Šta je novo?

ZTE Grand X

Telefon je najveće đubre ikada.

Mislim da sa tom rečenicom tema može pod ključ i na deponiju.
 
Nije 512 MB rama malo nego je ovo telefon sa fabrickom greškom. Može da ima i 256mb i osnovne funcije kao što su pozivi i sms mora da izvršava bez tih zapucavanja. Drugo je da je zapucavao kad pokreneš neku zahtevnu igru.
 
Da to si upravu ,nije kod njega bio problem u ram memoriji ,steta za vrlo dobar procesor koji je imao ovaj tel.
 
Otprilike je 7 meseci šljakao posle dva servisa i juče je ponovo riknuo i ponovo Telenor, katastrofa.
 
Zamenili su mi telefon, pošto nema više grand x, odobrili su mi zamenu za drugi model. Uzeo sam htc desire 500. Hvala Telenoru ipak su na kraju ispali fer.
 
Ne vidim šta je tu fer, Telenor je prodavao telefone sa fabričkom greškom, maltretirao korisnike da ih popravljaju i po nekoliko puta, i sad kad su ostali bez lagera nude ispravne telefone kao zamenu. Valjda je za očekivati da u startu prodaju ispitane, i ispravne telefone, a ne da se dešavaju ovakve stvari.
 
Ne vidim šta je tu fer, Telenor je prodavao telefone sa fabričkom greškom, maltretirao korisnike da ih popravljaju i po nekoliko puta, i sad kad su ostali bez lagera nude ispravne telefone kao zamenu. Valjda je za očekivati da u startu prodaju ispitane, i ispravne telefone, a ne da se dešavaju ovakve stvari.

Jesu fer su ispali zbog toga što su pristali da zamenu ne ispravne uređaje e sad da li oni u Telenoru ili u servisu ili sam uvoznik nebitno je ko, mogli su da nas zavlače do sudnjeg dana i da nas izignorišu najgrđe. Problem je što u slovu zakona ne postoji nigde precizno do kada su dužni da nam zamenu pokvaren aparat, i taj isti zakon im to omogućava da se tako ponašaju. Servis bi trebalo da bude zadužen i da odmah reguje u takvim situacijama da čim uoči da je velik broj sličnih pritužbi na aparat da pozove distributera i obavesti ga da prekine sa prodajom i da se zamnu svi ne ispravni aparati. Naravno pošto živimo u Srbistanu ništa me ne iznenađuje s tim u vezi, nego me samo uverava da smo mi još jako daleko od uređene države gde provajderu neće pasti na pamet da pusti u promet ne ispravan uređaj za koji mora predhodno pribaviti sertifikat da je testiran i proveren i tek sa tim sertifikatom doći na police radnje. Kad budu pljuštale kazne i kad im se ne bude isplatilo oniće tako da rade, mogu slobodno da mešetare koliko god hoće jer nema ko da ih spreči u tome, pogotovo što je zakon pun rupa kroz koje provlače smeće.
 
Tacno mi pada na pamet da sledeci put kad budem uzimao telefon trazim i sertifikat (atest) u kom garantuju da je sve OK...
 
^Zvonice im boloksi za tvoj zahtev.
 
Bedak je sto zaista uvoznik mora da izdvoji velike pare za zvanicni atest svakog novog modela, jer Srbija nema sporazum po kojem priznaje evropske ateste.

Ironija je sto formalno postoji atest za vas Grand X.
 
Bedak je sto zaista uvoznik mora da izdvoji velike pare za zvanicni atest svakog novog modela, jer Srbija nema sporazum po kojem priznaje evropske ateste.

Ironija je sto formalno postoji atest za vas Grand X.

Nisam ni mislio da nema atest, koji je sigurno kupljen bez da je telefon testiran kako treba, nema teorije da se greška ne prikaže.
 
^ Naravno. Mislim da je to preko 100k din, a da se uredjaj i ne raspakuje, dakle samo pecatiranje. Bio je članak o besmislenim atestima i Agenciji za ateste u Politikinom podlistu Potrošač.

Slazem se da je Telenor trebalo da proba i interno testira model jer oni radi sa krajnjim kupcima i njima su sve ove zalbe opterecenje. Verujem i voleo bih da su naucili lekciju.
 
Jesu fer su ispali zbog toga što su pristali da zamenu ne ispravne uređaje e sad da li oni u Telenoru ili u servisu ili sam uvoznik nebitno je ko, mogli su da nas zavlače do sudnjeg dana i da nas izignorišu najgrđe.
Ne, nisu ispali fer, jer nisu zamenili neispravne uređaje, zavlače nas do sudnjeg dana i ignorišu nas najgrđe. Moj telefon nisu zamenili iako je bio tri puta u servisu. A nisam jedini.
 
Slazem se da je Telenor trebalo da proba i interno testira model jer oni radi sa krajnjim kupcima i njima su sve ove zalbe opterecenje.

Naravno da testiraju modele pre puštanja u promet. Ali verovatno nisu dovoljno dugo testirali kako bi se problem javio kod njih. A i uvek postoji ono "ovaj primerak je faličan, verovatno se to neće dešavati drugima".
 
Ne, nisu ispali fer, jer nisu zamenili neispravne uređaje, zavlače nas do sudnjeg dana i ignorišu nas najgrđe. Moj telefon nisu zamenili iako je bio tri puta u servisu. A nisam jedini.

Kako to kad su svima iz ovog topika koji su se žalili telenoru i reklamirali telefon posle trećeg puta zamenili za drugi? Žao mi je što imaš problem ali probaj da se žališ kod udruženja za zaštitu potrošača ili ponovo vrati na reklamaciju aparat u telenor, sve dok ti ne zamenu za drugi tel.
 
Poslednja izmena:
Ljudi da li moze neka pomoc kako da unistim ovo ***** od telefona, ili cu ga razbiti, znaci dosao je kraj ? Trazim po stranicama ali ne mogu da nadjem...Hvala unapred
 
Dosta dugo mi je radio solidno (zakuca ponekad pri pozivu, nekad svuce brzo bateriju, ali navikao sam se vremenom), sve do pre neki dan kad je umro sam od sebe, odneo sam ga na reklamaciju u telenor, zena koja radi nije ni htela da cuje za rec zamenu, niti da to napise u "izvestaju". Sigao je nazad jako brzo, tri/cetiri dana, sa zamenjenom maticnom plocom. Suma sumaru, niko od njih tamo nece da cuje za zamenu, naprave se ludi ili tako nesto...
 
Ne znam kome su zamenili iz prve. Meni tek iz 4 pokušaja. Trebao si ranije da reklamiraš. Mogao si i bg elektronik da kontaktiraš zahtevaj zamenu uređaja A ne popravku. Nema ništa fino sa njima nego smaraj piši, zovi preti tužbom. Kaži da je feleričan i ne želiš popravku.
Vrati ga odmah pa popuni zahtev.
 
Poslednja izmena:
Ne znam kome su zamenili iz prve. Meni tek iz 4 pokušaja. Trebao si ranije da reklamiraš. Mogao si i bg elektronik da kontaktiraš zahtevaj zamenu uređaja A ne popravku. Nema ništa fino sa njima nego smaraj piši, zovi preti tužbom. Kaži da je feleričan i ne želiš popravku.
Vrati ga odmah pa popuni zahtev.

Da cekam da se ponovo pokvari ili...?
 
Ma jok šalji opet kaži da blokira, i popuni obrazac za zamenu.
 
Da cekam da se ponovo pokvari ili...?

Do sada nisi imao problema sa tim aparatom ili si ignorisao problem. Kako da do sada nisi uočio problem sa Gradnioznim, svi su imali muku da zamene aparat za drugi i niko nije uspeo iz prve tek posle nekog 4. pokšaja tj vraćanja istog u servis. Treba da budeš uporan u nameri da zameniš aparat za drugi.
 
Ima nas jos koji mucimo muku sa ovim djubretom i jos nece da umre, tek je sad poludeo i odbija da crkne :eek:
 
Nažalost ima :mad:
 
Evo ga crkao konacno. SAm od sebe. I to sad kad sam raskinuo ugovor i ne mogu da ga zamenim. Namerno je to uradio da me jos malo nervira :D
 
Kakve veze ima što si raskinuo ugovor, bitno je da li je još pod garancijom? 2 godine već prošlo?
 
Proveri ti ugovor mozda još možeš da zameniš telefon. U svakom slučaju neka je sa srećom
 
E stvarno, odneo ja da reklamiram i prošlo. Samo da ga ne poprave:trust:
 
Koji put ti je u servisu, ako je prvi put neću da te razočaram ali postoji šansa da ti "oprave" i vrate nazad. Ja sam tek posle 4 puta uspeo da zamenim, a to je bilo dosta davno ...
 
Nazad
Vrh Dno