Šta je novo?

"Zaista izvinite..."

sirNemanjapro

Slavan
VIP član
Učlanjen(a)
29.11.2006
Poruke
4,511
Poena
440
To je odgovor koji sam dobio od operatera.
Elem u cemu je rec.
Desilo se to da sam kupio mt:s karticu, iskljucivo zbog "moj omiljeni broj" tarife.

Dodjem kuci, izvadim karticu iz onog glupog, lomljivog slota, ubacim je u telefon, upalim. Ok. Mreza je skoro duplo slabija od Telenora ( Trnava, Cacak ), mada radi, to je bitno.

Ukucam moj omiljeni broj, posaljem na onaj 77xx ( zaboravih ) i to je to rekoh.
Proverim kredit, skinuli mi 150 dinar?! Nema veze...

Okrenem omiljeni broj, pricali 10tak minuta i pljas, nema vise. Puce veza.

Proverim kredit, ostalo mi 6 dinara?!

Okrenem servisni centar, i javi se neka Sanja ( ili Sladjana, 'bem li ga... ), i ja joj objasnim sta i kako.
A ona kaze "Pa treba da sacekate potvrdu kroz SMS da je aktivirano, za Vas broj."
A ja "A gde pise da treba da sacekam taj SMS." Posto su mi u poslovnici MT:Sa dali papir u kome sve pise. Yeah right...
Ja gledam onaj papir i kazem "Ovde Vam to nigde ne pise, kako sam ja moga da znam da ja treba da cekam izvestaj?" Racunajuci da je kredit skinut, a i da su oni nesposobni da zavrnu sijalicu.
- "Pa izvinite, ja ne znam sta da Vam kazem."
- "Da javite svim poslovnicama da to napisu na papir kada daju ljudima."
- Ona se malo zacudi "Hocemo, hvala."

Sheees...
Telenor ROCKS :)
 
Isto se i drugarici desilo kada je na Telenoru, sms-om izabrala "omiljeni broj", pustili su posle 10-ak dana, mada su joj vratili utrosen kredit sa tim brojem...:eyebrows:
 
Pa poznato je da mts-u treba za svaki zahtev 24 sata za aktivaciju.
 
To je odgovor koji sam dobio od operatera.
Elem u cemu je rec.
Desilo se to da sam kupio mt:s karticu, iskljucivo zbog "moj omiljeni broj" tarife.

Dodjem kuci, izvadim karticu iz onog glupog, lomljivog slota, ubacim je u telefon, upalim. Ok. Mreza je skoro duplo slabija od Telenora ( Trnava, Cacak ), mada radi, to je bitno.

Ukucam moj omiljeni broj, posaljem na onaj 77xx ( zaboravih ) i to je to rekoh.
Proverim kredit, skinuli mi 150 dinar?! Nema veze...

Okrenem omiljeni broj, pricali 10tak minuta i pljas, nema vise. Puce veza.

Proverim kredit, ostalo mi 6 dinara?!

Okrenem servisni centar, i javi se neka Sanja ( ili Sladjana, 'bem li ga... ), i ja joj objasnim sta i kako.
A ona kaze "Pa treba da sacekate potvrdu kroz SMS da je aktivirano, za Vas broj."
A ja "A gde pise da treba da sacekam taj SMS." Posto su mi u poslovnici MT:Sa dali papir u kome sve pise. Yeah right...
Ja gledam onaj papir i kazem "Ovde Vam to nigde ne pise, kako sam ja moga da znam da ja treba da cekam izvestaj?" Racunajuci da je kredit skinut, a i da su oni nesposobni da zavrnu sijalicu.
- "Pa izvinite, ja ne znam sta da Vam kazem."
- "Da javite svim poslovnicama da to napisu na papir kada daju ljudima."
- Ona se malo zacudi "Hocemo, hvala."

