crveni baron
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 05.10.2022
- Poruke
- 625
- Poena
- 95
Moras pre prvog racuna , 30 dana od obavestenja o poskupljenju moras najaviti raskid UO .
Taj koji mu je to rekao i odbio je za ozbiljne batineДругару сбб одбио захтев за раскид због повећања цена. Не могу да изађу у сусрет јер одавно нису дизали цене.
Mislim tako deluje, ali nije nemoguće ni da se pribegava očajničkim merama, možda neko i odustane posle takvog odgovora.#nijesedesilo
Možda je usmeno dobio jer ili ne znaju ili su bezobrazni, ali ovo nije sigurno.Mislim tako deluje, ali nije nemoguće ni da se pribegava očajničkim merama, možda neko i odustane posle takvog odgovora.
Šta ga briga realno, neka podjebavaju, mislim da ljudi ne raskidaju zbog cene nego koriste to kao izgovor jer bi raskinuli u svakom slučaju iz raznoraznih razloga ali ne mogu to da urade bez plaćanja penala dok ne dignu cenu, recimo da je poskupljenje 2 dinara primera radi, opet bi bio isti broj ljudi koji zahtevaju raskid, ako ne isti onda vrlo približan.Ortak bio danas, kaze trudili se bas da se oseca kao jadnik najgori jer raskida zbog 150 dinara 😀
U nekom cudnom vajbu su bas umesto da teraju skroz na pozitivu pa da im barem neki od tih ljudi vrate za 2 god kao novi korisnici
U zgradu se uvodi Yettel/Telekom optika za dva meseca. Da li je kasno da se tada raskine SBB ugovor zbog poskupljenja? Ili mora odmah po stizanju prvog računa koji je uvećan?
ovo je sustina cele price. oni (a i ostali se ne razlikuju) svoje korisnike tretiraju kao apsolutne idiote. to je ono sto iritira, sto vas natera da prosto poludite. znaci ne samo sto nece da urade ono sto ocigledno moraju da urade nego vas ponizavaju tretirajuci vas kao imbecile.Другару сбб одбио захтев за раскид због повећања цена. Не могу да изађу у сусрет јер одавно нису дизали цене.
Raskida i ne plaća poslednja dva meseca.Pa ti kako si rekao, raskidas danas za danas, tako?
salu na stranu, imas do 30-31. januara da potpises zahtev i to je to, s tim da onda placas februar zbog 30 dana
Tako juče i kod mene bio slučaj, doduše beogradUpravo dosao iz poslovnice u NS, poneo zahtev i radnica pita da li sam poneo opremu. Ja joj odgovorim da nisam jer znam za otkazni rok, kaze ona meni u ovom slucaju nema otkaznog roka, ugovor se odmah raskida i odmah vracate opremu. Sad moram opet ici sa opremom.
Ок, прва слика је пример предатог захтева, друге две су одговор.
Црквени барон каже да мој претходни пост не доприноси... јел?
Upravo dosao iz poslovnice u NS, poneo zahtev i radnica pita da li sam poneo opremu. Ja joj odgovorim da nisam jer znam za otkazni rok, kaze ona meni u ovom slucaju nema otkaznog roka, ugovor se odmah raskida i odmah vracate opremu. Sad moram opet ici sa opremom.
Prijatelj je raskinuo i nije platio dva meseca. Isti prijatelj nije platio Telekomu internet 10 meseci (još 2016.), zastarelo je, nisu pokrenuli ništa. Drugi prijatelj je napustio IT Akademiju, na 1/3 trajanja kursa, nije platio ostatak. Više godine ja prešlo. Nikada nisu izvršli potraživanja. Umesto toga su ga zvali telefonom prrvih par meseci i molili "da plati koliko ima i kada ima, može i par hiljada, bar nešto". U Srbiji je slučaj da ljudi ostanu na ulici jer nisu platili struju 8-10 meseci, ali druge stvari (firme koje nisu državne i od strateške važnosti, kao EPS, PTT/Telekom, itd) drugačije (aka teže i ređe) naplaćuju dugove.Raskida i ne plaća poslednja dva meseca.
"Moj" ugovor, tojest nije na moje ime (ali je na ime bližnjeg) traje do 01.2024.Pa ti kako si rekao, raskidas danas za danas, tako?
salu na stranu, imas do 30-31. januara da potpises zahtev i to je to, s tim da onda placas februar zbog 30 dana
Po ugovoru je otkazni rok 30 dana, odnosno raskid se mora najaviti 30 dana ranije, pod uslovom da nema ugovorne obaveze. Tako da nije bahacenje nego nerazmisljanje korisnika koji nije procitao li je zaboravio sta je potpisao u ugovoru.To je pošteno da nema otkaznog roka, maltretirali su korisnike sa još mesec dana mučenja na SBB-u. Čak su korisnici vraćali njihovu opremu bez otkaznog roka, oni nisu hteli da je prime. Koje je to bilo bahaćenje SBB-a, korisnik donese opremu jer nije zadovoljan uslugama, oni neće da je prime.
Хех, тај захтев сам ја саставио за мене и околину коме треба.Ovom namerno nisu odobrili jer je zahtev najverovatnije dobijen od MTSa. Nije "svojeručno" sročen i ima blanko polja za upis generalija.
Onda su mislili da je od MTSa. Uprosti ga malo. 🙂Изађосмо у "новине"... нико није ни питао за права да објави слике.
Хех, тај захтев сам ја саставио за мене и околину коме треба.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari