Šta je novo?

YUBC net provajder

Kikibgd

Slavan
Učlanjen(a)
07.04.2007
Poruke
1,643
Poena
350
E ljudi posto mislim da predjem sa beotela na yubc adsl
moze li neko da mi kaze nesto vise o provajderu kakvi su imaju li problema sa klijentima?



i da jer moze neko da mi kaze kako da iskombinujem da sto brze predjem sa jednog na drugi provajder sa sto manje cekanja
 
E ljudi posto mislim da predjem sa beotela na yubc adsl
moze li neko da mi kaze nesto vise o provajderu kakvi su imaju li problema sa klijentima?



i da jer moze neko da mi kaze kako da iskombinujem da sto brze predjem sa jednog na drugi provajder sa sto manje cekanja

A sto, prelazis, kakvih problema imas jer te neko uvredio iz Beotelovog Supporta, ili imas problema sa njihovim adsl-om.

Za siguran prelazak ti treba dobra veza u Telekomu, koja ce blokirati izdavanje tvog ADSL porta prvom sledecem korisniku koji je na listi cekanja u tvojoj centrali.

Ili da se YUBC nekako zauzme u 100% sigurnom rezervisanju tvog porta, ali tu nemas nikakve garancije.
 
ma nisu me uvredili nego stalno im puca net lose radi
imam 768k i ping mi je jako velik u igrama dok ortaci sa 512k imaju bolji ping
 
Jesu li ortaci na istoj centrali kao i ti? Ako nisu kazi Beotelu da posalje zahtev Telekomu za proveru tehnicke ispravnosti tvog porta u centrali, bilo je vec par intervencija kod nekih i nakon toga stanje se popravilo.
 
Kod mene isto gomila problema sa Beotelom u poslednjih par dana.

Od dvojice prijatelja cujem da je i kod njih slicna situacija.

Zvao sam tehnicku, ali su me iskulirali.
 
Poslednja izmena:
ma nisu me uvredili nego stalno im puca net lose radi
imam 768k i ping mi je jako velik u igrama dok ortaci sa 512k imaju bolji ping

Pazi moras da razaznas tacno koji te problem muci.
Ima nekoliko razloga za prestanak rada saobracaja.
Prvi i najcesci je problem sa DNS-om:
1.dnsprobe[u ovoj zagradi se moze pojaviti bilo koji broj sesije]: dns query failed
2.dnsprobe[isto kao u prethodnoj zagradi]: Primary DNS server Is Down... Switching To Secondary DNS server
3.dnsprobe[isto kao u prethodnoj zagradi]: Switching Back To Primary DNS server
Ovo su neverovatno ucestali problemi sa DNS-om i pomalo kriticni, Telekom mora nesto da uradi po ovom pitanju.

Onda ide sledeci najcesci problem, koji se neverovatno cesto desava u zadnja 2 meseca:
kernel: ADSL link down

I vrlo cesti problem malo redje u zadnje vreme ali opet vise nego sto bi trebalo:
pppd[266]: User name and password authentication failed.

Kod prvog problema, kada je u pitanju komunikacija sa DNS serverom, u masi slucajeva stvarni DNS server na provajderu nije pao, ali je ruta do njega nemoguca, odnosno pala je ruta na telekomovom cisco-u, ili je stvarno pao DNS server na ISP-u.
Ukoliko uhvatite u logu problem sa DNS-om, najbolje je probati postavku direktno na routeru, nekog drugog DNS servera, recimo prvo telekomov, pa sezamov, pa tako redom kako bi se uverili da li je problem do vaseg DNS-a, telekomovg rutiranja, ili provajderovog DNS-a.

Jedan jako koristan savet, ukoliko vam router/modem podrzava System Log funkciju, obavezno iskljucite localno logovanje i predjite na remote logovanje na default UDP portu 514. najbolje je postaviti stepen logovanja na Debugging mod i za display level i za log level, remote adresa ce naravno biti adresa racunara na kome cete instalirati neki od Daemon syslog alatki, moja preporuka bi bila Kiwi Syslog daemon.
Na taj nacin cete imati detaljna logovanja svih problema na vasem modemu/routeru, direktno logovana na vasem racunaru, i ne samo to nego cete videti sve sto se dogadja sa vasom ADSL konekcijom u real time-u.

Da se vratim na opis, drugi problem ili ADSL link down, je jasan, ili vam je crkla linija, spliter ili Telekom vrsi neke radove ili prikljucuje nove korisnike na vasem DSLAM box-u, ili sredjuju ceo segment.
Ukoliko ovakav prekid veze nije najavljen od strane vaseg provajdera zovite podrsku i zahtevajte da urgiraju kod Telekoma da uspostave ADSL link.


Treci problem je zaguljen, User name and password authentication failed, sta on znaci, naravno ukoliko vam je net radio i onda prestao da radi, to znaci da ste imali pravilno unesenu sifru i user name za PPP, sto dovodi do zakljucka da je ili pao segment Autentification Srvera kod ISP-a, ili je pao ili se zaglupeo Bras(Broadband Aggregation Solution for Service Providers) koji se nalazi na segmentu vase centrale.
Sto znaci da vi nemate kontakt sa autentification serverom zbog prekida koji se javio kod Telekoma, u ovom slucaju hitno zovite vaseg provajdera kako bi hitno izdali nalog ili kako bi zvali Jupak, kako bi oni resetovali ili uspostavili rad Bras-a na tom segmentu.

Jako negativna stvar sa "pppd[266]: User name and password authentication failed" je to sto su mnogi modemi/routeri konfigurisani tako da ne nastete provajderima,
zato sto je proizvodjac zamislio da se ovakav problem nece desavati, i ako se desi najverovatnije da je u pitanju greska korisnika odnosnon pogresan user name ili pass.
Setovanje koje su postavili ili ti PPP persistence (Persistent PPPoE) se obicno ne stavlja na infinite number, vec se stavljaju neke vrednosti tipa od 5-30, sto znaci da ce vas modem pokusati da uspostavi autentifikaciju samo odredjen broj puta, i kad zavrsi sa tim pokusajima, vasa veza ce ostati na suvom i ako se provajderov link uspostavi posle isteka vremenskog perioda, za koji je modem/router pokusavao da uspostavi autentifikaciju.

Bolji modemi/roteri dolaze sa podrskom za openwrt firmware, u kojima se po obicaju stavlja beskonacan broj pokusaja, tako da user nikada ne bude osakacen slucajnim ili namernim prekidom od strane provajdera.
na nekima je ovo setovanje moguce promeniti ukoliko poznajete setvovanja koja se obavljaju pri direktnom pristupu routera putem telneta, ssh-a ili nekim od slicnim nacinom pristupa. Medjutim ovakav tip setovanja obicno ne ostaje prilikom rebootovanja ili resetovanja modema/routera.

Toliko.
 
Zezam Pro, avg ping 90 ms :D
 
Pazi moras da razaznas tacno koji te problem muci.
Ima nekoliko razloga za prestanak rada saobracaja.
Prvi i najcesci je problem sa DNS-om:
1.dnsprobe[u ovoj zagradi se moze pojaviti bilo koji broj sesije]: dns query failed
2.dnsprobe[isto kao u prethodnoj zagradi]: Primary DNS server Is Down... Switching To Secondary DNS server
3.dnsprobe[isto kao u prethodnoj zagradi]: Switching Back To Primary DNS server
Ovo su neverovatno ucestali problemi sa DNS-om i pomalo kriticni, Telekom mora nesto da uradi po ovom pitanju.

Onda ide sledeci najcesci problem, koji se neverovatno cesto desava u zadnja 2 meseca:
kernel: ADSL link down

I vrlo cesti problem malo redje u zadnje vreme ali opet vise nego sto bi trebalo:
pppd[266]: User name and password authentication failed.

Kod prvog problema, kada je u pitanju komunikacija sa DNS serverom, u masi slucajeva stvarni DNS server na provajderu nije pao, ali je ruta do njega nemoguca, odnosno pala je ruta na telekomovom cisco-u, ili je stvarno pao DNS server na ISP-u.
Ukoliko uhvatite u logu problem sa DNS-om, najbolje je probati postavku direktno na routeru, nekog drugog DNS servera, recimo prvo telekomov, pa sezamov, pa tako redom kako bi se uverili da li je problem do vaseg DNS-a, telekomovg rutiranja, ili provajderovog DNS-a.

Jedan jako koristan savet, ukoliko vam router/modem podrzava System Log funkciju, obavezno iskljucite localno logovanje i predjite na remote logovanje na default UDP portu 514. najbolje je postaviti stepen logovanja na Debugging mod i za display level i za log level, remote adresa ce naravno biti adresa racunara na kome cete instalirati neki od Daemon syslog alatki, moja preporuka bi bila Kiwi Syslog daemon.
Na taj nacin cete imati detaljna logovanja svih problema na vasem modemu/routeru, direktno logovana na vasem racunaru, i ne samo to nego cete videti sve sto se dogadja sa vasom ADSL konekcijom u real time-u.

Da se vratim na opis, drugi problem ili ADSL link down, je jasan, ili vam je crkla linija, spliter ili Telekom vrsi neke radove ili prikljucuje nove korisnike na vasem DSLAM box-u, ili sredjuju ceo segment.
Ukoliko ovakav prekid veze nije najavljen od strane vaseg provajdera zovite podrsku i zahtevajte da urgiraju kod Telekoma da uspostave ADSL link.


Treci problem je zaguljen, User name and password authentication failed, sta on znaci, naravno ukoliko vam je net radio i onda prestao da radi, to znaci da ste imali pravilno unesenu sifru i user name za PPP, sto dovodi do zakljucka da je ili pao segment Autentification Srvera kod ISP-a, ili je pao ili se zaglupeo Bras(Broadband Aggregation Solution for Service Providers) koji se nalazi na segmentu vase centrale.
Sto znaci da vi nemate kontakt sa autentification serverom zbog prekida koji se javio kod Telekoma, u ovom slucaju hitno zovite vaseg provajdera kako bi hitno izdali nalog ili kako bi zvali Jupak, kako bi oni resetovali ili uspostavili rad Bras-a na tom segmentu.

Jako negativna stvar sa "pppd[266]: User name and password authentication failed" je to sto su mnogi modemi/routeri konfigurisani tako da ne nastete provajderima,
zato sto je proizvodjac zamislio da se ovakav problem nece desavati, i ako se desi najverovatnije da je u pitanju greska korisnika odnosnon pogresan user name ili pass.
Setovanje koje su postavili ili ti PPP persistence (Persistent PPPoE) se obicno ne stavlja na infinite number, vec se stavljaju neke vrednosti tipa od 5-30, sto znaci da ce vas modem pokusati da uspostavi autentifikaciju samo odredjen broj puta, i kad zavrsi sa tim pokusajima, vasa veza ce ostati na suvom i ako se provajderov link uspostavi posle isteka vremenskog perioda, za koji je modem/router pokusavao da uspostavi autentifikaciju.

Bolji modemi/roteri dolaze sa podrskom za openwrt firmware, u kojima se po obicaju stavlja beskonacan broj pokusaja, tako da user nikada ne bude osakacen slucajnim ili namernim prekidom od strane provajdera.
na nekima je ovo setovanje moguce promeniti ukoliko poznajete setvovanja koja se obavljaju pri direktnom pristupu routera putem telneta, ssh-a ili nekim od slicnim nacinom pristupa. Medjutim ovakav tip setovanja obicno ne ostaje prilikom rebootovanja ili resetovanja modema/routera.

Toliko.

E to su sve moji problemi!

Ja rekao da nije ruter problem (TP-Link 8840), jer su problemi poceli kako sam njega kupio.

Pre toga sam imao Efficent Siemens SpeedStream i nikada se to nije desavalo.

Evo par logova rutera:

Jul 24 08:08:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe4 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:08:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe4 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:08:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe5 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:08:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe5 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:09:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe6 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:09:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe6 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:09:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe7 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:09:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe7 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:10:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe8 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:10:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe8 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:10:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe9 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:10:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe9 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:11:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xea magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:11:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xea magic=0x1113d175]
Jul 24 08:11:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xeb magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:11:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xeb magic=0x1113d175]
Jul 24 08:12:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xec magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:12:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xec magic=0x1113d175]
Jul 24 08:12:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xed magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:13:10 user warn dnsprobe[341]: dns query failed
Jul 24 08:13:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xee magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:13:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xef magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:13:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xef magic=0x1113d175]
Jul 24 08:14:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf0 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:14:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf0 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:14:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf1 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:14:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf1 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:15:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf2 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:15:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf2 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:15:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf3 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:15:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf3 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:16:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf4 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:16:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf4 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:16:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf5 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:16:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf5 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:17:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf6 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:17:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf6 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:17:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf7 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:17:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf7 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:18:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf8 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:18:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf8 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:18:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf9 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:18:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf9 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:19:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xfa magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:19:25 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xfa magic=0x1113d175]
Jul 24 08:19:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xfb magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:19:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xfb magic=0x1113d175]
Jul 24 08:20:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xfc magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:20:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xfc magic=0x1113d175]
Jul 24 08:20:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xfd magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:20:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xfd magic=0x1113d175]
Jul 24 08:21:18 user alert kernel: Intrusion -> IN=ppp_8_35_1 OUT= MAC= SRC=59.151.31.139 DST=91.148.98.114 LEN=44 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=47 ID=46972 DF PROTO=TCP SPT=56613 DPT=26586 WINDOW=5840 RES=0x00 SYN URGP=0
Jul 24 08:21:20 user alert kernel: Intrusion -> IN=ppp_8_35_1 OUT= MAC= SRC=59.151.31.139 DST=91.148.98.114 LEN=44 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=47 ID=46974 DF PROTO=TCP SPT=56613 DPT=26586 WINDOW=5840 RES=0x00 SYN URGP=0
Jul 24 08:21:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xfe magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:21:27 user alert kernel: Intrusion -> IN=ppp_8_35_1 OUT= MAC= SRC=59.151.31.139 DST=91.148.98.114 LEN=44 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=47 ID=46976 DF PROTO=TCP SPT=56613 DPT=26586 WINDOW=5840 RES=0x00 SYN URGP=0
Jul 24 08:21:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xff magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:21:56 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xff magic=0x1113d175]
Jul 24 08:22:02 user warn dnsprobe[341]: dns query failed
Jul 24 08:22:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0x0 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:22:26 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0x0 magic=0x1113d175]

evo i upload-ovao sam ruter log od par dana

http://rapidshare.com/files/45133729/ruter_problem_23.07.doc

nije mi jasno sta znace ove kernel intrusions?

E sada kada nema protoka, sve diode na ruteru stoje ukljuceno (samo Act ne blinka kako inace treba) kao da ima neta.

Pomaze restart/shutdown rutera.

Zvao sam beotel jedno 6-7 puta, kao kod njih je sve ok i nemaju bas nikakvih problema.
 
Poslednja izmena:
E to su sve moji problemi!

Ja rekao da nije ruter problem (TP-Link 8840), jer su problemi poceli kako sam njega kupio.

Pre toga sam imao Efficent Siemens SpeedStream i nikada se to nije desavalo.

Evo par logova rutera:

