Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Da li možeš da obrazložiš zašto misliš da mi ne bi omogućili?

Ostalima koji imaju 50% popust na paket, jer su prešli sa prepaid-a su uspevali da dobiju Yettel Sve. Bar dvoje sa ovog foruma je uspelo da dobije
Mislim da je to bio glitch u pocetku za stare pakete. Ja sam sa prepaida presla na M paket uz 50% na pretplatu i ne mogu da dobijem Yettel Sve.
 
To nisam znao .Ja imam Soko.Inace kad sam bio na Kosovu je težak apsurd.Zavisi gde si .Ako si severni deo ,promeniš na ručno traženje, kačiš se na Mts d.d.o i nestaje obeležje Roming.Al sto se tice Ipko ,super radilo kad sam išao južnije odakle sam i ja .Nije skinulo mnogo ,jedino sto nije radio 5G
Ne samo severni deo, ima i u Gracanici, Štrpcu...
To je mts mreža ista kao u ostatku Srbije
 
Ako ti se u aplikaciji ne nudi Yettel Mobile M sa 50% popusta, to znači da preko aplikacije ni ne možeš da pređeš sa popustom. Prelaskom bi dobio upravo ono što ti se nudi, što je u tvom slučaju, izgleda, puna cena. Da je povlašćena, ponuda bi ti izgledala otprilike ovako, kao za prelazak sa pripejda.

Ti možda jesi dok si bio na pripejdu dobio ponudu da odabereš bilo koji paket sa 50% popusta, ali odabirom Go Start odlučio si se za popust na baš taj paket i to je to. U teoriji bi mogao neki novi paket da ti se ponudi sa istim popustom, kao što je naveo Džoš (napisao je da ima Go Data upola cene, a da mu se nudi Yettel 50 sa istim popustom), ali kod tebe u praksi to nije slučaj, makar ne sa željenim paketom Yettel Mobile M. Postoji opcija i da ti preko poruke (SMS) ponude veći popust, ali kontam da se ni to nije desilo, budući da ne pominješ.

Kad se sve to uzme u obzir, nema dileme da bi ti prelaskom na Yettel Mobile M preko aplikacije (dakle, po punoj ceni) bio omogućen pristup programu Yettel Sve.

Ostaje kao dobro pitanje šta bi bilo kada bi ti se taj popust nudio i kada bi ga uzeo, budući da nisu definisali šta tačno znači komercijalna ponuda. Prva pomisao mi je bila da su to (skoro) pune cene, tj. one zvanične (sa sajta), ali onda su se javili mnogi koji su i sa 50% dobili Sve. Uji je nakon toga pretpostavio da je komercijalno sve što se direktno nudi bez posebnog razloga (poslovnica, sajt, aplikacija), a da su van toga samo ponude službe za brigu o korisnicima tj. njihovo zadržavanje (prelazak na pripejd ili kod drugog operatera ili raskid ugovora), i to se stvarno uklapalo sa dotadašnjim iskustvima: ko je uzeo 50% preko aplikacije, dobio je Sve, a nije mogao onaj ko je to dobio uz otkazivanje prelaska u drugu mrežu.

Onda se, međutim, javilo više članova koji su prešli preko aplikacije i bili odbijeni (nije samo iSunny, ima i npr. ovaj slučaj, a i ovaj, gde je popust još veći od 50%), pa bih rekao da je ta pretpostavka pala u vodu i da je bila njihova greška na početku, i to samo za stari Total Data. Nije se zapravo javio niko sa 50% popusta na Yettel Mobile pakete, a da je uspeo da se priključi programu. Očekivano, nisu dirali klijente koji su već ušli u program, to bi ionako bilo prilično glupo, a i tako je eventualna greška zataškana.

Nešto kasnije su još neki sa Total Data javili da nisu prošli (ovde član @mikicam i ovde član @lukadr), pa pretpostavljam da su u međuvremenu popravili tu rupu u sistemu, da se tako izrazim. Doduše, označeni članovi nisu otkrili otkud im popust, tj. možda je u oba slučaja dobijen prilikom pokušaja promene mreže, pa i nije dobro poređenje. Luka je, doduše, napisao da je na komercijalnoj ponudi od 50%, što verovatno znači da je uzeo preko aplikacije, ali nije eksplicitno.

Da sumiram ovu podužu poruku, iako nije čista situacija, trenutno sam najbliži mišljenju da pod komercijalnim ponudom ipak podrazumevaju samo osnovni popust sa sajta (eventualno neki još malko veći iz aplikacije ili poslovnice), a da su na početku imali propust koji je puštao one sa Total Data da uđu u program iako imaju veći popust.
 
Uzeo sam za klinca prepaid broj da ima da ga zvcnemo kad krene iz škole.Nisam želeo paket nego na dopunu i ubacim neki dodatak i tako već 1 godinu. Juče me zvali da mi nude neki paket za decu tipa 570 dinara za 7bg interneta i 300 minuta. Kao registrovana akrtica na vas vidimo stalno uplaćujete nudimo vam bolje... Rekoh sada neću klincu ništa da uzimam da mi se jave od septembra. E sad da li neko zna da li još ima ona fora family paketa jer imam još jedan postpaid broj koji plaćam kevi, pa da spojim ako treba sve najedno da plaćam? I da li može tako da bude nešto povoljnije?! Imali neko iskustava?
Jesi li možda zapamtio naziv paketa? Ističe mi ćerkin smartić satić paket za nedelju dve pa gledam šta da joj uzmem pošto prelazi na telefon, a ovo što su tebi ponudili mi izgleda taman za dete.
 
Na punu cenu ide 50% znači ovu od 2399 i računas još 100 dinara da će ti umanjiti račun pri svakom mesecu za e-račun
 
Ko ima bilo koji popust veci od onog sa sajta, bez obzira kako ga je ostvario, ne moze da dobije yettel sve pogodnosti sa yettel bankom. Inace roming dodaci (iz paketa ili dodatka) od skora važe i za Tunis.
 
Jel ovo dovoljno da se traži raskid ugovora?
Već danima bukvalno nema signala Stara Pazova okolina
 

Prilozi

  • Screenshot_20250729_153249_Speedtest.jpg
    Screenshot_20250729_153249_Speedtest.jpg
    48.2 KB · Pregleda: 135
Jel ovo dovoljno da se traži raskid ugovora?
Već danima bukvalno nema signala Stara Pazova okolina
Ako si prijavio, pa pokušali da otklone kvar i nisu uspeli, onda imaš tu mogućnost. Ako su otklonili, onda nemaš.
Ako su ti ove stvari učestale, i redovno im prijavljuješ problem, oni otklone- pa se ponovo pojavi isti problem, i tako u krug, onda imaš mogućnost raskida saradnje. Ako nije ovaj slučaj, nemaš osnovu za raskid.
Ako si ćutao sve vreme, i prvu prijavu problema napisao ovde, onda nemaš osnovu za raskid.
 
Pošto je ovo specifičan slučaj da je smetnja nastala nakon nevremena (koliko vidim u drugoj temi), verujem da će popraviti, tj. da je samo nešto oštećeno i valjda lako popravljivo. U opštem slučaju, međutim, treba imati u vidu da ne postoje garancije za brzinu prenosa podataka u okviru mobilnih paketa. Kod mene u kući MTS i A1 postižu još lošije rezultate, pa mi je to veliki razlog zašto sam u Yettelu, ali sigurno bi bila borba za raskidanje ugovora kad bih potpisao nešto sa MTS-om ili A1, pa im se žalio da je internet neupotrebljiv, budući da uzrok i nije kvar nego moja lokacija. Ne kažem da tako treba da bude, ali prosto jeste prema tuđim iskustvima, pa treba biti obazriv.
 
Poslednja izmena:
Nema razloga da ne mogu.
 
Nisam bio u Makedoniji, ali u CG i EU normalno radi 5G u romingu. :D
 
Kod mene na Yettel kartici ni u MKD ni u Grčkoj nisam imao 5G mrežu.
 
Već godinu dana Yettel belezi pad tj odlazak korisnika I eto ponude 6x1 18x50% , još malo da odete I davace 12x1 12x50% taman realna cena paketa. 😀
Puni su oni profita ali niko ne voli glavonjama da kaže eto ode nam svaki mesec po 1000-2000 korisnika.😄
 

Prilozi

  • Screenshot_20250801_014505_Drive.jpg
    Screenshot_20250801_014505_Drive.jpg
    101.4 KB · Pregleda: 73
  • Screenshot_20250801_013634_Drive.jpg
    Screenshot_20250801_013634_Drive.jpg
    102.9 KB · Pregleda: 73
… napravili su grešku poslednjom promenom cena i korekcijama tarifa… za više novca, daju manje i očekuju da će neko ostati iz sentimentalnih razloga…?! Isto je uradio MTS pre neku godinu, ali sa cenama i desilo im se slično… sada jedni i drugi grabe korisnike, dok je A1 trenutno galantan i tiho rovari… brojke sve pokazuju…
 
Mnogo nas je iz Yettela prešlo u A1 zbog besplatnog jednogodišnjeg Mega Plana. To je bitan podatak. Videćemo šta će biti kad isti istekne, među njima sam i ja.
 
… definitivno ljudi više obraćaju pažnju na cene, nego što je to slučaj bio ranije… kod nas su cene tarifa svakako naduvane - prinudjuju nas da se kao ‘borimo’ za tih 50%, a da oni ‘velikodušno’ izlaze u susret… da neko stavi do 1000dinara za pristojno GB i neograničene razgivore… i to je to… čak je i to puno novca u odnosu na cene van Srbije…
 
1000023815.jpg
Sve da ne... Gde su nam ti silni dobitnici telefona? :D
 
Vrh Dno