Šta je novo?

Your Game Wishlist

byMaX

Znamenit
VIP član
Učlanjen(a)
10.01.2001
Poruke
12,148
Poena
1,019
Da ne bih offtopicovao u Rainbow Six threadu gde sam naveo da "Kad bi neko napravio R6 sa slobodom kretanja kao u Ghost Reconu, bilo bi do jaja :D"
Rekoh da otvorim jedan thread gde bi mogli da damo neke zanimljive želje, pa kada se nekome ista slučajno ispuni, da se vratimo na nju i čestitamo čoveku :D

Evo moje wish liste... Boldovani "naslovi" su moji all time favorite...

- KOTOR na Oblivion setu pravila i Engine-u (mora da bude hit)
- Još jednu Star Trek Voyager FPS igru (Doom 3, LithTech, Unreal 3, HL2 engine EP2 build)
- Star Trek Enterprise Point and Click avantura a-la Dreamfall The Longest Journey ili bar kao Cyberia...
- Star Wars Prequels Jedi Knight igra (avanture Kyle Katarn-ovog oca, Max Katarna :)), FPS, TPS - Doom 3 ili još bolje HL2 EP2 build engine

- Battlestar Galactica (ne mod, nego full AAA igra) u stilu Freespace-a, naravno. Engine od X3 Reunion, poželjno :)
- Lost igra *(jeste najavljena, ali kako vidim više će da liči na SIMS-e nego na FarCry, što je loše). Možda bi najbolja varijanta bila da bude u stilu Dreamfall The Longest Journey. Avantura u full 3D-u uz malo akcije...
- Need For Speed sa fizikom FlatOut 1, i sve damage-om koji onesposobljava normalnu vožnju... (ustvari, ne mora da se zove NFS).
- "simulacija letenja", kao ona Microsoft-ova iz alternativne prošlosti, sa Cepelinima i Drižablima, dvokrilcima i trokrilcima, ali sa do jaja grafikom. Dakle, Freespace smešten na početak prošlog veka...

- XWing i Tie Fighter igra (ista kao i one stare, samo na X3 Reunion engine-u). To ne bi moglo da omane, bio bi sigurno hit! Dobro bi bilo da vidimo i "fightere" iz epizoda I, II i III, kao i stare dobre X, Y, B itd-Wing i Tie Fighter, Bomber, Advance Tie, Millenium falcona, Slave i ostale brodove iz epizoda IV, V i VI... Pošto je engine do jaja, konačno bi mogli da naprave pravu zvezdu smrti u koju bi moglo da se uleti i razbije reaktor :)

- Simulacija letećih insekata! Zar ne bi bilo cool da imamo jedno virtuelno dvorište sa kućom i nekoliko ljudi, a da mi kao izbor "vozila" imamo komarca, kućnu muvu, osu, pčelu, obada, bumbara. Misije bi bile da se ovi insekti hrane sa određenog mesta (cveta, osobe, životinje), a da ih iste ne ubiju. Naravno, komarac je sporiji i slabije otporan na vetar, duže mu treba da poleti i lakše ga je i ubiti, ali je mali i može lakše svuda da se zavuče. Cilj mu je krv, naravno. Muva, a onda i pčela i osa, su brže, agilnije, teže se ubijaju, ali su bučnije i primetnije. Muva voli hranu, a voli ponekad i da ujede živo biće, dok se pčela interesuje za cveće (ali i tu ima opasnosti koje vrebaju), a osa za šećer, voće i sl. Obad i bumbar imaju samo za cilj da iz zlobe ujedu nešto živo (čovek nosi više poena nego kuče ili konj), brzi su dosta, bučni ali i teže upravljivi (bumbar se najviše zanosi u pri zaokretima, ali se najteže ubija). Pogled bi bio iz trećeg lica ili iz "kokpita" (naravno, ne očekujem pravi pogled pčele, inače bih poludeo od psihodelije).

E sad, recite da ovo ne bi bila do jaja igra! Samo da bude dobra grafika :)

Eto, vi sad recite svoje ideje...

pozdrav
 
Fallout 3

ili neka druga post apocalyptic RPG .
 
Poslednja izmena:
Zanimljiva tema :)

Voleo bih da se napravi novi Oblivion, ali vise u Diablo-likom okruzenju umesto u ovom koje malo lici na srednji vek. Mozda neka kombinacija izmedju Konana i Diabla sto se tice okruzenja i atmosfere.
 
Voleo bih da se napravi Half Life 3 a da je grafika kao kod Crisis-a:D
 
Alien vs Predator na D3 engineu...sa akcijom kao iz dvojke, i da duze traje :)
 
- Simulacija letećih insekata! Zar ne bi bilo cool da imamo jedno virtuelno dvorište sa kućom i nekoliko ljudi, a da mi kao izbor "vozila" imamo komarca, kućnu muvu, osu, pčelu, obada, bumbara. Misije bi bile da se ovi insekti hrane sa određenog mesta (cveta, osobe, životinje), a da ih iste ne ubiju. Naravno, komarac je sporiji i slabije otporan na vetar, duže mu treba da poleti i lakše ga je i ubiti, ali je mali i može lakše svuda da se zavuče. Cilj mu je krv, naravno. Muva, a onda i pčela i osa, su brže, agilnije, teže se ubijaju, ali su bučnije i primetnije. Muva voli hranu, a voli ponekad i da ujede živo biće, dok se pčela interesuje za cveće (ali i tu ima opasnosti koje vrebaju), a osa za šećer, voće i sl. Obad i bumbar imaju samo za cilj da iz zlobe ujedu nešto živo (čovek nosi više poena nego kuče ili konj), brzi su dosta, bučni ali i teže upravljivi (bumbar se najviše zanosi u pri zaokretima, ali se najteže ubija). Pogled bi bio iz trećeg lica ili iz "kokpita" (naravno, ne očekujem pravi pogled pčele, inače bih poludeo od psihodelije).

E sad, recite da ovo ne bi bila do jaja igra! Samo da bude dobra grafika :)

Eto, vi sad recite svoje ideje...

pozdrav

ovo je sjajno!podsetio si me na apydiju sa amige :)

http://www.lemonamiga.com/?mainurl=http://www.lemonamiga.com/reviews/view.php?id=69

odlicna ideja sa recimo nekom crysis grafikom i slobodom kretanja ali da ima foru da mozes recimo i buba da budes(samo po zemlji,zidovima,plafonima itd),skakavac,cvrcak itd... leteci insekti se podrazumevaju naravno.samo kapiram da je tesko za izvesti :S: na "papiru" je fenomenalna ideja ali u danasnje vreme hiper produkcije fps/rts/rpg/mmo-ova tesko
 
Poslednja izmena:
Ne bih sada da pravim hibride tipa zeleo bih da Day Of Defeat Source bude na UE3 endzinu ili remake Ghost Recona prvog na Crytek2 endzinu.

Ono sto bih ja zeleo jeste da mi se desi osecaj koji sam imao kada sam prvi put zaigrao Unreal (ne Tournament), Popolous, Undying, Ghost Recon, Project I.G.I. Medal Of Honor, Mafia. Moram priznati da odavno nisam u igri osetio taj osecaj odusevljenja i uzivanja u igrama.
 
Poslednja izmena:
Za Fallout 3, alio ne Oblivionski vec izvorni, treci glas.
 
Poslednja izmena:
- Simulacija letećih insekata! Zar ne bi bilo cool da imamo jedno virtuelno dvorište sa kućom i nekoliko ljudi, a da mi kao izbor "vozila" imamo komarca, kućnu muvu, osu, pčelu, obada, bumbara. Misije bi bile da se ovi insekti hrane sa određenog mesta (cveta, osobe, životinje), a da ih iste ne ubiju. Naravno, komarac je sporiji i slabije otporan na vetar, duže mu treba da poleti i lakše ga je i ubiti, ali je mali i može lakše svuda da se zavuče. Cilj mu je krv, naravno. Muva, a onda i pčela i osa, su brže, agilnije, teže se ubijaju, ali su bučnije i primetnije. Muva voli hranu, a voli ponekad i da ujede živo biće, dok se pčela interesuje za cveće (ali i tu ima opasnosti koje vrebaju), a osa za šećer, voće i sl. Obad i bumbar imaju samo za cilj da iz zlobe ujedu nešto živo (čovek nosi više poena nego kuče ili konj), brzi su dosta, bučni ali i teže upravljivi (bumbar se najviše zanosi u pri zaokretima, ali se najteže ubija). Pogled bi bio iz trećeg lica ili iz "kokpita" (naravno, ne očekujem pravi pogled pčele, inače bih poludeo od psihodelije).

Ovakva igra vec postoji i zove se Mister Mosquito. Nije nesto jer je arkada a ne simulacija. :)

Sve je to lepo ali igrice(arkade) su mnogo vise zastupljene nego igre(simulacije) i to ce tako biti u narednih par godina.

Moja(lista) zelja bi izgledala ovako:

- MMO igra, buducnost, apokalipricno okruzenje, ogroman svet sa malo NCP likova, ne previse konfuzan i prenatrpan inventory(kao WOW i GW). Ljudska rasa se bori za opstanak, kao i vi sami. Maximalna interakcija sa okolinom itd.

- MMO...sve isto kao i predhodno ali Waterworld. :)

U svakom slucaju, i SP igre u tom svetu nisu lose ali problem je u tome sto imaju KRAJ. :D

Trenutno chekam Fable 2, RE4(PC), lovu za Wii(Zelda) :), upgrade kompa i patch(Gothic3) i tako dalje...

poz
 
Legacy of Kain, samo da se pojavi i neka bude u stilu predhodnika! :)
 
Poslednja izmena:
Call of Duty 4,5,6,7.....2028.....
MOH-a..............2335....:D
 
ovo je sjajno!podsetio si me na apydiju sa amige :)

http://www.lemonamiga.com/?mainurl=http://www.lemonamiga.com/reviews/view.php?id=69

odlicna ideja sa recimo nekom crysis grafikom i slobodom kretanja ali da ima foru da mozes recimo i buba da budes(samo po zemlji,zidovima,plafonima itd),skakavac,cvrcak itd... leteci insekti se podrazumevaju naravno.samo kapiram da je tesko za izvesti :S: na "papiru" je fenomenalna ideja ali u danasnje vreme hiper produkcije fps/rts/rpg/mmo-ova tesko

Ne znam za dotičnu igru, ali evo video sam na linku. Fora je da je takvu igru jako teško napraviti zbog kompleksnosti, a ne verujem da bi bila nešto ekstra prodavana. Mislim, ko želi da vozi komarca, osim mene i još par uvrnutih likova... :d Al, da je ideja do jaja, jeste...
 
Zagora....Recimo nalik na Gothic 1.:d
 
Нека игра типа "angels vs devils" (ја смислио име :)) где играч на почетку креће као обичан човек, и након пар дела/недела која почини примети га ђаво или бог. па онда он постане неки lesser demon или неки безначајни анђео, па како се апгредује добија рогове, крила, неки армор и шта ти ја знам, чак рецимо у току игре може да одлучи да ради соло (тј ни за бога ни ђавола) па буде fallen angel, и на крају учествује у епској бици где сва могућа створења и жгадије из пакла крећу да освоје рај, па ту падне неки екстра siege, и у зависности како је играо, играч може да буде командант добрих или злих. а све ово у неком треће/прво лице поглед са неком hi tech графиком, и рецимо потпуном слободом избора као у обливиону... а радња је смештена, шта ја знам, у данашње време. вероватно глупа идеја али ето одавно сам је смислио па кад већ имам прилику да кажем... :D
 
Poslednja izmena:
Dream igra ..... hmm :)
Da je:
1.Popularna kao: CS ili WoW
2.Action based MMORPG i da nacin izvodjenja bude najslacniji recimo Soul Reaver igrama ali da se nekako manje svodi na na tricanje napred i kliktanje a vise na neku recimo kombinaciju komboa, odbijanje od zidova/skakanje dolazak iza ledja i slicno...
3. Da napredak u igri bude i PVP i PVE, takodje naravno prisutne su razliciti klase u igri radi PVE balansa i nesto kao WoW talente za pvp/pve/solo igranje.
4. Da se igra zasniva vise na znanje i vestinu igraca nego na item bonuse (a ako se snaga karaktera i oslanja na item bonuse da ne moram da igram 24/7 da bi imao pristojno jakog karaktera).
5.Da sadrzi ogromnu mapu na kojoj se odvija radnja, jedno 12 rasa iz kojih igrac moze da izabere svog karaktere koje su recimo podeljenje u 3 saveza i oko cijih konflikta se prica vrti.
6. Cela igra sve zajedno sa svojim brdom NPC-eva ima voice cover za svaki dialog makar se neki i ponavjali.
7.Moze da radi na ovom mom krs 128k wifi-u bez problema :p
8. Po mogucnosti nema additional online fees ili ti ne mora da se placa dodatna pretplata.

E TAKVU IGRU CEKAM I ONDA CU DA BATALIM SA IGRANJEM :)
 
Ql tema..
Zheleo bih neshto tipa Driver 2, sa svom onom igrivoshtju i perfektnom grafikom..GTA mu je tu kao najblizhi, ali nije to to..
Uglavnom neshto na tu foru, i josh kad bi bila potpuna sloboda u pitanju, znachi, ne znam, primer, da vidish kamenchitj na ulici, i da mozhesh da ga podignesh, i gadjash shta hotjesh..Da pada kisha i da se na ulici posle kishe nalaze bare & da kada prodjesh autom kroz baru, povuche te u stranu, i josh ti isprska shoferku, a ne ko ovo shto sada imamo, samo odsjaj na putu...ITD..
Sad tje neko retji "to bi bilo previshe teshko zbog svega navedenog", e, pa, nemojte tako, to je ipak moja zhelja :)
 
assassins creed, bioshock
 
Fudbal koji izgleda POTPUNO REALNO,znaci da upravljam igracima koji imaju toliko poligona da izgledaju kao pravi igraci,sve realno,sve full,senke,svetlost,publika...sve.Gameplay ne bih mnogo menjao,ima par sitnica.Verovatno ce se to kad tad desiti samo se nadam da cu ga docekati :) pa nek se i zove PES56 :D
 
Neki Space RTS, single player orijentisanog tipa, kao Hegemonia ali sa mnogo vise detalja organizovanja kolonija, dizajna brodova i istrazivanja. Najvise bi paznje posvetio dizajnu tehnologija (necu da kazem istrazivanju), npr. razvoj tehnologije trupa (oklopa), postoji vise vrsta materijala recimo metali, keramike, vestacka vlakna... kombinovanjem istih moze da se stvori mnogo kombinacija unikatnog oklopa sa razlicitim osobinama i efikasnosti protiv odedjenih oruzija, kao i kombinovanje dve odvojene grane, oklop i oruzije, gde bi se dobio npr. viseslojni reaktivni oklop... slicno za ostale kategorije, oruzije, pogon, stitovi, civilne tehnologije... Skalpanje brodova opet sve rucno, kao lego kockice (moze i neki random ship generator na osnovu zadatih parametara, snage okopa/stita, jacine napada, brzine, agilnosti...), odabir pogona, oruzija, postavljanje oklopa i odbrambenih turreta na kriticna mesta... Znaci kreiranje u potpunosti unikatne rase po svim kategorijama (tehnologijama).

System Shock 3 (ne neki BioShock, System Shock) u Unreal 3 ili Doom 3 enginu, da bude mracno, sa puno senki i urlanja hibrida za koje ne znate gde su. Nek izbunare Shodan u bilo kojoj formi i bice super.
 
Poslednja izmena:
- "simulacija letenja", kao ona Microsoft-ova iz alternativne prošlosti, sa Cepelinima i Drižablima, dvokrilcima i trokrilcima, ali sa do jaja grafikom. Dakle, Freespace smešten na početak prošlog veka...


Neznam da li si mislio na Crimson Skies ali sve bih dao kada bi je napravili istu samo u boljem enginu sa malo više misija!!!
 
fallout 3 a da ga ne pravi bethesda :)
 
Umesto da ste zadovoljni što će uopšte izaći FO3, vama ne valja :)
Šta bi falilo Falloutu u Oblivion endžinu? Zar prvo lice nije bolje u uživljavanju u svet?
 
Samo da bude dobra grafika

Ma ovo nije toliko dobar faktor, vec par godina igre generalno imaju odlicnu grafiku manje vise... skoro sve... naravno do trenutka dok se ne pojavi neki pravi next gen. naslov koji ce postaviti nove standarde kao doom3/far cry svojevremeno...

Meni mi cool bila neka dobra voznja koja ne izgleda kao crtani film... relane boje, realni odnosi objekata vozila itd. I najvaznije realna fizika, to za sada jos uvek ne postoji ni u jednoj aktuelnoj igri...

WW2 RTS igra u kojoj bi mogao da se prebacis u prvo lice... ovako nesto je cini mi se i najavljeno...

Super realna simulacija F1 za PC... jos od F1 2001 ili bese bio i 2 nije bilo uopste ovakvih igara... a sad bi konacno mogli da urade pristojnu igru...
 
Umesto da ste zadovoljni što će uopšte izaći FO3, vama ne valja :)
Šta bi falilo Falloutu u Oblivion endžinu? Zar prvo lice nije bolje u uživljavanju u svet?

falilo bi mu dosta toga... da ne razglabam po milioniti put.... rpg nije sve u "uzivljavanju u svet" (a u oblivionu si mogao da se ozivis u svet bash preterano sa milion generichkih dungeona, ) vec ima precih x stvari sa kojima se beth. nikako nije niti snalazila u svojim naslovima ili ih nije ni implementirala, tj fo franshiza ima previse toga sto nema veze sa oblivionom ili morrowindom... bethsoft ide vise na kvantitet nego na kvalitet, dok je fo baziran na totalno suprotnom principu.... a i ako se igra ima broj u naslovu 3 zasto je to garant da ce biti dostajan svojih prethodnika... u danashnje vreme se to bezbroj puta pokazalo...
 
Poslednja izmena:
Mix izmedju Gran Turisma LFSa i TDU :)
 
Ljudi, ajde da održimo topic na nivou, a ne da spamujemo. Mislim, topic jeste besmislen, ali nema veze... malo mašte i zdrave spike neće škoditi...
I još nešto, ako već ne smišljate potpuno svoje igre (kao što sam ja to na početku uradio, a neki u prvim postovima takođe), i pišete o nastavcima tipa Mafia 2 i 3... Onda makar napišite šta bi voleli u tim nastavcima da vidite... Kakvu grafiku, izvođenje i sl. Ne samo ono "ja bih voleo Mohaa 3, 4 i 54, nego dajte pustite mašti na volju...
 
Gothic varijanta Alana Forda, samo sa manje arkade a vise urnebesnih mozgalica (Grunf?)
 
Ona ideja oko kompleksnog space RTS-a je meni ekstra! Recimo sa prostom ali jakom pricom tipa Homeworld (kakva igra...). Prakticno ne bih zeleo nista da menjam u gameplay-u osim mogucnosti da te brodove i sam vozis :)
Meni je recimo interesantan i koncept epizoda ali ne na nacin na koji se sada radi nego kao u TV serijama gde se snimi bar jedna sezona (ok, znam da je kompleksnije ovo dosta ali opet...) pa da na svakih nedelju dana imamo neke zanimljive misije itd. i tako dobijemo igru sa veoma komplikovanim svetom. Nesto tima ovi online rpgovi samo da je za singleplayer.
Zamislite samo ovakav kocncept sa gorepomenutom igorm ili recimo FEAR serijal ili tako nesto.

Takodje, mi nedostaju igre sa nekim komcnim primesama kao sto je bio recimo Giants! E kako sam uzivao u toj igri (a uskoro cu opet samo da nadjem CD#2 :D)...
Previse su mi igre postale nekako "epske" ... te spasi svet od ovoga ili onoga, stalno neki heroji kraj sveta, tragedije ... uzas. Moze to i sa nekom dozom humora.
 
Ko je igrao HL2 episode1 sa onim oblačićima koji govore o namerama dizajnera mogao je jasno da vidi da se priča ni ne osmišlja. Zna se samo šta treba da se desi na kraju, a ostatak se krpi usput, nakon što programeri i dizajneri nivoa odrade svoje. Priča je poslednja rupa na svirali. Ne verujem da je kod drugih bolje.

Idealna igra ne postoji, posebno za mene koji sam potpuno svestan šta bi tu trebalo odraditi. Možemo samo krenuti od najprostije dileme - da li treba da bude zanimljiva u singlu ili multiju? Oba zahtevaju sasvim drugačiji vid gameplaya i potenciraju sasvim drugačije stvari. A kamoli sada kada bi se išlo po žanrovima itd. Tu su i ukusi. Mene je grindovanje u wowu smorilo posle mesec dana. E sad, tokom tih mesec dana i dostizanja 4X nivoa sve je bilo fantastično. Ali posle toga ever repeating smor. Oblivion ima sjajan singl, ali sa onakvim sistemom kontrola je nupotrebljiv u multipleju. Dota je fantastična i najbolja stvar za multi, ali to su partije za do sat vremena u multiju, takav koncept je neprimenjiv u singl igri. Posebna priča su fanatici, koji bi tražili ko zna šta što ima ko zna koja stara igra, a kada tako nešto i dođe samo kažu da je krš :), dok za drugu igru po sličnom aršinu kažu da je dobra.

E sad, šta bih ja voleo...Voleo bih igru koja će u singlu biti kao Oblivion (što već imam :d), dok bi u multiju bila sa konceptom Dote, ali sa mnogo boljom grafikom i totalno drugačijim herojima, čisto da -ar bude zanimljiv :D
 
Vrh Dno