи корисник, јер на терет старих корисника компензују то што су прошле године привукли велики број нових корисника багателним ценама најбољих пакета. Свакако ћу бити неко време на припејду док не будем нашао понуду која ће ми одговарати, а исто препоручујем свима који имају дилему. Осим ако добијете одличну понуду, што не верујем да ће бити случај.
 
Da li iko ima savet gde da se obratim dalje da bude najefikasnije:

Otišao sam u poslovnicu da raskinem ugovor 17. 3. gde sam u priči sa zaposlenim rekao "Ugovor svakako ističe u aprilu ali je super došlo ovo poskupljenje da mogu da raskinem i ranije bez penala".

Potpisao sam papir i otišao. Stiže pre par dana račun gde su naplatiili još 2800 din na ime nadoknade štete zbog neispunjenja ugovorne obaveze. Na papiru kojeg sam potpisao ne piše apsolutno ništa o ovome.

Malopre sam bio u poslovnici gde je radnik zbunjeno pričao kako je podnet običan zahtev za raskid a ne zbog poskupljenja, da on ne može ništa nego da dodjem sutra u smenu tog kolege pa da vidim šta je on uradio.

Prvo, ne mogu zbog svog posla da se uskladim sa tim radnikom i da hoću, drugo, pitao sam ovog radnika danas zašto je to procedura kad bi i on trebalo da može da uradi isto što i taj drugi, da bi on rekao da ne zna šta smo mi tačno pričali...
Nije mi uopšte do 2800 din nego do bezobrazluka, pritom, i da je podneo običan zahtev, morao bi da me obavesti o dodatnim troškovima a ne da me reši za minut ćuteći.

Imate li savet kome da se obratim a da ne idem u krug, vredi li zvati call centar, slati mejl, ili odmah ratel/ nešto slično?
pa sto u prici spominjes sta stvarno mislis? :) nema sa njima toga
Podneo zahtev za raskid 2 ugovora kucnog neta i vracnje uredjaja kupljenog uz jedan od ugovora, sve to mejlom naravno. Posle 8 dana stigao odgovor u vidu eseja da su zapoceli proces raskida, da ce sledeci presek biti poslednji racun sa preostalim ratama za uredjaj. Ali i da su oni najjeftiniji, da su dali benefite u vidu dodataka za ostanak, itd. Uredjaj nije moguce vratiti. Ako se predomislim da mogu u poslovnici da otkazem ovaj zahtev.

Sta sada raditi? Gde su sada svi oni koji su imali poziv za produzenje uz popust 50%?
 
Poslednja izmena:
Sta sada raditi? Gde su sada svi oni koji su imali poziv za produzenje uz popust 50%?
Kako kod koga. Nekome ponude tih 50% popusta i slično a nekoga ni ne pozovu.

U mom slučaju što sam kod njih desetak godina, pozvali su me. I pitala teta "da li ste sigurni da želite raskinuti ugovor" i ništa više. Nije nudila apsolutno ništa. Cirkus. Tako da ima i toga :LOL:
 
Kako kod koga. Nekome ponude tih 50% popusta i slično a nekoga ni ne pozovu.

U mom slučaju što sam kod njih desetak godina, pozvali su me. I pitala teta "da li ste sigurni da želite raskinuti ugovor" i ništa više. Nije nudila apsolutno ništa. Cirkus. Tako da ima i toga :LOL:
Ja sam ovako prosao u MTSu nakon 15 godina, nisam nista dobio kada pozvali samo pitali dal sam siguran, dobio sms sutradan da ja pozovem jer imaju neko zinenadjenje reko iznenadicu ja vas odlaskom

Nego jel koristi neko mobilni net kao hotspot za laptop na primer i eventualno jos jedan mobilni?
Za praznike bi trebalo da idemo malo do Sokobanje ali u aprtmanu mozda bude a mzoda ne neta a imam 800GB iz Mocne tarife kojic e se izbrisati tamo sredinom maja pa reko da ih iskoristim.
 
Ja sam ovako prosao u MTSu nakon 15 godina, nisam nista dobio kada pozvali samo pitali dal sam siguran, dobio sms sutradan da ja pozovem jer imaju neko zinenadjenje reko iznenadicu ja vas odlaskom

Nego jel koristi neko mobilni net kao hotspot za laptop na primer i eventualno jos jedan mobilni?
Za praznike bi trebalo da idemo malo do Sokobanje ali u aprtmanu mozda bude a mzoda ne neta a imam 800GB iz Mocne tarife kojic e se izbrisati tamo sredinom maja pa reko da ih iskoristim.
Bilo koji telefon of 2011 ima barem 4-5 MB hot spot. Tako da nemas brige.
Na neo neo najbolje je da podelis Za telefone trosis GB iz hot spota. Dok kompjuter stavis da koristi neo neo GB.
Na mtsu mogu svi da koriste iz hot spota. Nema razlike i nije potrebno da za hot spot ne koristis GB iz Hot spota. Tako da je recimo olaksano korišćenje za obične smrtnike
 
Bilo koji telefon of 2011 ima barem 4-5 MB hot spot. Tako da nemas brige.
Na neo neo najbolje je da podelis Za telefone trosis GB iz hot spota. Dok kompjuter stavis da koristi neo neo GB.
Na mtsu mogu svi da koriste iz hot spota. Nema razlike i nije potrebno da za hot spot ne koristis GB iz Hot spota. Tako da je recimo olaksano korišćenje za obične smrtnike
A kako stavis da koristi na kompjuter GB od Neo Neo, a ne od hotspot-a
 
Kada su me zvali za NeoNeo po 1350 dinara, imao sam još 20 rata za telefon, 33.300 dinara. Rekli su mi da od sledećeg preseka prelazim na novi paket, a rate za telefon ostaju kako su bile, iako sam bio voljan da isplatim ceo uređaj. To je procedura, mislim da je neko pitao...
 
Ja sam ovako prosao u MTSu nakon 15 godina, nisam nista dobio kada pozvali samo pitali dal sam siguran, dobio sms sutradan da ja pozovem jer imaju neko zinenadjenje reko iznenadicu ja vas odlaskom

Nego jel koristi neko mobilni net kao hotspot za laptop na primer i eventualno jos jedan mobilni?
Za praznike bi trebalo da idemo malo do Sokobanje ali u aprtmanu mozda bude a mzoda ne neta a imam 800GB iz Mocne tarife kojic e se izbrisati tamo sredinom maja pa reko da ih iskoristim.
Zavisi samo koliko ljudi bude bilo u Banji, obicno na praznike i u toku sezone je haos, pa ce net isto tako i raditi, haoticno… Idi, odmori, uzivaj u prirodi!
 
Od kad do kad ti je obračunski? Verovatno si dobio za pun prethodni, a konačni račun je od početka do 13. odnosno poslednjeg dana kada si bio na postpejdu (naplatiće po ceni u UO srazmerno broju dana plus preostale rate).
17. marta je bio kraj obračunskog perioda i naplatili su mi 2200 din i samo ta stavka stoji u računu dok preostale rate za mobilni uređaj, u mom slučaju Xiaomi 13, njih nigde nema.

U pitanju je preostalih 12 rata za mobilni uređaj, 15.000 dinara (12 x 1250 din)
 
17. marta je bio kraj obračunskog perioda i naplatili su mi 2200 din i samo ta stavka stoji u računu dok preostale rate za mobilni uređaj, u mom slučaju Xiaomi 13, njih nigde nema.

U pitanju je preostalih 12 rata za mobilni uređaj, 15.000 dinara (12 x 1250 din)
Jasno. Plati to pa se raspituj posle u poslovnici ili kod A1 partnera ako ne dobiješ ništa poštom, jer oni mogu da ti izdiktiraju podatke, odnosno iznos i poziv na broj.
 
Imam isti problem, išao sam sada 11 marta u A1 poslovnicu, sve se dogovorio sa njima oko raskida ugovora, par dana kasnije dobio SMS poruku da mi je broj prebačen na prepaid.

Od tada mi Moj A1 sajt mi više ne funkcioniše, došao mi račun samo za postpaid paket Neo Surf ovaj zadnji obračunski period,
obračunali 2200 din bez preostalih rata za mobilni uređaj - Xiaomi 13.

Šta da radim ?
Nece ti aplikacija vise ni raditi zato sto broj vise nije u A1, moraces da odes do poslovnice ili da probas putem call centra da ti daju podatke.

Postoji jako velika verovatnoca da na kraju taj racun za uredjaj ni ne dobijete, a po njihovom sistemu da ispadne da vas zaduzuju, opet je problem do njih.
Tako da nemojte da zanemarite cinjenicu da morate da izmirite tu obavezu a da na kraju bude problem.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Nece ti aplikacija vise ni raditi zato sto broj vise nije u A1, moraces da odes do poslovnice ili da probas putem call centra da ti daju podatke.
Bez zle namere, možda je burnout, i sam sam bio ovde u toj situaciji. Nisi mislio da nije više u A1 mreži, već na postpejdu.
Dodatno pojašnjavajući, svi linkovi za plaćanje računa pristigli sms-om izbacivaće grešku i korisnik nema prava više da na ovaj način proveri zaduženja, a i ako ona postoje, videće ih njihovi zaposleni.
 
@uji Jeste burnout! Sagoreo sam!!! Povlacim se par dana sa savetima.

Lepo je covek napisao da je na prepaid i to nisam video! Izvinjavam se!

Za ponovno povezivanje na app i na isti email moraces da ih kontaktiras da to rese.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ja sam jedva čekao da me prebace u Globaltel, a sad su pozvali i ponudili NeoNeo za 1350. dinara mesečno. Nisam mogao da ne prihvatim.
Koji paket si imao ?
Ja sam trenutno na A1 moćna tarifa,otišao danas da raskinem ugovornu obavezu i oni mi ponude NeoSurf od 1500din (neograničen net-40gb po full brzini,posle spor, i 400 minuta/sms).
NeoNeo za te pare odlična ponuda.
 
Novi odgovor od A1 i nakon pozivanja na zakon.
Neko je gore naveo mail tržišne inspekcije pa cu njih uključiti sad uključiti u ovo, čisto da potrošim reč. Ali sve sluti na to da bez suda neće moći da se reši.
Dobio sam isti odgovor kao i ti. Jedu li išao u poslovnocu kod procenitelja 😀?
 
A
Zavisi samo koliko ljudi bude bilo u Banji, obicno na praznike i u toku sezone je haos, pa ce net isto tako i raditi, haoticno… Idi, odmori, uzivaj u prirodi!
vidis o tomeni sam razmisljao znam da ranijih godina na koncertima ili utakmicama sve mreze su lose radile bar u Nisu , ma ja bih da odmorim ali imam klijente koji tada rade i kako to biva po Marfiju garantovano ima da bude nesto bitno/hitno...
 
Dobio sam isti odgovor kao i ti. Jedu li išao u poslovnocu kod procenitelja 😀?
Update :

Išao u poslovnicu - gledali su me kao tele šarena vrata. Morali su da provere sta da rade, pa su onda slali mail svojoj službi koja ima je odgovorila nešto u fazonu da se telefon šalje u ovlašćeni servis na procenu ali sad čekam potvrdu za to. Ja cu insisitirati da ga sam odnesem da bih malo požurio stvari. Znači voze me kao debila, kao da korisnici imaju vremena na pretek. Krajnje neprofesionalno.
 
To i napišite u odgovoru na mejl, da ste bili u poslovnici toj i toj i dobili povratnu informaciju da moraju da šalju telefon na procenu, te pošto od njih ne možete dobiti ništa napismeno, zahtevajte u povratnom odgovoru potvrdu u kojoj vas upućuju da odnesete telefon u ovlašćeni servis (ili poslovnicu koja ga njima po proceduri dalje šalje), gde će procena biti obavljena. Nekako sročite i da se podrazumva da i vi dobijete primerak izveštaja o proceni.
 
Iskreno ovo ''razvlacenje'' odgovora, prebacivanje sa sluzbe na poslovnicu pa na servis kao da pokusavaju da te nateraju da odustanes jer ti se smuci da se cimas. A mene revoltira to sto ne postuju tudje vreme i sad samo mogu jos vise da ih spamujem zbog toga. Napisao sam im da ukoliko je potrebno da telefon ide u servis da zelim sam da ga odnesem zbog organizacije svog vremena. Pa ne visimo mi na civiluk.
Druga varjanta koja me ne bi cudila da pokusaju - da prodje 30.03 i kazu "pa znate prosao je period predvidjen za raskid..." mada bi to bilo krajnje glupo jer je zahtev podnet u predvidjenim roku a koliko njima treba da obrade klijenta se ne tice.
 
Ako prenesem broj iz Yettel-a u A1, jel daju popust na Neo pakete, i kolike? Hvala!
 
Nazad
Vrh Dno