- Učlanjen(a)
- 04.01.2005
- Poruke
- 5,703
- Poena
- 470
Dobro, normalno, ima i doktora koji su preduzetnici, nego ovde pričamo o trgovcima.
Upravo tako.....
Dobro, normalno, ima i doktora koji su preduzetnici, nego ovde pričamo o trgovcima.
Pre neki dan sam otišao da preuzmem HDD WD 4 TB Red koji sam "kupio" online, a u pitanju je PC Practic (dakle, Alti).
Sve je bilo okay, platio sam cenu po kojoj je kupljen 3 dana ranije, ali sam napravio grešku i nisam na licu mesta pogledao garantni list. Kada sam stigao kući imao sam šta da vidim - na garantnom listu koji je izdao KimTec stoji datum prodaje, ali nigde ne piše kolika je garancija. Vratim se u maloprodaju i pitam prodavca zašto na garantnom listu ne piše koliko je garancija, a on iz topa - "pa imate fiskalni, pokrivena vam je garancija sa njim, ne treba poseban garantni list." Na moje pitanje da li zna koliko godina je garancija na WD Red opet iz topa "2 godine". Kada sam mu rekao da nije, već da je 3 godine, samo je lakonski rekao "aha, da, da..." i proverio u compu, za svaki slučaj, pa mi napisao rukom na garantnom listu i lupio preko pečat.
E sad, zašto KimTec nema "normalan" garantni list na kome postoji pravougaonik u kome se upisuje dužina garancije uopšte mi nije jasno, pošto nema sve što prodaju 2 godine, pa da je dovoljan fiskalni.
Da li je prodavac napravio previd ili je bilo APP ne znam, ali ovo mi se ranije nije dešavalo, a kupio sam diskova ohoho...
Moze li neko da mi kaze da li u slucaju reklamacije vazi kopija racuna?
Izgubio sam original.
I da li mogu da odnesem tv u radnju koja je na drugoj lokaciji od one u kojoj sam kupio?
Znam da bi trebalo u servis odneti al on mi je daleko a koliko znam imam pravo da vratim u radnju pa da oni salju u svoj servis
Takodje da li kad poprave/zamene tv tece nova garancija ili traje kolko je bilo ostalo na starom tv-u?
možda, ali ne želim da se zezam tako. hoću retail kupovinu.Onda ga naruči onlajn i imaš 14 dana fore za probanje. U toj varijanti ("na daljinu") imaš pravo da vratiš bez obrazloženja u tih 14 dana od kupovine, a košta te samo troškova vraćanja ako ga vraćaš. Imaš o tome baš na 193. strani od koje si čitao.
ovako, šta će oni da rade sa tom vraćenom robom, ne interesuje me. nek rade ISTO što i u normalnim zemljama, nek zveknu neki popust.A da ti proda uredjaj koji je neko koristio 10 dana ti verovatno isto ne odgovara? Sta oni da rade sa tim "probanim" uredjajima, da ih bace ili prodaju u outletu po 30% manjoj ceni? Prosetaj ga po radnji, okini 20 puta, to ti je dovoljno da vidis kvalitet i fizicko stanje.
Budi srecan sto uopste kupujes nesto sto mozes da isprobas pre kupovine, ni to nisu u obavezi da ti ponude, a dosta stvari se ovde kupuje bez ikakve probe.
U USA ce ti mozda primiti peglu nazad, ali ne i DSLR od 500e. I kada kupujes kola, postoji probna voznja jedan krug, a ne probna voznja 10 dana. Ako zelis da ga vratis posle 10 dana, ostavljas im silne pare.
prvo, neću da iznamljujem, nego da probam/o.
ja mogu da nosim i teglim dlsr, ali pitanje je zbog žene.
u normalnim zemljama vraćaš ako ti se ne sviđa "karton od koga je napravljena kutija", da li me razumeš. to je zaštita potrošača, a ne ova sprdnja ovde.
no law - no sale
btw, idemo u švicu na 10 dana za NG, tamo ćemo da kupimo, probamo, i vratimo ako nam se ne sviđa. hteo sam kao "patriota" da ostavim pare ovde, al mi se ne da
Jedno brzo pitanje:
Kada se ustanovi da je proizvod neispravan i nudi se drugi u zamenu, po ZZPu, garancija na zamenjeni proizvod tece kao od pokvarenog ili se izdaje nova?
Citao sam temu i ZZP okacen ovde ("Sl. glasnik RS", br. 73/2010), radio searcheve al nikako da nadjem odgovor.
Hvala
Treba nam nova tema u čijoj prvoj poruci će da stoje linkovi ka zakonima i propisima i odgovori na neka najčešća pitanja. Ova tema je započeta još u vreme važenja prethodnog ZZP i prva poruka nema više vrednost, ista pitanja se ponavljaju na nekoliko dana/nedelja. jedno treba da se sačeka novi/ispravljeni Zakon o zaštiti potrošača koji s eočekuje uskoro, pa da se ne radi dupli posao.
ti si u debeloj zabludi... NIje proba 10 dana.To je korišćenje..Proba se na licu mesta da li funkcioniše... I to je to..Posle 10 dana, taj uređaj je polovan... Jel bi ti kupio sutradan takav uređaj za isti novac a pored njega imaš isti, koji niko nije drndao 10 dana kod kuće?Naravno da bi svako kupio nov a ne ovaj otpakovan i korišćen... U tim "normalnim zemljama" koje ti nazivaš probaj da to uradiš pa ćeš da se razočaraš---Neće ga primiti nazad...Postoje samo određene prodaje, koje to rade ali ti vrate manje novca jer je to korišćen proizvod i kao takav će ga oni prodavati dalje... POstoji jedan izuzetak , gde veliki marketi prime nazad artikal i daju novac nazad u punom iznosu ali samo ako se radi o artiklu, koji po svojoj prirodi, može dalje da se prodaje kao potpuno nov.
Znači, ako ti se ne sviđaju zakoni naše Srbije, putuj Igumane preko grane ,gde je po tebi "normalno" ali ćeš doživeti razočarenje...
Ne mogu da veruj kako glup rezon imaš...Ili si mnogo mlad ili si totalno....... :wall:
naravno da imaš i o tome sam pisao....Čekaj, sad meni nije jasno šta i kako.
Da li imam pravo da bez obrazloženja u roku od 14 dana vratim proizvod kupljen "na daljinu" i da dobijem novac natrag?
Evo obrasca o raskidanju ugovora od strane našeg najvećeg prodavca IT robe gde jasno stoji da mi ne treba ama baš nikakav razlog:
http://www.emmi.rs/upload/documents/JednostraniRaskidUgovoraEmmi.doc
E sad, sve uvek možeš da zloupotrebiš, pa i ovo.
Da. Odnosi se na SVU robu, mada 2/3 robe mozes da sanjas da vratis (recimo potrosnu robu, IEMs koje se guraju u usi, hermeticki zapakovanu robu kod koje moras da unistis pakovanje da bi dosao do istih, itd.). To cak ni ne mozes da probas osim ako nemaju izlozeno, a ko jos ima nesto izlozeno u Srbiji .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari