Postoji jedna izreka: "sve u svoje vreme". Neko ce shvatiti njeno znacenje, neko nece...Ovo je bukvalno nešto najsmešnije što sam pročitao u ovoj temi. Žaliti se na nekog operatera što je "požurio" sa uvodjenjem flat voice, zbog čega su i ostali operateri morali da spuštaju cene, a korisnici najviše profitirali zbog jeftinije usluge.
Rafiki, sad bar znamo za koga radiš. Reci nam, kako je u Telenoru, na kojoj si poziciji? Da li su redovne plate?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Trziste telekomunikacija (kao i svako drugo) se razvija odredjenom dinamikom. Detalji te dinamike su uslovljeni okruzenjem konkretnog trzista, ali generalno gledano, zna se kad i sta treba da se desi. Po oceni mnogih koji se bave telekomunikacionim biznisom na ovim prostorima, VIP je malo pozurio sa flat voice ponudom.
Sto se tice ostatka tvog posta i zakljucka da radim u Telenoru, rekao bih ti da lupas gluposti, ali sam lepo vaspitan, pa ti to necu reci.
I moram da ispravim petra: nisam nikad radio u Telenoru, vec sam radio u Mobtelu, mnogo pre nego sto je Telenor dosao u ove krajeve. Ako neko misli da zbog toga preferiram Telenor, nek' zna i da sam radio za 10+ operatera i telekom vendora sirom sveta. Ne gajim posebna osecanja ni prema kome od njih (to je samo posao), ali na telekom trziste gledam iz malo sireg ugla od prosecnog korisnika mobitela.
Pozdrav