Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Nek proba neko da naruci pouzecem.
 
I dalje se patim sa promobijem pa ako moze neko da mi kaze sta su mi opcije ako ih uopste imam?

Ukratko, zamenio ekran u promobiju na P40pro na koji sam dobio 6m garancije. U 6m imao defekt i reklamirao ga 21.04. evo 50 dana nemam nikakav odgovor od njih, a nisu mi dali zamenski uredjaj na koriscenje u istom rangu.

Da li mogu da trazim povrat novca ili da mi daju telefon slicnih karakteristika (ne znam kako to sad ide ili je samo povrat novca jedina opcija?) ili mogu da drze telefon bez ogranicenja?
Ako ikako mozes uzmi povrat novca i nemoj da ti na pamet vise pada da menjas originalni ekran po paprenim cenama, ma sta ti rekli o njemu.
Da li moze neki savet od tebe ili nekog drugog a vezi ove situacije.

Otisao juce do promobija nakon 83 dana od predaje uredjaja i pitao kakva je situacija i sta se desava. Rekao im da bih hteo povracaj novca pa je radnica pozvala nekoga iz kancelarije gde su mi rekli da ce me kontaktirati danas. Evo upravo su me zvali i pitali kako bih zeleo da bude reseno gde su me isto pitali da li sam zainteresovan za zamenu uredjaja jer sam ih to pitao juce.

Zapao mi za oko Huawei mate 50 pro koji je izlozen za 48.000 pa sam ih pitao kako bi to to funckionisalo. Rekli su mi da je popravka bila 34.000 i da bih trebao da doplatim razliku od 14.000. Rekoh im da mi u tom slucaju neodgovara jer nisam raspolozen da im placam razliku na bahate cene.

Jasno mi je da je njima bolja opcija da mi daju drugi uredjaj pa makar ga i cenili skuplje, nego li da daju kes iz kase. Da li vredi uzeti mate 50 pro ako ponude za zamenu ili neki Samsung ili da uzmem kes pa da kupim nesto sa oglasa?
 
Imam situaciju sa Somborskim vodovodom (JKP "Vodokanal" Sombor). U zadnjih 7 meseci tri puta sam promenio da mi račun dolazi na mail i ignorišu stvar, mail ne stiže a nastavljaju da šalju papirni račun.
Postoje li pravni instrumenti da ih poguram ili preostaje samo da odem lično tamo i napravim "scenu"?
 
Koja pravila vaze kada se dobije nov uredjaj u okviru produzene garancije? Jel se dobija nov racun i nova garancija ili se nastavlja stara?
U pitanju je tv koji je zamenjen novim, medjutim novi tv kosta jedno 7 hiljada manje nego sto je prethodni placen i ima VA panel umesto IPS pa me interesuje mogu li da trazim drugi uredjaj sa IPS panelom i u istoj vrednosti prethodnog?
Da javim ishod. Vratio sam im tv koji su mi dali kao zamenu sa obrazlozenjem da mi VA panel ne odgovara zbog uglova gledanja. Uredno su prihvatili to i rekli mi da ce poslati nalog servisu da mi daju ili uredjaj istih/boljih karakteristika ili ce mi vratiti novac. Danas mi stize poruka da je reklamacija prihvacena i da sam dobio potvrdu za zamenu uredjaja ili povrat novca. Jos nisam siguran da li ce mi vratiti ceo iznos na fiskalnom ili umanjen, ali svakako sam zadovoljan nacinom resavanja reklamacije. U pitanju je CT servis, reklamacija je bila na Tesla tv u produzenoj garanciji.
 
Reklamirao sam Huawei Watch u ProMobi-ju zbog belih mrlja na ivicama ekrana i zbog toga što mikrofon nije radio. Navodno su zamenili ekran, matičnu ploču i bateriju. Trebalo im je mesec dana. Koristio ga par dana, potom otišao na more i prvi dan na plaži je zavibrirao i ugasio se. Pokušavam da ga punim, upalim - ne reaguje.

Imam još tri nedelje garancije. Da li postoji način da ostvarim povraćaj novca ili makar da dobijem novi uređaj, jer ako ovi talenti budu ponovo popravljali, takav sat bolje da ni ne nosim nigde.
 
Reklamirao sam Huawei Watch u ProMobi-ju zbog belih mrlja na ivicama ekrana i zbog toga što mikrofon nije radio. Navodno su zamenili ekran, matičnu ploču i bateriju. Trebalo im je mesec dana. Koristio ga par dana, potom otišao na more i prvi dan na plaži je zavibrirao i ugasio se. Pokušavam da ga punim, upalim - ne reaguje.

Imam još tri nedelje garancije. Da li postoji način da ostvarim povraćaj novca ili makar da dobijem novi uređaj, jer ako ovi talenti budu ponovo popravljali, takav sat bolje da ni ne nosim nigde.
Ne postoji sansa. Ili ce ga ponovo popravljati, ako ne moze da se popravi dace ti novi uredjaj, ako ne mogu da dobave novi uredjaj, tek onda dobijas finansijsko razduzenje, tj novac nazad, tim redosledom.
 
Reklamirao sam Huawei Watch u ProMobi-ju zbog belih mrlja na ivicama ekrana i zbog toga što mikrofon nije radio. Navodno su zamenili ekran, matičnu ploču i bateriju. Trebalo im je mesec dana. Koristio ga par dana, potom otišao na more i prvi dan na plaži je zavibrirao i ugasio se. Pokušavam da ga punim, upalim - ne reaguje.

Imam još tri nedelje garancije. Da li postoji način da ostvarim povraćaj novca ili makar da dobijem novi uređaj, jer ako ovi talenti budu ponovo popravljali, takav sat bolje da ni ne nosim nigde.
Da, posto prodavac u preostalih 18 meseci moze samo jednom da nametne popravku/zamenu uredjaja, naknadna reklamacija moze se odnositi na raskid ugovora sa povracajem novca ili odgovarajuće umanjenje cene, ili zamena uredjaja ukoliko je vrsena popravka.
 
Poslednja izmena:
Da, posto prodavac u preostalih 18 meseci moze samo jednom da nametne popravku/zamenu uredjaja, naknadna reklamacija moze se odnositi na raskid ugovora sa povracajem novca ili odgovarajuće umanjenje cene, ili zamena uredjaja ukoliko je vrsena popravka.
Da li bi mogao da navedeš konkretan član zakona na koji bih mogao da se pozovem?
 
Da li bi mogao da navedeš konkretan član zakona na koji bih mogao da se pozovem?
Trebalo bi da je to član 51. stav 5 Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.
 
  • Like
Reagovanja: Ira
Nazad
Vrh Dno