Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Danasnji klinci se vecinom dopisuju, a oni koji pricaju pricaju preko neta (sto audio sto video), minute skoro i ne koriste. A Yettel nije ni blizu telenora od pre godinu-dve a ne onog od ranije i Mobtela, i sto se tice mreze i usluge, jedva bleda senka, tiha jeza kao i ostali
 
Pošto je tema Yettel-ex-Telenor mogu da pitam šta je to po vama "tiha jeza koja se raspada zadnjih par meseci"?
Ja ne mogu da vidim da nešto ne valja oko poziva ili slanja sms ili njihovog interneta koji koristim?
 
Nije bas tiha jeza,kolega malo preterao,ali je cinjenica da im je kvalitet srozan od kad su ga ovi preuzeli...ja najvise osetim od odzivu neta
 
Ne znam, ja lično nisam primetio, i što se poziva tiče (meni najbitnije opcije i usluge) mislim da je čak još bolje sve.
Pre je znalo da mi veza pukne iz čista mira u sred razgovora, sada ni ne pamtim kada mi se to desilo iskreno.
 
Jel ko dobio gigatron kod sa popustom po mogućstvu sto veci da mu ne treba da mi baci na PP? :)
 
Slazem se, ali i ta tiha jeza koja se raspada zadnjih par meseci je bolja od ostala dva operatera, globaltel ne racunam...
Promenom imena Telenor srbija u Yettel Srbija ništa nije promenjeno u tehničkom smislu. Ne može preko noći da se menja infrastuktura. Svaki niži kvalitet u tehničkom smislu zbog promena imena je čista predrasuda. Možeš da nalepiš Mercedesu znak fijat, i dalje će biti mercedes i obrnuto.
 
Promenom imena Telenor srbija u Yettel Srbija ništa nije promenjeno u tehničkom smislu. Ne može preko noći da se menja infrastuktura. Svaki niži kvalitet u tehničkom smislu zbog promena imena je čista predrasuda. Možeš da nalepiš Mercedesu znak fijat, i dalje će biti mercedes i obrnuto.
Telenor tj sada Yettel mreža nema nikakve veze sa norveškim Telenorom od marta 2018. od onda su sadašnji vlasnici.
To je sasvim dovoljno vremena da se mreža tehnički "prilagodi".
 
Telenor tj sada Yettel mreža nema nikakve veze sa norveškim Telenorom od marta 2018. od onda su sadašnji vlasnici.
To je sasvim dovoljno vremena da se mreža tehnički "prilagodi".
Da nema nikakave veze je besmislica. Misliš da su Norvežani iščupali svu radio opremu, servere i poneli sa sobom i Česi doneli svoje. To se tako ne radi.
 
Niko ne prica o tome, samo jednostavno mreza se ne odrzava na isti nacin kao pre 3-4 godine... I znaci svi ovi sto su se u zadnje vreme zalili na kvalitet mreze lazu, troluju...
 
Niko ne prica o tome, samo jednostavno mreza se ne odrzava na isti nacin kao pre 3-4 godine... I znaci svi ovi sto su se u zadnje vreme zalili na kvalitet mreze lazu, troluju...
Svaka žalba je pojedinačan splet okolnosti, ali tehnika , ljudi, procesi itd su nosili Mobtel, Telenor i sada Yettel godinama. Nisu norvežani napravili lidera na tržištu već ljudi koji godinama rade u toj firmi. Telenor nije bio lider na svim tržištima na kojima je bio . Srbija je jedan od redjih primera da je Telenor bio lider u kvalitetu usluge i to nije bilo zbog Norveških direktora već zbor radnika koji su radili i dalje rade u toj firmi i sadasnjem Yettelu.

Suština je da ljudi donose površne stavove i farbaju sliku da se uklopi sa njihovim subjektivnim stavom. "Žalbe u zadnje vreme" su uvek bile pristune i postoje kod svih operatera. Ljudi biraju samo koje će da slušaju a o kojima se neće raspitivati.
 
Sadasnji odnos radnika prema klijentima je blagi uzas,bezobrazluk totalni..Koliko god su se trudili da zadrze profesionalni odnos i komunikaciju pod zastavom Telenora,zasigurno zbog discipline,sad pod Yettelom su popustile sve kocnice i bezobrazluk i raskalasnost na delu..Malo neka se ugledaju na A1,u vezi ljubaznosti..
Ponasaju se kao da im tata generalni direktor Yettela,slucajno?Sumnjam..
Kvalitet mreze opao,i to zasigurno po pitanju mobilnog interneta,pad brzine od kako je preuzeo Yettel dokazan vise puta u ovoj temi merenjem brzine Telenor vs Yettel..Kako i zasto ako nista nije menjano od infrastrukture to je zaista enigma,i ti kao PR Yettela (ako nisi,nemoj se toliko busati,neces dobiti vise GB obnovom ugovora kod njih) verovatno nadjes neki odgovor sa kojim bi pokusao da ugasis razjarenost i pljuvanje po Yettelu od strane nas nezadovoljnih klijenata,ali sumnjam,na strani istine su dokazi sa smanjenom brzinom neta ..
Istina,ima i onih kod kojih je dobra brzina,ali to je onda randum,kod nekog pad brzine,kod nekog ne,sto je opet enigma,a telefon kao aparat isti i sad i dok je bio Telenor..
 
Ja sam primetio neku neljubaznost i ponudu samo nas oderu. Uhvatili se za T 12 kao da samo to imaju u ponudi.

Kakve je onda Mobi banka, ako je mobilna komunikacija posla nizbrdo.
 
Moguće da nisu ništa menjali ali su se menjali uređaji na mreži. Samim time kao A1 sto je grunuo od kraja godine. Imao sam brzine 4-5 Mbps doduse to je u udarnom terminu na pojedinim lokacijama. Ali sad vec duže vreme retko kad nadjem da je ispod 50ak. Ne znam sta su optimizovali 4CA, Nokini serveri ili nešto treće ali je grunula mreža od ono jeftine narodne da radi pa mozda i do najbolje za net sada. Ali na yettelu evo TV na primer. Nemaju prioritet. Ako otvoris YouTube zapucace slika na TV, to je činjenica. Tek kad je vise ljudi na wi-fi non stop stuca TV. E sad hocu ja budziti stavljati qos ruter ili imam li para da to izvodim je diskutabilno. Ali ja kao krajni korisnik koji hoće TV, moram da nanišanim na baznu stanicu i da koristim tako. Kažem ovaj slucaj je da je malo domacinstvo i ne koristi se puno net ali i u takvim uslovima stucka povremeno. Cak sta vise Pozivi znaju da baguju dok radi TV ne vezano za ruter. Vec verovatno opet neka ne optimizacija mreže za slabiji signal.
 
jel su u medjuvremenu popravili da se ne trose gigabajti iz paketa nego iz kupljene aplikacije ???
 
Prvi u mesecu,pa očekivao neke povoljnosti,u vidu tarifnih paketa,duplo više interneta ili tako nešto,ali za sada ništa. Čeka se izgleda novogodišnja promocija neka
 
Negativno iskustvo. Krecem na put uplatim roming paket za Evropu to jutro da ne bih u toku puta. U Makedoniji mi potrosi 1GB iz dodatka Evropa, a 5GB za Zapadni Balkan iz paketa, netaknuto. U emailu odgovor naravno sve je ok, to tako treba, prvo se trosi saobracaj iz kupljenog dodatka. :rolleyes: Bilo bi sve ok da to negde pise uz samu promociju paketa Evropa, da stoji napomena da ce se taj saobracaj prvo trositi u odnosu na saobracaj iz paketa tj. Zapadnog Balkana. Ovako je pilicarski.
 
Sadasnji odnos radnika prema klijentima je blagi uzas,bezobrazluk totalni..Koliko god su se trudili da zadrze profesionalni odnos i komunikaciju pod zastavom Telenora,zasigurno zbog discipline,sad pod Yettelom su popustile sve kocnice i bezobrazluk i raskalasnost na delu..Malo neka se ugledaju na A1,u vezi ljubaznosti..
Ponasaju se kao da im tata generalni direktor Yettela,slucajno?Sumnjam..
Kvalitet mreze opao,i to zasigurno po pitanju mobilnog interneta,pad brzine od kako je preuzeo Yettel dokazan vise puta u ovoj temi merenjem brzine Telenor vs Yettel..Kako i zasto ako nista nije menjano od infrastrukture to je zaista enigma,i ti kao PR Yettela (ako nisi,nemoj se toliko busati,neces dobiti vise GB obnovom ugovora kod njih) verovatno nadjes neki odgovor sa kojim bi pokusao da ugasis razjarenost i pljuvanje po Yettelu od strane nas nezadovoljnih klijenata,ali sumnjam,na strani istine su dokazi sa smanjenom brzinom neta ..
Istina,ima i onih kod kojih je dobra brzina,ali to je onda randum,kod nekog pad brzine,kod nekog ne,sto je opet enigma,a telefon kao aparat isti i sad i dok je bio Telenor..
Onda mora da sam ja prešao u neki drugi Telenor/Yettel. Moje iskustvo je sve suprotno od ovoga.

Paket mi je super, internet odličan, kvalitet mreže dobar (jedino što nemam VoLTE ali to i nije neka velika stvar), zaposleni u prodavnici i u CC vrlo korektni i uslužni.

