Šta je novo?

Zastojci u NFS Underground

Codex

Čuven
Učlanjen(a)
26.03.2002
Poruke
319
Poena
619
Na pojedinim mestima mi zastane pa nastavi igra bilo u full detaljima u 1024 ili u 640 sa low detaljima. Sve jedno da li igram circuit sa protivnicima ili sam na istim mestima mi stane na delic sekunde pa nastavi! U cemu je stvar?
kofig: athlon 1600+ ; radeon 8500; 2x 256mg ddr
 
Skini update 1.3......tu je taj problem ispravljen.....
 
Codex je napisao(la):
Na pojedinim mestima mi zastane pa nastavi igra bilo u full detaljima u 1024 ili u 640 sa low detaljima. Sve jedno da li igram circuit sa protivnicima ili sam na istim mestima mi stane na delic sekunde pa nastavi! U cemu je stvar?
kofig: athlon 1600+ ; radeon 8500; 2x 256mg ddr
Poznat problem sa Radeon 8500 kartama, postoji i sa 9000pro ali znatno manje izrazen - jedva primetan. Imao sam 8500 a u masini mi je trenutno 9000pro pa to mogu iz prve ruke da ti kazem. Probaj update igre.
 
Ja imam 8500 i update-ovanu verziju igre i isto zastaje, mada se meni cini da je to zato sto ucitava delove staze, kada igram dva puta za redom istu stazu ne secka (ne prodjem iz prve), valjda iskeshira sve sto mu treba.
 
Evo updateovao sam igru 1.40 patchom i sa 9000pro radi odlicno u 1280x1024 sve na high (iskljuceni light trails i motion blur zbog preglednosti a i sa njima radi isto - probano par krugova. Seckanje (kesiranje u prvom krugu) je toliko malo da je jedva primetno i desava se na mozda jednom ili dva mesta - zavisi koja se staza vozi. Izgleda da patch ima svrhe instalirati za non 8500 karte - vidi se da igra brze i lakse ide.
 
A gde da skinem taj najnoviji patch?


POZ Minja :wave:
 
Da,to je piraterija......iskoristi PM....
 
Gidra85 je napisao(la):
A gde da skinem taj najnoviji patch?


POZ Minja :wave:

Cao.
Evo ti link: http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/patch.jsp

Skidas US verziju, posle toga na gamecopyworld po znas vec sta ..
Jos nesto: mozda ti bude trebao Europe update. Zavisi koju verziju igre imas. Posto su "izvori" igara skoro isti za sve nas u Bgd a i siroj okolini trebalo bi da je US verzija kao i moja.
 
Poslednja izmena:
na playground.ru imaju svi pecevi...
 
thank you svima, probacu direktno da stavim 1.4 patchz.
 
Evo probao sam i 4.2 Catalyste. Neverovatno! Nikakvog seckanja ni usporavanja nema u 1280X1024 sve high ni u prvom ni u bilo kom krugu. Igra prosto leti! Mislio sam da ovo nikada necu reci za ATI drajvere ali evo : ATI driver developers svaka vam cast! Hm, bilo je i krajnje vreme - problem se vuce jos od 3.7 verzije drajvera. (Da ne bude sve najnaj :))
BTW: kartica je radeon GA 9000pro sa 64 MB RAM.
 
Imam fx 5600 i instalirao sam patch i posle no-cd samo na stazi 95 i dalje imam uporno zaustavljanje (seckanje) igre i to samo na startu posle 2,3,4... krug do 6 ništa!
Uvek na istom mestu!
Sa driverom 45.23 nema tog seckanja!
Sa svim ostalim novijim ima.
Sve je na najvišem nivou podešavanja...
Imate li neki predlog sem da igram sa 45.23? :wall:
 
Twix je napisao(la):
Skini update 1.3......tu je taj problem ispravljen.....

ma... ja sam skinuo update 1.4 i taj problem jos uvek nije ispravljen... cinjenica je da kog GF4Ti toga nema...
 
mleka je napisao(la):
ma... ja sam skinuo update 1.4 i taj problem jos uvek nije ispravljen... cinjenica je da kog GF4Ti toga nema...
Pa ako imas ATI kartu citaj sta sam par cm iznad napisao. Catalyst 4.2 meni resava problem uz patch 1.4 (mozda i bez patcha - nisam probao). Na GF4 ili GF3 toga zaista nema.
 
Minja je napisao(la):
Pa ako imas ATI kartu citaj sta sam par cm iznad napisao. Catalyst 4.2 meni resava problem uz patch 1.4 (mozda i bez patcha - nisam probao). Na GF4 ili GF3 toga zaista nema.

imam fx5900sp
 
Sa "ovim" update 1.4 seckanje je postalo minimalno (kako je bilo sad je super na redeon 9000 pro).
 
Minja je napisao(la):
Evo probao sam i 4.2 Catalyste. Neverovatno! Nikakvog seckanja ni usporavanja nema u 1280X1024 sve high ni u prvom ni u bilo kom krugu. Igra prosto leti! Mislio sam da ovo nikada necu reci za ATI drajvere ali evo : ATI driver developers svaka vam cast! Hm, bilo je i krajnje vreme - problem se vuce jos od 3.7 verzije drajvera. (Da ne bude sve najnaj :))
BTW: kartica je radeon GA 9000pro sa 64 MB RAM.
To je zbog 64MB memorije, ovo vazi samo za ATI 8500 ( sve verzije), 9000, 9000pro, 9100,9200, 9200 pro... naravno samo ako su 64MB DDR ( izuzetak je serija 8500 kod koje ima problema i sa 128MB), trebalo mi je 2-3 nedelje da utvrdim da je u ovome stos!
Prosto je neozbiljno od EA da napravi takvu glupost ( ne zastajkuje na GF4 MX440 :) ), pa da eto na kraju moraju ovi iz ATI-ja da " isparvljaju krive Drine" :)
 
Sama igra ima problem.Kod mene sa bilo kojim drugim driverom osim sa 45.23 ponekad secka. Bez ikakve zakrpe na FX5600 VS (325/600) sa driverom 45.23
radi bez greške.
Ostatak AsusP4C800DL,P42.4GHzFSB800,Kingstone4X256DDR400. :bottle:
 
apolon je napisao(la):
Sa "ovim" update 1.4 seckanje je postalo minimalno (kako je bilo sad je super na redeon 9000 pro).
Kod mene sa patchom 1.4 i 4.2 cat nema ama bas nikakvog seckanja (karta je gore pomenuta GA 9000pro 64 MB). CPU 1700+, 512 DDR, KT333.....
@GoranM: Mislim da vise nije vazno koliko memorije kartica ima. Sada radi savrseno sa svim radeonima 9xxx- konacno! Imao sam ranije radeon 8500 seckanje je bilo bas neprijatno - kako je sada ne znam. BTW sa 4200 igra razbija u 1280x1024 bez ikakvog patcha. Nije slucajno 4200 skoro duplo skuplja karta.
 
Minja je napisao(la):
Evo probao sam i 4.2 Catalyste. Neverovatno! Nikakvog seckanja ni usporavanja nema u 1280X1024 sve high ni u prvom ni u bilo kom krugu. Igra prosto leti! Mislio sam da ovo nikada necu reci za ATI drajvere ali evo : ATI driver developers svaka vam cast! Hm, bilo je i krajnje vreme - problem se vuce jos od 3.7 verzije drajvera. (Da ne bude sve najnaj :))
BTW: kartica je radeon GA 9000pro sa 64 MB RAM.

Vaistinu, Katalisti 4.2 su najbolji drajveri u zadnjih pola godine!

GoranM je napisao(la):
To je zbog 64MB memorije, ovo vazi samo za ATI 8500 ( sve verzije), 9000, 9000pro, 9100,9200, 9200 pro... naravno samo ako su 64MB DDR ( izuzetak je serija 8500 kod koje ima problema i sa 128MB), trebalo mi je 2-3 nedelje da utvrdim da je u ovome stos!
Prosto je neozbiljno od EA da napravi takvu glupost ( ne zastajkuje na GF4 MX440 :) ), pa da eto na kraju moraju ovi iz ATI-ja da " isparvljaju krive Drine" :)

Koliko ja znam, EA i nVidia imaju nekakav ugovor o optimizaciji igara za GeForce karte...
 
Minja je napisao(la):
Kod mene sa patchom 1.4 i 4.2 cat nema ama bas nikakvog seckanja (karta je gore pomenuta GA 9000pro 64 MB). CPU 1700+, 512 DDR, KT333.....

Stavio sam 4.2 cat umesto 4.1, i sa prethodno instaliranim patch-om 1.4, prestala su apsolutno sva seckanja (1024x768, sve na high i ukljuceni svi efekti). Sad je super! :banana:
 
Poslednja izmena:
apolon je napisao(la):
Stavio sam 4.2 cat umesto 4.1, i sa prethodno instaliranim patch-om 1.4, prestala su apsolutno sva seckanja (1024x768, sve na high i ukljuceni svi efekti). Sad je super! :banana:
Pa naravno! Kada sam ja u decembru vikao ovde da ne ide glatko na tim karticama neki su me ubedjivali i ubedjivali... Sada kao svi vicu "to je to ne secka vise" :) , pa zar nije i do sad islo glatko :)
Ma salim se ja! Samo da bude jasno da nema potrebe lagati druge, a prvenstveno ne sebe.
 
Vrh Dno