Šta je novo?

Zanimljiv clanak o iStyle-u

Dve tisuće eura košta sokoćalo i samo godinu dana garancije, stvarno cool nema šta.
 
Strasno, par puta sam bio u njihovoj prodavnici raspitivao se oko ipoda (i naravno cene su im paprene), ali ovo nisam ocekivao. Meni se laptop toshiba pokvario posle 15 dana i to je bilo uoci nove godine pa sam cekao 25 dana inace bi mi stigao za manje ali 3 MESECA cccccc, STRASNO. Pa ne da bi uzeo laptop sam nego bi ih i bio sto mi nisu ponudili tu opciju.
 
Zar nije malo jadno da premium proizvod ima samo godinu dana garancije? Mada kako su im iMac pouzdani možda im tako i odgovara.
 
Ma, dve godine garancije je zakonski definisano, ako nesto bude mom iMac-u koji sam uzeo pre 6 meseci, samo tako cu da forsiram te dve godine. Tih godinu dana mogu oni da okace macku o rep, i da prodaju zagrizenim fanbotovima.
 
iStyle daje dve godine garancije, servis im radi ok. Tako da stvarno ne znam kada se sve to izdešavalo i koliko je stvarno tačno.
Ni jedno iskustvo ne čini pravilo, ja sam imao baš dobra iskustva što se tiče usluge u iStyle.

@smiljo

U odnosu na cene u EU, sasvim su ok.
Ako uzmemo u obzir da je i obim prodaje strašno manji, cene su čak i lepe.
 
Poslednja izmena:
^Ne znam po kom osnovu daju tu 2. godinu garancije, kad im Apple priznaje samo 1....

Btw. ni tvoje pozitivno iskustvo ne cini pravilo....
 
Po osnovu zakona u Srbiji, koji kaže da je minimalna garancija na elektronsku robu 2 godine. Ne sviđa ti se zakon - ne moraš da posluješ. Tako da dodatnu godinu garantuju na svoju štetu.

Ja da sam bio na mestu ove devojke, ne bih preuzeo laptop, već bih zvao inspekciju. I naravno posle na blog.
 
Greska je pocela kada su verovali drugima da kupe nesto sto kosta 3x vise od drugih laptopova :)
 
Pa dobro...na greskama se uci, nece vise...
 
Uh, ala je ovo odjeknulo danas. Gde god sam bio, svi pišu o tome.
 
Ja mogu samo da potvrdim da sam imao jako slično iskustvo sa iStyle servisom.
MBP na servisu od osmog meseca, novac za servis (500e) uplaćen sredinom decembra da bi lap top bio gotov pre nekih 2 dana.
 
Kako trpite te stvari nije mi jasno uopste??


Ja sam "kopao" do Zagreba da bi ovima zavrnuli usi i odradili mi to sto je trebalo za dva dana.....
 
@velko izvini ali gde su to oni pristupacniji nego u evropi? daj mi neki dokaz.
 
Ja mogu samo da potvrdim da sam imao jako slično iskustvo sa iStyle servisom.
MBP na servisu od osmog meseca, novac za servis (500e) uplaćen sredinom decembra da bi lap top bio gotov pre nekih 2 dana.

500e za servis?? Nije bio u garanciji?
Da li si ti razmisljao da za taj novac mozes mozda i MBP da kupis a kamoli neki drugi novi laptop :(
 
@velko izvini ali gde su to oni pristupacniji nego u evropi? daj mi neki dokaz.

Nisam rekao da su pristupačniji, čitaj pažljivo. Rekao sam da su ok. Hajde jedan primer...

MacBook Air 11 (11": 64 GB):

http://store.apple.com/de/browse/home/shop_mac/family/macbook_air/select
949 eur na apple.de

http://www.istyle.rs/macbook-air-11-i5-dual-core-16ghz-2gb-64gb
923 eur u iStyle-u

MacBook Pro 15 (15": 2,2 GHz):

http://store.apple.com/de/browse/home/shop_mac/family/macbook_pro
1749 eur na apple.de

http://www.istyle.rs/macbook-pro-15-quad-core-i7-22ghz4gb500gbradeon-hd-6750m-512mbsd
1734 eur u iStyle-u


Po meni cene su sasvim korektne, u konkretnom slučaju i bolje.
Kurs sam računao online na http://www.kursna-lista.com/konvertor-valuta. Ukoliko je to bitno.

Prevare sa povraćajem poreza a ne plaćanjem istog ovde, švercovanje i sl ne uzimam kao realno poređenje cena.
 
Poslednja izmena:
ali cekaj mislis da oni od sve robe koju imaju najvise prodaju Laptopove, uporedi cene ipodova pa ces videti o cemu pricam, jer laptop od 1800e tesko da iam ko da priusti.
 
Da li si me pitao kakva je statistika prodaje ili si kukao kako su im cene "paprene"?

Ali hajde da ti udovoljim... od iPod-ova se u Srbiji jedino ok prodaje Shuffle, jeftin je i često ide kao dobar poklon. Zarada domaćih prodavnica koje prodaju Apple proizvode je većinom od računara (desktop i laptop).
Informacije imam od ljudi koji rade prodaju. Bavio sam se uvozom i prodajom 5 godina, poznajem dosta ljudi iz tog posla. Čisto da unapred odgovorim. :)

Ima dosta osoba koje mogu sebi priuštiti laptop od 1800e, evo ova devojka sa linka može i od 2000e. Nisu loše plate u žutoj štampi. ;)
 
Poslednja izmena:
al su to cene za laptope sa 15inch monitorm i 6750 :p
inace,ovaj slucaj u istyle,u svakom servisu se to moze desiti i ne treba suditi po jednom slucaju
ali je poneta kako ce kupac(odnosno pisac ovog blog-a) reagovati,nije se trebalo cekati mesec dana za prvi poziv
gorili bi posle nedelju dana :D
i jos da mi je to posao,ihh
 
Cene su navedene za apsolutno iste modele. Ne vidim u čemu je problem? To je prosečna konfiguracija (low end 15").

Uporedi modele od 13", skoro pa apsolutno ista cena kao u DE. :)
Do skoro je bila i akcija u iStyle-u za stari model od 13 inča, bio je ispod 1k eur. Lep deal ukoliko perfomanse nisu kritične.
 
Poslednja izmena:
Za te pare skoro 2k jura da li dobijes samo hardwer (MBP)ili ima i Mac OS X i nekih programa nesto kao ofis i slicno?
 
Postanes "neko i nesto u zivotu". Zar je malo?!

Osx da, a ofis placas kao i sav "nørmalan" svet.
 
Na zalost verovatno da kaoi vecina drugih velikih prodavnica, istyle nema direktne veze sa servisom vec ih servisira neka firma kojoj je istyle samo jedan od klijenata. Servisi u srbiji su katastrofa uopste. Jedini razlog za tako bahato ponasanje servisa je cinjenica da kupac u srbiji nema nikakva prava, zbog pravnog sistema i korupcije.

Ja sam tamo kupio samo futrolu za ipad koja se jos nije raspala, jedino sto je bila zesce precenjena (40e za najobicniji mikrofiber).

Ono sto Anja izgleda ne razume je to da je istyle samo jedna od prodavnica u srbiji koja saradjuje sa servisom i da servisere koji su obicni priuceni majstori i neredovno primaju platu od 200e, bas briga da li je laptop od 200 ili 2000e. Prodavnica je tu nemocna, jer su bukvalno svi servisi jako neprofesionalni, bez obzira na sertifikate i licence. Naprotiv, kad dobiju licencu jos vise su bezobrazni. ako Anja hoce da bude tretirana kao kupac sa uvazavanjem bojim se da je jedino resenje da se preseli iz ove drzave jer ovde uvazavanja kupaca NEMA NIGDE.
 
Ih, baš kao da im je taj servis nametnut...
Ima opcija i da šalju u druge zemlje u servis ako im domaći ne valjaju ili da sami organizuju jedan.
Za neprofesionalnost postojećeg se pobrine Ugovor koji su sklopili. Ako ne znaju da pišu ugovore, neka angažuju pravnike ili prepišu od nekoga. Itd.
Meni izgleda da je politika iStyle slična velikoj većini ostalih u Srbiji: "Ja sam ti prodao, a ti se dalje sam nateži sa servisom..."

A za ostalo se slažem :d
 
Mali off - citam komentare pa se smejem (na blogu). Citiram "Porucim ja deo, ceka se mesec dana. Deo skup, ali racun Apple je pa mora" :D :D :D. A radi se o hard disku ...
 
Nazad
Vrh Dno