Inače sam prešao iz A1 sa kojim sam isto imao lepa iskustva ali sam jednostavno smatrao da ću prelaskom u Telenor biti na dobitku i tako je i bilo.
 
Nisi dugo kod njih pa ne znas...mi smo svi ovde stari korisnici...ja sam jos iz doba Mobtela i veruj mi ovi su najgori do sad po svemu.
Ti svakako kad dodjes iz A1 ili mts naravno da ces primetiti da su dobri jer ih poredis sa druga dva koja su slabiji uvek bili ;)
 
Ja nisam rekao da Telenor nije nazadoval u poslednje vreme, to ne mogu tvrditi baš zato što nisam kod njih toliko dugo. Ali po pojedinim komentarima ovde ispada kao da je Yettel najgori od svih, dok je situacija obrnuta.

Mada, činjenica da Yettel koji je u osetnom padu već neko vreme i dalje verovatno najbolji po kvalitetu mreže dovoljno govori o stanju mobilne telefonije u državi. Daleko smo mi od 5G mreže, ili od postpaid paketa bez UO sa 50GB interneta za 500 dinara.
 
jel su u medjuvremenu popravili da se ne trose gigabajti iz paketa nego iz kupljene aplikacije ???
Jesu kako da ne,zasto bi to uradili..A 99% ne umeju...Nacin na koji pokusavaju da odklone problem je da usmeravaju korisnika da upali/ugasi Air Mode,pa restartujte telefon,ali i dalje nista..Ne koristim HBO uopste,koji ce mi k... da mi skida internet iz paketa..
Samo da dodam da bezobrazluk i bahatost radnika je u poslovnicama,dok Twiter podrska radi dobro i ljubazno,kao da nisu u istoj firmi.Moje iskustvo duze vreme.
 
Jesu kako da ne,zasto bi to uradili..A 99% ne umeju...Nacin na koji pokusavaju da odklone problem je da usmeravaju korisnika da upali/ugasi Air Mode,pa restartujte telefon,ali i dalje nista..Ne koristim HBO uopste,koji ce mi k... da mi skida internet iz paketa..
Samo da dodam da bezobrazluk i bahatost radnika je u poslovnicama,dok Twiter podrska radi dobro i ljubazno,kao da nisu u istoj firmi.Moje iskustvo duze vreme.
Pa nije svakom isto , meni HBO skida normalno , u poslovnicu ne idem, a na Twiter se ponasaju kao dasu oni glavni istu plocu
 
Dosta je na individualnom iskustvu zasnovano tako da ova diskusija ne može dati objektivan rezultat, ali eto recimo:
  • u poslovnici u blizini ima nekoliko radnika, od kojih su većina pristojni za saradnju, ali ima jedna radnica koja me je prošli put kad sam bio baš iziritirala jer je bila do te mere uvređena što raskidam ugovor zbog onog povećanja cena kao da joj se odbija od plate,
  • jednom prilikom sam im u poslovnici tražio da naruče telefon koji su imali na web shop-u u poslovnicu, pa da me obaveste, ali me nisu zvali uopšte da mi jave da li je stigao, a onda kad sam otišao ubeđivali su me da taj telefon nikad nije ni bio na stanju niti ga imaju sada,
  • svaki put kad god produžim ugovor i kad im i naglasim da neću e-račun, oni ga aktiviraju (iako se to lako deaktivira ne razumem zašto to rade silom),
  • poslovnice bih ocenio 4/10 jer umeju i da se trude na sve načine da te preveslaju i da te ubede da uzmeš nešto što ti ne treba ili nešto skuplje (što nije nužno protivzakonito, ali je neukusno, pogotovo kad znam šta želim), a podrška na mrežama i call centru je uvek bila izuzetno pristojna i uslužna,
  • jednom prilikom sam im reklamirao nešto na mejl, ispalo je da bila moja greška u principu (mada ni oni nisu bili precizni), tako da su mi oprostili dugovanje koje je nastalo (pohvalno),
  • HBO Max i ostali dodaci su mi uvek "skidali" internet na pravilan način (ne iz paketa),
  • mreža u mom mestu je odlične pokrivenosti i kvaliteta signala, ali je 4G internet po brzinama uglavnom očajan (oko 2Mbps) na telefonu, dok u istom mestu A1 postiže 20+Mbps, ali eto u mestu 3km dalje Yettel postiže brzine 30+Mbps, tako da je i to individualno.
 
Poslednja izmena:
Pa nije svakom isto , meni HBO skida normalno , u poslovnicu ne idem, a na Twiter se ponasaju kao dasu oni glavni istu plocu
meni vec 4 meseca recimo ne skida za Instagram....cak i kada potrosim svoj net iz paketa,nece da skida nego surfujem po smanjenoj brzini -_-
 
Nazad
Vrh Dno