Jul 24 08:08:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe4 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:08:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe4 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:08:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe5 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:08:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe5 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:09:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe6 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:09:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe6 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:09:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe7 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:09:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe7 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:10:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe8 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:10:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe8 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:10:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xe9 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:10:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xe9 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:11:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xea magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:11:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xea magic=0x1113d175]
Jul 24 08:11:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xeb magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:11:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xeb magic=0x1113d175]
Jul 24 08:12:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xec magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:12:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xec magic=0x1113d175]
Jul 24 08:12:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xed magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:13:10 user warn dnsprobe[341]: dns query failed
Jul 24 08:13:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xee magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:13:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xef magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:13:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xef magic=0x1113d175]
Jul 24 08:14:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf0 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:14:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf0 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:14:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf1 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:14:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf1 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:15:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf2 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:15:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf2 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:15:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf3 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:15:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf3 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:16:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf4 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:16:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf4 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:16:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf5 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:16:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf5 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:17:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf6 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:17:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf6 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:17:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf7 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:17:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf7 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:18:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf8 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:18:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf8 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:18:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xf9 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:18:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xf9 magic=0x1113d175]
Jul 24 08:19:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xfa magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:19:25 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xfa magic=0x1113d175]
Jul 24 08:19:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xfb magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:19:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xfb magic=0x1113d175]
Jul 24 08:20:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xfc magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:20:24 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xfc magic=0x1113d175]
Jul 24 08:20:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xfd magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:20:54 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xfd magic=0x1113d175]
Jul 24 08:21:18 user alert kernel: Intrusion -> IN=ppp_8_35_1 OUT= MAC= SRC=59.151.31.139 DST=91.148.98.114 LEN=44 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=47 ID=46972 DF PROTO=TCP SPT=56613 DPT=26586 WINDOW=5840 RES=0x00 SYN URGP=0
Jul 24 08:21:20 user alert kernel: Intrusion -> IN=ppp_8_35_1 OUT= MAC= SRC=59.151.31.139 DST=91.148.98.114 LEN=44 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=47 ID=46974 DF PROTO=TCP SPT=56613 DPT=26586 WINDOW=5840 RES=0x00 SYN URGP=0
Jul 24 08:21:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xfe magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:21:27 user alert kernel: Intrusion -> IN=ppp_8_35_1 OUT= MAC= SRC=59.151.31.139 DST=91.148.98.114 LEN=44 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=47 ID=46976 DF PROTO=TCP SPT=56613 DPT=26586 WINDOW=5840 RES=0x00 SYN URGP=0
Jul 24 08:21:54 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0xff magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:21:56 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0xff magic=0x1113d175]
Jul 24 08:22:02 user warn dnsprobe[341]: dns query failed
Jul 24 08:22:24 daemon debug pppd[233]: sent [LCP EchoReq id=0x0 magic=0xb9b4a68]
Jul 24 08:22:26 daemon debug pppd[233]: rcvd [LCP EchoRep id=0x0 magic=0x1113d175]

evo i upload-ovao sam ruter log od par dana

http://rapidshare.com/files/45133729/ruter_problem_23.07.doc

nije mi jasno sta znace ove kernel intrusions?

E sada kada nema protoka, sve diode na ruteru stoje ukljuceno (samo Act ne blinka kako inace treba) kao da ima neta.

Pomaze restart/shutdown rutera.

Zvao sam beotel jedno 6-7 puta, kao kod njih je sve ok i nemaju bas nikakvih problema.

Pazi ti si 27 user sa Beotela koji ima isti problem, da podjem redom,
kernel intrusion je pokusaj hakovanja ili pokusaj upada ili pokusaj skeniranja tvog IP-a, u sustini nista opasno, tvoj router se brani, nadam se da ti je firewall na routeru upaljen.
Jeste TP link je slabiji router, ima jako nestabilan hardware i nema bas sjajnu soft podrsku. U sustini preporuka je da se izbegavaju jeftiniji modem/routeri.

U vezi drugog problema sa echoima, u sustini PPP veza ti se ponasa kao da teras VPN tunel koji nema optimizovani mtu, pa se VPN zapucava, u svakom slucaju deluje kao neoptimizovani MTU.
Na ovom linku ces sresti uglavnom vecinu problema i opisa sa resenjima,
http://pptpclient.sourceforge.net/howto-diagnosis.phtml#connections_freeze

Ja ti savetujem da prvo probas sa promenom MTU-a kako bi resio problem Echo-ima,
prvo probaj sa vrednostima 1446, pa 1404 i na kraju 1400.
MTU se najcesce postavlja u WAN setovanjima.
E sad nisi samo rekao na kojoj si centrali, mozda si na nekom isturenom segmentu koji ima problem sa short burstovima, pa se kod njih na relaciji telekom>beotel dogadjaju ovi problemi.

Sto se tice drugog problema odnosno dns query failed, cudno je sto tvoj router ne pokusava da proveri sekundarni Dns server,
medjutim taj problem kolje ogroman broj korisnika,
za pocetak probaj sa koriscenjem Telekomovih DNS-ova, Telekom ce ti posle nekog vremena zablokirati rutu kad shvate da tudjinac koristi njihov DNS.
Vidi da li je stabilnije sa tudjim DNS-om.

