Pa ostaće bez korisnika msm ako im je uopšte cilj da imaju korisnike.mislim da je to sledeći korak...ignorisanje čak i zahteva za prelazak u drugu mrežu...
Pa ostaće bez korisnika msm ako im je uopšte cilj da imaju korisnike.mislim da je to sledeći korak...ignorisanje čak i zahteva za prelazak u drugu mrežu...
Znaju oni da bez obzira na svoj stav prema korisnicima kako trenutnih tako i novih ima će uvek korisnike.😃Pa ostaće bez korisnika msm ako im je uopšte cilj da imaju korisnike.
Uz dužno poštovanje šta ima od toga običan korisnik i da li mislite da neku babu iz Galibabinca zanima uopšte šta je kupio i prodala Yeteel group ?Zar ne bismo trebali videti poboljšanja u Yettel pošto je Etisalat UAE kupio kontrolni udeo za 2,15 milijardi evra?
Mene verujte mi ali ni malo ...Možda sam ja izuzetak 😃Bebu ne interesuje, ali većinu nas koji smo aktivni na forumu itekako interesuje
Burek nek jedem , najviše volim kupusnik pitu .Da nema entuzijasta, naprednih korisnika, zaluđenika, profesionalaca (it oblast) i ostalih ovde na forumu, verovatno ne bi ni postojao u ovom obliku, a možda i nikako.
Za čavrljanje, tu je burek.
Koji paket si uzela u A1 ?Meni oni stvarno svojim ponašanjem ostavljaju utisak da ih nije mnogo briga jel imaju korisnike uopšte.
Napravi razliku izmedju ugovora i ugovorne obaveze. To nije isto.E od kad su poznanici naklemili 27 000 duga za da ne kazem nesto pogrdno ali onaj skrnavi TV. I to da joj se nisu potrudili da udostoje podatke da ima dug... Mislim ne interesuje me nikakvo opravdanje od njih. Na 6 mesta su mogli da upozore (makar smsom da jave). Da nisam reagovao ne bi znala sta da radi... Katastrofa su od mreže. Svašta sam prosao i jurio kod gomile operatera svega i svačega. Ali ovaj nivo drskosti i bezobrazluka i neobavestavanja. I kalmeljenja duga na dug i dodavanje novog bez davanja usluge i posle isticanja ugovorne obaveze... Neverovatno....
Nije isto ali napravi razliku između nepruzanja ne obavestavanja. Obecavanja laznih uslova.Napravi razliku izmedju ugovora i ugovorne obaveze. To nije isto.
Problem je počeo od starta... Napricali zeni kako ce dobiti TV poslali poštom. Jedva živi namestili posle mesec dana...Ja ne razumem sta je tacno bio problem...
Koliko sam shvatio, istekla je ugovorna obaveza i oni nastavili da naplacuju paket? Ili?
Neo 23 mislim da jeJa iskreno nisam siguran da li bih sa Yettel produžio ugovor i sa tih 50% popusta..
Šta da radim sa tim kada je mreža loša, a internet gotovo neupotrebljiv ??!
Koji paket si uzela u A1 ?
I mislim da imam neke dodatke to stvarno još nisam stigla da pogledam.Neo 23 mislim da je
nažalost takva opcija više nije moguća, sama obnova ugovorne obaveze se vrši preko naše aplikacije sa ponudama koje su personalizovane za naše korisnike. Žao nam je ukoliko naša trenutna ponuda nije odgovarajuća, ali je svakako nešto što u ovom trenutku možemo da Vam ponudimo za nastavak saradnje sa nama. ~
Sama reč Vam kaže " servisna promocija", nigde nema naznačeno vreme trajanja iste .S obzirom da mi ističe servisna promocija sa 50% koju imam više od decenije, nakon kontakta, dobijam sledeći odgovor:
Jel realno da ukidaju servisnu promociju ili opet moramo da prolazimo kroz cikluse pretnji prelaskom na prepaid ili kod drugog operatera?
čini mi se na nisam to pitalaSama reč Vam kaže " servisna promocija", nigde nema naznačeno vreme trajanja iste .
mail na @Servis je bio dovoljan.50% nikad nije postojalo kao redovna javna servisna promocija. Uvek moraš da imaš poseban telefonski razgovor sa službom brige o korisnicima da bi dobila 50% na nova 24 mesečna ciklusa.
Sada jedino brzo dobijaš 50% samo kada podneseš zahtev za prenos broja u drugu mrežu.
U istoj sam situaciji, pretplatnik sam od 2000., broj uvek bio u istoj mreži. Isti odgovor sam dobio od servis@. Velike su šanse da ćemo se razići.mail na @Servis je bio dovoljan.
elem, dakle sada tim putem? zahtev za prenos broja, pa onda opet 50%?
🍀
Gde nameravaš? Ja razmatram samo A1, mts nisam ni gledao... Mada imam optiku, Box 2...Bas cu testirati za mesec dana. Istice mi 50% pa cu podneti zahtev u drugu mrezu . Oni ne znaju da ja necu ostati sta god da ponude ali cisto da testiramo jel odobravaju kad se podnese zahtev.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari