Sadasnji odnos radnika prema klijentima je blagi uzas,bezobrazluk totalni..Koliko god su se trudili da zadrze profesionalni odnos i komunikaciju pod zastavom Telenora,zasigurno zbog discipline,sad pod Yettelom su popustile sve kocnice i bezobrazluk i raskalasnost na delu..Malo neka se ugledaju na A1,u vezi ljubaznosti..
Ponasaju se kao da im tata generalni direktor Yettela,slucajno?Sumnjam..
Kvalitet mreze opao,i to zasigurno po pitanju mobilnog interneta,pad brzine od kako je preuzeo Yettel dokazan vise puta u ovoj temi merenjem brzine Telenor vs Yettel..Kako i zasto ako nista nije menjano od infrastrukture to je zaista enigma,i ti kao PR Yettela (ako nisi,nemoj se toliko busati,neces dobiti vise GB obnovom ugovora kod njih) verovatno nadjes neki odgovor sa kojim bi pokusao da ugasis razjarenost i pljuvanje po Yettelu od strane nas nezadovoljnih klijenata,ali sumnjam,na strani istine su dokazi sa smanjenom brzinom neta ..
Istina,ima i onih kod kojih je dobra brzina,ali to je onda randum,kod nekog pad brzine,kod nekog ne,sto je opet enigma,a telefon kao aparat isti i sad i dok je bio Telenor..