I za kraj zasto ne probas neke od alatki koje ce ti raditi automatski ping i dns probe koje kad otkriju da je nesto stalo izdaju naredbu resetovanja routeru,
recimo na nekim routerima naredba u adresnom obliku ide ovako(saznaj koja je za tvoj) :
http://192.168.1.1/rebootinfo.cgi
ili u obliku
http://admin:[email protected]/rebootinfo.cgi
ili
http://admin:[email protected]/MainPage?id=16

Mnogi routeri imaju svoj nacin odnosno svoj tip rada sa web interfejsom, naravno IP adresu zamenite adresom koju ste izabrali za vas router.

Sva sreca sto smo svi na Beotelu pa mozemo zajednicki da ih napadnemo, kako bi resili probleme.
 
Sad sam malo bolje pogledao tvoj log i ti definitivno imas problem sa MTU-om,
Jul 23 21:36:14 daemon warn pppd[233]: Couldn't increase MTU to 1500.
Jul 23 21:36:15 daemon err pppd[233]: Couldn't increase MRU to 1500
Jul 23 21:36:15 daemon err pppd[233]: Couldn't increase MRU to 1500
Jul 23 21:36:15 daemon warn pppd[233]: Couldn't increase MTU to 1500.
Jul 23 21:36:15 daemon err pppd[233]: Couldn't increase MRU to 1500
Jul 23 21:36:15 daemon err pppd[233]: Couldn't increase MRU to 1500



kao sto rekoh najbolje je da se podigne Daemon SYSLOG server na lokalnoj masini to jest na tvom racunaru, prvo imaces detaljnu logistiku za period koliko god ti dusa zeli, drugo, oslobodices router i njegovu memoriju mukotrpnog logovanja, i u onakov vec mali prostor, plus ako mu zveknes neki torrent nedaj boze sa velikim brojem peerova, eto kakatsrofe u radu.

Javi se Alexi(Alexa) iz Beotela i reci mu da i ti imas problem sa DNS-om i sa prestankom rada transfera.
Samo bilo bi mnogo bolje kad bi mogao da izvadis logove za zadnjih mesec dva gde bi sortirao samo ADSL LINK Down, problem sa DNS-ovima i eventualno problem sa autentifikacijom, ukoliko ga je bilo u tom periodu.
Onice resiti to sa Telekomom ali moraju samo da shvate gde da napadnu.
 
@Vuk

Hvala ti mnogo, odradicuDeamon Syslog na racunaru, pa cu lepo sve da skupim na jedno mesto.

Drugo, nije mi ukljucen firewall, nisam stigao jos toliko da se pozabavim.(a i ne znam kako da podesim, da budem iskren :( )

Trece, nemam blage veze kako da podesim MTU vrednost.

Sa tim sam ima problem sa starim ruterom dok sam bio na PTT, jer je njima default vrednost 1400, a ne 1492 kao kod ostalih providera.

ovde sam nasao upustvo za Tp link 8810 i probao sam tako, ali isto se desavalo

http://www.elitesecurity.org/t256445-TP-LINK-adsl-router-inicijalno-setovanje
 
Poslednja izmena:
Sta da ti kazem u nekim slucajevima je presudno nastelovati MTU vrednost, koliko vidim u jednoj tablici:
http://www.ixbt.com/comm/adsl/tp-link-td-8810/spec.shtml
manuelno stelovanje MTU izgleda nije moguce iz Web interfejsa.
Trebalo bi videti da li je moguce stelovanje iz comandnog moda.
Sta da ti kazem osim da ukoliko router nema manuelno stelovanje MTU-a, je najobicnija kanta.
 
1. Kako da podesim da mi snima log na racunar?

potrebno je ukucati IP adresu servera, pretpostavljam da treba da bude IP racunara.


u Netiksu sam ih lepo pitao za podesavanje MTU-a, a oni me iskulirali, kao moze, moze ako dodje do toga sredicemo.

to sam ih namerno pitao, jer sam imao gomilu problema sa prethodnim ruterom i PTT-om

P.S kako da podesim firewall?

