Na zalost verovatno da kaoi vecina drugih velikih prodavnica, istyle nema direktne veze sa servisom vec ih servisira neka firma kojoj je istyle samo jedan od klijenata. Servisi u srbiji su katastrofa uopste. Jedini razlog za tako bahato ponasanje servisa je cinjenica da kupac u srbiji nema nikakva prava, zbog pravnog sistema i korupcije.
Ja sam tamo kupio samo futrolu za ipad koja se jos nije raspala, jedino sto je bila zesce precenjena (40e za najobicniji mikrofiber).
Ono sto Anja izgleda ne razume je to da je istyle samo jedna od prodavnica u srbiji koja saradjuje sa servisom i da servisere koji su obicni priuceni majstori i neredovno primaju platu od 200e, bas briga da li je laptop od 200 ili 2000e. Prodavnica je tu nemocna, jer su bukvalno svi servisi jako neprofesionalni, bez obzira na sertifikate i licence. Naprotiv, kad dobiju licencu jos vise su bezobrazni. ako Anja hoce da bude tretirana kao kupac sa uvazavanjem bojim se da je jedino resenje da se preseli iz ove drzave jer ovde uvazavanja kupaca NEMA NIGDE.