Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Kada je 2014 tadašnji VIP uradio isto ovo kod njih sam imao ugovor sa smanjenom pretplatom. Raskinuo sam ugovor ali sam ostao bez broja. Pošto je broj bio prenet rekli su da je zakonski rok da ga vrate u matičnu mrežu 30 dana. Iako sam broj koristio 15 godina uzeo sam novi.
 
A sto mozes i da im vratis telefon po ovom clanu zakona gore. Cekam da vidim mail pa cu da prenesem njihov odgovor.
 
Kada je 2014 tadašnji VIP uradio isto ovo kod njih sam imao ugovor sa smanjenom pretplatom. Raskinuo sam ugovor ali sam ostao bez broja. Pošto je broj bio prenet rekli su da je zakonski rok da ga vrate u matičnu mrežu 30 dana. Iako sam broj koristio 15 godina uzeo sam novi.
Meni je ostao broj, ali se secam da sam morao da pisem RATELu pa su nakon nkihove opomene odradili sve kako treba, uz izvinjenje. Ali godinu i po dana sam dobio zabranu sklapanja ugovorne obaveze u vipu (uzimanja telefona, popusta)...
 
A sto mozes i da im vratis telefon po ovom clanu zakona gore. Cekam da vidim mail pa cu da prenesem njihov odgovor.
Kako da ne, ti ces da im vratis polovan telefon a oni tebi pare za nov...to je vise za raskid za nove, nekoriscene uredjaje. Jeste teoretski moguce, ali u praksi bi bilo (van)sudski, uz vestake i sl. procene, natezanja i peripetije.
 
Pa normalno da moras da platis telefon, kako si mislio da placas na rate a vise ne placas racune?! A kucni net ako ne radi podnesi dokumentovanu reklamaciju (pa i drugu, trecu ako se prave ludi) pa ces i tu dobiti raskid bez penala.

Vidi Milu, svaka cast, kakva transformacija u samo 24h https://forum.benchmark.rs/threads/telenor-postpaid-paketi-i-promocije.192244/page-987#post-6490122
Ne sporim ja da se treba platiti ali sta u slucaju da neko nema novca da isplati telefon u roku od ovih 30 dana a ne odgovara mu poskupljenje? Ja mogu u svakom momentu isplatiti taj telefon i raskinuti ugovor i bez poskupljenja, takav je ugovor


Od kucnog neta sam digao ruke, Radi haos kao i internet na mobilnim telefonima, prve dve god je radilo kako treba a sada za nista nije najiskrenije, verovatno zbog opterecenja mreze, recimo za onaline gejmin je upotrebljiv jedino od 2 nocu do 10 ujutru, smejurija ziva u sta se pretvori ova kompanija
 
Kako da ne, ti ces da im vratis polovan telefon a oni tebi pare za nov...to je vise za raskid za nove, nekoriscene uredjaje. Jeste teoretski moguce, ali u praksi bi bilo (van)sudski, uz vestake i sl. procene, natezanja i peripetije.
U zakonu ne pise da li su novi ili stari, i nisam ja menjao uslove vec oni. Ima dosta nelogicnosti.
Taj popust su oni odobrili, sad kao razlika u ceni. Sta je mogucnost to je da se cimas sa njima ili da prihvatis poskupljenje.
Isto tako nigde ne pise da moram da isplatim sve rate do kraja sta ako nemam pare a neodgovaraju mi uslovi.
 
Koja je procedura za prebacivanje broja u drugu mrežu? UO mi je do kraja februarq 2022. Nisam uzimao sam telefon i sl.
Jel prvom moram u Telenor poslovnicu da raskinem UO (podrazumeva se bez plaćanja penela) pa tek onda podnosim zahtev za prenos broja kod drugog operatera ili može odmah zahtev za prenos broja kod drugog operatera?
 
Prvo raskid, odbice ti zahtev za prenos ako si pod UO.
Ne sporim ja da se treba platiti ali sta u slucaju da neko nema novca da isplati telefon u roku od ovih 30 dana a ne odgovara mu poskupljenje? Ja mogu u svakom momentu isplatiti taj telefon i raskinuti ugovor i bez poskupljenja, takav je ugovor
U zakonu ne pise da li su novi ili stari, i nisam ja menjao uslove vec oni. Ima dosta nelogicnosti.
Taj popust su oni odobrili, sad kao razlika u ceni. Sta je mogucnost to je da se cimas sa njima ili da prihvatis poskupljenje.
Isto tako nigde ne pise da moram da isplatim sve rate do kraja sta ako nemam pare a neodgovaraju mi uslovi.
Ko nema pare da isplati, onda ne raskida, cuti i trpi do isteka (ili dok ne skupi pare, pa onda jednostrani raskid na sopstveni zahtev) ili ide (van)sudski (sto tesko da se isplati), nema druge, ne moze i jare i pare. Jedino ko je uzeo preko banke moze da nastavi da placa rate, uvek bilo i uvek ce biti, kod svih operatera.
I nema nikakvih razlika u ceni, platis preostale rate za telefon. Znaci ako si platio telefon 1din - ne placas nista, ako si uzeo po x dinara na 12/24 rate - placas ono sto jos nisi.

Ovo na osnovu izmene cena je pogodnost za one bez uredjaja, sa uredjajem i nekim popustom/poklonom i sl.
 
Poslednja izmena:
Prvo raskid, odbice ti zahtev za prenos ako si pod UO.


Ko nema pare da isplati, onda ne raskida, cuti i trpi do isteka (ili dok ne skupi pare, pa onda jednostrani raskid na sopstveni zahtev) ili ide (van)sudski (sto tesko da se isplati), nema druge, ne moze i jare i pare. Jedino ko je uzeo preko banke moze da nastavi da placa rate, uvek bilo i uvek ce biti, kod svih operatera.
I nema nikakvih razlika u ceni, platis preostale rate za telefon. Znaci ako si platio telefon 1din - ne placas nista, ako si uzeo po x dinara na 12/24 rate - placas ono sto jos nisi.

Ovo na osnovu izmene cena je pogodnost za one bez uredjaja, sa uredjajem i nekim popustom/poklonom i sl.
Meni kaze operater da moram da isplatim sve rate u mobi banci pa da onda raskinem ugovor :D

Ja mislim da to nije u redu... kakve veze oni imaju sa tim sto ja placam Mobi banci rate za kredit
 
Nikakve, lazu ili lupaju gluposti, ti raskidas ugovor sa Telenorom a ne bankom, a Telenor je vec dobio sve rate. Ignorisi dezinformacije, podnesi zahtev u pisanoj formi i cekaj
 
Pa i to meni nije jasno, evo upravo sam sada zvao objasnio i kazu da moram sve da platim u Mobi banci da bih mogao da podnesem zahtev za raskid ugovora u poslovnici, dok ne isplatim ne mogu da podnesem zahtev za raskid ugovora. To verovatno znaci da kad ja odem da podnesem zahtev da ce me vratiti iz poslovnice kada provere da imam jos par rata da platim
 
Ili odes u poslovnicu i izdiktiras zahtev (ignorises primedbe i mudrosti, insistiras, proveris sta je napisano) ili saljes na mail, fax, postom (sa povratnicom). Pa cekas 8 dana.
Moguce da namerno dezinformisu "po naredjenju" ali i da se drze naucenog/prakse ko pijan plota, s obzirom da svakodnevno mnogi ranije otplate rate u banci pa raskinu ugovor da bi uzeli novi
 
Jebi ga antena opet ti kazem nismo mi birali da poskupljujemo. Ja sam potpisao ugovor pod jednim uslovom kao i te rate. Ne krsim ja ugovor.
Ja uopste i ne znam tacno koliko je vise za Total 25.
Ne znam ni preko koga sam uzeo telefon, ali ovaj broj mi treba iz telenora tako da sam ja blizu da prihvatim ovo. E tu se postavlja pitanje sta ako opet rese da poskupe.
 
Kad otplatiš rate tj uređaj u potpunosti u banci ostaješ bez ugovorne obaveze i ne moraš da raskidaš ugovor nego samo podneseš zahtev za prenos broja kod drugog operatera ili na prepaid
 
Pa i to meni nije jasno, evo upravo sam sada zvao objasnio i kazu da moram sve da platim u Mobi banci da bih mogao da podnesem zahtev za raskid ugovora u poslovnici, dok ne isplatim ne mogu da podnesem zahtev za raskid ugovora. To verovatno znaci da kad ja odem da podnesem zahtev da ce me vratiti iz poslovnice kada provere da imam jos par rata da platim
Ignorisi sta kazu. Ti imas da pravo da podneses zahtev za raskid ugovora i da navedes razlog jer danas pada kisa i oni to moraju da prime i odlucuju po tome. Dakle, niko i ni pod kojim uslovima ne moze da te odbije da podneses zahtev. Mozes mejlom, mozes u poslovnici. Mozes i postom ali tad nemas dokaz sta si im zapravo poslao.

Namerno daju dezinformacije pa sad gde prodje proslo je. Prijateljica je raskinula ugovor(nije imala uredjaj) i u postupku je prenosa broja u A1. Nudjeno joj je da ostane postpaid bez UO, da predje u prepaid i naravno tu je i treca opcija, prenos broja. Ja cekam kraj meseca, verujem da posto sam 2 decenije korisnik da ce ipak sluzba za brigu o korisnicima da me pozove da se dogovorimo nekako pa kad se vec dogovaramo da u to bude ukljucena i novogodisnja ponuda. Ako ne, odoh u prepaid na tom broju. Imam takodje uredjaj preko mobi banke i ne, ne smeju nikako da uslovljavaju raskid time jer su to dva odvojena ugovora i pravna lica. Jedno je kazem sta ti kazu a drugo sta bude kad podneses zahtev. Srecno.
 
Aj sad da jos jednom neko pojasni jer citam ovo danima ali ne vidim ili ne razumem .

Imam ugovor jos godinu dana, nemam uredjaj. Hteo bi da raskinem ugovor da bi potpisao novi ali za drugi paket. Ostajem u Telenoru sigurno samo oni to ne znaju😁. Nece da mi daju novi ugovor sa 50%. Ono sto bi ja hteo je da raskinem, trazim da me prebace na pripejd i cekao da popusti bagra. Da li ja to mogu tj mogu li bez penala za ovih godinu sto sam imao kao povlastenu cenu ili moram to platiti pa onda trazim na pripejd?
 
Mozes, podneses zahtev za raskid ugovora sa prelaskom u prepaid. I cekas ili da te zovu da pregovarate ili da ti odobre. I da, ispravan je to put. U prepaid, pa evenutalno nekad ponovo ugovor ako imaju normalnu ponudu. Cak i nije problem poskupljenje vec more lazi sa njihove strane, e pa kad je tako, eto i ja koristim situaciju da se oslobodim UO iako mi poskupljenje kao takvo ni malo ne smeta.
 
Mada ja jos ima godinu dana vezan Telenor home pa delim 150+gb i ne znam koji djavo menjam paket ali nesto me cacka. U stvari znam, hocu HBO a i VoLTE da mi ukljuce. Da li je vredno, nemam pojma.
 
Kazu da je sad u ponudi i optika telenorova i tv zajedno sa mob pretplatom , nesto kao box paketi u MTS-u mada nista nisam citao o toj ponudi ali je bilo u poslovnicinovde lod nas neka mini kampanja. Jel zna neko nesto?
 
Meni kaze operater da moram da isplatim sve rate u mobi banci pa da onda raskinem ugovor :D

Ja mislim da to nije u redu... kakve veze oni imaju sa tim sto ja placam Mobi banci rate za kredit
Laže te.
Ajmo opet primer, danas potpišem ugovor sa 24 meseca sa Telenorom i uzmem telefon na rate preko Mobi banke.
Sutra odem u Telenor i raskinem ugovor za broj(i ugasim ga ako hoću, ako neću ostavim ga tako na postpejdu/pripejdu ili podnesem zahtev da predjem u a1 ili mts).
Rate ostaju. Telefon ti ostaje. Eto.
Nikakve, lazu ili lupaju gluposti, ti raskidas ugovor sa Telenorom a ne bankom, a Telenor je vec dobio sve rate. Ignorisi dezinformacije, podnesi zahtev u pisanoj formi i cekaj
Baš ovako 👍👍
 
Poslala sam im zahtev pre neki dan da mi posalju ukupan dug za sat koji sam uzela letos na rate, jer hocu da predjem na prepaid i da izmirim sve obaveze, a inace imam i kredit kod Mobi do jula 2022 (i UO). Jos mi nisu odgovorili. Na Twitteru su mi na isto pitanje napisali da moram da izmirim dug kod Mobi, na sta sam rekla da ne moram da sam proverila kod Mobi imam i napismeno (nemam :sneaky: , ali sam poslala upit), i da mi kazu za taj sat koliko mi je ostalo. Ona/oni su mi odgovorili da ne vide da sam uopste kupila sat, i da Team drustvene mreze nema ovlascenja da raspolaze sa svim detaljima :ROFLMAO: naravno da im ne verujem. Kad mi posalju odgovor, postovacu.
 
Pozdrav ljudi. Izvinjavam se sto upadam u konverzaciju, ali nikako da nadjem ono sto mi treba :)
Da li jos uvek stizu one promocije sa 50% popusta na UO prilikom prelaska iz druge mreze na telenor pripejd?
Hvala
 
Управо сад дошао из Теленора и А1.У Теленору раскинуо уговор или уг.обавезу,иако ми је остало још годину дана пакета,ЗАДРЖАО постојећи број и затим у А1 завршио за нови уговор са њима који ће кренути за 7 дана.У Теленору ми кажу да су им три пута до сада тумачили и давали инстркције око задржавања броја.Ето свежих информација од мене.
 
@reveal Istina, agenti društvenih mreža nemaju ovlašćenja za pristup opipljivim informacijama (računi, krediti...) i upućuju korisnike na call centar. Konkretno, moj slučaj je bilo da sam im prijavio zadršku 3000 dinara prilikom uplate i Simon je odgovorio da će fotografiju isečaka proslediti dalje, a ja sam u međuvremenu zvao call centar i oni su preneli ljudima zaduženim za bankomat, tako da se novac pojavio na računu kroz 15 minuta.
@rm:a Da, prelazak sa pripejda na postpejd uz 50% popusta je i dalje moguć iz Moj Telenor aplikacije. U tom slučaju, pored redovnih paketa, u ponudi su Start 150 i Total 2, s tim što za oba ide internet za samo jednu aplikaciju.
 
Управо сад дошао из Теленора и А1.У Теленору раскинуо уговор или уг.обавезу,иако ми је остало још годину дана пакета,ЗАДРЖАО постојећи број и затим у А1 завршио за нови уговор са њима који ће кренути за 7 дана.У Теленору ми кажу да су им три пута до сада тумачили и давали инстркције око задржавања броја.Ето свежих информација од мене.

Šta ti je bila ugovorna obaveza? Telefon? Popust?
 
Zar nisje protiv zakona davati lazne informacije? Kako to oni funkcionisu.... ne mogu da se mlatim po poslovnicama ja cu ima na mejl poslati zahtev za raskid za tri broja
 
Nazad
Vrh Dno