P.S 2 u pitanju je TP-Link 8840
 
Poslednja izmena:
1. Kako da podesim da mi snima log na racunar?

potrebno je ukucati IP adresu servera, pretpostavljam da treba da bude IP racunara.


u Netiksu sam ih lepo pitao za podesavanje MTU-a, a oni me iskulirali, kao moze, moze ako dodje do toga sredicemo.

to sam ih namerno pitao, jer sam imao gomilu problema sa prethodnim ruterom i PTT-om

P.S kako da podesim firewall?

P.S 2 u pitanju je TP-Link 8840


Ukoliko u log sekciji vidis neko setovanje kao both, local i remote, setuj ga na remote.
U ip polje ubaci adresu racunara, a port ostavi po defaultu kako je on postavio
Na tvom racunaru instaliraj neki deamon syslog klijent, recimo KIWI je dobar ako nemas posalji mi mail na pm.
I malo nasetujes Kiwi i to je to
 
Poslednja izmena:
@Heinz

Nemam sada vremena da probam, palim na more.

Ovo bi trebalo da sljaka bez problema?
 
Ja ga uspešno koristim :)
 
OpenDNS je super resenje pogotovu na Wii-ju ,)
 
Dobio sam email od YUBC-a da imam tehnicke uslove i sad ne znam sta da radim..Nigde nema neki link ni u emailu ni na sajtu da se posalje zahtev za realizaciju ADSL prikljucka...
Moze mala pomoc?

Btw, zna li neko da li ce i oni od septembra duplirati brzine? Hteo sam danas da se prijavim kod Telekoma za adsl, medjutim, posle ove patke od povecanja brzine i ukidanja onih 5000 din nisam vise siguran da li da se ipak prijavim kod njih...
 
Dobio sam email od YUBC-a da imam tehnicke uslove i sad ne znam sta da radim..Nigde nema neki link ni u emailu ni na sajtu da se posalje zahtev za realizaciju ADSL prikljucka...
Moze mala pomoc?

Nazovi YUBC telefonom :)
( Oni treba Telekomu da pošalju zahtev za instalaciju ADSL priključka na tvoj noseći broj.)
 
pa verovatno treba da odeš kod njih na potpisivanje ugovora, e tek onda ide zahtev i čekanje bla bla bla
 
Sad sam ih bas cimao i lik mi objasnio, al' kad sam cuo da ja treba da se njakam za (odredjen) modem (posto sam iz NS-a) tj da se sam snadjem za njega, odmah sam odustao...
 
Dobar je YUBC.

Sada i nisu nesto popularni zbog nedavanja opreme, ali sta da se radi. Barem setup ne naplacuju kao pre 3000 din.

Net radi odlicno, tj. ADSL.
 
Verat i mediaworks uskoro uvode wimax 100% proverena info.
 
Dobar je YUBC.

Sada i nisu nesto popularni zbog nedavanja opreme, ali sta da se radi. Barem setup ne naplacuju kao pre 3000 din.

Net radi odlicno, tj. ADSL.

Verujem u to, zato sam i hteo kod njih, al' mi je modem prepreka..Kad bih znao gde da ga kupim, odmah bih se odlucio za njihov adsl...
 
Verujem u to, zato sam i hteo kod njih, al' mi je modem prepreka..Kad bih znao gde da ga kupim, odmah bih se odlucio za njihov adsl...


Evo ja sam na YUBC-ovom ADSLu pa da ti dam par informacija iz prve ruke: :)

- od kada sam se prikljucio - nijednom se nije desilo da mi veza "ispadne"
- nema agregacije uopste (znaci, sto platis - to i dobijes u svakom trenutku)
- obzirom da svi provajderi uglavnom daju onaj Sagem 800 modem koji je blagi uzas, mislim da je cak i bolje da sam uzmes modem i resis se bede, tako da to sto ne daju opremu nema veze...

Moja konfiguracija kod kuce
- TPLink 8810 ADSL2+ ruter (placen u Netiksu oko 30 Eur) - radi samo kao modem
- Mikrotik ruter (u nekom starom Cel 633 kompu sto je bio viska, mada bi ti i 486 radio sasvim cool)

Eto...
 
Thx za info dkurel...Samo se ja bas ne razumem u te modeme (oni su preporucivali bas taj Sagem 800 i njega ne mogu da nadjem), pa ako neko moze da predlozi (mozda je offtopic) neki "dobar" modem po "razumnoj ceni"
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno