Šta je novo?

Yettel Hipernet

@Yettel Srbija Ja to razumem da će Yettel uvesti 25 novih TV kanala, uključujući i N1 i Nova u sve svoje nove pakete. To znači da svi ti kanali neće biti dostupni za korisnike starih paketa. Ko hoće 25 novih kanala primoran je da pređe na nove skuplje pakete.

Demantujte me ako nisam u pravu. Hvala.
 
Će predjemo ako daju gratis 12 meseci, a ako ne vrate Belle Amie će raskidamo ugovor. Kad su oni mućkovi mi će budemo još veći. 😉
 
Vertovatno ce moci svi da predju na novi paket

ali uvek ce bit igla u slami

recice ti produzi ugovor i moze.
 
Da li to znači da se ukida eon platforma? Da stari korisnici sbb-a više neće imati eon nego tu novu yettel budževinu?
 
Koliko ste kukali za tom Novom i N1, neko iz menadžmenta je zaključio da može na tome da se zaradi... Evo ja kao neko koga zabole realno za oba kanala, da kažem: m** im l***, kakvi hohštapleri.

Doduše, ovde nedostaje ključna informacija - da li će da vrate kanale koje su ukinuli, jer ako ih ne vrate / ostave samo na tim "novim" paketima, eto osnove za raskid ugovora...

I naravno, ostaje pitanje da li SBB ostaje sa EON-om, i koju to novu platformu dobija Yettel? Nešto mi se ukazuje da ćemo mi, postojeći korisnici, da ostanemo na ovoj YettelTV platformi, a da će samo novi paketi da koriste novu platformu... :)
 
Jasno su napisali na sajtu, nema novih kanala osim ako se ne odlucite za prelazak na nove pakete
Ono što je napisano je jasno, ono što je nedorečeno i nije napisano što nije jasno je sudbina starih paketa.
Ako će oni da ostanu aktivni do unedogled kao što su i kod SBB-a i dalje aktivni i dan danas npr. Ikom-ovi stari paketi (npr. FLAT 2 STANDARD INTERNET) onda je jasno, a ako će poput MTS da phase-outuju stare pakete i da imaju samo jednu aktivnu strukturu paketa onda je skroz druga priča i možda postoji potreba za pozivanje na član 131 ZEK-a.

Zarad tog razjašnjenja sam se i obratio Yettel podršci koja je dala generički odgovor sa 0% korisnih informacija, a naglasio sam da tražim decidan odgovor.
 
Ono što je napisano je jasno, ono što je nedorečeno i nije napisano što nije jasno je sudbina starih paketa.
Ako će oni da ostanu aktivni do unedogled kao što su i kod SBB-a i dalje aktivni i dan danas npr. Ikom-ovi stari paketi (npr. FLAT 2 STANDARD INTERNET) onda je jasno, a ako će poput MTS da phase-outuju stare pakete i da imaju samo jednu aktivnu strukturu paketa onda je skroz druga priča i možda postoji potreba za pozivanje na član 131 ZEK-a.

Zarad tog razjašnjenja sam se i obratio Yettel podršci koja je dala generički odgovor sa 0% korisnih informacija, a naglasio sam da tražim decidan odgovor.
Pa mislim da je jasno da su napisali da korisnici koji se odluče za prelazak, što znači da prelazak nije obavezan, bar za sada
I mts je u pocetku kad su uveli nove box pakete sa simetricnim brzinama davao postojecim korisnicima opciju da ako hoce simetricne brzine predju na nove pakete a kasnije su svi korisnici migrirani na nove pakete
 
Ne migriram brate nigde...ne zanima me....
Ne želim da gledam beskonačne teorije o tome kako smo krivi za nešto a nikakve dokaze o tome te televizije ne nude...ne želim da "prelomim mozak" i postanem partizan 21. Veka...
 
Poslednja izmena:
Pa mislim da je jasno da su napisali da korisnici koji se odluče za prelazak, što znači da prelazak nije obavezan, bar za sada
I mts je u pocetku kad su uveli nove box pakete sa simetricnim brzinama davao postojecim korisnicima opciju da ako hoce simetricne brzine predju na nove pakete a kasnije su svi korisnici migrirani na nove pakete
Moram da te demantujem, nisu svi korisnici morali da pređu na nove pakete, meni su zadržali i brzinu i cenu starog box2 paketa kada je ove godine bilo poskupljenje 9. januara. Ali ja sam podneo zahtev za raskid pa mi to ponudili.E sad ja imam samo tv kod yetea, njigov ott koji plaćam 1599 din, i sad se pitam šta ce biti sa tim.
 

Prilozi

  • II.png
    II.png
    79.4 KB · Pregleda: 50
  • ZZ.jpg
    ZZ.jpg
    86.2 KB · Pregleda: 48
  • Snimak ekrana 2025-07-07 213426.jpg
    Snimak ekrana 2025-07-07 213426.jpg
    119.8 KB · Pregleda: 46
Ovde je najveće pitanje šta će biti sa nama koji smo već postojeći korisnici @Yettel Srbija ? Meni je u poslovnici u TC Merkator u Beogradu juče rečeno da samo dobijam nove kanale bez ikakve doplate/uvećanja cene ili bilo čega sličnog. Da li je tako ili nije, jednostavno pitanje? Možemo mi ovde do sutra da nagađamo ili poredimo sa drugim operaterima dok ne dobijemo zvanično obaveštenje. Ovo obaveštenje na sajtu nije skroz jasno i nedorečeno je. Ja ne znam koje su cene u SBB i ne želim da crosscheck-ujem, samo hoću da znam da li mi se i šta menja i do kad mogu da prekinem ugovor ako mi ne odgovara jer imam Yettel sve UO.
 
Poslednja izmena:
Najgori scenario je taj da u nove pakete uvrste sve nove kanale racunajuci i arena premium 4 i 5 kao i arena tenis i adrenalin. Stare korisnike ostave na ovim paketima na kojima su trenutno,a arena sport nastavi sa prenosima lige sampiona i evrope na novim premium kanalima 4 i 5 kao i f1 i moto gp na adrenalin kanalu i tenis na tenis kanalu. 😃 Time nateraju sve da predju na nove pakete.
 
Ovde je najveće pitanje šta će biti sa nama koji smo već postojeći korisnici @Yettel Srbija ? Meni je u poslovnici u TC Merkator u Beogradu juče rečeno da samo dobijam nove kanale bez ikakve doplate/uvećanja cene ili bilo čega sličnog. Da li je tako ili nije, jednostavno pitanje? Možemo mi ovde do sutra da nagađamo ili poredimo sa drugim operaterima dok ne dobijemo zvanično obaveštenje. Ovo obaveštenje na sajtu nije skroz jasno i nedorečeno je. Ja ne znam koje su cene u SBB i ne želim da crosscheck-ujem, samo hoću da znam da li mi se i šta menja i do kad mogu da prekinem ugovor ako mi ne odgovara jer imam Yettel sve UO.
Kako tretiraju postojeće korisnike, kao da oni nama plaćaju...

Isti tretman doduše nude i A1 i SBB, pa i MTS - mada sam od njih doživeo i trunčicu profesionalnosti...

Fenomenalno.
 
Ovde je najveće pitanje šta će biti sa nama koji smo već postojeći korisnici @Yettel Srbija ? Meni je u poslovnici u TC Merkator u Beogradu juče rečeno da samo dobijam nove kanale bez ikakve doplate/uvećanja cene ili bilo čega sličnog. Da li je tako ili nije, jednostavno pitanje?
@Yettel Srbija
Molimo Vas za DA/NE odgovor, link ka saopštenju smo imali već pre našeg pitanja i da nam je ono samo bilo dovoljno jasno ne bismo Vas ovde pitali.
 
@Belgrade Kako mislis da ti neko decidno odgovori? Na to pitanje odgovor ti moze dati samo neko iz vrha Yetela a to sigurno nije osoba koja se javlja na forumu. A i zasto bi on na sebe preuzimao tu neku odgovornost jer sta god da napise, ukoliko se ne ispostavi tako, svi nezadovoljnici ce se pozivati na njegov odgovor.

Covak je uradio ono sto je i trebao, dao je link ka zvanicnom obavestenju. Kome to obavestenje nije dovoljno, neka saceka kraj meseca i onda ce sigurno znati sta i kako. Do tada sve je na nivou nagadjanja.
 
Pa s obzirom da je dat datum za tri nedelje od sad, pretpostavljamo da se u okviru firme zna šta će se desiti. Niko ne očekuje da se ovde javi direktor jetela, ali bi podrška/agenti trebalo da imaju ono što su ipak osnovne informacije.
 
Ti mislis da ljudi u poslovnici u kojoj si bio znaju sta se desava? Eto, dobio si od njih informaciju koja se kosi sa onom zvanicnom porukom. I sta sad, ko je u pravu? I tako...
 
Prilično sam siguran da je mesar bolje povezan nego radnik yettela. Isto kao i frizeri, oni su dobri sa svima i dobijaju vrlo ran i tačan info. Za razliku od ljudi na šalterima koji slušaju samo besne klijente
 
Evo sta su meni odgovorili
Здраво,

Разумемо да сада имаш неке недоумице и ту смо да помогнемо.

Важно је да знаш да није дошло до промене услова коришћења. Твој уговор важи све док траје уговорна обавеза према условима по којима си га и заснивао.

Уколико желите да промените тарифни пакет на већи, то можете учинити путем Иеттел апликација, задржавајући тренутне услове на свом броју.

Уколико су потребне додатне информације или провере, буди слободан да нам доставиш број телефона или уговорна на који се обраћање односи, као и своје последње три цифре ЈМБГ-а.

Надамо се да користиш Иеттел апликацију и све погодности које ти она нуди. У апликацији те чека и одељак „Брза питања и одговори“ који обухвата сва најчешћа питања корисника, а уједно је и најбржи начин да у три клика дођеш до жељених информација http://ytl.rs/ya/pomoc .


Поздрав,
Милица

Служба за бригу о корисницима
Јетел ду
контакт: https://ytl.rs/zahtevi
 
Kad je Milica botica pisala odgovor koristeći neki od AI-ja (pošto izgleda mlađe generacije samo tako umeju da sklope iole smislenu rečenicu) izgubila je iz vida da englesko YOU ne treba da prevodi kao TI već kao VI.
I njima svima je bitno samo da zadovolje formu, a ne da suštinski pomognu/odgovore mušteriji/korisniku.
 
Vrh Dno