Da li iko ima savet gde da se obratim dalje da bude najefikasnije:
Otišao sam u poslovnicu da raskinem ugovor 17. 3. gde sam u priči sa zaposlenim rekao "Ugovor svakako ističe u aprilu ali je super došlo ovo poskupljenje da mogu da raskinem i ranije bez penala".
Potpisao sam papir i otišao. Stiže pre par dana račun gde su naplatiili još 2800 din na ime nadoknade štete zbog neispunjenja ugovorne obaveze. Na papiru kojeg sam potpisao ne piše apsolutno ništa o ovome.
Malopre sam bio u poslovnici gde je radnik zbunjeno pričao kako je podnet običan zahtev za raskid a ne zbog poskupljenja, da on ne može ništa nego da dodjem sutra u smenu tog kolege pa da vidim šta je on uradio.
Prvo, ne mogu zbog svog posla da se uskladim sa tim radnikom i da hoću, drugo, pitao sam ovog radnika danas zašto je to procedura kad bi i on trebalo da može da uradi isto što i taj drugi, da bi on rekao da ne zna šta smo mi tačno pričali...
Nije mi uopšte do 2800 din nego do bezobrazluka, pritom, i da je podneo običan zahtev, morao bi da me obavesti o dodatnim troškovima a ne da me reši za minut ćuteći.
Imate li savet kome da se obratim a da ne idem u krug, vredi li zvati call centar, slati mejl, ili odmah ratel/ nešto slično?