Sheees...
Telenor ROCKS :)

Jeste da su ogavni ali ipak u onom SMSu pise da ce te obavestiti o aktivaciji usluge.
 
Pise i na sajtu.
 
Ali ne piše nigde da pogledaš na sajtu :D
 
Pa lepo ti je pisalo u povratnom sms-u koji si dobio odmah pošto si poslao zahtev da ćeš biti obavešten kad ti bude aktivirana usluga... Nažalost, sam si kriv, nema razloga da se buniš.
 
Pipl, nije stigao povratni SMS. Nisam Vam to spomenuo.

Inace, ja sam namerno isao u njihovu poslovnicu, a ne na njihov sajt, koji je uzgred budi receno DNO. Jer nigde ne mozes da vidis koje telefone imaju, kakve su cene. Nista!

A kad odes kod njih u poslovnicu i pitas koje telefone imate, lik ti ladno da gomilu papira odstampanih na MATRICNOM stampacu ( normalno b\w ) i ja tu treba da vidim koji telefon hocu???

Necu im vise uci tamo!
 
nije ti stigao povratni sms ako si odmah po ubacivanju kartice poslao sms a ne pozvao neki broj koji se tarifira, time si nepravilno aktivirao karticu i blokirao prijem svih sms poruka na 24 h! I nemoj da mi diras koleginicu, mi smo niza klasa od tih u poslovnici i samo pratimo proceduru tako da "zaista izvinite" :)
 
nije ti stigao povratni sms ako si odmah po ubacivanju kartice poslao sms a ne pozvao neki broj koji se tarifira, time si nepravilno aktivirao karticu i blokirao prijem svih sms poruka na 24 h! I nemoj da mi diras koleginicu, mi smo niza klasa od tih u poslovnici i samo pratimo proceduru tako da "zaista izvinite" :)

Ujeee!
Ovoga se ni Toma Fila ne bi setio!
Svaka cas'!
 
A mi kao da smo u XIX veku... Ništa ne može da se aktivira automatski, na sve se nešto čeka 3 dana, 5 dana, 10 dana... Sve treba da prvo pregleda neki poslovođa, da proveri, da ispita. Kao da ta usluga ne može bez ičije intervencije da se aktivira istog trena?! Naravno da može, ali kad bi to bilo uključeno čime bi se opravdalo par fiktivnih šefovskih mesta kojima je posao da za ogromnu platu jednom u 4-5-6 dana udare neko enter. A što ne udare to enter češće? Eeeee, pa ti sa fiktivnim radnim mestima nemaju običaj da dolaze na posao češće od jednom nedeljno ili tako nekako.
 
Nije tacno, pozvao sam pre nego sto sam posalo SMS, nisam zaboravio mudre reci "Kad pozovete broj, aktivirace se kartica..." devojcice koja je radila u poslovnici.
 
I ja koristim "Moj omiljeni broj" na 064, vec 3-ci mesec i uvek kada posaljem zahtev, u roku od 5 sekundi mi stigne poruka da cu biti obavesten o aktiviranju usluge, a nakon sat vremena mi stigne jos jedna poruka u kojoj pise da je aktivirana usluga...Znaci, funkcionise super, mada pise da je promotivni period do 01-09., a videcemo da li ce produziti to ili ne...
 
produzena je kampanja omiljeni broj do daljnjeg...
 
ma sve sto je vazno se napominje
tako i zvanj omiljenog broja sa post-paid kod telekonja se tarifira tek kada potrosite ugovoren paket.
Sramota kada sam zvao da pitam pre nego sto sam definisao moj omiljeni broj rekose da on nema veze sa paketom i da se omiljeni broj ne tarifira kroz ugovoren paket.
 
Kao i sve sto se u nasoj zemlji obavlja ( administrativno ) ti das pare i zavrsio si posao. Sta ima 300 puta da me obavestava, ako mi je vec skinut kredit, usluga je trebala da bude aktivirana odmah, a ne sutradan.
 
Vrh Dno