Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@jegulja samo napred. Meni su se smucili kad sam pre par godina prelazio sa d3i na Eon. Posto u mom mestu nema SBB-a morali smo da idemo u prvi najblizi grad gde imaju poslovnicu. Bionsam 100km u oba pravca zbog gluposti.
 
Из мтс рекли да ће они средити са рателом.
Добио је писмени одговор.
 
Не могу да качим јавно туђи документ али није шала. Добио је писмено да не могу одобрити раскид а цене су дигли јер одавно нису и ако баш жели може да плати све што је користио до сада.
 
Možeš, maskiraj lepo sve lične podatke, ostavi datum pa da vidimo.
Mislim tako deluje, ali nije nemoguće ni da se pribegava očajničkim merama, možda neko i odustane posle takvog odgovora.
Možda je usmeno dobio jer ili ne znaju ili su bezobrazni, ali ovo nije sigurno.

Jedino kako je pismeno dobio jeste da je tražio raskid ugovora na konto nečeg drugog, a ne poskupljenja.
 
Ortak bio danas, kaze trudili se bas da se oseca kao jadnik najgori jer raskida zbog 150 dinara 😀

U nekom cudnom vajbu su bas umesto da teraju skroz na pozitivu pa da im barem neki od tih ljudi vrate za 2 god kao novi korisnici
Šta ga briga realno, neka podjebavaju, mislim da ljudi ne raskidaju zbog cene nego koriste to kao izgovor jer bi raskinuli u svakom slučaju iz raznoraznih razloga ali ne mogu to da urade bez plaćanja penala dok ne dignu cenu, recimo da je poskupljenje 2 dinara primera radi, opet bi bio isti broj ljudi koji zahtevaju raskid, ako ne isti onda vrlo približan.
 
Ок, прва слика је пример предатог захтева, друге две су одговор.

Црквени барон каже да мој претходни пост не доприноси... јел?
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    154.5 KB · Pregleda: 230
  • 2.jpg
    2.jpg
    126.9 KB · Pregleda: 201
  • 3.jpg
    3.jpg
    127.7 KB · Pregleda: 228
Траги-комично... сами су написали у објави "naši korisnici imaju prava u skladu sa članom 107 Zakona o elektronskim komunikacijama".
 
U zgradu se uvodi Yettel/Telekom optika za dva meseca. Da li je kasno da se tada raskine SBB ugovor zbog poskupljenja? Ili mora odmah po stizanju prvog računa koji je uvećan?

Pa ti kako si rekao, raskidas danas za danas, tako?

salu na stranu, imas do 30-31. januara da potpises zahtev i to je to, s tim da onda placas februar zbog 30 dana
 
Другару сбб одбио захтев за раскид због повећања цена. Не могу да изађу у сусрет јер одавно нису дизали цене.
ovo je sustina cele price. oni (a i ostali se ne razlikuju) svoje korisnike tretiraju kao apsolutne idiote. to je ono sto iritira, sto vas natera da prosto poludite. znaci ne samo sto nece da urade ono sto ocigledno moraju da urade nego vas ponizavaju tretirajuci vas kao imbecile.
 
Baš sam hteo da napišem da im je Info kanal već duže vreme mrtav što se tiče obaveštenja, ali izgleda da su ga zbog poskupljenja ažurirali.
 
Odgovorili pozitivno na zahtev, danas stigla pošiljka. Da naglasim samo da je u pitanju EON Premium paket van SBB mreže, ugovorna obaveza do avgusta 2023.
 

Prilozi

  • CF7356B6-DA0B-4918-9B3C-E89FF8E35CE5.jpeg
    CF7356B6-DA0B-4918-9B3C-E89FF8E35CE5.jpeg
    406.4 KB · Pregleda: 199
Upravo dosao iz poslovnice u NS, poneo zahtev i radnica pita da li sam poneo opremu. Ja joj odgovorim da nisam jer znam za otkazni rok, kaze ona meni u ovom slucaju nema otkaznog roka, ugovor se odmah raskida i odmah vracate opremu. Sad moram opet ici sa opremom.
 
Zanima me kako oni odgovaraju na zahtev kad ne dozvoljavaju da se raskine bez penala? Da li kroz formu tog odgovora definisu kako moze da se raskine, ali da se plate penali ili kako vec? I da li su nam ruke vezane tim odgovorom, u smislu da ne mozemo da povucemo zahtev?
 
Ок, прва слика је пример предатог захтева, друге две су одговор.

Црквени барон каже да мој претходни пост не доприноси... јел?

Ovom namerno nisu odobrili jer je zahtev najverovatnije dobijen od MTSa. Nije "svojeručno" sročen i ima blanko polja za upis generalija.
 
Upravo dosao iz poslovnice u NS, poneo zahtev i radnica pita da li sam poneo opremu. Ja joj odgovorim da nisam jer znam za otkazni rok, kaze ona meni u ovom slucaju nema otkaznog roka, ugovor se odmah raskida i odmah vracate opremu. Sad moram opet ici sa opremom.

To je pošteno da nema otkaznog roka, maltretirali su korisnike sa još mesec dana mučenja na SBB-u. Čak su korisnici vraćali njihovu opremu bez otkaznog roka, oni nisu hteli da je prime. Koje je to bilo bahaćenje SBB-a, korisnik donese opremu jer nije zadovoljan uslugama, oni neće da je prime.
 
Raskida i ne plaća poslednja dva meseca.;)
Prijatelj je raskinuo i nije platio dva meseca. :) Isti prijatelj nije platio Telekomu internet 10 meseci (još 2016.), zastarelo je, nisu pokrenuli ništa. Drugi prijatelj je napustio IT Akademiju, na 1/3 trajanja kursa, nije platio ostatak. Više godine ja prešlo. Nikada nisu izvršli potraživanja. Umesto toga su ga zvali telefonom prrvih par meseci i molili "da plati koliko ima i kada ima, može i par hiljada, bar nešto". U Srbiji je slučaj da ljudi ostanu na ulici jer nisu platili struju 8-10 meseci, ali druge stvari (firme koje nisu državne i od strateške važnosti, kao EPS, PTT/Telekom, itd) drugačije (aka teže i ređe) naplaćuju dugove.

Pa ti kako si rekao, raskidas danas za danas, tako?

salu na stranu, imas do 30-31. januara da potpises zahtev i to je to, s tim da onda placas februar zbog 30 dana
"Moj" ugovor, tojest nije na moje ime (ali je na ime bližnjeg) traje do 01.2024.
 
To je pošteno da nema otkaznog roka, maltretirali su korisnike sa još mesec dana mučenja na SBB-u. Čak su korisnici vraćali njihovu opremu bez otkaznog roka, oni nisu hteli da je prime. Koje je to bilo bahaćenje SBB-a, korisnik donese opremu jer nije zadovoljan uslugama, oni neće da je prime.
Po ugovoru je otkazni rok 30 dana, odnosno raskid se mora najaviti 30 dana ranije, pod uslovom da nema ugovorne obaveze. Tako da nije bahacenje nego nerazmisljanje korisnika koji nije procitao li je zaboravio sta je potpisao u ugovoru.
U ovom slucaju je drugi razlog prekida UO pa mi je i logicno da nema otkaznog roka posto uslovi UO prestaju da vaze, pa samim tim i otkazni rok
 
Изађосмо у "новине"... нико није ни питао за права да објави слике.
Ovom namerno nisu odobrili jer je zahtev najverovatnije dobijen od MTSa. Nije "svojeručno" sročen i ima blanko polja za upis generalija.
Хех, тај захтев сам ја саставио за мене и околину коме треба.
 
То је од другара. Каже да мтс преузео код ратела. Мени истиче редовно почетком фебруара. Поднео захтев да избегнем додатних 30 дана.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno